Jump to content

פישנזון המקורי

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,304
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by פישנזון המקורי

  1. קימחי מחילה אם לא אתה אז אחר. אתה מייצג אותם, מי השווה אותו לשראנוב? היו פה כמה. בכל מקרה, לגבי השקט, בניגוד לחיימוב שבלם העדיף לבעוט את הכדור ליציע ולא למסור לו פה מוסרים לו, אז אני לא יודע על איזה שקט מדובר. אל תכתבו דברים שאתם לא מבינים בהם.
  2. וזה שחקן שאמר שהוא רוצה להישאר... אז מה הלחץ לצאת? קיצור טוב או לא, מי שלא רוצה שיילך. בנתיים נמני רק דוחף ידיעות על סקאוטים, שיראו את מקרה עטר, לא מחזיקים פה בכח.
  3. מה עשה אבוקרט שאתה משווה אותו לשחקן כמו אייבינדר שלקח תואר? והיה בורג משמעותי בזכייה?
  4. בלי להוריד שום דבר ממשחק ענק שלו, אין כזה דבר יותר זה נגמר לפני עשר שנים. רק שימשיך ככה.
  5. אז אחרי שהשווית אותו לשטרואבר בלי סיבה השווית לשראנוב... אחרי אתמול אתה רוצה שוב? עדיין רמה מעל הליגה. עם הגנה כמו שהייתה לו גם אני הייתי יוצא כל כדור, פעם אחת לא יצאו לאופסייד כמו בן אדם.
  6. שמע אני נותן תחרות לז'אן מי משחק יותר טוב בביצים. וכן לא נסכים, הוא עוד יאכיל אותך כובע אל תדאג...
  7. אני רואה שהבנת לא נכון. אני לא צחקתי. ולנושא, אם זה להיסגר עם סוייר בחדר זה כל הלילה ובחינם (סוייר, מהיום תקרא לי אבא ) ורגע, ייני מגן יותר מעונה וחצי, מצאתם 4 טעויות וזו ההוכחה שהוא לא מתאים? השם ישמור אם אני מחפש על זיו הפורום ייפול. תנוחו.
  8. 1000 שקל? עכשיו? לשעה? סוגר את עצמי איתה ועם זיו ואלברמן יה אהבל. זה עדיין לא ישנה את זה שלנשים אין מקום בספורט.(אלא אם זה הנערות שלט של הUFC)
  9. שים תמונה. 200 שקל בלילה זה הרבה בשביל זיון.
  10. זו ההיא שראו בג'קוזי עם איזה זקן והתהלבה מהגוף שלו? וואלה היא בטלוויזיה וזרמה...איזה מאמץ צריך?
  11. סוייר אתה יותר שקרן מקלמי שנישק את הסמל ברמת גן....אתה היית מזיין אותה בשביל תמונה של אביב מחזיק פטמה. אל תשקר לנו
  12. וזו ההוכחה שחייבים לעשות מבחני אינטיליגנציה לפני הכניסה לפורום. דחוף. פיקטיבי או לא, זו הוכחה שלנשים וכדורגל אין מקום ביחד, כי הבנה אין פה.
  13. שוער לא מורגש זה סבבה מבחינתי, לא מורגש= לא עשה טעות= לא ספג= הכל סבבה איתו. באופן כללי אולי את הצודק, באופן פרטני מבחינתי שים את אלוהים בחולצה צהובה, אני אראה מה שאני רואה ולא מעניין אותי שהוא שחקן מכבי, אם אני אחשוב שהוא לא טוב אין לי סיבה לא להזכיר את זה. ו...רק בשביל הכיף, אם אנחנו מדברים כבר? אתה מקבל כסף בשביל האינפוט שלך? גם פרימו נוימן ואינשטיין, ולשלושתם ביחד אין מספיק מח כדי להבין שאף אחד לא לוקח אותם ברצינות אז זה לא באמת אומר משהו. ונוסיף ונאמר: בכל חברה יש אנשים שלא מבינים, אגב, גם שחקני עבר גדולים מקשקשים בוכטה של שטויות (זוהר אוחנה נמני שטראובר ועוד ועוד) אני לא פוסל שאתה מבין, אני פשוט חושב שאתה טועה ובגדול, אין שום נקודת השוואה בין שראנוב לחואן, זה כמו להשוות ביני בין לבין מסי
  14. לדעתי ולדעתך יש משקל של אוויר, לדעתו של סוזה הוא מיותר. וטוב שככה. איפה היו הבעיטות שלו מרחוק? אחת הייתה בשער, ושל אייבינדר במשקוף, איפה היו הבישולים והשערים של אלברמן מאז שנחת? צאו כבר מהסרט וסתכלו אובייקטיבית, יש לך מרכז מגרש שמניע כדור מקדימה ואתה מרוויח את זהבי יותר קדימה בניגוד לעונה שעברה. בטח שראדי לא מסוגל לבעוט גם באוויר כרגע. אלברמן בשיאו במכבי לא היה שחקן מוביל, ובטח לא שחקן שישנה משחק בפס, לא יעזור כלום. הגנתית? אייבינדר לא נופל ממנו והציוות של ניקולה עם אייבינדר מצויין. לדעתי זה יהיה ההרכב שירוץ רוב העונה.
  15. כתבים בגרוש. כנראה הוא שיחק בצעירות ובבוגרת לו ומותר לו לשחק בנבחרת שלנו.
  16. אפשר להסתובב איתך? ערן, רק תדע שארז גם טען שיש אוהדי מכבי שמגיעים למשחקים של הפועל כי כיף להם. לא הייתי לוקח את מה שהוא אומר כתורה מסיני.
  17. מציע לכולם התערבות על 100 שקל. אני מביא שחקן שמסוגל לבעוט את זה, ואתם תביאו שוער, אם הוא לוקח כדור כזה יותר מפעמיים (כי מתסבר שכולכם יודעים שזה פשוט אז כנראה אפשר) אני שם לכם 100 שקל. וזה בא במקום שרוב השוערים בו לא יודעים לסגור פינה קרובה. בואו נחזיר את שטראובר. הוא אל ספג שום שער באשמתו, שכחתם שבמשך שנים הצלם היה צריך לבחור בעצמו את שער העונה נכון? אגב, לפי התאוריה הזאת השער של לוגאסי עונה שעברה הוא של השוער ואם ככה אין מה לדבר בכלל שהוא שער יפה גם... אחי, ראית את שראנוב? על מה אתה מדבר בכלל? הבן אדם יקבל פס מחצי מגרש מה יש לכם? ראית איך הוא משחק בשנה וחצי האחרונות? בחייאת דינק תראו משחקים. הוא לא יותר מוכשר משוער ישראלי ממוצע.
  18. מנש צודק. צביקה תנוח. מיטרוביץ התקפית עולה על אלברמן בכל אספקט שקיים (עזוב אותי בלוגרים, מסתכל על משחק, אין מסירת עומק שלו, אין לו בישולים, ראבאק 4 עונות וצמד בגביע הטוטו זה השיא שלך? התקפית לא משהו) הגנתית? מקבל, ועדיין, כל קבוצה שלוחצת את האמצע גורמת לאיבודים, שיש לך שלושה בלמים אין לך צורך בו. וכן, אם הוא היה טוב לא היו מביאים גם את אייבינדר וגם את ניקולה.... בלי קשר? מיטרוביץ' אדיר, שחקן מפחיד, אבל בלי כושר למשחק שלם, מקווה שזה ישתפר בהמשך.
  19. במקום לדבר שיחתום....שונא קשקושים באוויר. מהקיץ מחכים שיאריך חוזה. הסוכן שלו תופר לו תמח.
  20. אהלן קימחי. שמח שלמדת מושג מסוייר....אכן מקור ידע השוער הזה עדיין טוב מהשניים שהיו לפני אניימה. ובטח משטראובר. הקריטריונים שאתה משווה לפיהם לא ברורים לי. מה זה יוצא חמש פעמים? ואם הוא לא יוצא וסופג אתה תגיד למה לא יוצא? מה זה השטויות האלה? שורה תחתונה? אם אתה השווית אותו לשטראובר אז אחי, אתה טמבל (לא לא באמת) אבל בחייאת דינק, אתם רוצחים שוער זר, ששיחק בליגה הספרדית (כן זו לא ליגת העל עם שכטר ובן שהר ועוד כמה חלוצים שאני אפילו לאיודע את שמם) ומשווים אותו לשטראובר? מילא אניימה, מילא שורה, אבל שטראובר? שוער שבשיא שלו נחשב שלישי אחרי שוער שמשמיט כדורים באופן סדרתי? וואלה מגיע לך שטראובר. עכשיו בוא נבדוק איך הגענו ל40? בגלל שספגנו כמה? שישה שערים העונה? (אני מדבר בליגה כרגע) אחד השמטה נוראית מול ב"ש, ואתמול הגול חצי שלו חצי של מאנה שעמד סתם ככה כמו שתיל במקום לסגור פינה קרובה ואז השער נמנע. אגב מול פרנקפורט בחוץ אם לא הוא אתה מקבל עוד 3. המשחק גובה שלו טוב, לפעמים הוא יוצא לא טוב, סבבה מסכים, הוא בתקופה חלשה, מסכים, חסר לו ביטחון נכון, אבל הוא שוער מצויין ואתה עוד תראה את זה. אבל רגע אני אמתין עוד מעט יבואו הדבילים שהשוו את אניימה לחיימוב.... אם אתה אומר לי שמשחק הגובה של שטראובר טוב אתה באמת הוזה או בעל זיכרון קצר מאוד. אני לא אתקשה להתפזם גם עליך, אבל בחייאת דינק, שחררו, אנחנו מקום ראשון, השוער הזה טוב, בטוח הכי טוב בליגה, אולי יכלו להישאר את אניימה, קרויף בחר בו, ואני כבר הבנתי שקרויף יודע מה הוא עושה (גם אם לא תמיד אני אוהב את זה) ואם אתה 15 שנה פה? קח עוד כמה שנים, סתכל מה קרה לשורה בשלושה חודשים הראשונים, שוב אני אגיד מזל שלא היה פורום. אבל אם אתה משווה אותו לשטראובר? אחי צר לי, אבל כדורגל ואתה רחוקים אחד מהשני. אין נקודת השוואה, אולי שכחת, אבל היו משחקים שאשכרה אנשים האמינו שאם אתה שם קונוס במקום שטראובר נספוג פחות, הוא חייב למכבי הרבה יותר ממה שמכבי חייבת לו, בטח בקדנציה השנייה, עשית עוול גדול לחואן פבלו, שטראובר עלק...באמת יצאתם מפרופרוציה. נ"ב תודה שמח לשמוע שהייתי חסר, אקח את זה כמחמאה למרות הציניות המשתמעת
  21. אח שלי רוצה לשמוע מה אני חושב על הדעה שלך? שאין לך מושג בכדורגל. אתה בן 21 ואין לך מושג, אני חושב שזה הזוי שאתה כותב בפורום של כדורגל, ושלא ראית את שטראבור בכלל אם אתה משווה שוער כלשהו שדרך במכבי כי קאלה יבריץ' אניימה וחואן קרלוס טובים עליו. אם הוא עשה טעויות? כן. אם הוא טוב מאניימה? לא. אם הוא יותר טוב משטראובר? אין בכלל טעם לנהל דיון, שטראובר הוא שוער שכל עונה היה אשם בעשרים אחוז מהשערים שמכבי ספגו, גם בעונות גדולות של הגנה אדירה של מכבי. וכן, בא בן אדם דקה וחצי פה ומפציץ שטויות, לא נעים לא יפה, לא כיף ולא הגיוני. אין טעם לנהל דיון. אבל רק לכיף...בוא ננסה, במה שטראובר יותר טוב ממנו בדיוק? משחק רגל - לא. משחק גובה - אם תגיד שכן, אתה הוזה, כל כדור גובה היה התקפת לב בימי שטראובר. אחד על אחד - לא ראינו את חואן קרלוס במצבים האלו. מה נשאר לנו? אה כן, הביטחון, אין מה לומר שטראבור שחוטף שער ורץ להאשים את החלוץ ואת השוטר שהסתכל מהיציע זה הכי משרה ביטחון. אז תגיד לי אחי...מאיפה לעזאזל באת?
  22. אח שלי, בחייאת, שהגעת לפורום הזה, כבר חגגת בר מצווה? מי משווה אותו לשטראובר? אתה? לפני חודשיים (לא שהיית כאן) ישבו ודיברו כמה הזרים של מכבי טובים, עכשיו אתם קוטלים את כל הקבוצה כי מכבי מקום ראשון, עם 20 מתוך 27? באמת? ראבאק הפסד אחד, שני תיקו כל השאר נצחונות, על מה הבכי? יש לך הפרש שערים טוב, אתה בתמונת עלייה חזק מאוד לליגה האירופית, נתת בראש לבורדו ולפרנקפורט.... מה אתם מקשקשים? קיבלנו כמה שערים באשמתו נכון. לך תראה את השלושה חודשים הראשונים של שורה בארץ, אוי ואבוי מה היו עושים לו אם היה פורום. שוער טוב מאוד, עם משחק רגל פחות טוב משל אניימה אבל משחק גובה טוב יותר, שרק נפל על כמה משחקים לא טובים (ראבאק, אתמול מול השער כל מכבי לא היו טובים אז?) קרה קורה יקרה. שחררו, פגרה, לכו לזיין, הכל טוב, אפילו אלברמן פתח את העונה סבבה לגמרי ויש פייט על מרכז מגרש....יהיה בסדר, כל עוד סוייר לא צועק **** וזה השביעי אנחנו בסדר
  23. אגב שטרית אתמול לא עצר כמה פעמים את המשחק, מכבי עצרו פעמיים ובמצבים שהם ביתרון מספרי. יש כבר שופטים שמגרשים שחקן החוצה. תמיד הכל מגיע באיחור, ותמיד מכבי נאיבית ומחזירה כדור, וואלה פעם אחת שלא יעצרו ויתנו גול, ושכל העולם ידבר ויקשקש, זה כדורגל, לא הצגה בהבימה.
  24. ברור שלא. מצד שני יש פייר פליי. פעם אחת שיתפסו שחקן שעושה הצגה ויזרקו אותו לשלושה משחקים בחוץ, והקבוצה שלך גומרת מחזור עם ארבעה שחקני שדה. זה לא כדורגל זה גועל נפש, וואלה אפילו בשכונה אם מישהו נופל אנחנו ממשיכים לשחק, מה זה השטות הזאת, כל דקה וחצי שחקן נשכב דקה, הכדור אצלנו ואנחנו צריכים להעיף אותו החוצה? מה זה פה גן ילדים? איך יכול להיות שמכבי ת"א שיחקה נגד פרנקפורט ולאף אחד לא התחיל באורח פלא כיווצים גם כשהיינו ביתרון של שער 1? איך יכול להיות ששחקן שלפני חצי דקה צרח מכאבים קם כשהכדור לידו? מה זה פה WWE? יאללה חאלאס שחרר אותנו, זה גועל נפש, ורק קבוצות קטנות עושות דברים כאלה. וטוב עשו בארסה. בילפת? תפסו אותך? שילמת בהפסד. הלוואי ומכבי יפסיקו להחזיר כדורים על כל הפציעות המזוייפות האלה, שחקן נפצע? נפל? שופט לא עוצר את המשחק אז תשחק כדורגל, גם בפיפ"א כבר התחילו להגיד שלא הגיוני כל שנייה לעצור משחקים.
  25. יודע מה? זו אפילו לא עייפות, זה כאילו משהו בראש נכבה להם לגמרי, המאמץ נגד פרנקפורט במחצית הראשונה היה אדיר, ובמחצית השנייה זה כאילו קבוצה אחרת עלתה לשחק, הפגרה באה לנו בזמן מהבחינה הזאת, צריכים להגיד לשחקנים ללכת לנוח עד יום חמישי ואפילו בפרו לא לשחק, שיילכו לזיין ולעשות ילדים או משהו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.