Jump to content

cristiano

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by cristiano

  1. לדעתי זאת טעות ומדובר בחסיאל ריברו
  2. אני עדיין לא מעכל שהולכים להיות לנו שני כנפיים ו 10 זרים. לא נראה לי שהיה לנו שילוב כזה מאז תחילת השושלת עם ג'ורדי.
  3. יש שמועות שהוא קרוב משפחה של בויסה משובר שורות, ככה שלא תהיה בעיה מבחינת הכסף.
  4. לדעתי החלון הזה יותר מכל משקף את העקרונות של מיץ'. החתמות אסטרטגיות, עם חשיבה לטווח ארוך. הוא מדבר על זה בכל פעם שהוא מופיע במסיבת עיתונאים. גם בעידן ג'ורדי התבססנו בעיקר על הישראלים, ולרוב לא הצלחנו להביא זרים שעשו אימפקט. בשורה התחתונה-זהבי,ביטון,פרץ ויוני זאת אחלה תוספת לשלד לשנים הקרובות, ושם אותנו מעל חיפה שבנוייה בעיקר על זרים. לנו זה קצת פחות כיף, שלא הגיעו זרים מרגשים החלון.
  5. השמועות אומרות שהוא גוייס לצבא רוסיה, בסבב המילואים האחרון.
  6. אם מכבי של איביץ' הייתה מצליחה באירופה כמו מכבי של 2005, אולי הייתי מסכים איתך.
  7. מבין מה אתה אומר. מצד שני,תן לקחת אליפות בכיף, עם כדורגל שכיף לראות. מאמין שקרסטאיץ' יכול להביא אליפות.
  8. קטש באמת היה שחקן מרגש. בגלל היכולת ההתקפית, היית יודע שבכל רגע יכול לקרות משהו. הגנה טובה זה מצוין ומוערך, אבל מה שמייצר עניין והנאה זה מהלכים התקפיים טובים.
  9. דעה לא פופולארית: למרות ההתחלה של הפלייאוף, שאני משייך בעיקר לסגל, אני הרבה יותר נהנה מהכדורגל של קרסטאיץ'. משחק התקפי,משנה מערכים,נותן לכל השחקנים צ'אנסים,מקדם צעירים,הביא גם את יובאנוביץ'. רק לראות אותו מחבק את גלוך בחילוף, עשה לי טוב על הלב. מת עליו.הלוואי וישאר. אצל איביץ' היה קצת משעמם.
  10. ואן לוון היה מאמן מקובע, שלא שינה שיטת משחק, לא הרשה לשחקנים לצאת מהעמדות שלהם, והתייחס בהתנשאות לשחקנים. קרסטאיץ' הפוך ממנו.משנה מערכים תוך כדי משחק, ומשחק התקפי.מתאים את המערך הסגל , ולא בא עם שיטה קבועה מהבית. הסגל שלנו פשוט חלש, ואם תסתכל על הסגל של נתניה,תגלה שהם עולים עלינו בלא מעט עמדות.
  11. מדמיין את השיחת מו"מ: You must take him in 7.5m! he just scored 2 goals against "Nof Hagalil"!
  12. הסרטון הזה קצת דיכא אותי, חייב לומר.
  13. קשה לדעת. קצת הלחיץ כשקראתי שהוא נופה מקארטחנה שהיא בליגה השלישית בספרד, ושהוא הצהיר שהוא לא יכול לעבור שחקנים. אני לא אוהב חלוצים סטייל קיירטנסון. מת שיהיה פה חלוץ עם דריבל. מצד שני, גם זהבי ופריצה לא שחקנים של דריבל. בקיצור, הוא ימדד על דברים אחרים, ואני מקווה שהוא עושה המון תנועה, וחד ברחבה.
  14. http://www.israeltv.online/2020/02/out.html?m=1#http://assia2.com/live2/mix-sport36/?lang=il
  15. לכל מאמן זר יש את ההרכבים ההזויים בהתחלה :0
  16. הייתי מוסיף גם את ג'ראלדש. עם כל הכבוד, הוא לא מצדיק מקום של זר.
  17. למה אתה נתפס דווקא על השוער. זה גול של הרננדס כמו תמיד.אם היה עושה תנועה אחורה במקום לעמוד במקום (כמו שהוא אוהב) , זה בחיים לא הופך להיות אחד על אחד. מה שהכי מדהים במהלך הזה הוא שההגנה של מכבי ביתרון מספרי, ועדיין זה הפך למצב של גול.לשחרר ומהר.
  18. אם להמשיך את האנלוגיה, צריך פה טיפול שורש, רה-אורגניזציה של המחלקה המקצועית, ומינוי נציג בעלים/מנכ"ל עם שיניים שיוכל לקבל החלטות באופן מיידי, ולא לחכות שמיץ' יענה לו למיילים.
  19. האמת לא חושב שמאמנים אמורים להתפטר(יותר נכון לא חושב שכדאי להם). ההנהלה אמורה לקחת את ההחלטה הזאת, ואני מקווה שהם יידעו לעשות אותה.
  20. יש את המועמד הגנרי בשנתיים האחרונות- קאצבייה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.