Jump to content

מדוניאנין

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by מדוניאנין

  1. אין שום קשר למי שמנוי מי שאוהד מכבי ויכול לבוא ולא בא.. לא רוצה להגיד מה אני חושב עליו... לא רק שפוגעים באוהדים שמגיעים למגרשים כל שבועיים ושילמו המון כסף על המנוי, גם פוגעים בקבוצה שלנו שגם ככה לא מסתדרת.. אז להשאיר אותם לבד?!?! אלוהים ישמור מה יהיה מול עכו ):
  2. נו אולי די כבר? דרון ויליאמס עובר לנטס אפשר כבר לומר שהעונה היה המשחק האחרון שהאולסטאר של המערב ניצחו, או שרק בסוף העונה כשיעזבו עוד 3-4 כוכבים?
  3. באמת באמת שכואב לי הלב על מי שעשה מנוי ונדפק בגלל טיפשים לא ריאלי, אבל מקווה שתהיה דרך לפצות אתכם... ואם לא מבחינה כספית אז לפחות שניקח אליפות!
  4. בזה אני מסכים איתך.. אם מגיעים לרבע האחרון צמודים ונראה שאנחנו במרחק נגיעה מהצלבה עם יתרון ביתיות + מפגש עם טאו ויטוריה אני די בטוח שנתפוצץ על האמא שלהם. אבל עד לשם יש דרך מאוד ארוכה, ואני חושש שלא נצליח לעשות את זה.
  5. מגה טרייד בין הניקס לדנבר מלו וצ'ונסי מגיעים בתמורה לאסופת שחקנים בינוניים גאלו שחקן מרגש... למה ויתרו עליו ): בכל אופן כרגע זה נראה כאילו עוד קבוצה נחלשת בווסט, אבל אולי דנבר יעשו טריידים עם השחקנים שהם קיבלו ויעשו משהו מעניין הניקס נותנים הרבה שחקנים פותחים, אבל מקבלים פה חיזוק גדול... מעניין אם הם יסתדרו מבחינת ספסל ושחקני רוטציה.
  6. חח אוקיי חשבתי שזה היה תגובה צינית על מה שרשמתי קיצר היום ב-3 הכיף האמיתי!
  7. יחי ההבדל... הוא קפץ מעל מכסה מנוע, מה כ"כ מיוחד בזה? בתחרות הטבעות של הD-LEAGUE מישהו קפץ מעל 3 אנשים, לא פחות מסובך. לא אמרתי שהוא צריך לקפוץ מעל אוטובוס וברור שלקפוץ מעל הגג עצמו זה מאוד מסובך לשחקן במימדים שלו אבל הדאנק שלו לא היה איזה משהו מדהים... סתם חביב רק בגלל כל ההצגה של המסביב.
  8. באמת שהדאנק של גריפין מעל המכונית לא כזה מדהים חשבתי כבר שהוא יקפוץ באמת מעל הגג ושבארון דיוויס יוציא תראש! מה הוא קופץ לי מעל המכסה מנוע מה הוא ילדה מאכזב נכון שזה הצגה והWOW של להכניס אוטו ועם המקהלה והכל, אבל הוא לא היה הכי טוב... חבל שג'בייל לא לקח
  9. אין ועכשיו בערך 80% מהקהל (כולל אני) מרגישים כמו אידיוטים לפחות אבי אחרי תצוגה כזאת היה בא לראיון ואומר שזה אשמתו ושנראינו רע ושחייבים להשתפר, ולא הולך ואומר שמצפים שנהיה ברצלונה
  10. אגב לגבי המשפט של מוטי - ראוי להגיד אותו באותה נשימה עם הבקשה של יוסי מזרחי לעוד חיזוק.. פשוט משפט דבילי והוא צריך להתבייש. תגיד שאתם נראים קקה וחייבים לעשות חושבים. מה זה 'מצפים מאיתנו להיות ברצלונה'??? טוב שהוא לא האשים את הקהל שמצפה שניקח אליפות ושזה טבעי להפסיד להפועל חיפה בבית כי כולם מפסידים מתישהו.
  11. בתכלס עכשיו? היה עדיף להישאר עם אבי... לא שאני מצפה לשינויים דרסטיים אחרי כמה מחזורים, אבל מצפים לראות משהו. זו אותה קבוצה מתחילת העונה עם אבי ומזרחי, רק שבמשחקים האחרונים היה קצת יותר מזל. היינו חוסכים מבוכה ובלאגן מיותר.
  12. הלו.... אולסטאר מתחיל תתעוררו!! תחרות הטבעות - לפי המשתתפים נראה שיהיה יבש כמו עונה שעברה, ולהערכתי בלייק ינצח למרות שהוא לא יהיה מדהים. בתחרות שלשות יש המון תותחים. קשה להחליט אבל אני אלך עם אלן.
  13. וואלה לא הבנתי איך אני ברשימה בהתחלה מכבי תל אביב-הפועל חיפה ----> 1 בית"ר ירושלים-מ.ס אשדוד ----> 1 מכבי נתניה-הפועל אשקלון ----> 1 מכבי פתח תקווה-הפועל רמת גן ----> 1 בני סכנין-בני יהודה ----> 2 עירוני ק"ש-הפועל עכו ----> 1 הפועל באר שבע-הפועל תל אביב ----> 2 מכבי חיפה-הפועל פתח תקווה ----> 1
  14. מכבי בלאט פרקינס רומא האלה... לא יכולתם לגנוב ניצחון???
  15. there's only one team in london..... מה כולם מזיינים את השכל קבוצה גדולה כל המהומה סביב הניצחון על מילאן והתמודדות על מקום בצ'מפיונס גם עונה הבאה? לפי זה צריך לפתוח חתיכת נושא על ארסנל... ניצחון על בארסה, מקום 2 בליגה ועדיין בתמונת האליפות. OH WOW
  16. תענוג רק חבל שאין לי הרבה ציפיות לקראת הגומלין, יהיה פי 3 יותר קשה
  17. אחרי 3 חודשים סוף סוף ליגת האלופות חזורת! חייבים דיון רשמי למשחקים של היום ומחר היום ומחר ישחקו 8 קבוצות היום - ולנסיה תארח את שאלקה, ומילאן תארח את טוטנהאם. מחר - רומא מארחת את שחטיור דונצק, וארסנל את בארסה לאחד המפגשים היותר מעניינים של שמינית הגמר. (שבוע הבא - ריאל נגד ליון, באיירן נגד אינטר, יונייטד נגד מארסיי וצ'לסי נגד קופנהאגן) הסיבוב השני יהיה ב8-16 במרץ. אז כפי שכתוב בכל נושא שקשור למשחק של מכבי - קצת לפני, מעט אחרי, ובעיקר.. תוך כדי
  18. לא טוב מזל שיש עוד 45 דקות, אפשר עוד להבקיע או שאולי נקווה שמוטי יכניס עוד בלם\קשר אחורי ואז נצליח לגנוב תיקו?
  19. אסור שאלעד יזכה בטח הוא יעביר חלק מהכסף לאולטראס לתפאורות ומה היה בשירותים?
  20. הפועל רמת גן-מכבי תל אביב-------2 מ.ס אשדוד-מכבי חיפה---------2 הפועל פתח תקווה-הפועל באר שבע--------2 הפועל חיפה-מכבי נתניה-------X בני יהודה-הפועל עכו------1 בני סכנין-בית"ר ירושלים-------2 הפועל אשקלון-עירוני ק"ש-2 הפועל תל אביב-מכבי פתח תקווה-1
  21. האם התוכניות לחיילים מיועדות גם למיועדים לגיוס? ואם כן מה זה 'מיועד לגיוס'? אחרי צו ראשון אני כבר נחשב מלש"ב נכון?
  22. כמה זמן לוקח להכין דבר כזה? אני מדבר גם על הדגל עצמו וגם על הכיתוב עם המילים של השיר. נראה כמו כמה חודשים, או שגדוד בערך עבד על זה ועשה את זה בכמה שבועות בכל אופן זה פשוט מושלם!
  23. קשה לומר שאני מבואס, אין כמו לראות אותם סובלים חבל שלא היה סל על הבאזר ובכלל הם היו בוכים אבל ראבק איך רציתי דרבי
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.