Jump to content

adamk18

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by adamk18

  1. עושה רושם שהשחקנים לא מחוברים לבלקמן בכלל וזה קצת צורם. הבנאדם העלה פוסט ולא קיבל אפילו לייק אחד משחקן של מכבי חוץ משוינפלד. שלא לדבר על זה שחוץ מריקן, גולסה, דוידזאדה ואצילי אף אחד לא עוקב אחריו. מכבי הכי מגובשת בקטע של הרשתות חברתיות.
  2. לא הבנתי את החוק. למה כשחקן עובר בין קבוצות בארץ יש דמי השבחה ועכשיו שהוא עבר לחו״ל אין?
  3. בינתיים יאניוטיס עם פוסט פרידה רשמי מאולימיאקוס באינסטגרם
  4. משפיע עלינו באיזשהי צורה זכייה של ליברפול או טוטנהאם מבחינת ניקוד?
  5. יש חלוצים שהם מופיעים בפנטזי בתור קשרים? וכנ״ל לגבי הגנה, יש שחקני קישור שהם מופיעים בפנטזי בתור שחקני הגנה? אני שואל כי הפוטנציאל של שחקנים כאלה לכבוש שערים גדול יותר. עדיף לבחור אותם
  6. יש מפגש נוסף עם חיפה עד סיום העונה?
  7. אם הברך מגלה אי יציבות ופוגעת בחיי היום יום של הפצוע, נשקלת האופציה של ניתוח לשחזור רצועה. ספורטאים רבים מבצעים את הניתוח על מנת לחזור לפעילות אותה ביצעו טרם הפציעה. המלצה לניתוח יכולה להיות גם אם יש פגיעה של המיניסקוסים והסחוס. את הניתוח מבצעים על ידי שיטות ארטרוסקופיות. את הרצועה החדשה לוקחים מגיד הפיקה של המטופל, או מגיד שנתרם לבנק האיברים. מקובל להגיע לניתוח כשהברך בטווח תנועה מלא, ועם טיפול פיזיוטרפי מקדים. בנוסף לכך, לאחר הניתוח על המטופל לבצע שיקום פיזיוטרפי ארוך ואינטנסיבי. היכולת לחזור לפעילות מלאה לאחר הניתוח מוערכת בין 6 ל-9 חודשים. מתוך ויקיפדיה.. למי שלא מכיר את החומרה של הפציעה, אופי ההחלמה והניתוח. חצי שנה עד תשעה חודשים! ובגיל 28 מסכן ברק.. באמת כואב הלב.
  8. השחקנים חייבים לראות את זה לפני המשחק איכשהו! ממש פשע אם זה לא יקרה.. סרטון אדיר!
  9. לא ידעתי איפה לרשום את זה אבל היום זהבי בבובה של לילה..
  10. זיו אריה חפ על עידו גור גם נראה לי אחרי הגביע... חחח ״אני מחזיק ממך שדר טוב, עוד פעם התחלת עם השאלות האלה??״
  11. איזה כתבה עשו על מכבי בחדשות הספורט
  12. זה משנה ששחקנים לא צריכים להעביר ביקורת על המאמן לא משנה עד כמה היא צודקת.
  13. זהבי כשענה לכתב שישווה איפה אנחנו ביחס לשנה שעברה
  14. מי מגן שמאלי בסכנין זאת השאלה? והאמת לי הפריע דבר אחר.. שבתחילת המשחק עידו גור הכלב הזה אמר ששני שחקני מכבי העבירו ביקורת על סוזה ועל ההרכב שעלה איתו ואמרו שהוא רוצה להפסיד ת'גביע. לא משנה עד כמה זה נכון ואם בכלל - מעצבן לשמוע על הדברים האלה.
  15. הוא התכוון לזה שיש לנו 9 נק' יותר בהשוואה לשנה שעברה. השנה 47 נק' אחרי 19 משחקים עונה שעברה 38 אחרי 19 משחקים. ותכלס? זה מה שחשוב. לא ההפרש מהמקום השני. ההשתפרות של הקבוצה בפרק זמן נתון.
  16. אל תפילו את זה על הילד.. זה יכול לקרות לכל אחד. הבעיה שאין לו כושר משחק. ההתקפה באמת שווה לתחת.. מרגוליס ואלטמן צריכים ללכת לאיזה שנת השאלה. כ״כ הרבה הזדמנויות קיבלו וכלום.
  17. האמת אני לא אוהב תהרכב. אבל סוזה משדר לשחקנים שזה המפעל השלישי בחשיבותו כנראה. בקשר לטיבי אפשר להבין בגלל החשש לצהוב. מזל שאלברמן פותח כי כשהוא לא משחק מכבי מפוזרת ולחוצה משום מה. נקווה לטוב.. יאללה מכבי!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.