Jump to content

Xkuze

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Xkuze

  1. ומה גרם לך לחשוב שמישהו שם בכלל מבין שהוא טיפס על עץ שצריך לרדת ממנו?
  2. כמה מצחיק וכמה עצוב. שנים בשחקן ניסו ליצור דה-לגיטימציה של האולטראס. לקח זמן, אבל הקהל בסופו של דבר התרחק מהם עד שהם הפכו ל30 חבר'ה עם חולצות ותוף. אז בפנאטיקס קינאו, והם רוצים גם. הם כבר לא יכולים לחכות ליום שבכל מקום בו יתמקמו יווצר רדיוס של כיסאות ריקים... מי אתם בלי 10,000 איש מאחוריכם? אתם 30 חברה עם תוף.
  3. הצעה לסדר: כל פלג בקהל ישלח נציג, ובורר מוסכם על כולם יבצע מדידה מהבסיס עד הכיפה, וכן היקף אשכים. הפלג שלנציגו הזין הגדול ביותר יוכרז כשליט בלומפילד עד לעונה הבאה ועל פינו יישק דבר
  4. סבבה אחי, הכל כבר נכתב ונאמר 300 פעם די. בבקשה, די. שחרר עכשיו
  5. יש לי תחושה דקה שקו הטעם הטוב נחצה פה מזמן, משני הצדדים. ככה לא נגיע לשום מקום טוב. בסוף כולנו באותו הצד. יאללה, לקפל. אנשים צריכים להצטנן קצת.
  6. אוהד, ברגע שהשיר הזה פוגע מקצועית במכבי על הדשא כל שאר הטיעונים בטלים למה אתה בא ל11 ונותן גרון? באמת אני שואל, מה המטרה? כי המטרה שלי לעזור לקבוצה לנצח. והשירים האלה מפריעים לנו לנצח, מוציאים שחקנים מריכוז על הדשא ופוגעים בהם. ויותר מזה, גם לא מפריעים ליריבה (בטח כשמושא השיר לא על הדשא כמו בכל משחק שהוא לא דרבי). כל השאר שטויות.
  7. מוכן לשים כסף לשדרן אלטרנטיבי בקלטת אליפות
  8. נשבע שאתה מצביע בל"ד, מפגין בבילעין גם באמצע שבוע וחי עם בן זוגך וויסאם בפאתי רמאללה, וכל מטרתך ביוזר הפיקטיבי הזה להביך את הגזענים אחרת אין לי הסבר
  9. עכשיו אני ממש מבולבל... אז לטועמה זה לא מפריע, רק עוזר... ולראדי זה לא עוזר, רק מפריע... בעד מי אנחנו שוב?
  10. עמית, אני ועוד רבים איתך. כתבת בדיוק את מה שאני חושב. נמני היה ענק, גדול, ולפעמים הוא היה הכל בשבילנו. אבל בזמן משחק זה פשוט לא מתאים. תסתכל מסביב, ותראה שהרוב לא שרים ולא שורקים בוז. וכמו תמיד, הרוב דומם, והקיצוניות משני הצדדים בולטת.
  11. מישהו מתמצא ויכול לפרט על ההשלכות של מהלך כזה?
  12. סבבה והכל, אבל קדוסי לפני פריצה. תהיה לי בריא.
  13. קיץ, חם, חולצה צהובה קצרה יש לכל אחד מה גם שעם כל המרצ'נדייז שעף בשבועות האחרונים גם מצד הארגונים וגם מצד המועדון כמעט אין בנאדם שלא הצטייד
  14. בחיאת, כמה נקודות בני יהודה הפסידה העונה אחרי דקה 88? לא יאומן
  15. בדיוק אכלתי על זה סרט וניסיתי להבין מי זיין את מי, לא הייתי בטוח אם באמת אמרו אלירן
  16. נשבע שהייתי מצליח לקרוא את זה גם בפונט כזה
  17. קרעת אותי מצחוק, זה חיקוי נהדר של אוהד מכבי חיפה!
  18. לא יודע אם זה נכון או לא, אבל אם כן זה אומר שיהיו קרחות רציניות בדרבי...
  19. 400? אנחנו בעמוד 41 ויש עוד 2 מחזורים לליגה... אולי 800
  20. בגלאקטיקוס זה היה קצת פחות מ10,000 אם זכור לי נכון. לא מופרך, אבל לא נראה לי. תלוי בעיקר במחיר. אם יהיה כמו השנה לא יהיה סולד אאוט, אבל נטפס שוב לאיזור של 9+.
  21. זה דווקא הדיון הכי תרבותי בנושא הזה שזכור לי בפורום, ופרט ל2-3 הודעות לא התקרב לפוליטיקה. זה נושא חשוב, וחשוב להשמיע את הדברים (משני הצדדים). כמו שנמרוד אמר, אין בעיה שאין לה פתרון. בסוף נגיע לעמק השווה לטובת מכבי והקהל, בין אם זה יגיע מהפורום ובין אם מהיציע. אלמוג - הבוז לשירה של ראדי בוודאות מוחלטת לא מגיע מהארגון, שמכבד ולא מפריע לשירה באופן אקטיבי (והרבה מהחברים, כמו שאמרתי קודם, גם מצטרפים).
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.