Jump to content

אין כמו אמא.

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אין כמו אמא.

  1. אז זה גזענות. תיקראו לזה אייך שאתם רוצים.ץ אם במדינה יהודית לקלל את האוייב שלך זה גזענות..אז אני גזען. ותפסיקו לבלבל פה את המח , זה בכל מיקרה לא יעזור , אז למה להתווכח סתם?
  2. אז אנחנו גאים להיות גזענים אם זה ניקרא גזענות , סבבה? אל תנסו לשנות פה דברים , חבל , זה לא יעזור לאנשים פה , זיוני שכל בפורום לא ישנו את היציע.
  3. שמע ילד..זה שאתה מושפע כאן מנשים בפורום שזה משהו אחד. זה שאתה בשחקן ה 12 ואתה נגד נהמות זה משהו שני. ויש את החלק שהוא בעד נהמות , ומה לעשות , מי שיש לו בעיה עם זה תצריך לבוא לאנשים הנוהמים ביציע ולהגיד דברים בפנים , ולא לרשום פה ש"אתה נגד נהמות"...אתה מבין? את מיזה מעניין בדיוק שאתה נגד נהמות?
  4. אם ציניות אז סבבה.. ובלי שום קשר התגובות פה של ענשים זה משהו לא להאמין , אנשים אלופים בלשבת בבית ולבלבל את המוח , אבל במגרש אף אחד לא יודע לבוא בטענות לאנשים , פה כולם אלופים בלנסות ולתקן את העולם.
  5. כל איזה זין שחצי שנה ביציע ושם חולצה של השחקן סאב או אולטראס חושב שפתאום ניהיתה לו מחוייבות ומישהו ביקש ממנו לשנות את היציע. זה היציע שלנו , ומי שלא נח לו שיעבור ל5
  6. אנשים פה אינטרסנטים שזה משהו לא להאמין. יא חבורת סמרטוטים אתם הרי בלי ה"גזענים" האלה ביציע לא שווים זין , מי אתם ומה אתם תגידו? מי שלא נח לו מוזמן לעזוב את היציע הזה , כל איזה ילד כאפות התחיל לפתוח את הפה ..מה קרה כל אחד פה חושב שהוא יודע יותר טוב משני? להזכיר לכולכם פה רק שבלי הגזענים האלה אתם גם הייתם מקבלים מכות בכל מגרש בארץ שהייתם דורכים בו , וזה מופנה לכל אותם אלה שמצדיקים את הצילומים האלה ויוצאים פה נגד אוהדים.
  7. כבר עניתי לך , ביציע הזה כל אחד עושה מה שהוא רוצה אם זה לא היה לך ברור עד עכשיו , זה מחיר שני אירגונים. לפעמים זה מועיל , לפעמים זה פוגע (כמו עכשיו) כי האולטראס בעד נהמות כמו שאני יודע, ואף אחד לא יכול להגיד למישהו אם לנהום או לא , אם כל הרצון הטוב.. כמו שאף אחד לא אומר למישהו אם לעודד או לא..
  8. קודם כל למה אתה בא לאולטראס ישר בטענות? הם המציאו את הנהמות? ודבר שני מי אתה שתגיד שהם טעו או שהם צריכים להפסיק? ביציע שלנו אם אתה לא יודע כל אחד עושה מה שבזין שלו ממזמן כבר..
  9. יאללה מיסכן הילד לאיזה מצב הוא הגיע. אייך הוא היה ואייך הוא עכשיו. זה משהו לא מובן פשוט..
  10. יש למישהו לינק להורדה או שיכול לשלוח?
  11. על שלומי שחולם לששחק במכבי ויש לו בעיות בצבא...אני בטוח שאתם מכירים. מה השם של הסרט בדיוק? ויש למישהו להוריד אותו בלינק או משהו?
  12. הם לפחות לא קיללו את בני יהודה ולא היו גברים לריב איתם בחוץ..מבין? עזוב אני לא רוצה להישמע ילד..אבל הקהל שלך לא מושלם , צא מהסרט הזה.
  13. זה לא שאלה של השפעה על השחקנים , אני מדבר פה על האופי של הקהל שלנו שכל אחד פה חושב שהוא יותר טוב וכולכם פה מתנשאים מגעילים "ערסים , בבונים .." נו ואתם אשכנזים? אז? כל קהל בפני עצמו , ואם ככה הם מתנהגים אז שיהיה להם בכייף . שאנשים פה יסתמו את הפה עדיף , אנחנו לא הכי טובים שיש .
  14. הם לפחות לא מתנשאים כמו אנשים פה. ו - כמות ...שזה דבר שאתה לא צריך יותר מזה. אז אולי ה"עידוד" שלהם לא ברמה הכי גבוהה..זה הופך אותם לקהל חרא? זה שאנשים פה אוהדי קהל ובאים קודם כל לעידוד זה משהו אחר , אבל אל תשפוט אנשים אחרים בצורה הזאת.
  15. טוב די כל אחד משחק אותה כאילו הוא המבין הכי גדול ושהוא לא היה מתנהג ככה. ככה הם בחרו להתנהג וזה הקהל שלהם , סבבה? תפסיקו להתנשא "בבונים , ערסים"..למה מישהו ממכם פה חושב שהוא יותר טוב? שכחו מזה.. אם כל הפאקים והחסרונות שיש בהם הם אחלה קהל.
  16. גם יכול להיות..אבל אייך הקהל של ביתר לכל משחק חוץ כמעט מביא לפחו לפחות 1000 אוהדים פלוס?
  17. מגיע לך לקבל כאפה על הדיבור שלך , לא יותר מזה. אין לך יותר מידי מה לעשות ,אם כל הכוונה הטובה , ואם כמה שזה לאפאייר אף אחד לא שם עלייך , אין יותר מידי מה לעשות. לא מחאה , לא הפגנה , לא כלום.
  18. אנשים פה אין להם טקט בשכל וחושבים שכל דבר מצחיק
  19. מה חשבתה לעצמך שתלמד שם? על כדורגל?
  20. ביולוגיה אתה גם לומד? לא רע..זה לא מעניין. כוס אמק איזה אנשים
  21. מה אתה אשכרה לומד את המקצוע הזה? זה מעניין אותך?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.