Jump to content

shai

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,879
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by shai

  1. העברת לי צמרמורת לראות הודעה ממך. שחקן, קפטן, סמל, אח!
  2. תודה. כחבר בארגון, כאוהד מכבי, כאוהד כדורגל, כבן אדם. תודה.
  3. אני לא באמת חושב (ואני מאמין שגם מי שכתב פה יסכים איתי) שהקהל הרחב היה צריך להתערב במו ידיו בסכסוך הזה, אבל כשהוא בא ומתלונן בדיעבד על הסכסוך הזה- הגיוני שגם יצפו ממנו בדיעבד, לקחת צד בזה. ובכלל, אני אפילו לא מדבר על איזה צד הקהל הרחב היה צריך לקחת, בסופו של דבר, מי שזה מספיק חשוב לו כדי להתלונן על זה צריך להיות לו גם מספיק חשוב בשביל לעשות עם זה משהו.
  4. מדהים מדהים, כל הכבוד לכם! לא שמתי לב אם פרסמתם או לא, אבל דו"צ בפייסבוק פרסמו איזה 3 וידואים של שקרי חמאס... שוב, המון המון הערכה למה שאתם עושים.
  5. מהלך גדול וחשוב של שלושת הקבוצות האלה, בתקווה שזה התחלה של תהליך כולל. מוות ללוזון, מוות לעסקנים, מוות לכדורגל מודרני. הכדורגל שייך לנו!
  6. עם כמה שיהיה לי קשה להתמודד עם עוד מערכת זהב, יש שאלה בכלל? שם
  7. אולי לא רלוונטי מבחינתך (ובצדק אולי), אבל מבחינתם כן. פעם הבאה שאוהד כדורגל ייתפס על מעשה כלשהו, יזכירו ויזכרו את הסיפור הזה. "זה כמו האוהד הזה שזרק את הגז המדמיע... אין, האוהדי כדורגל האלה. צריך לשים את כולם בכלא"
  8. אני יכול פשוט לצטט את התגובה הקודמת שלי בנושא? יפה מאוד שזה מעניין אתכם אם זה גז מדמיע או רימון עשן רגיל, אבל כדאי שתתחילו להבין שאת המשטרה והגורמים למיניהם זה ממש לא מעניין, הם רק מצאו מקרה שיצר תגובה קיצונית ליפול עליו, כדי ליצור תקדים ולדפוק את הבנאדם הבא שיזרוק אבוקה. אם תשאלו אותי, הם גם היו עוד יותר מבסוטים אם אנשים היו נרמסים שם ומה לא. קיים הבדל גדול, מסכים איתך, אבל הנושא לא צריך ללכת בכלל לכיוון הזה... (למרות שלדעתי גם עם ההבדל הגדול העונש מוגזם)
  9. יפה מאוד שזה מעניין אתכם אם זה גז מדמיע או רימון עשן רגיל, אבל כדאי שתתחילו להבין שאת המשטרה והגורמים למיניהם זה ממש לא מעניין, הם רק מצאו מקרה שיצר תגובה קיצונית ליפול עליו, כדי ליצור תקדים ולדפוק את הבנאדם הבא שיזרוק אבוקה. אם תשאלו אותי, הם גם היו עוד יותר מבסוטים אם אנשים היו נרמסים שם ומה לא.
  10. 700 קרואטים נעצרו בגבול לפני המשחק בנובי סאד... בהולנד אין קהל חוץ במשחקים כמו פיינורד נגד אייאקס.
  11. לא התעמקתי בזה אף פעם עד כדי כך, אבל לפי מה שאני יודע, לאוסטריה זלצבורג היה סוג של ארגון גג של מועדוני ספורט (כמו אגודת מכבי תכלס) שהיה אחראי גם על הכדורגל, ורד בול קנו אותם וקיבלו שליטה. בהתחלה הם עוד לא ביטלו לגמרי את כל ההיסטוריה וזה, הייתה מלחמה של האוהדים לשמירה על צבע ושם המועדון, ובסוף זאת הייתה התוצאה. גם אם באים הרבה אוהדים, זה בטח בגלל שהם די מצליחים יחסית לאוסטריה, עידוד וכאלה אני לא חושב שיש משהו מסודר, ואם כן, זה בטח איזשהו מועדון אוהדים מטעם ההנהלה.. לא יודע איך אפשר לפתח הזדהות עם מועדון כזה.
  12. כבר באותה שנה של הקניה של רד בול האוהדים הקימו קבוצת אוהדים תחת אותו שם וסמל עם ההסטוריה, היום הם בליגה השלישית באוסטריה. ולגבי רד בול, לא יודע כמה קהל יש להם במשחקים וכל זה, אבל משהו מסודר לדעתי אין להם.. לפחות אני לא ראיתי תמונה או שמעתי על משהו שלהם.
  13. בארץ זה מתבטא בעיקר ברדיוסים, במחירי כרטיסים, פה ושם במשטרה ולפעמים גם במתקנים. אבל בכללי, התופעה הזאת של כדורגל מודרני לא ממש בולטת בארץ... הפסקה השלישית לפני אחרונה של עומר פוגעת בול, וגם ההמשך די קרוב לזה. בכלל אבל, בכל מדינה זה מתבטא אחרת וככה ההתנגדות היא אחרת.. אבל כולם תחת אותה כותרת. ולמי שנתן פה את האתר והציג אותם כארגון מסודר (לא יודע אם לזה התכוונת, אבל חייב לתקן), זה לא ארגון או משהו, זה דעה רווחת של כמעט כל ארגון אולטרא, וכמעט ואין מקומות שלא נלחמים בזה.
  14. לא שאיכפת לי ממה שתחשבו עליהם, אבל לא הייתה שם נציגות גדולה של גייט13, רק מעטים.. השאר אוהדים רגילים.
  15. הואק כבר לא יושבים ב410, הם יושבים ב425.
  16. אל תדאגו, מי שקונה את האפורה חותם על חוזה שהוא בלי חולצה במהלך המשחק. הארדקור 1906
  17. הביטוי ג'יהאד לגיה קיים אצלם עוד הרבה מלפני המשחק מול הפועל ולא ממש קשור לג'יהאד עצמו תכל'ס, אצלם זה אומר פנאטיות, קיצוניות וכל זה. הם מצאו לזה שימוש מול הפועל כי זה נותן קצת משמעות כפולה, אבל זה לא באמת הכוונה שלהם, הם גם יודעים שהפועל הם לא בדיוק הקהל שמפריע לו לראות שלטים כאלה...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.