Jump to content

king robben

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Everything posted by king robben

  1. ...here we go הנה, כבר האזרחים "הגאונים" של מדינת ישראל, הבינו שמי שבכלל אחראי על ההפגנה אלו ארגוני "השמאל".
  2. הדבר היחיד שברור לי זה שזה ייגמר בכך ששוב יאשימו את השמאל שמנסה לעשות מלחמת אזרחים בעזרת תרומות של אנטישמיים מחו"ל וביבי "המלך" הציל את המצב.
  3. לא, אתה לא כמוהם אתה רק קורא לחיילי צה"ל בעבר ובהווה בוגדים. בקטנה.
  4. אותי רק מעניין דבר אחד, איך מצביעי ביבי היו מרגישים אם הם היו אזרחים בצרפת או בגרמניה והנשיא או הנשיאה היו אומרים עליכם "המצביעים היהודים נעים בכמויות אל הקלפי, השלטון שלנו בסכנה" האם זה היה פוגע בכם או שזה נראה לכם לגיטימי?
  5. כל הכבוד? מעבר לזה שאירועים כאלה רק יוצרים תגובה הפוכה ומחזקים אותה ואת מפלגתה, אתה צריך להתבייש באירועים כאלה, מה שמבדיל בינינו לבין המדינות באזור הוא שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית. אני גם לא מסכים עם עמדותיה של זועבי אבל יש לה זכות להביע את עמדתה מבלי שינקטו באלימות מכוערת נגדה.
  6. היא מציעה להחזיר יהודים הביתה למדינת ישראל וליברמן מציע לגרש אזרחי ישראל מביתם, זה ההבדל.
  7. רק שארה"ב תפסיק להטיל את הוטו, (וזה יקרה אם אם ביבי יבחר) ואזרחי ישראל יחוו את מה שחווים החקלאים בבקעת הירדן אולי אנשים יתעוררו וזאת למרות שההיסטוריה מראה שכאשר לאנשים קשה כלכלית הם רק מקצינים עוד יותר...
  8. האינטרס שלהם פה (ושלנו) הוא שתקום מדינה פלסטינית, הם הבינו עם מי יש להם עסק פה והם יסירו את הוטו אם ביבי יבחר. הסיבה היחידה שהאמריקאים והאירופאים לא פועלים עכשיו זה בגלל שהם לא רוצים ליצור תגובה הפוכה בישראל שתחזק את הימין הקיצוני ואת ביבי. תהיה בטוח שאם ביבי יבחר שוב הם יסירו את הוטו.
  9. במה באה לידי ביטוי "הכריזמה" שלו? בזה שהוא מצליח להתל באנשים קשיי יום עם הבטחות שווא? ראינו איך "הכריזמה" שלו עובדת על מנהיגים בעולם, הבנאדם שנוא באירופה ובארה"ב, אנחנו בדרך להיות מבודדים, וזו רק שאלה של זמן עד שארה"ב תסיר את הוטו ויתחילו פה סנקציות. ממש אחלה כריזמה יש לביבי.
  10. אתה יכול להסביר לי איך מפלגות ציוניות כמו מרצ והעבודה "יחריבו את המדינה"? ממה שאני רואה, מי שרוצים להביא לסוף החלום הציוני ע"י כך שנהפוך מדינה דו לאומית זה דווקא הבית היהודי והליכוד. ההבדל בין הבית היהודי לליכוד הוא שהם לפחות אומרים את זה בגלוי, בעוד שביבי אומר שהוא בעד פתרון שתי המדינות אבל בפועל הוא מקדם את הרעיון של מדינה אחת דו לאומית.
  11. יש לי שאלה לאנשים שמצביעים לבית היהודי. בהנחה שאתם לא גרים בהתנחלויות, איזה אינטרס יש לכם להצביע לבנט? אין לכם בעיה עם זה שישקיעו את כספי המסים שלכם בהתנחלויות, יתגרו בעולם ויביאו לעוד חרמות על ישראל? באמת שאני לא מבין את ההגיון הזה, הוא קנה אותכם עם הססמה האינפנטילית של "האחי" או עם ההתנהלות המביכה שלו "במבצע צוק איתן"?
  12. אותי מעניין האם הפעם הליכוד יועיל בטובו להציג לציבור הבחורים את הדבר "הפעוט" הזה שנקרא מצע. ע"פ ההתנהלות של ראש הממשלה ב6 השנים האחרונות זה גם לא אמור להיות מסובך מידי, המצע צריך להכיל מילה אחת: "הישרדות". כי בלאו הכי זה העיקרון היחידי שעל פיו ביבי פועל.
  13. עוד מהלך יפה של פינקלשטיין, להאשים בכל הכשלים של השלטון (בראשות נתניהו) את השמאל.
  14. מה שכן, צריך להגיד שאפו ענק לפינקלשטיין שהצליח להחדיר לאנשים לראש את הסיסמה "שאין אלטרנטיבה" ולכן צריך לבחור בביבי למרות שהוא נכשל בכל חזית אפשרית.
  15. מעניין אותי לדעת מדוע אנשים הולכים לשים ליכוד בקלפי. האם זה בגלל "ההצלחה" של מבצע "צוק נדל"ן"? האם זה בגלל שישראל מקום ראשון בפערים חברתיים בעולם המערבי? האם זה בגלל שימור היחסים "הנהדרים" שלנו עם מדינות אירופה וארה"ב? האם זה בגלל ששיעור העוני בישראל הוא הגבוה ביותר מבין כל הכלכלות המפותחות? פשוט לא להאמין איך המוכר רהיטים הדפ"ר הזה מצליח לעבוד על הציבור פעם אחר פעם עם הפוזה האינפנטילית שלו....
  16. זה מורכב, אבל השורה התחתונה היא שללא ירידה במסת השומן אלא רק ע"י עלייה במסת שריר מתאמן טבעי בעל אחוזי שומן גובהים (לדוגמה20%) לא יהפוך להיות בעל אחוזי שומן נמוכים (לדוגמה 9%). זה מה שחשוב וזה מה שהוא צריך לדעת.
  17. לא כתבתי בשום מקום ששומן הופך לשריר. מה שכן כתבתי זה שלמתאמן מתחיל יכול להתרחש מצב של ירידה בשומן ובנוסף עליה במסת השריר. הוא לא יוכל לאורך זמן לעלות במסת שריר ולרדת באחוזי שומן, גם מבחינה הורמונלית שבנאדם נמצא באחוז שומן גבוה העלייה שלו במסת שריר תהיה בקצב הרבה יותר איטי ולא משתלמת. לכן כל אדם שמתאמן צריך להחליט האם הוא רוצה לרדת באחוזי שומן תוך שימור מסת השריר שלו או לעלות מסת שריר שתביא איתה ברוב המקרים גם עליה מינורית בשומן. אי אפשר לעשות את שני הדברים בו זמנית.
  18. המשקל הזה הוא גרוע ולא מדויק אז אל תסתמך עליו אלא רק על היקפים ומראה. יש לפעמים תופעה אצל מתאמנים מתחילים של ירידה באחוזי שומן ועלייה במסת שריר בו זמנית. לטווח ארוך כדי לרדת באחוזי שומן תצטרך גם לרדת במשקל.
  19. דבר ראשון, שאתה קורא לי ולחברי אנטישמים אתה למעשה קורא לחיילי צה"ל בעבר ובהווה אנטישמים, לכן אני מציע לך לפנות בדחיפות לבוגי ולגנץ ולהזהיר אותם על כך שאנשים כמוני שירתו ומשרתים בצבא. דבר שני, אתה שוב פעם מדבר על צדק במקום לדבר על אינטרסים, תשכח מזה, העולם הוא לא מקום צודק וזה ברור שהעולם צבוע (גם אנחנו צבועים אגב), השאלה היא האם בעולם הצבוע הזה אתה פועל ע"פ האינטרסים שלך או לא, ואם אתה ציוני אז האינטרס שלך הוא להתנתק מהגדה ומעזה באופן מוחלט. עכשיו תיקח 5 דקות ותקרא את התחזית הדמוגרפית של אוניברסיטת חיפה, כי נראה לי שקצת התבלבלת. http://www.masorti.org.il/marom/uploads/editor_uploads/files/demog.pdf
  20. מצוין, עכשיו לך עם ההסבר הנחמד הזה לארה"ב ואירופה ותסביר שהשטחים האלה לא כבושים ותזהיר אותם שאם הם עוד פעם יגנו אותנו על 4,000 דונם מעבר לקו הירוק שיוכרזו כשטח מדינה אתה גם תנתק אתם את היחסים. אתה לא קולט שלהשתמש בטרמינולוגיה של כיבוש זה אינטרס שלך? אתה לא מבין שאם לא תהיה הפרדה זו סכנה לציונות? אגב, אם אין כיבוש ולא מגיעה להם מדינה, אז מה הפתרון שלך לבעיה הפלסטינית? מדינה דו לאומית? אפרטהייד?
  21. לצערי אני חושב שאנחנו קרובים לנקודת האל חזור בכל מה שקשור להתנחלויות, אם לא נתחיל להאיץ את התהליך בעוד כמה שנים חיבוק הדוב יהיה כבר חזק מידי ולא נוכל להיפרד. הסיכון של יציאה מהגדה הוא קטן בפער כל כך גדול לעומת האופציות האחרות (בידוד עולמי במקרה טוב, מדינה דו לאומית במקרה הרע) שאני לא חושב שיש בכלל מקום להשוואה. בנוגע לסעיף ה2, אתה הרי יודע שאם יבוא ראש ממשלה (כמו ביבי לפני המבצע) ויגיד לציבור שצריך לפנות שטחים כדי לשמור על מדינת ישראל כמדינה ציונית העם ישלים עם הפינוי ורובו יתמוך בו. וכמו שאמרתי מקודם, ברור שיש סיכונים, אבל מהן האופציות האחרות? אילו חלופות יש לנו על מנת לפתור את הסכסוך ולהתמודד עם הסכנה הדמוגרפית?
  22. עוד פעם עם ההפחדות, אתם לא מבינים שיש הבדל של שמיים וארץ בין לחימה של מדינה מול מדינה לבין עם נכבש לעם כובש? לחיזבאללה יש (עוד מלפני המלחמה בסוריה) טילים כירורגיים שיכולים לשתק את המדינה, אז מה אתה מציע, להחזיר את צד"ל? תמיד יהיו לנו אויבים שירצו להשמיד אותנו, השאלה היא המחיר שהצד השני ישלם על ניסיון כזה ובגלל שאתה כובש, אתה כבול ואתה לא יכול להגיב בעוצמה המתבקשת מול ארגון שרוצה להשמיד אותך, לכן הוא לא מפחד ממך. ברגע שתהיה להם מדינה הם לא כל כך ימהרו "להעיף קאסמים" ולא יסגרו את נתב"ג כל כך מהר. אז מספיק עם ההפחדות, הימין שולט פה בארץ כבר 20 שנה (למעט הפסקות קצרות) כולל אנשים שנחשבו לקיצוניים ביותר כמו שרון וכולם הבינו שאי אפשר לפתור את הסכסוך בכוח. אתה לא חושב שהיגע הזמן שנחזור לאופציה המדינית?
  23. אנחנו לא צריכים לצאת ביום בהיר אחד מהגדה וממזרח ירושלים, צריך לעבוד בשיתוף פעולה עם ארה"ב ולהציג את אבו מאזן כסרבן שלום, זה המפתח, אני מסכים עם הבחור שאמר פה שאבו מאזן זה הביבי של הפלסטינים, לכן צריך לבודד אותו, ואת זה עושים באמצעות הצהרות פייסניות ומעשים כמו הקפאה ובוודאי שלא ע"י הצהרות נוראיות כמו "אבו מאזן צריך להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית" והמשך בנייה. ברגע שנלחיץ את אבו מאזן והחגיגות שלו בעולם יפסקו אני מאמין שהוא יחתום על הסכם, ואם לא אז אנחנו נצא מהשטחים בתיאום ובגיבוי של העולם אחרי שהוכחנו שאין עם מי לדבר. ברור שההצלחה היא לא מובטחת במאה אחוז אבל זה האופק המדיני היחיד שיכול להביא לפתרון הסכסוך, הפסקת שפיכות הדמים והדבר הכי חשוב: מניעת הפיכתה של ישראל למדינת אפרטהייד או מדינה דו לאומית שמהווה סכנה קיומית למדינה שלנו כמדינה ציונית.
  24. שוב אתה מבולבל, אם אתה כל כך בטוח שאבו מאזן לא רוצה הסכם אז תציע לו ואז הוא יחשב הסרבן בעיניי העולם, אבל כנראה שהימין הוא זה שלא באמת רוצה שלום. הדבר שהחמאס הכי אוהב זה ראש ממשלה כמו ביבי, כי זה רק נותן להם לגיטימציה לשלוט ולקבל אמפתיה. ביבי הצליח להפוך את החמאס ממנודים לכוכבים לגיטימיים בתקשורת. הססמאות הריקות שלא ננהל משא ומתן עם חמאס התנפצו לציבור בפנים, זה הזמן של העם לעשות חשבון נפש ולהבין שאת הסכסוך ניתן רק לפתור בדרך מדינית אלא אם כן ביבי יפתיע ו"ימוטט את שלטון החמאס" פחחחח איך הוא עבד על העם, הסוכן רהיטים הזה.
  25. ההבדל הוא שכל העולם רואה את השטחים בגדה המערבית ככבושים ואת כרמיאל כשטח בריבונות ישראלית ולצערך אנחנו לא חיים בעולם דמיוני שבו אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להיות מבודדים, לכן צריך להתחשב בדעת העולם, אלא אם כן אתה, ביבי, שרה והצלם הסוטה תצליחו לשכנע את העולם שדין יהודה ושומרון כדין ב"ש. אני רק אתן לך טיפ,ניסינו לשכנע את העולם כבר 40 שנה שהשטחים האלה לא כובשים וזה לא עזר לנו, אבל אני בטוח ששר החוץ ומרטין שלאפט חברו הטוב יצליחו לשכנע את העולם שאין כיבוש ואין דבר כזה עם פלסטיני.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.