Jump to content

עדו

משתמשים רשומים
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by עדו

  1. למי ששכח, סוייר לא כתב תגובה רצינית בפורום מאז 2010. המצב לא כזה נורא ואל תיפלו לפסימיות. יש פה התנהלות של מועדון שהיא לא חדשה. כבר כמה שנים טובות לוקחים את הזמן, נותנים לשחקנים שרוצים להתקדם ללכת בצורה גנטלמנית, ומנסים למצוא מציאות ברגע האחרון של החלון. אנחנו מועדון שמסתמך על שחקני בית וחי על המשכיות הסגל. 4-5 שינויים כל קיץ זה מה שנקבל במקסימום. אם היו ישראלים טובים להביא היו מביאים ממזמן. אם היו הצעות אמיתיות על הזרים שלנו היו משחררים אותם מזמן ומביאים מחליף. זה המציאות. לא ימי לוני עכשיו. 6 לבאר שבע, 5 לסכנין, ועברנו יריבות אירופאיות לא פחות טובות מאלו שנפגוש בליגה. צריך המון חוסר מזל בשביל לא להתמודד על האליפות. ההתנהלות של מכבי בריאה לטווח הארוך, בטווח הקצר אולי פה ושם נסיים מקום שני או שלישי אבל לא יקרה מצב שנחגוג עלייה לפלייאוף עליון או תיקו עם יריבה חזקה. לא נגיע למצב שצריכים סמים או קומבינות כדאי לקחת אליפות. מכבי זה צוות מקצועי זר ורחב + שחקני בית. ככה זה ישאר ולא תצפו ליותר. לפעמים נקבל עונת איביץ, ולפעמים עונת קראנקה.
  2. עברית זה השפה השנייה שלי. המאמן לא יודע לדבר את השפה היחידה שהוא יודע.
  3. נכון אבל הסיכוי להיות שוער ראשון בבאיירן שאתה שוער שני בבאיירן יותר גדול מאשר אם אתה שוער ראשון במכבי. מניח שיקבל הזדמנות כזאת או אחרת בשנה שנתיים הבאות ואם לא יש לו עוד קריירה ארוכה. גם אם הוא לא יקבל שם הזדמנות, אני לא חושב שזה צעד רע בשביולו - להתאמן במועדון כמו באיירן עם המעטפת המקצועיות והשחקנים שם זה לא פחות מקדם שחקן מאשר להתמודד מול ממוצע של 2 בעיטות למסגרות למשחק בליגת העל.
  4. לשחרר בינוניים ולהביא בינוניים חדשים נוייר בן 37 ואולרך 35. הפנסיה בריאד מעבר לפינה.
  5. ראיתי את הרעיון שלו עכשיו. נראה שהמוח קצת חלול. כשהוא מדבר על ניהול משחק וכאלה זה נשמע כמו בן אדם שמצטט באופן כושל איזה פודקאסט שהוא שמע. רוצה להאמין שהצוות מנחה אותו בניהול משחק וטקטיקה והוא ניסה להסביר מה שהצוות ניסה לעשות. עוד משתמע מהרעיון וגישה של שחקנים שבצד המנטלי הוא יודע לחבק ולבקר במידות הנכונות כדאי לנסות להוציא מהשחקנים יותר.
  6. לגבי זהבי את יובאניביץ. היו היה פעם עונת כדורגל שבוא מכבי שלנו לקחה אליפות במערך 4-3-3 עם שלושה חלוצים בכירים שכולם שיחקו ונתנו בראש - זהבי, פריצה, ודאבור. אפילו החלוץ הרביעי ברק בדש שיחק ותרם. לדעתי זהבי יכול לתרום יפה מאוד בעמדות ה10\חלוץ שני או באחד האגפים כמו בעונה ההיא לפני עשר שנים, במיוחד בליגה. באותו מידה, אין סיבה שיובאניביץ לא יכול לשחק בתפקיד שהוא לא חלוץ מטרה 9 קלאסי.
  7. האנטי נגד כהן ואלמוג זה כי הם לא כובשים ומצפים מהם לכבוש, אבל בראייה כוללת כמות ההזדמנויות שהגענו אליהם הם בזכות תפקוד מעולה שלהם עם ובלי כדור. לדעתי, בקדנציה הקודמת כהן היה בדיוק ההפך - הוא שם גולים אבל חרבן את המשחק. מה עדיף? בכל מקרה האידיאל זה כנפיים שגם עוזרים ליצור שטף במשחק וגם כובשים, נקווה שעם התחרות בסגל אחד מהשניים יכול לעלות רמה, ואם לא יש גיבוי הם המון פוטנציאל בדמות מילסון, תורגמן, וגויגן. ולגבי נמני, הוא נהיה איש תקשורת מהדרגה הראשונה - יודע להרעיל ולשסע ולהליט את הצופה. אם הוא היה באולפנים של ערוץ 14 בטח כבר היו הרוגים במחאות.
  8. לפני כמה ימים, שר בטחון שמונה כל ידי נתניהו יצא נגד הרפורמה ופוטר. על אותו עקרון, מה יקרה ששופט בית משפט עליון לא יעשה מה שנתניהו רוצה?
  9. אני מבין נכון? השביתה הייתה ביוזמת נתניהו?
  10. אין מצב שליצחקי יש כל כך הרבה אחריות על הנעשה במכבי כמו שעושים ממנו. סביר להניח שב15 שנה של גולדהאר פה הוא בנה מערכת שמתנהלת בצורה מאוד מסודרת - תקציבים מוסדרים, נהלים על הארכת חוזים, נהלים על כיבוד חוזים (במיוחד עם שחקנים זרים), איך מתנהלים עם שחקנים נוער, תנאים מקצועים שמאמן חדש מקבל וכו'. לדעתי השנים האחרונות מעידים על כך שהחופש שיש ליצחקי ולמאמנים בבניית סגל מאוד קטן. פה זה לא באר שבע שמחליפים חצי סגל כל חלון ולא חיפה שמנדים שחקנים.
  11. זה משחק להריץ שחקנים שלא ראו יותר מדי דשא העונה טננבאום דוידזאדה ביטון ייני קנדיל וואן אובריים גולסה כהן ביטון חוזז תורגמן
  12. יכול להיות שכל הסיפור זה תרגיל של איביץ לגרום למיץ להרים אליו טלפון ולחתום על צקים להביא שחקנים חדשים?
  13. מעניין כמה כתבות וטורי דעה יהיו מחר בבוקר על המשחק ההירואי של חיפה
  14. לדעתי המצב לא כזה רע כמו שאתם עושים ממנו. הסגל טוב מאוד. רכש יוסיף עומק אבל לא יעשה כזה הבדל. אני גם מקווה שיצחקו לא בלחץ כמו האוהדים ובסוף יביא רכש סתם כמו שחיפה עשתה עם הבלמים שלה. כל עוד יש זמן עד לסגירת החלון, אפשר לחכות לשחקנים הנכונים. גם אל תשכחו שכמעט מאז ומתמיד זה מכבי סוגרת שחקן לקראת סוף החלון, שהיא בעמדת כוח מול שחקנים שנתקעו בלי קבוצה.
  15. לדעתי במצב שנוצר של ריבוי קשרים ומיעוט בלמים דור לגמרי יכול לשחק בלם. אם דור יכול להיות מראה של סבוריט בצד ימין קבוצות בליגה לא ידעו איך להתמודד איתנו. מצד שני פיבן וייני בלמים די סולידים אז לא רואה סיבה למה לא לתת להם הזדמנות.
  16. לא הייתי בפורום הרבה זמן. דהן-ליאז-חיפה זה איזהשהו בדיחת פורום כמו אוניון ברלין או דוד דתי?
  17. אני מסכים, רק מוזר לי איך כולם מהללים את אלברמן ואלמוג כהן ואז מקללים את יצחקי. שלושתם בינוניים באותו מידה.
  18. איזה מלך אלברמן שככה מצליח להחתים כל כך הרבה בלמים איכותיים בזמן קצר. יצחקי תלמד!
  19. למה חיפה צריכה לאזרח את מוחמד אם פשוט אפשר לשנות את התקנון של הליגה/התאחדות
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.