Jump to content

JacK

משתמשים רשומים
  • Posts

    17
  • Joined

Everything posted by JacK

  1. ובעשרה שחקנים.
  2. למה אני עדיין רואה את ההודעות של הטמבל הזה?
  3. לגמרי, יצור בלתי נסבל.
  4. טוב פעם ראשונה שאני חוסם מישהו, איך חוסמים את הטרול?
  5. הוא מבין טוב מאוד, שם לו אצבע בעין על המהלכים שהוא מנסה להעביר בלי הרצון להרכיב ממשלה בכלל שזה העיקר ולא חקיקה נגד הקול ששמנו בקלפי.
  6. בינתיים נראה שכל מה שמעניין את מי שבחרת בו זה לסלק את ביבי מהמפה הפוליטית, אם נפרדים מהגוש גנץ צריך לבוא בלי בוגי ויאיר שיהיה הוגן לא? עד שאנשים מהמחנה השני לא יקחו את זה שאנחנו לא מוכנים לשחרר מביבי ולא להיפך וכל פגיעה בו באמצעות חוקים פרסונלית רק תגביר את תחושת הקדוש המעונה אצל מצביעי הימין. ביום שגנץ יגיד שהוא מוכן לשבת תחת ביבי ברוטציה ולא תקום ממשלה אני לא אאמין בביבי יותר, כל עוד הוא לא אומר זאת הוא האשם העיקרי שאין לנו ממשלה.
  7. אז לא אכפת לך שגנץ ישב תחת ביבי?
  8. אז זה לא באמת אלטרנטיבה, זה חיקוי דהוי. ולא שמעתי איך אתה רוצה שהממשלה תורכב.
  9. 1. המועמד שאתה תומך בו לא מצליח להוציא משפט רציף וברור כבר חודשים. 2. תכתוב בגוגל בני גנץ הסכם הגרעין, תרשום גם יאיר, בוגי, אשכנזי. 3. שקר, תכף תגיד שגנץ גם ינתק להם את החשמל והמים. 4. חוק קמיניץ פוגע בעיקר בערבים, קצת בחקלאים. 5. ממשלת אחדות, ביבי ראשון גנץ שני.
  10. אני עדיין מחכה לתשובות מהמצע, לדבר על מהות. בינתיים אתה רק מזיין את השכל על להציל את המדינה ממות הדמוקרטיה ואתה עוד מבקש לא לדבר בסיסמאות ואכלו לי שתו לי.
  11. אף אחד לא ניצח ובגלל זה נלך לעוד סבב בחירות, בינתיים מי שמנהל את המדינה הוא נציג הימין אז הכל בסדר. רוצים אחדות? בתנאים שלנו, לא רוצים?תקימו ממשלת מיעוט, יש רוב וכולנו מחכים, למה זה תקוע? ולמה מבחוץ אם הם כאלה לגיטימיים? הסירו מסכות בבקשה, פורים כבר עבר.
  12. ואיך לעזאזל הגעת למסקנה שלהחליף מרצדס בסוסיתא יציל את המדינה? ואיך אתם לא מפחדים מתגובת אנשי הקוק פיט להסכם שאובמה חתם עם איראן בזמן אמת? איך זה מרגיש להיות צבוע ולתקוף מימין את הכסף שמעבירים לעזה דרך ישראל מקטאר שברור שאתם תעשו את אותו הדבר? רק תדביק פה את החלקים המצע שמדברים על השאלות שלי בבקשה. ואני לא מדבר על ה180 עם הלא מבפנים ולא מבחוץ של ארבעת הלייצנים יומיים לפני הבחירות. אה ועוד אחת לפני סיום, חוק קמיניץ הולך להתבטל בעקבות ההמלצה של יזבק וחבריה, ראוי בעינייך?
  13. ממש מסודר בהכל, מה דעתכם על הנוכחות הצבאית ביוש? לפי רבן שלח גרמן או האוזר טרופר? כלכלת הסתדרות? ככה "מצילים" את המדינה? אפשר לשתפ עם חרדים או שהם מוקצים ומי קבע את זה לפיד או גנץ? האם כדי לקיים אחדות מוכנים לשבת עם ביבי שנבחר בצורה דמוקרטית עי מליון שלוש מאות כשיודעים בדיוק במה מואשם כן או לא? אם ככ מפריעה לכם שחיתות אז איך ליברמן הפך אצלכם לאתרוג ומה אנשים כמוך חושבים על המימד החמישי? למה שאני מדבר עם מצביעי גנץ אני לא יודע אם הם ימנים שעבדו עליהם או סופר שמאל רדיקאלי שמושך את גנץ לשתפ עם אויבי ישראל? אם יש לכם מהות אתה מוזמן לספר כאן עליה בהרחבה כי כל המהות של המפלגה הזאת היא רק לא ביבי, לא מבחינתי אלא מבחינת הציבור ששומע כבר 3 מערכות בחירות רק גמגום וחוסר רצון להביע דעה בשום דבר מרוב פחד לשבור את ההכלאה המלאכותית הזאת.
  14. איזה מהות, המהות שלכם לא קיימת ואתה מדבר איתי על מהות? אם לא ביבי כל המהות הזאת שאתה מדבר עליה הולכת לפח ברגע, הכלאה של 3 סיעות בלי שום קשר אחת לשניה כדי להפיל את מנהיג הימין, גם כן מהות. לא הצלחתם 3 פעמים ולא תצליחו גם ברביעית. מהות עאלק.
  15. מוכן לקלל אותך בכל דרך שתבחר.
  16. מת על הנרטיב של השמאל המתנשא, הם באים להציל אותנו רבותיי, איך אתם לא עומדים דום ומצדיעים?
  17. מוכן לשתפ עם המשותפת כדי "להציל" את המדינה, פחחחחחחחחחחחחחחחח איזה סתום בחיי.
  18. ברגע שאנשים יתחילו למות הכל יתחיל להשתגע, כמו במלחמה, אנחנו לא מסוגלים להכיל אבידות באדם. יש לזה פן חיובי ויש לזה פן שלילי אבל זה משהו שאף פעם לא ישתנה.
  19. יאללה עכשיו לשבת תחתיו בממשלה ולגמור עם הסיפור הזה.
  20. אני לא בוחר שחקנים לאהוב לפי עמדותיהן הפוליטיות, עוד שחקן שאני צריך לסבול שמזהם לנו את החולצה. אני אחייה, לא נשארו עוד הרבה מהם.
  21. שאני ארצה לדעת מה נבלות כמוכם חושבים על דברים שקשורים במכבי אני אגלוש בשדים, זדיין מפה טמבל.
  22. יאללה כולנו מחכים שהרוב הזה יקים ממשלה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.