Jump to content

החבר של השכן של אביב הבוס

משתמשים רשומים
  • Posts

    758
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by החבר של השכן של אביב הבוס

  1. במחיר עלות בלבד. עדיפות ליציע עליון אפשר בהודעה פרטית... תודה!
  2. עדיף בהרבה צמפיון עם כל ההפסדים והדיכאון על עוד ליגה אירופאית. הכסף, הנקודת והמעמד. ההתחזקות המקצועית. הקמפיין לא טוב בעיקר כי הסגל לא מאוזן. יהיה טוב יותר בעתיד.... וכן סמי עופר הורג לנו את החוויה. עדיף היה טדי.
  3. הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות זה שהוא יחתום שם ויוריד אותם ליגה. הרי הוא אחד המאמנים הכושלים בליגה. בתור שחקן אהבתי אותו אתמול. גם בתור מאמן מכבי. מאז עברו הרבה מים בנהר. ואין מקום להשוות לאיווניר. אגב, כמו בדוגמאות שנתנו פה למעלה, זו פרנסה ועבודה ושיעבוד איפה שבא לו זה לא אומר כלום.
  4. עלינו היום בהרכב הזוי. השליטה באמצע הייתה 60-40 להפועל, וזו קבוצה בלי קשרים ובלי אמצע. חתכו אותנו בהמון כדורים שבלי אלברמן חבל לנו על הזמן. עלנו במערך הזה כי ההגנה קטסטרופה. וזו לדעתי גם הסיבה שלא היו חילופים עד דקה מאוחרת מאוד, פשוט החילוף היה כל כך מסוכן הגנתית. דור פרץ - שחקן בית, בנוי מדהים, אבל לתת לו את חולצת ההרכב זו טעות. חלילה לא בגלל התקפה. מי שינתח אותו בזכוכית מגדלת ישים לב לטעויות שהוא עושה שרובן נובעות מרצון. חייב להיות יותר חכם, חייב ללמוד. בן בסט- היחיד שהתחממם ברצינות כל המשחק. דיבר מהחוץ עם ראיקוביץ כל הזמן ועודד אותו, מאוד אהבתי את זה. - הקהל בשער 8 ובמיוחד בשר 13 - לא פחות ממדהים. אבל העידוד שלנו היה חלש מאוד.
  5. מחפש כרטיס לפורטו בבית. 3 כרטיסים (יותר או פחות) ליציע עליון. תודה!
  6. שחקן שנלחם ועושה רושם שהוא עושה עבודה טובה ושהוא הכי טוב בחיפה, אבל!!!! הוא גם מהוות בערך שני שליש מהבעיה שלה. הבעיה של חיפה היא לא בחלוצים (היא גם שם אבל לא שם), היא בקישור. קריאף משחק קשר קידמי, אבל מלבד הבעיטה הטובה מסירה אין לו, וזו בערך הסיבה שהם לא מצליחים להבקיע. כשער מגיע ל 30 מטר מהשוער כדי לקבל כדור, זה מסביר הכל. שישארו איתו ועם המחמאות. בצלחה להם.
  7. לא היה טוב, לא היה רע. האיטויות בעיה מכרעת. עושה הרבה שגיאות ומחליק לא מעט. לדעתי מתקרב הרגע שצריך לקחת החלטה כואבת. מערך עם שלושה בלמים יכול לשדרג את מכבי ליכולת אחרת.
  8. מכבי העלו קליפ שלו עושה מספרות באימונים ובעיטות אומן. די בטוח שיש לו משחק רגל משובח....
  9. יש לו כל כך הרבה מזל שבדוק הוא פותח מול צלסי.
  10. נקודה ממש מעניינת. העניין היפה הוא שזה כמעט לא מורגש והכל נעשה באופן מקצועי ובהדרגה.
  11. החתמה ענקית ומרגשת. בדיוק מה שצריך לקרות. עם כל הכבוד לרגשות ולמגיע, תבינו, אין זמן או הזדמנות אחרת לעשות את זה. שחקן בקליבר כזה יגיע רק עכשיו, שניה לפני הבמה והחשיפה. וכל הכבוד למיץ וגורדי על החתמה בסדר גודל שאנחנו לא רגילים לראות....
  12. בשנים הקרובות הכי חשוב זה ליצור המשכיות לאירופה. ניקוד גבוה, הכנסה, כסף שבעקבותיה יבואו שחקנים טובים כמו שקרה עכשיו. לא נהיה מכבי כדורסל כי מכבי כדורסל יכולה לקחת אליפות בכל מצב גם אם תפסיד חצי מהמשחקים שלה בעונה, אנחנו לא. אבל, גם אחרי 52 אליפויות, בכדורסל לא מוותרים על שום משחק בליגה. וזה חשוב גם לנו. אין מה להתפלא כשזהבי עולה בשני מסגרות וככה גם כל שחקן אחר.
  13. טוב מאוד והחלטה נכטנה של אלברמן. הקמפיין גם ככה גמור אז עכשיו הוא נזכר בו? אלברמן בגיל שעדיף שישמור על עצמו ויתרכז במכבי ויגשים חלומות.
  14. בהחלט שח מט. הייתה עמידה טקטקית מעולהץ אני הייתי בטוח שאחרי המשחק הראשון המאמן של באזל יקרא את המפה. ישים את החלוץ שלהם מול בן הרוש ויטחן אותנו אבל מסתבר שלא...
  15. זה היה מכתוב.ֿ הכל מראה שלא משנה מה זה היה כתוב על זה ליגת האלופות.
  16. שחקן מצויין שהגיע בכושר מעולה. בהחלט גנבה. עכשיו הגיע הזמן שיחזור לעמדה שלו ויוסיף לנו את המחץ משם. אגב ריקן הוא ההוכחה ששחקנים צריכים לצאת קצת לחול להתחשל ולהבין כדורגל טוב יותר עד שרמת האימונים תעלה פה.
  17. היה עדיף שכתב ראוי יראיין אותנו. מצד שני בקצב הזה ימיו של ערוץ הספוורט ספורים. וואלה וטמקא שמים לו גז ביחס למכבי.
  18. בשניהם ב 11 ואני זוכר את פאוק כאילו זה היה אתמול.ֿ מגרש חצי ריק. עידוד חלש. רק בסוף שרנו אויויו ליגת האלופות. הייתי חייל בצבא והחלפתי את המדים בבסיס ויצאתי למשחק בהתרגשות רק ששחכתי שצריך לשלם על האוטובוס...
  19. תל אביב בתכלס זאת העיר הכי טובה כל אוהד של קייב מקנא בנו נורא אוו מה זה קייב, אין את פוטין ורוסיות...
  20. לא מלחמות זונות ויש לנו שיר ראשון. הלחן זורם והשיר פשוט וגם עושה את העבודה. אין סיבה בתכלס לא לשיר את זה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.