Jump to content

shon10111

משתמשים רשומים
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by shon10111

  1. איך אף אחד לא מדבר על הנבדל שהיה בגול של הפועל? 4 שחקנים של הפועל היו בנבדל והשפיעו לגמרי על המהלך.
  2. יש מעבר חופשי בין היציעים בדרייב אין? כמו ביד אליהו נגיד
  3. מה הסטטיסטיקה של הפדופיל מולנו? חבר אוהד חיפה ממשיך לטעון שהוא לא משלשל מולנו, זכור לי רק 2 בישולים שלו.
  4. אנצל גם את הנושא הזה בנוגע לחיפוש עבודה, אני סטודנט באוניברסיטת תל אביב למדעי המחשב בסוף שנה ב', במידה ומישהו שמע על משרת סטודנט זמינה, אשמח מאוד לשמוע.
  5. אנצל גם את הנושא הזה בנוגע לחיפוש עבודה, אני סטודנט באוניברסיטת תל אביב למדעי המחשב בסוף שנה ב', במידה ומישהו שמע על משרת סטודנט זמינה, אשמח לשמוע.
  6. השאטלים שיוצאים בראשון הם ישירות לאיצטדיון או עם עצירות באיזורים הצפוניים יותר מראשון ולפני בלומפילד?
  7. אבא שלי הזמין את הפוראבר פלוס אבל בטעות לא שם לב לקוד ההחזר של ה240, והזמין את האשראי רגיל, בלי להכניס את הקוד. כדי לקבל זיכוי של ה240 האלה, למי לפנות? לחברת אשראי/מכבי/לאן?
  8. וואלה קרה גם לי ולאבא שלי, מתחת לגשר ממש. חשבתי אולי שזה היו אוהדי בש אבל לא קרה למי שסביבנו ובאוטו לא היה שום סממן של מכבי.
  9. למה בעצם כולם פה לוקחים את המחיר כמובן מאליו, ואף אחד לא מציע לפעול נגד זה? חרם, הד תקשורתי?
  10. השחקן הכי טוב השנה בליגה בפער. חבל שלא מקבל מספיק הערכה בליגה זבל שלנו, העיקר ויטור זכה בשחקן העונה אחרי שחצי עונה לא שיחק.
  11. הבלם הכי טוב בארץ כיום,לא רואה מישהו שיכול לערער עליו. אינטיליגנט ברמות שאין דברים כאלה, אחראי, מחפה על אחרים, מציל שערים בטוחים. פשוט מדהים.
  12. הולכים להכניס את זה למפעלים האירופים בשנה הבאה?
  13. למי שקצת בקיא, במחזור הלפני אחרון יש סיכוי שהמשחק יהיה ברביעי ב16.5?
  14. ציבור האוהדים בארץ חייב להבין שהכוח אצלו,מחירים מעל 50 ש"ח? חרם. תוך משחק אחד שניים והמחירים יורדים חזרה.
  15. וכמובן שהנסיעה ברכבת ישראל מתחילה ברגל שמאל.."ההנחה" על הנסיעה לא קיימת, לפחות לא מראשון משה דיין.
  16. לפי מה שהבחור בלאן אמר לי, לא נשארו הרבה כרטיסים.
  17. 2 דקות לפני עליית שחקנים, הקהל של בש בטירוף, מה האיש גדר מחליט לעשות? שריקות בוז. כאילו יש את זה ביותר מביך? די הארגון הזה פתטי לגמרי ולא משנה מה יגידו על ההווה שצריך לתמוך בהם ולתת להם הזדמנות. תפסיקו להיות עם זיכרון קצר, אלו אותם אנשים שיקללו את השחקנים ברגע הראשון של משבר ואותם אנשים שקיללו את הקהל לפני כמה משחקים.
  18. הקטע פה לדעתי זה לא ה10 שקל, זה עניין עקרוני שיש מתווה מסויים, ובעל קבוצה רוצה להרוויח על חשבון הקהל שלנו עוד כסף. וסתם כדי לדייק, כרטיס בלאן בדיזינגוף זה 66 ובאינטרנט זה 71.. הם לא מחייבים אף אחד להחרים, אבל היום זה 20 שקל ומחר זה כבר 50. תפסיקו להיות פרייארים
  19. "שבוע טובת לכולם!! בניגוד למחאות כאלו ואחרות, מחיר הכרטיס עלה ל-60₪ בהסכם עם מכבי עוד מתחילת העונה, כמו עם עוד כמה קבוצות בליגה שמכבי ייקרה כלפיהם גם. ביום שני נגד מכבי פ״ת הארגון יישב ביציע המזרחי!! כולם מוזמנים להצטרף לגוש ולתת ת׳גרון!! בכניסות יעמדו מתרימים, רק ביחד נוכל לצבוע ת׳יציע! כמו כן, יחולקו פלאיירים שמסבירים את השינוי והרוח החדשה ביציעים של מכבי! Gate 11??" הארגון הזה ממשיך להיות מביך ורואים שלא באמת אכפת לו מהקהל הרחב ומהעקרונות שהארגונים האחרים נלחמו בלי סוף. שמישהו רק יעדכן אותם שכרטיס עולה 71 באינטרנט ו66 בקופה בדיזינגוף.
  20. בכל אופן לדעתי הפואנטה בחרם הזה לעמוד על עיקרון שאנחנו האוהדים לא פרייארים. כל מחיר שגבוה מ50 שקל למשחק כזה הוא פשוט גניבה. כל אדם צריך להבין את זה לבדו ולא צריך אישור מאף אחד, לצערי הקהל הישראלי הוא דיי פרייאר ובעלי הקבוצות הגנבים כמו לוזון וג'קי מנצלים את זה.
  21. אני לא מבין למה אנשים מאשימים את אחים לסמל במשהו בעניין הזה. כל העניין של הכרטיסים זה שיהיה מחיר אחיד של 50 ש"ח, רוצים לקחת לכם יותר? פשוט אל תקנו.
  22. מי שמגיע עם אוטו, יודע על חנייה מומלצת?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.