Jump to content

Cosmic

משתמשים רשומים
  • Posts

    162
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Cosmic

  1. ממכבי עדיין לא, אבל אל תשכח שאני הארדקור אינטריסטה... הייתי בסן סירו יותר פעמים מאשר בלומפילד בשנים האחרונות. קטסטרופות מקצועיות מפוארות זה לא קונספט זר עבורי
  2. נשאר עם אותו פרדיקשן, כאילו יש לי ברירה... אליפות על קביים. במקרה הכי גרוע, נחזה בקטסטרופה היסטורית - חומר להיכל התהילה. ראינו כבר הכל, עוד צלקת גדולה על הגב לא מפחידה אותנו.
  3. אין דנים אדם בשעת כעסו. לגבי זווית השידור - לדעתי זה פשוט יצא ממש חרא, שהמצלמה שמכסה את הרחבה מהזווית של הקוון עשתה תנועה לכיוון מרכז המגרש כמה שניות לפני שהכדור חזר ל 16. אין קשר לזהות הגוף המשדר אחי, הצוות שמביים את תנועת המצלמות וזוויות השידור הוא לא קשור לגוף המשדר. בתחושה, יש שם אופסייד. אפשר לראות גם משפת הגוף של פריד שהוא נראה לא בנוח עם מה שקרה שם (פרשנות אישית שלי). אבל אם אין זווית, אין זווית. הלכה נקודה חשובה, זה מבאס מאוד, מעצבן אחושרמוטה, אבל חייבים להתקדם. אין פה שום דבר מכור או יד מכוונת. לגבי ה״מתי זה ייתקזז״ - אני אומר שוב פעם. אם היית חוטף מינוס שתי נקודות על אבוקות כנראה שהיית מרגיש נשדד. כרגע המצב הוא שגם אוהדי מכבי מתבכיינים, וגם אוהדי חיפה מתבכיינים. החיים לימדו אותי שאם שני הצדדים מתלוננים, כנראה שהאמת נמצאת איפשהו באמצע, ושאין הטייה ברורה.
  4. סבבה אז אמרת. לפני שבועיים פסלו נגדך גול קריטי שאיך נאמר... הוא לא מובהק בלשון המעטה. גם שבוע לפני זה הפאול על גולסה היה מצו-מצו. בוא לא נשכח שחתכו לחיפה 2 נקודות על אבוקות אה ? העיניים הזקנות שלי ראו כבר כל כך הרבה כדורגל, שאני מספיק שפוי/מצולק כדי להבין שפעם ככה ופעם ככה. וויכוח מיותר אח שלי, כל אחד יישאר בעמדתו. לילה טוב.
  5. ברור שלא. מצב טוב שגם היה אופסייד. ההבדל היחיד ביני ובינך זה שאתה משוכנע מעל לכל ספק שיש ״יד מכוונת״ שנמצאת מאחורי האירוע, עם מזימה זדונית לזיין את מכבי. ואני לא. זה הכל, אפשר לסכם את הדיון.
  6. נראה לי שקארצב שבר את קו הנבדל ביציאה. אנריק סבוטז׳.
  7. אמת. לעיתים מאוד רחוקות אני מבלבל את המח על ״סקופים״ וקשקושים שמתגלגלים אליי, אבל במקרה הספציפי הזה אני חותם על כל מילה. מדובר במידע ממקור ראשון. מיץ׳ ״ישב״ על פאולו חזק מאוד בקיץ שעבר, והוא היה לגמרי פתוח לרעיון. רק להזכיר, זה היה אחרי עונה גדולה שלו עם סלרניטנה. פאולו איש חכם, הוא ידע שההישג שלו עם המועדון הקטנטן הזה הוא חד פעמי, ושההתרסקות מעבר לפינה. הוא חיפש כרטיס יציאה, אבל אחרי העזיבה של ספלטי וההזדמנות לקבל את נאפולי, הוא העדיף לוותר על הצעה פסיכית ממכבי ולחכות להתפתחויות. כמו שציינת, פאולו מאוד אוהב את תל אביב. הוא גם טיפוס מיוחד שמעדיף את החיים הטובים. אין לו ״דרייב פסיכי״ להיות מאמן טופ עולמי, אם ייקרה - אחלה, אם לא - גם בסדר. בכללי, הוא מעדיף סביבה שהוא מרגיש בה מוערך ובנוח. אין לי מושג אם יגיע או לא, אבל אני בטוח שאם קין יאותת על עזיבה, פאולו יהיה הטלפון הראשון של מיץ׳.
  8. אם אני משקלל את כל הנסיבות וההשלכות הפוטנציאליות של ההחלטה, הבחירה להכניס את דן ביטון ולא את קארצב אחרי הפציעה, לבטח מתברגת בצמרת של ההזיות הפרועות ביותר שראיתי ממאמן מכבי. עשיתי מאמץ לנסות למצוא שם שביב של הגיון, ולא הצלחתי. בדיוק כמו כל המשחקים העונה בהם הקבוצה התכנסה למצב תודעתי של ״רק לא להפסיד״, היא איבדה כל שליטה בגורלה. אין שום בושה בלהגן על תוצאה במשחק כ״כ חשוב, בטח בהינתן המצב הטבלאי, אבל אפשר לעשות את זה עם ״יחס״ אינטיליגנציה/פאניקה הרבה יותר לגיטימי ממה שראינו במחצית השנייה. כשכל זאת נאמר, קשה לצפות ליותר מדי מקבוצה מוגבלת, לחוצה, ומוכת טראומות כמו מכבי הנוכחית. הדבר היחיד שבאמת משנה, זה שהמשחק נגמר כמו שנגמר. כבר הפנמנו מזמן שיפה וזוהר זה לא יהיה. ריספקט לפרץ, זאדה וסאבוריט שנלחמו בציפורניים עד האינץ׳ האחרון. On to the next…
  9. לא ייקרה. קין יישאר להערכתי.
  10. אה, זה מאוד פשוט. עם עומס המשחקים הכבד שיש על קבוצות שרצות לאליפות כיום (הרי קבוצות כאלה גם בדרך כלל רצות עמוק במפעל אירופי כלשהו), התבססה בעשרים+ שנים האחרונות גישה שהגביע הוא מפעל פחות חשוב. המקום לתת לשחקנים משניים וכישרונות צעירים במה. למה יש לך סגל של 25 שחקנים אם לא עבור משחקי הגביע ? כדי שיהיה לשחקני ההרכב הראשון דחלילים לאימונים ? אתה תראה שבכל קבוצה גדולה כמעט, השוער השני ישחק בגביע. גם אם איכשהו מגיעה לגמר. המאמנים הזרים של מכבי הביאו את הגישה הזו גם אלינו, וטוב שכך.
  11. אם אתה מקבל גול בנייח כמו שהוא חטף מנחמיאס, רודפים פה אחרי השוער עם קילשונים בוערים. כל השערים בליגה הזאת אותו חרא.
  12. גם נגד סכנין היה מפגן לוזריות בעיניי. מחצית שנייה של כלום, נגד קבוצה שגמרה עונה. זה שפרץ שיחרר בעיטה של 3/100 לא גורם לי לשכוח את כל מה שהיה לפני.
  13. הוא מאמן פח, אבל לא חושב שהרוטציה שעשה הערב היא עדות מובהקת לכך. מבחינתי, היא בתחתית הרשימה. פאקינג גביע אחי, מיטב המאמנים שהיו פה בעשור האחרון הראו לך בדיוק איך קבוצות שרצות לאליפות מתייחסות למפעל הזה, פעם אחר פעם. אוסקר נגד בית״ר בבית, סוזה באשדוד, איביץ׳ עם הדחות מבזות שהדחקתי מזיכרוני…. ספציפית לגבי טננבאום - הוא השוער השני שלך כרגע, זה ברור. מניח שהיה אירוע עם הפנמי, הוא שרוף במכבי.
  14. עזוב 3-0 במחצית. כמה פעמים העונה הובלנו ביתרון של שני שערים דקה 60 ? חמש ? זו קבוצה שלא טובה בכדורגל מספיק, או חזקה מנטאלית מספיק, כדי לשלוט בגורלה. הקטסטרופה תמיד נמצאת במרחק נגיעה.
  15. מה ? כמה פעמים גמרת העונה משחק עד הדקה ה 60 ? שלוש גג. מי יישמע ההרכב הראשון דורס פה קבוצות.אנחנו מנצחים ״על הגחון״ כמעט כל משחק. לעניין עצמו - לפתוח עם מחליפים בגביע כשהאליפות עדיין על הכף זה לגיטימי לגמרי, ותרחיש מתבקש.
  16. שוב, בעיניי זה בעיקר קשור לדינמיקה של עונה, מומנטום, ואיכות היריבות. חיפה אכן קבוצה חרא השנה, גם אנחנו. לא אומר שציפיתי ליותר. כתבתי פה לפני שנה בדיוק שאני מעריך שתהיה לנו קבוצה גרועה, אבל זה יספיק לאליפות. מתפלל שהתרחיש הזה ייתממש, לא אופתע מכלום שזה נוגע לקבוצה הזו.
  17. אני ממש לא בטוח שהקבוצה הזו יותר טובה מזו של העונה שעברה. היא בטח לא יותר טובה משמעותית. זה הכל מומנטום, ורמת היריבות שלך לתואר.
  18. השמטת גם את פאר התוצרת הבינונית מלדה ושלמה ב 2 מיל׳ יורו.
  19. חחחחח חשבון נפש. לא הבנת את הסחורה כנראה. הוא כבר קבר אותך קדימה לשנה הבאה עם החתמתם המפוארת של מיטב התוצרת הבינונית - בלטקסה, מלדה ושלמה. להערכתי - בשנה הבאה נהיה חלשים יותר מהעונה אפילו.
  20. בלטקסה שחקן כל-כך אומלל. יש לו קעקוע של “L” ענק על המצח. מרחם עליו, מה לו ולקבוצה שרוצה תארים ?
  21. מתנחם בעובדה שזה חוסך לי 90 דקות יקרות (לכל הפחות) שאני צריך לצפות בזוועה הזו העונה. שייגמר כבר.
  22. מה יכול להיות היסטורי בעונה הזו ? גם אם נניף בסוף, זו כנראה תהיה המכבי האלופה החלשה ביותר שראיתי. תחרות ראש בראש עם קלינגר, אבל לדעתי נופלת גם ממנה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.