Jump to content

Official Boogli

משתמשים רשומים
  • Posts

    572
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Official Boogli

  1. the best man the israeli army have ever known i love you like i love life itself the best friend the biggest brother and commandor of all of us! אין מלחמה או איזה תקרית שאני שומע שיש נפגעים, ואני לא חושש עליך happy birthdy my bro
  2. Maaaaaaa Hachuya! i hope you are doing fine, because everything here is fucking amazing catch you later
  3. אתה שי ריפא תגיע לפייסבוק או לטלפון הנייד שלי למה אני מחפש אותך בנרות! איכשהו הופיעה עברית על הצג שלי באייפוד ואני מדבר על דור 2, אני לא מחפש לפרוץ אותו למרות שוואלה הייתי מבסוט לעשות את זה יותר מאוחר בראש ובראשונה, אתה מדבר פה עם בנאדם שלא החליף את הפלאפון שלו ב-5 השנים האחרונות, אז הוא אוכל קצת כאפה על איך לעזאזל הדבר הזה אמור להתחבר לאינטרנט ... רק רציתי להוסיף שזה ביזיון איך שמשחררים לקוחות שקונים את המכשיר ללכת להתחבר לאייטיונס וללמוד הכל מהאינטרנט כבר למדתי בעל פה ב-3 הימים האחרונים איזה תוכנות ואיך לפרוץ כל מכשיר שהוא לא מה שאני מחזיק ביד הקיצר, לפרטי
  4. אז חשוב להבהיר - ברור לי שזה מכשיר דור 2 והוא לא ניתן לפריצה (עדיין) אני לא מחפש לפרוץ את המכשיר פשוט יש כ"כ הרבה אפליקציות שאפשר להשתמש בהן והמדריכים באינטרנט ברמה כ"כ ירודה שאני מחפש מישהו שקיים אצלו מכשיר זהה או דומה לא מעט שאלות החל מהשימוש ב- Wi וכן הלאה בנוגע ללמה לעזאזל צריך לגרור שירים לתוך האייטיונס והמכשיר אחרת זה מפרמט את כל מה שיש על המכשיר עזרה בדחיפות - כולל פיצוי הולם!
  5. כנ"ל אני באותה הסירה עם המשתמש שפתח את הנושא, קיבלתי לידיים ת'טאץ 32 ומתלבט מאיפה להתחיל מה להוריד קודם ואם לפרוץ או לא עזרה תתקבל בברכה!
  6. אבי כבר סיים את הקריירה שלו כשחקן פעיל לאחר שהוא פרש בשנה האחרונה אבי נמני הוא כבר לא שחקן כדורגל, הוא גורם מאוד בכיר בהנהלה שלקח חלק לא מבוטל בבניית סגל הקבוצה ובמו"מ ברכש שניידר (הוא הבעל הבית כמו שבושינסקי ואבי דאגו לטרוח לציין) מנהל פה עסק יש שיגידו שזה מהלך גאוני כלשהו להוציא את אבי מהמערכת באופן סופי ושהקהל לא יעשה על זה בלאגן יש שיגידו שאבי הוא הבחירה הזמנית (כך אני מקווה לפחות) הכי נכונה בקבוצה שמתנהלת כמו שצריך ולא להחתים מאמן בלחץ ולהט הרגע זה לא שאבי לא נתן הוראות לפני משחקים בשנה שעברה ובזו שלפנייה, היו לא מעט שחקנים שעלו למגרש עם תדרוך מאבי נמני עוד כשהוא היה ביציע לפני הפרישה עם הפציעה, אחרי חדר ההלבשה אין מה לעשות, שיחקו לו על הלב וכמו שאמא שלו דאגה לספר לכל העולם, זאת נקודה החולשה הכי גדולה של אבי עכשיו לשאלה הגדולה - יש מצב שבאימונים הוא לובש חולצה מספר 8 ?
  7. דבר ראשון, רובכם מדברים פה כמו ילדים ולא מבינים שזה משחק עוד בימים הראשונים של התוכנית יוסי אמר לאשר והסביר לו "מי שקובע בסוף זה הקהל בבית" יוסי מוכן לעמוד כל הזמן להדחה ואומר את זה בגלוי "ראש בראש", הוא קלט את המשחק הזה הרבה לפני שאחרים בכלל הבינו שמדובר במשחק (כולל חלק לא מבוטל מהצופים) למי שמבין את המשחק יודע שיוסי עושה עבודה גאונית, בכל מה שקשור לחיי הבית ולמה שהוא מביא איתו למסך הוא זוכר תמיד שיש מצלמות, בהליכה ככה סתם בפליטות גאוניות, או באיזה חמשיר מבית היוצר של יוסי הוא גם מביא איתו מצב שהוא נתקע על הספה ואיזה נקודה ברצפה 30 דקות ולא זז ואלו הקטעים הגדולים איתו לראות שמישהו מגיע לעשן סיגריה ויוסי מיד מכניס את הקופסה לכיס ולוקח סיגריה ממישהו אחר תוכנית שניסו ליצור בה דימוי כמעט זהה לריאלטי קצת התהפך עליהם כשאחד המשתתפים החליט שהוא משחק אחרת לגמרי מכוונת המשורר ובכל זאת עושה להם בית ספר (בנוגע לחטא ההיבריס - זה הטעות האנושית שהכי קשה לא לעבור עלייה, בנאדם מבוגר, תתחשבו)
  8. בלי ישראלביץ ואסוס אתה לא מחלץ שלא נדבר על מניע כדור יותר מ-2 פאסים, מה שכן - הגיע הזמן אחרי שנתנו לא מעט הזדמנויות וצ'אנסים לכל האחרים שאולי יתנו לילד לשחק, שיראה לפחות מה שיש לו ברגליים ממה שראינו בשנה שעברה בעונת שפל של המועדון אלו היו לא מעט מהרגעים הקטנים שקצת עשו טוב על הלב לתת לדור מלול לשחק !
  9. אז בעקבות שיחה שהתנהלה במקום כלשהו באיזור זמן כלשהו, החלטתי לקחת קטע מהשיחה ופשוט להעלות אותו לכאן קראתי אותו לאחרונה לפני כשבוע וזה תמיד הצליח לעשות לי משהו, אז נכון שיום כיפור חלף לו (וברוך השם גם הS.M.S של ראש השנה) ואני לא בא לתקן או לחנך אף אחד, בא לי להעלות כי זה באמת קטע חזק על הנושא הכי קרוב ללב של כל אחד ואחד פה - אמא, ואבא " אני אגיד לך את האמת - קשה להודות בזה, אבל בכל פעם שאני באמת מתבונן בהם אני מקבל אגרוף במפתח הלב כי זה מרגיש לי כאילו הם הולכים ונעלמים לי. אין צורך להלאות אותך בפרטים הרפואיים שלהם והנפשיים שלי, אבל ממרומי גילי הלא-מבוטל ובמיוחד בגלל שאני אוהב אותך כל כך קח טיפ בענייני הורים - אהוב אותם! חבק אותם (פיזית)!, קבל אותם כמו שהם, על מעלותיהם וסגולותיהם הנפלאות (שכן אחרת לא היו מצליחים ליצור אותך) ועל מגרעותיהם ושריטותיהם (בטוח שיש. למי אין? ועוד כשמדובר בהורים ..) שיהיו לך בריאים, חזקים ומאושרים עד 120, אבל כשהם הולכים ומזדקנים לנו, אנחנו פתאום מבינים שכל רשימת המטלות שלעיל - זה אף פעם לא מספיק או יותר מידי.: וכמובן לא לשכוח לשמור ולכבד גם את ההורים שלנו ביציע! ס' יאלה שתהיה שבת שלום, לכו תשברו ת'ראש ואם כבר פתחתי את הנושא הזה - אני מתכנן לקנות אייפוד טאץ', למישהו יש המלצות עניינים או שוב איזשהן המלצות בעניין ?
  10. אחי, בוא נתחיל מהעברית מישהו/י שיודע/ת ספרדית
  11. מה שקטלני בנושא הזה שיש בו 2 נושאים שונים לגמרי, ששניהם זורמים די במקביל האחד לשני וואלק - אין עלייך !
  12. כבר שבוע שאני משתדל לשתוק ולא לדבר על זה כדי שלא ינחסו ופעם אחת נביא אותה אבל רודיק זה רודיק
  13. שנה טובה עוגי, אוהבים אתכם בסגנון האוסטרלי !
  14. איפה הימים בהם טירון היה תופס מקל מטאטא (תמיד יש בסביבה) שובר על הירך, תופס את החתיכה הקטנה יותר קורע ת'שרוול של החולצה ודופק ח.ע רוסי על המקום לאח שלו שזרוק על הרצפה מפוצץ בדנה (אחלה הדמייה לדם)
  15. חולצה סבבה, אבל אין מה להשוות לחולצה עם הכיתוב ושבו בנים לגבולם
  16. האח הגדול אחת הסדרות הכי גדולות שנעשו אי פעם בארץ! הגדולה לא בהפקה, לא בבימוי, לא בצילום, ולא באיכות הסאונד 'המשובחת', שגרמה לכל משפחה בארץ להגיע לקצה גבול הרמקולים הסטריאופוניים הפנימיים של הטלוויזיה המשפחתית בסלון ! אלא בליהוק של קאלט אחד, דמות מבריקה שעונה לשם יוסי בובליל, כבר בפרק הראשון שמענו על 'הדורבן בובליל' שחזר אחורה בזמן הדורבן שלא נם, הדורבן שכבר בפרק 1 הפיל חצי מדינה מהכורסא רק עם הדיבור, הצחוק, המבטא, וחצאי המשפטים הכי הזויים יד ביד עם המראות של אדם כבן 40 מרים ת'גופייה ודופק בכל הכוח על הכרס לצלילי השיר "תיזהר ממנה! היא כמו דבורה שהיא עוקצת, ת'מסכה שהיא לובשת" יחד עם הסלסולים של אשקלון אבא לילדה שיודע לעשות חיים אבל בכל זאת לכבד את הבת שלה, לדעת שכולם צוחקים ממנו, כולם זורמים איתו, ובסופו של דבר 4 פעמים היה מועמד להדחה ובכל אחת מהפעמים גבר הדורבן שחזר אחורה בזמן בגדול על מתמודדים כאלה ואחרים, צעירים ממנו, "מבריקים" יותר בסופו של דבר, הביאו את יוסי בשביל הקטע שיהיה את האבא והילדה המשוגעת ובכל שנייה שעוברת בבית, ובכל פרק - יוסי בובליל עושה שם בית ספר לכל הילדים בבית האח הגדול יוסי - אנחנו נביא אותך עד המיליון ! קטע מאתמול - הגיעה מכונת אספרסו לדיירי הבית כדי שלא ירדמו "אספרסו? אני מת על אספרסו אבל שיהיה קצר קצר!" (יוסי) - "זה חזק?" (לאון) "בטח, חזק לאללה! אני רק צריך איזה 7 עד 11 כאלה ביום, ואני מעביר אותו בסוטול ולא נרדם" (הדורבן שלא נם)
  17. זו לא בוזגלו ויבוריאן שהיו גדולים במשחק הזה, זו כל הקבוצה שלנו שהייתה צריכה לרדת ליגה באותה עונה ושיחקה כדורגל ובעיקר הגנה של ליגה ב' צפון מערב בלי קשר למשחק, אם בוזגלו ויבוריאן ישחזרו את היכולת משנה שעברה לצידם של שחקנים כמו אסוס, רודי, שבחון, ג'יזרמו, מלול, וקמנאן - מכבי יכולה לתת פייט חזק לבייתר העונה
  18. טוב נו, לפחות סיבוב וקצת יהיה לי מהכדורעף לעונה זו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.