Jump to content

elad5050

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by elad5050

  1. שמעתי שצ׳אבי אלונסו רוצה רק מכבי
  2. ועוד משהו - לכל מי שטוען שהבניה השנה נוראית וכו׳ וכו׳, יש לי רק שאלה: איפה הקבוצה של ג׳ורדי בלי ערן זהבי? איפה הקבוצה של בכר ב״ש בלי ווקאמה? איפה הקבוצה של בכר חיפה בלי אצילי? בכל קבוצה יש אחד כזה, אצלנו זה מילסון. ככה זה כמעט תמיד בקבוצות בארץ (מחריג את איביץ׳ בשתי העונות הבאמת מופלאות שלו), ואין מה לבוא על זה בטענות. המטרה הראשונה שלנו צריכה להיות השארת מילסון, אחרי זה כל השאר. וכן - זה מעולה שיש לנו כ״כ הרבה לאן להשתפר (4-5 זרים שאפשר להביא זה פשוט פסיכי) - אני בטוח שמנספורד ופרייס כבר עובדים על זה במלוא המרץ (אצל יצחקי באמת לא הרגשתי ככה) יש לנו שלד ישראלי טוב מאוד ועוד הרבה מאוד כשרונות נוער/צעירים שאפשר להחזיר או לקדם. אני מאוד מבסוט ממכבי בנקודת הזמן הזו ורק צריך להמשיך לשאוף להשתפר ולא לקפוא על השמרים. אה וכמובן - לקחת אליפות.
  3. בשורה התחתונה יש פה קבוצה שסיימה מקום 3 בשנה שעברה עם 0 תארים ועונה אירופית שנגמרה מהר מאוד (כן, זוכר, ניס) אל מול קבוצה שהיום במקום הראשון, עם שמינית גמר קונפרנס, גביע הטוטו מול היריבה הישירה שלנו (מעניין ת׳תחת) ושלשול מפואר בלפחות 3 משחקי מאני טיים השנה. אין לי ספק איזה מ2 הקבוצות אני מעדיף.
  4. עבירה ודאית אין שאלה בכלל. זה לא סותר את זה שאם היו פוסלים לנו כזה גול הייתי משתגע.
  5. מעניין אם הקבוצות האלה גם פנו לחיפה כ״ששכחו״ לבדוק שער ניצחון של אצילי על אותה סכנין, או כשאישרו לסבע שער בנבדל של קילומטר. הזויים. איזה כיף!
  6. סכנין בלומפילד שבת מחזור ראשון בפלייאוף יש לי דז'ה וו ל1:0 דקה 80 בעונה של בוס. היידה ערן! (וואלה הייתי רוצה את אורלנדו בה אצלנו)
  7. וואו איזה חשוב. אני לא נושם כבר מעכשיו...
  8. אין ספק שאם רובי קין מביא אליפות הוא חייב להישאר. נמאס לי כל פעם ששחקנים יוצאים מהרוטציה כי הם צריכים ״להוכיח את עצמם״ למאמן החדש. אנחנו באמת רוצים שמישהו עוד פעם יתחיל עם עידו שחר על הספסל? או יחליט פתאום שיוריס לא מתאים לו לשיטה והוא מעדיף מישהו אחר ב6? עונה שלמה אנחנו סובלים מהחוסר ניסיון של רובי קין + הצורך ללמוד את הסגל, בא לי שכבר פעם אחת נקצור את הפירות ובעונה השניה כבר נקרע את הליגה בזמן ששאר הקבוצות עוד צריכות לבנות את עצמן. הדבר היחיד שמבאס אותי זה קיקו שלדעתי אפשר להוציא ממנו הרבה יותר.
  9. אחלה רויזמן נשאלת השאלה ----> רויזמן או בר לין?
  10. אור רויזמן - בהשאלה עדיין או שהוא כבר לא שלנו?
  11. צריכים לבוא בגישה שזה משחק שחייבים לנצח וזה חיים או מוות. רק ככה לא נישאב לשאננות ולא נהיה נינוחים. אם נחשוב שזה בכיס אנחנו נאבד את זה. אגב, מישהו יודע כמה אוהדים יהיו?
  12. אחלה נחמיאס, טוב כבר תקופה. מעדיף אותו ואת סאבוריט על כל צמד אחר שיש לנו.
  13. לא ייאמן שאחרי ערב מהגדולים בהיסטוריה של המועדון הכי גדול בארץ, אנשים פה אשכרה מתקשים לפרגן. נכון - הייתה תקופה חרא. נכון - שלשלנו ואיבדנו 10 הפרש כולל שני הפסדים לפחים. ועדיין - מקום ראשון, שמינית גמר עם 4:1 המשחק הראשון בחוץ, מקום ראשון בשלב בתים כמעט בלי ביתיות. היה משבר - נראה שהוא (טפו חמסה) בדרך להיות לגמרי מאחורינו ולשם שינוי אנחנו מגיעים בשיא הכושר למאני טיים של העונה ולא על אדי הדלק האחרונים כמו עם ואן לובן או פטר בוס. יאללה חודשיים של מאני טיים!!!
  14. אני ממש רוצה שיתנו לו יותר דקות. נכנס טוב היום.
  15. נחמיאס במשחק מעולה לדעתי. באופן כללי אני קונה מעכשיו ציוות שלו ושל סאבוריט עד סוף העונה.
  16. בדיוק!!! מאתמול כל מי שמדבר איתי על זה אני אומר את זה. לא ברור איך כולם מתעלמים מזה.
  17. דוידה חייב לפתוח. ראינו כמה טוב וחשוב הוא היה בטרנר, לופז עוד עם סחרחורות. בכלל, אני חושב שבדקות שהוא מקבל הוא באמת מצוין, משחק יחסית מהר. בנוסף בפן הפסיכולוגי יש לנו יתרון עליהם, כן כבר עם 2 הפסדים העונה מולנו, חייבים לבוא חזקים ואגרסיביים מהפתיחה. בטח בבית שלנו.
  18. אם יש שחקן שזכות הבחירה אם לשחק במכבי נמצאת אצלו זה ערן. משאיר בכל מחיר, מה אתם רציניים? השתגעתם.
  19. תקראו לי נאיבי, אבל אני מאמין במכבי. עכשיו יותר מתמיד. ניצחון משכנע והביטחון חוזר. יאללה לתת בראש!
  20. בהחלט, יש הבדל בין לנסות לעצור כדור עם הגב לשער כששני בלמים עליך, לבין לעשות את זה בין הקווים עם הפנים. מה גם שערן משחק מהר ובנגיעה הרבה פעמים, וגם אם זה לא מדויק זה משהו שהוא מאוד חשוב להתקפה שלנו.
  21. לא, אני לא מדבר על להחליף מאמן. אני מדבר פה על סוגיה שהיא כנראה הסוגיה שעד לא מזמן אסור היה לדבר עליה - ערן זהבי. לעניות דעתי (הלא מספיק מקצועית כנראה), זה ה-זמן לשנות תפקוד לגדול הכובשים של הכדורגל הישראלי לדורותיו. בסגל הנוכחי, אנחנו חייבים מהירות בהתקפה, ולצערי ערן ומהירות זה כבר לא הולך ביחד. זה אולי נשמע קצת מהפכני - אבל זה הזמן של ערן לרדת מדרגה אחורה לקישור. מה נרוויח מזה? קודם כל, דור תורג׳מן כחלוץ. גם התפקיד הטבעי שלו, גם לא יהיה בכנף ויהיה מתוסכל, גם לחץ יותר אפקטיבי. שלישיה קדמית כשבכנפיים מילסון-דוידה/אדו-תורג׳מן היא מהירה מאוד ולכל הגנה יהיה קשה להתמודד איתה. (ברוטציה כמובן יש את קיקו, מלדה, דביטון וכו׳) בנוסף, עם כל הכבוד לדור פרץ (ויש הרבה כבוד), המצטרף מקו שני הכי טוב בארץ הוא ערן. בניגוד לדור פרץ, הוא גם מוסר מחונן וגם מאיים מרחוק בצורה מעולה. נכון, האינטנסיביות בקישור כנראה תרד, אבל דור פרץ בכושרו הנוכחי אינטנסיבי בערך כמו רארש איליה. לדעתי (הלא מקצועית כאמור) - שלישיה של יוריס-גבי-ערן אמורה להספיק מול 11 מ13 היריבות שלנו בליגה. במשחקים ספציפיים אפשר לשנות (במיוחד כשברוטציה יש שחקנים מעולים כמו דור, קארצב, עידו שחר וכו׳) נקודה נוספת - הרבה מהפוקוס של ההגנות נגדנו יעבור לקישור. כשערן זהבי שם צריך לשים עיניים, מה שירווח את המשחק ויאפשר יותר חופש לחוליה הקדמית. לכל מי שיכתוב רכות - תסתכלו על הקישור של היריבה שלנו מחיפה, ותגידו לי אם זה קישור אינטנסיבי באמת. תמיד אפשר להעלות את רמת האינטנסיביות ולהכניס את קארצב/דור במידת הצורך. אנחנו משוועים לרעיונות התקפיים חדשים, ולדעתי זה יכול להיות שיחוק. אסור להרים ידיים!!
  22. אני בכלל לא אומר נואש מהעונה הזאת ואוי ואבוי לנו אם אנחנו נרים ידיים. פאקינג 2 נקודות, אז מה אם הם נראים טוב כרגע? יש לנו סגל מעולה, איביץ׳ בסגל כזה עושה קסמים ולוקח אליפות ב15 פור. צריך לצאת מהקיבעון המחשבתי ולנצל את הסגל, יש פה סגל שבהחלט שווה אליפות. יש עוד 15 מחזורים, דברים ישתנו פה עוד הרבה פעמים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.