Jump to content

tomkovacsi

משתמשים רשומים
  • Posts

    174
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by tomkovacsi

  1. היי חברים יודע שזה קצת מאוחר, אבל אנחנו ביום ההתרמות האחרון של אחים לסמל לקראת אריזות המזון של ראש השנה. עמדנו כבר ביעד הראשוני שהיה חצי מיליון שקלים, אבל יש לנו עוד משפחות להאכיל, וגם תמיד טוב לשבור עוד שיאים, וחסרים לנו עוד 25,000 בשביל השיא של שנה שעברה. כמו בשנה שעברה הפרוייקט הוא לזכר כליל קמחי ז"ל, שהיה מתנדב בעמותה ומכביסט לתפארת, ואנחנו משתפים פעולה עם המשפחה שלו בהנצחתו בפרוייקט הזה. ביום שישי הבא יהיו האריזות והחלוקה של החבילות, ואפרסם פה בנפרד בנוגע לזה. בינתיים אפשר לתרום כאן בלינק: https://giveback.co.il/project/73557?amb=afd94e30-427a-11ee-9be9-4201ac1c90d2 יאללה מכבי!!
  2. התיישבתי בשער 5, יחסית קרוב ליציע של מכבי. בשלב מסוים אוהד מכבי שזיהיתי בפנים קרא לי ואמר שמעבירים אותם. חששתי שזה תרגיל ויוציאו אותם מהיציע ולכן לא באתי. במחצית השניה עברנו לVIP מעל הספסל של מכבי. כאב לי על כל שניה שלא הייתי ביציע שלנו, אבל היה שווה את זה
  3. אחלה אתה, רק תיקון לפיקנטריה - מאזן הדרבים בכל הזמנים הוא 58-57 לנו. ה50 זה מאז קום המדינה (50-46 לנו. לפני קום המדינה זה היה 11-8 להם)
  4. אני גם חשבתי בהתחלה שהיה אופסייד, עד שהבנתי שטב"ח פשוט משחק בהילוך מהיר לעומת ההגנה של הפועל. ובגול הרביעי היו איזה 12 עבירות על קיארטנסון. חוצמזה שזה קצת מזכיר לי את המשפט האלמותי של שייע אחרי שמכבי ניצחה 7-1 את הפועל י-ם: "השער הראשון והרביעי היו בנבדל והשני, השלישי והחמישי היו לא מחויבי המציאות".
  5. יש מצב שאמכור שני צעיפים- אחד הלבן עם הפסים הדקים של הכחול וצהוב ואחד עם השור והכיתוב superjoden. דבר איתי אם מעניין אותך
  6. לפי חוק גודווין, הויכוח הסתיים והפסדת בו. עכשיו אתה מוכן בבקשה להפסיק להגיב?
  7. soul boy, מה המצב כרגע? אם עוברים את היידוק, איפה אנחנו ממוקמים? את מי אפשר לקבל?
  8. מעלות והסביבה זה הגליל המערבי. אם אתה צריך הכוונה למקומות בגליל העליון, בכיף
  9. התייאשתי ממך. עמלק, חכה לי עם הערק והנביחות על הירח, אני בא.
  10. היה ירח מלא לפני שבוע בערך, מאמין שהוא בערך בחצי כרגע
  11. שוב, תעשה מה שבא לך, רק תבין שלא מדובר בשלושים ש"ח, מדובר במאות ואולי אלפי שקלים שאתה תשלם בסופו של דבר, ושאלפי אוהדים ישלמו. מדובר באוהדים שבסופו של דבר יוציאו סכומי עתק רק כי לך היה "קשה להפסיד משחק של מכבי". אני מבטיח לך שיש כאן לא מעט אנשים שקשה להם לפחות כמו שקשה לך, ועדיין מחרימים כי טובת הכלל עומדת לנגד עיניהם. ואם בגילויים נאותים עסקינן, אציין שאני פעיל בעמותה כמעט למן הקמתה ולכן אני לא אובייקטיבי.
  12. חייב לספר שיש בפורום שדים נושא, סליחה, "אשכול", של הימורים על מצב הטבלה בסוף העונה. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, מספר המהמרים על אליפות של הפועל זהה למספר המהמרים על סיום העונה של הפועל בפליאוף התחתון. כל שאר עשרות המהמרים מתחלקים בערך שווה בשווה על אליפות של מכבי וב"ש, אחד של בית"ר ואחד של חיפה. אבל הדבר הכי הזוי, אתם יושבים? כולם מלבד שמונה מיקמו את הפועל בפליאוף העליון בסוף העונה, רובם הימרו על מקומות 3-4. אני חייב קצת ממה שהם מעשנים שם
  13. תראה, אף אחד פה לא חושב שהמשחק באשדוד הוא לא חשוב. אני מבטיח לך שאנשים שהחרימו את המשחקים נגד אשדוד ופ"ת בעונה של פאקו היו נותנים כליה כדי להיות במשחקים הללו, ורבים מהם, כולל לא מעט שאני יכול לנקוב בשמם ככה מהראש, לא הפסידו אף משחק מלבד אותם משחקים. המנהלת קבעה מחירי מקסימום. אנחנו לא מסכימים עם המחירים הללו וחושבים שצריך שכל הכרטיסים לכל המשחקים יהיו במחיר של 50 ומטה. למה אנחנו לא מחרימים את כל המשחקים? א- כי אנחנו ריאלים. אנחנו יודעים שיש קרבות אבודים מראש וזו תהיה התאבדות להכנס אליהם. גם אם כל העמותה, כל הארגון וכל אוהד שקורא פה בפורום יחרימו את הדרבי, כל הכרטיסים ליציע של מכבי ימכרו. אם אני מתבאס על זה? ברור. אם יש מה לעשות? לצערי כרגע לא. אם אתה תצליח להשיג כרטיס ב-40 ותקנה, או אם מי שפחות מפריע לו באופן אישי לשלם 80 שקל יקנה - אתם פשוט יורקים בפרצוף של כל אוהד מכבי שמסתכל על הדורות הבאים, אלו שיצטרכו באופן קבוע לשלם 80, 90 ו-100 שקל לכרטיס לכל משחק, כי קבוצות, שלפני שנתיים הבינו שלא מתעסקים עם האוהדים של מכבי כשהם מכריזים על חרם, יראו שאנחנו רק דיבורים, בגלל אנשים כמוך וכמו הטרול בתחפושת עטלף שנמצא כאן. ב- כי מכבי לא מוכנה למכור למשחקים האלה כרטיסים במחירים האלה. יש למכבי את הסיבות שלהם כמו עלויות אבטחה, הפרדה בין יציעים וכו'. אני חושב שזו צביעות לדרוש מחיפה לדוגמה שימכרו לנו כרטיסים במחיר אחיד של 50 ש"ח בזמן שהם משלמים 90 כשהם מגיעים לבלומפילד. רוצה לירוק לאוהדים בפנים? בבקשה, רק אל תדבר פה כאילו אתה עושה משהו ראוי או נכון. א- כל מה שכתבתי למשה תקף גם לגביך. ב- העמותה מופעלת ע"י מתנדבים. מתנדבים! כלומר, אנשים שיש להם עבודות, לימודים, עסק, ילדים, צבא ועוד אלף עיסוקים מחוץ לעמותה וליציע. עכשיו בוא תבדיל בין שני דברים נוספים- שאטלים, רכבות וכו'- מול מכבי. כאן אפשר לנהל שיח. מכבי מוכנים לשמוע את האוהדים כשהפניה באה בצורה הגיונית ושקולה. מחאת כרטיסים- מול קבוצות יריבות. כאן הדיאלוג קצר וממצה הרבה יותר. זו לא מערכת יחסים בין הנהלה ואוהדים, אלא אינטראקציה חד פעמית, שהתוצאות שלה עשויות להשפיע על אינטראקציות נוספות בין אוהדי מכבי להנהלות של קבוצות אחרות. אה, ואין לי רכב, אני מגיע למשחקים בתחב"צ ובטרמפים, ולא נסעתי ללונדון, פורטו או קייב כי לא היה לי מספיק כסף. עכשיו אשמח אם תוציא את העיניים שלך מהכיס שלי, גם ככה אין שם הרבה מקום אחרי הידיים של ג'קי בן זקן שהוא מנסה לדחוף לשם, תודה. תעשו מה שאתם מבינים, רק תבינו שחוסר היכולת שלכם, אנשים שחלקם מעל גיל 30, להתאפק ולדחות סיפוקים מיידיים, עשויה לפגוע באופן ישיר ומיידי באלפי אוהדי מכבי. זהו, עכשיו שניכם יכולים לעשות מה שאתם רוצים, אבל היה חשוב לי להגיד את זה.
  14. מכבי משכה את הדרישה שלה לדיון בעניין וראיקו ריצה את העונש בגביע הטוטו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.