Jump to content

Guy Shabat

משתמשים רשומים
  • Posts

    175
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Guy Shabat

  1. מחיר עלות. בוואצפ 0525334949
  2. גל מזל טוב אחי עד 120 מצטער שההודעה ככה באיחור ואל תדאג אחי לא שכחתי שב13 זה התאריך שלך תהנה בבורגס אחי ותיזהר משפעת החזירים אחי אוהב אותך אחי ות'אמת יש לי כל כך הרבה לכתוב אבל באמת שאין לי כוח ואתה כבר יודע שאני מעריך אותך ואתה יודע שאתה חשוב לי וכל הדברים האלה.............. אז דבר איתי שאתה חוזר נבוא לבקר אותך ביהוד
  3. דוידי מזל טוב אחי אוהב אותך ושכל מה שתרצה תקבל ושתהיה לך היום הולדת הכי קטלנית בעולם אני לא יספר עכשיו את כל מה שעברנו אחי כי זה יקח שעות לרשום את כל החוויות שלנו! אבל רק תדע שהישיבות ב5 בבוקר במנטה שינו את החיים שלי !!חחח והתחלתי להיות כמוך ער בלילה וישן ביום. ותאכלס כבר מאז שהגעת לחטיבה אחי הפכת להיות אחד החברים הטובים שלי למרות שהיום אתה כבר לא חבר אתה כמו אח ובגלל זה אני אוהב אותך !!
  4. הביא 2 הדיפות יפות היום אבל הוא עדיין שוער זבל השחקן הכי אוברייטד שהיה במכבי..
  5. כל מילה אז הוא רוצה את טובת הקריירה שלו.. אז בואו נביא לו פרחים ונאחל לו בהצלחה מזה הזיוני מוח האלה? מעניין אותי הקריירה של האפס הזה?(למרות שאני יהיה מבסוט לראות אותו מסיים אותה כמה שיותר מהר) הבן זונה הזה גדל במכבי,הוא תחת חוזה במכבי,הוא נשלח לבני יהודה כדי להשתפר ולחזור למכבי והוא ילד זין שנותן עונה בינונית ושוכח את כל מה שעשו בשבילו שירקב כל החיים במועדון שהשאיפות שלו הם לסיים מקום 6 כל עונה..
  6. שניר מזל טוב אחי עד 120 אתה תותח אחי אוהב אותך
  7. אלירן מזל טוב אחי עד 120 אוהב אותך
  8. באביייי מזל טוב אחי ועד 120 אוהב אותך אחשלי מצטער אחי שזה היה באיחור אבל אמרתי לך מזל טוב כבר אחי ומה שאני יכתוב זה לא יספיק להגיד כמה אני אוהב אותך אחי אז מזל טוב ושכל חלומותייך יתגשמו !!!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.