Jump to content

הנביא

משתמשים רשומים
  • Posts

    572
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by הנביא

  1. שלום לכולם . לטובת אלו שנמצאים בחו"ל . יש לינק לצפייה ישירה למשחק ? אני אישית באמסטרדם כרגע מישהו מכיר אולי מקום של ישראלים שישדרו את המשחק באיזור ?
  2. יהיה ממש עצוב לראות את ג'ורדי מחתים את שכטר ולא את עטר. במיוחד אחרי שאמר לו "הדלת שלך תמיד פתוחה לחזור" וחתם על סעיף של זכות ראשונים. חוץ מזה שלא יהיה לאף אחד ספק, אם היה יכול היה מגיע למכבי לפני כל קבוצה!
  3. הרביעיה הקבוצה אלברמן מיטרוביץ טבח זהבי עדן בדש
  4. נותן 2 כרטיסים לשער 13 בתמורה לכרטיס 1 לשער 11 . פרטית למעוניינים.
  5. נותן 2 כרטיסים לשער 13 בתמורה לכרטיס 1 לשער 11 . פרטית למעוניינים.
  6. נותן 2 כרטיסים לשער 13 בתמורה לכרטיס 1 לשער 11 . פרטית למעוניינים.
  7. בן חיים היה היום חלש, זהבי לא שחקן כנף, ככה שהיה לו מקום להזדמנות. בטח שגם כאופצית חלוץ 9 שבדש לא סיים 90 דקות העונה והיה צריך להתחלף. גם דור מיכה לא פוגע לצערי בזמן האחרון. אם כל ההתקפה שלך הייתה לוהטת מאמין שגם הוא לא היה מתבאס שלא עולה, אבל שכמאלתרים את זהבי בכנף ומכניסים ילד מהנוער חילוף שלישי שאתה אחרי גול נגד חיפה ורעב לשחק. מי שלא יתבאס עדיף שלא יהיה במכבי.
  8. מי שיוצא עליו על זה שהוא מבואס לא היה שחקן כדורגל ו/או לא יודע מה זה להיות שחקן בקבוצה. בלי קשר לזה שמקצועית אם מגיע לראדי את כל ההזדמנויות שהוא מקבל אז גם לו מגיע, בטח אחרי שער במשחק חשוב שרק יכל לתת לו ביטחון היום.
  9. ערביי ישראל, היפים והנאורים, שוכני השלום. את התקשורת השמאלנית לא עניין כבר חצי שנה שיש אינתיפאדה שלישית ובנס לא נהרגים אנשים כל יום, אם זה ברכבת הקלה, בכבישים שנזרקים עליהם מלמעלה לבנות או בשריפת יערות שהתקשורת חייבת להתמם שהן מקריות בצורה כל כך אינטנסיבית. חייב לנקוט ביד קשה מאוד נגד כל המתפרעים! אח קטן של חבר נמצא במג"ב ירושלים, במילים שלו הוא אומר שזורקים עליהם אבנים בגודל של כף יד ויורים עליהם זיקוקים מטווחים קצרים ולהם פשוט אסור להגיב. חבל שאת ביבי מעניין יותר מה יגידו האנטישמים בהאג מאשר שלום הילדים של כולנו.
  10. לא יתחייס למה שאמרת , כי ילד בן 15 יכול לחשוב שהוא מבין ויודע הכל אחרי מקלדת. לbister. חבל שאתה לא מכיר אותי ומבין שבאמת אין קשר פוליטי , אני בטוח גם שאתה יודע שראדי לא ברמה אליה שואפת מכבי (גם באירופה וגם בליגה) . שבוע טוב.
  11. תמצא גם את ההודעה שאמרתי שהיה המצטיין נגד מאריבור (אני חושב) . זה עדיין לא מסביר מה הקשר שהוא ערבי לזה שהוא שחקן חלש מאוד. תקרא עוד הודעות בקיץ גם שאני אומר שהבעיה של מכבי היא ראדי,מיטרוביץ ויואב זיו ואתמול פירגנתי למיטרוביץ (גם לא ברמה) שהיה מצטיין . הנה אני יתן לך עוד משהו, אני שונא את רייכרט , עדיין מקצועית הוא עדיף על שניהם.
  12. היה מקרה שראיתי במשחק ועכשיו בתקציר עוד יותר התחרפנתי.. דקה 45 במצב של 0-0 ראדי חוטף כדור 30 מטר מהשער ובמקום לתת פס פשוט לטל בן חיים בצד שמאל לבד (!! ברדיוס של 10 מטר) מול השוער הוא פשוט שולח את זהבי הצידה יחד עם 2 בלמים, פליימייקר עם ראיית משחק של שחקן בליגה לאומית. 2:00 לעומתו הפתיע לטובה מיטרוביץ, המצטיין על המגרש אתמול עם כדורים מצויינים לעומק וגם בעיטה לחיבור דקה 90 . (הלוואי שהוא עשה הצגה שנה של זר לענף).
  13. מישהו יודע למה היחס על אייאקס הוא 21 ???? אני חושב לשים 100 על X ו100 על אייאקס , ככה שאם ברסה לא מנצחת אני מרוויח 700 או 1900. מפתה מאוד. הם עולים עם הנוער או משהו ?
  14. עד עכשיו בכל ההזדמנויות שקיבל הראה שהוא טוב מראדי ומיטרוביץ.
  15. אנחנו עולים בהרכב לא טוב לדעתי.. האמצע שלהם הרבה יותר טוב וחזק משלנו הגנתית והתקפית. אלברמן מיטרוביץ וראדי מול מויאל מיצ'ל וראיוס .
  16. נתניה ה.חיפה X הפועל סכנין X ב"ש רעננה X הייתי אמור להביא 1750 . שירדו ליגה נתניה אמן (בני יהודה2)
  17. לוי בןהרוש גרסיה טיבי ייני אלברמן איגיבור זהבי טב"ח בן בסט בדש דקה 60 מיכה דקה 70 פריצה דקה 85 ראדי
  18. מה שעצוב מכל הסיפור זה שהפועל שרו "ירושלים בירדן.."בזמן שהניפו את השלט אם בכל זאת להגיב על הנושא .. אלה ערביי ישראל היפים , העיקר שהם רוצים שלום והם קהל וקבוצה בעד דו קיום . זה הפתיע רק את השמאלנים (שישכחו עד מחר) .
  19. המוקש הגדול שלנו זה האגף הזה נגד חיפה, הרבה תלוי בשחקן כנף שישחק שם ויהיה חייב לשתק את טוואטחה.
  20. תהיו ציניים, שמאלנים, ימנים, מה שתרצו. את הדעה שלי לא ישנה. מי שלא מחוייב לנבחרת , מי שלא שר את ההמנון בגאווה ולא ירקוד עם דגל ישראל בניצחון לא צריך לשחק בנבחרת גם אם הוא יהודי.
  21. פעם ראשונה שהייתי לחוץ שהנבחרת תנצח ולא ישבתי בדקות הסיום , פעם ראשונה שיש לך נבחרת ישראל. פעם ראשונה שהרגשתי שייך . בלי ערבים , בלי זרים , בלי קולואטי .. רק שגוטמן ימשיך ככה.
  22. אתם רוצים את ראדי נטו כאוהדי מכבי. מקצועית? הוא לא מהיר ולא זריז, לא טכני, לא מדוייק, לא הגנתי מספיק, לא סקורר, מה הוא כן ? סוייר, איך אתה יכול להגיד לא מאמין שורמוט פותח ובאותו נושא להגיד שצריך את ראדי ? זה כמו להגיד שצריך להעיף את זהבי ולזמן את שלומי אזולאי. גם תפסיקו להתלהב מכל פלוץ שמשחק בחול , גם יואב זיו וגל שיש שיחקו ב"אירופה".
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.