Jump to content

Tamiry

משתמשים רשומים
  • Posts

    2,178
  • Joined

Everything posted by Tamiry

  1. כן, התקינו מלא חניות אופניים ליד החניון של האצטדיון בשלבים, בקצה גן כרונינגן
  2. המשחק המרכזי עבר ל-20:15 אז דווקא נשמע בסדר
  3. מה הדיבור על פודטראקס? מי מתקצר ומסביר את מה שכתוב בנושא במכרז? יהיו כאלה? זה אותו זכיין? לא כזה הבנתי מהמכרז אבל קראתי ברפרוף
  4. נשמע לי משונה שיבחרו בכסאות בצבע שחור לאצטדיון בלי גג שהולך לקבל הרבה מאוד שמש. הכחול, לבן, אפור שצוין פה ע"י berg (אם כי לא פירט מאיפה המידע) נשמע יותר הגיוני.
  5. להבנתי 7 מתוך ה-10 הנ"ל עוד צריכות לשחק בסיבוב הראשון, כשבמידה ואחת או יותר תודחנה אנחנו נכנסים למדורגות
  6. יש תרחיש מסוים שטוטנהאם זוכה באלופות ולא מסיימת בטופ 4 (ארסנל עוד יכולה תיאורטית לעקוף אותם), מקרה כזה גם לא משפיע עלינו?
  7. עצרתי אתמול ליד בלומפילד, רציתי להיכנס. ממש כמעט נכנסתי ואז מגיע שוטר רכוב על אחד מהקטנועים הלא ברורים האלה עם ה-3 גלגלים. עוצר ליד בלומפילד, אז חזרתי קצת אחורה, חיכיתי שיילך. לא הלך. דומם מנוע, צילם תמונה. ראיתי אותו מתלבט. בסוף חנה ליד ונכנס. לא חוקי לשנינו באותה מידה, אבל עכשיו אני נאלץ לחכות. אחרי כמה דקות יצא ונכנסתי. שמעו, אני לא קבלן ואני לא יודע להגיד אם יעמוד בלו"ז או לא, אבל עם גג, בלי גג - זה הולך להיות חתיכת אצטדיון מפחיד. (סורי על איכות הוידאו, צילמתי ישירות לווטסאפ ולא חשבתי על זה) https://youtu.be/RH4hoyv_mxw מהשורה האחרונה ב-11: מהשורה האחרונה ב-7-8 למעלה - האצטדיון מרגיש כמו קמפ נואו משם: ורק כדי להמחיש את הגובה והנוף - ברקע הים ורדינג, ואם הייתי מסובב את המצלמה ימינה, כל רמת גן והסביבה: מנהרת שחקנים:
  8. מרגש כמה שום דבר לא סימטרי באצטדיון הזה. יצירת אמנות
  9. פחות דיבורים יותר שיפוצים איפה עבדאלקאדר עם התמונות?
  10. אנחנו הדבר המרכזי היחיד בליגה הזאת. סעמק
  11. לא, לפי המכרז צריכות להיות 3 אפשרויות לצבע כשאחת מהאפשרויות חייבת להיות סגול. ככה פייק ניוז נוצר כאילו?
  12. עכשיו אני לא יכול לערוך
  13. בין אם יהיה עידוד ובין אם לא, בין אם המחאה תסתיים היום או תימשך לעוד חודשים ארוכים, עבודת הדוברות שאתם עושים כאן (Rudy_7, לא לגרור מי גורר) ראויה להערכה עצומה. זו דרך חדשה ושונה אבל היא היחידה שבה הארגון יוכל לחבר את המעטפת והקהל הרחב למחאה שלו, ובינתיים אני חושב שרואים בבירור שהיא עובדת. תודה לכם, תמשיכו ככה.
  14. מועדון הכדורגל הפועל "תדיראן" ב"ש מתנצל מעומק הלב, אבל המנהלת לא נותנת לו להתנצל. לא מעריכים! רק במדינה כפוית טובה כמו שלנו לא יודעים להעריך התנצלויות. הרי כמה מועדונים היו מודים בטעות ולא תוקפים את השופט? אין כאלה! זה הרי ידוע שכל מועדון כדורגל מקצועני שמעכב את שריקת הפתיחה של המשחק המרכזי ברבע שעה בגלל התעקשות על צבע חולצה בעייתי שיודעים עליו רק 3 ימים מראש תמיד תוקף את השופט ואת התנהלותו התקינה אח"כ, אבל בהפועל "תדיראן" ב"ש עושים כבוד לשופטים ומוסיפים כבוד לכדורגל הישראלי, בניגוד למנהלת המגעילה. ברגעים הקשים האלה הפועל "תדיראן" ב"ש צריכה את מכתבי התודה שלכם. שלחו אותם! במייל, בטלפון או בפקס, תראו להפועל "תדיראן" ב"ש שבישראל יודעים להעריך התנצלויות כנות ושיח מקרב! טלפון: משרדי המועדון - 077-8830426 דואר אלקטרוני: office@hbsfc.co.il
  15. לפי כל התחזיות, המקורבים, החברים של חברים שעובדים ב, מנהלי הפרויקטים, דפי העדכונים בפייסבוק וכו', השלד אמור להסתיים בין ינואר למרץ וכולם מעדכנים שהם עומדים בלו"ז. גם אם ניקח חצי שנה אחרי סיום השלד, ספטמבר-אוקטובר כזה, זה עדיין לא תרחיש שיגרום למכבי להישאר בנתניה. ברור שהכל יכול להיות ונתב"ג 2000 וישראל ובלה בלה פסימיות כללית. מעבר לזה אין לי כרגע סיבה להאמין שלא נשחק בעונה הבאה, במוקדם או במאוחר, בבלומפילד.
  16. לא הבנתי איך אנשים חושבים שנפתח עונה בנתניה אם ברור לכולם שאנחנו נמכור בעונה הבאה מנויים לבלומפילד. מקסימום נפתח בטדי
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.