Jump to content

judymaccabi

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by judymaccabi

  1. מסוג השחקנים שאתה שונא שהוא נגדת ואוהב שהוא אצלך. הגיע למכבי בזמן המתאים ועזב בזמן הנכון
  2. אם למילסון אין תחליף אז למה שני שחקני אגף זרים שיכולים לתרום משהו אפילו לא בסגל? ופרץ היה היום גרוע (ולא רק היום) ועדיין סיים 90 דק.
  3. זו לא בושה להחליף שחקנים שלא הולך להם במשחק (מילסון, פרץ), אי אפשר לא לחיות את המשחק ברמה כזאת ולא לנסות לשנות לפני שסופגים את הגול.
  4. מוביל את הטבלה, זה בכלל לא משנה מה אנחנו חושבים על איכות האימון שלו ואתה לא תתחיל מו"מ עם בכר לפני שהסתיימה העונה, לא מכובד ולא מכבד.
  5. באמת לא מבינה מה אתה רוצה, דגו וקין בכלל לא באותו מצב. אחד מוביל בגדול בדרך לאליפות והשני כולם יודעים שלא ימשיך רגע אחרי שהעונה נגמרת. מכבי לא תפטר מאמן שמוביל אותה לאליפות
  6. מסכימה עם התיקון. לא מכירה אבל מבינה את הכיוון של הסרט
  7. אולי כי הוא עדיין עובד מועדון שמנסה בכל כוחו לזכות באליפות? איזו סיבה יש לו להתאמץ עכשיו? איזו סיבה יש לשחקנים להמשיך להאמין? היו צריכים לחכות לסוף העונה, להגיד לדגו יפה שלום ולהכריז על המאמן הבא. זה מה שאני מצפה ממועדון מכובד לעשות.
  8. גועל נפש של התנהלות מול דגו. חוסר כבוד ברמה הבסיסית ביותר. ובקשר אלינו, זה לא היה תלוי בנו, אם היה רוצה היה מחכה עד סוף העונה, אנחנו לא נפטר מאמן שנמצא ב10 פור בדרך לאליפות. זאת פשוט לא דרך ההתנהלות שלנו, בניגוד אליהם.
  9. לא ראיתי את מדמון במשחקים האחרונים אבל דווקא היום בכל נגיעה שלו רואים שהוא שחקן
  10. אין לי ספק שאם בכר היה סגור בחיפה, כל השופרות כבר היו מודיעים על כך וחוגגים את המאורע. דווקא התחושה היא שבכר מחכה ושומר את הקלפים קרוב לחזה כשכל הכח בידיים שלו.
  11. היי. הכרטיס ל8 עליון או תחתון?

  12. סיכוי קלוש אבל מנסה את מזלי - מישהו מוכר כרטיס ל8 עליון? לא משנה שורה וכסא.
  13. באמת חיפשתי את חוניו בשידור ולא מצאתי. יהיה מעניין לראות אותו בהרכב של הנוער. התלהבתי מלוטם אסרס, פיזי ואתלטי וגם טכניקה לא רעה, חייב לשפר את הבעיטה, אבל יש לו פוטנציאל יותר גבוה לדעתי גם מקאסה שכל כך רצינו
  14. לא הולך לשום מקום. זה לא שחקן מהנוער שצריך להתקדם ויש לנו אפילו אינטרס שזה יקרה. הוא שחקן זר צעיר וסביבו צריך לבנות את הקבוצה בשנים הבאות.
  15. אם הם יפסידו נקודות היום, הם יאשימו את השיפוט של אתמול. זה יכול להיות גאוני.
  16. אין לדעת. גם יקיר זילברמן הבקיע בצרורות בנערים א וכשעלה לנוער ראו שזה לא זה. יש עליו דיבור טוב, בעונה הבאה בנוער כבר יהיה אפשר לדעת פחות או יותר מה הפוטנציאל שלו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.