Jump to content

עידן ברנס

משתמשים רשומים
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by עידן ברנס

  1. השחקן ה-12 בערך משתתף (עמוס..... (-: ) כי בתור אחד שהיה בשחקן כמה שנים אני מרשה לעצמי להשתייך לארגון המדהים הזה. אז ככה, כולם בני 23+ וכוללות את מרבית שחקני חולי רוח המדינה שלקחו את טורניר האוהדים לפני שנתיים. הטורניר הוא על טוהר כדורגל הוגן ואפילו בדרבי נשתדל ללחוץ ידיים אחרי שהפועל יפסידו לנו. בכל מקרה כולכם מוזמנים, תהיה חגיגה שכל אוהד מכבי צריך לראות.... הסגל סגור, ולא יפורסם עד הטורניר מחשש לסקאוטינג.... (-: חוץ ממני אפילו השחקנים לא יודעים לרוב אחד על השני עד הטורניר.
  2. ענבר- את היחידה והמיוחדת, אין בנות כמוך... אין דברים כמוך.... הבחורה הכי עמוקה והכי מקסימה בעולם ובאמת שחיממת לי את הלב את לא מבינה כמה.... אם אני הייתי צריך להתחיל לכתוב ברכה לכבוד היום הולדת שלך תהיי בטוחה שגם אם הייתי מתחיל מעכשיו הייתי קצת מאחר כי גם חודש (בדיוק) לא יספיק לתאר אותך ואת הקסם האישי שיש לך בשפע..... תודה!!! וכמובן.... תודה לכל האנשים.... מחמם את הלב...!!! (-:
  3. יש לי את כל הצעיפים כולל המשחקי חוץ. וכמו שאמרתי בנושא אחר כל צעיף מחיר התחלתי 650 ש"ח. (כן אני מושחת)
  4. לי יש... אין לי בעיה למכור אבל אני מושחת. ההתחלה ב-650 ש"ח. מי שירבה במחיר יקבל...
  5. משה המייל שלי שונה. תשלח לי בבקשה לפה: baraneson@football-state.co.il תודה אחי! רעיון אדיר לחולצה!!
  6. מתן תודה.... גיא תודה גם כן (-: התמונה הראשונה היא מה שהייתי צריך...
  7. אנשים אני חייב לדעת איך עשיתם את החולצה ומאיפה אפשר להשיג את התמונה הזאת שששמתם על החולצה. בחייאת.... גם מישהו שלא קשור... יש תמונה מדוייקת בדיוק שקובי מוסא דופק וולה לאוהד המזדיין הזה של הפועל?
  8. הכי גדול בהיסטוריה היה וישאר. עם כל האהבה לאבי איציק הוא מספר אחד. מנשק סמלים.. עזב את מכבי... לא מעניין.... הכל חרטות.... איציק זוהר מספר אחד לעד.
  9. וואי לא נכון.... באיזה כיתה ה-ו עם יהודה המאמן... חחח פרשה. לקחתי איתך את אליפות בתי הספר של ראשון גמרתי מצטיין שנתי עם איזה אחד שקראו לו אור ואז גם נסענו פעמיים לויינגייט ביחד... וואי שניםםםםםםם ובכיתה ז' כבר הייתי בנוער של גלעד מאור והיום אני יושב בבית מגרבץ בביצים במקום לקחת אליפויות בבוגרים כי אני ברחתי להם משם (-:
  10. טוב שמעו אנשים הרבה זמן לא הייתי בפורום... היום פתחתי את העיינים קיבלתי מגל הודעה שמחכה לי פה נושא.... נשבע לכם שאני אולי בן 21 אבל יש לי דמעות בעיינים כמו ילד בן 10. גירור אתה תותח ואני אוהב אותך כמו אחי הקטן ואני בטוח שאני דואג להזכיר לך את זה, תודה על הנושא אחי!! ולכל השאר תודה.. באמת שאין לי הרבה מה להגיד... עברתי עם כולכם תקופה אדירה בחיים שלי עם הרבה מאוד דברים חיוביים ושליליים ומי שאומר שהשחקן ה-12 זה לא משפחה הוא אף פעם לא היה שם. אתם מעל לחברים ונכון שאני טיפה התרקחתי עכשיו אבל עדיין אני יגיע לכל פגישה ואני יתרום איפה שיש לי כוח והחל משנה הבאה אחי הקטן ב"ה יכנס גם הוא למשפחה הזאת והוא יתרום את חלקו אפילו יותר ממה שאני עשיתי... לא פייר... יש לו יתרון... יש לו פרוטקציות אני מכיר כמה אנשים שיכולים לסדר אותו שמה (-: שוב לכולם תודה על הברכות, באמת גרמתם לי לחייך ושוב להרגיש שייך... אוהב אותכם מאוד....!!
  11. וואי אתה כזה צעיר וכל כך הולכים לפתוח לך את התחת.... חחח (-: טוב שמע... ראסמי המלצה של מישהו שמכיר אותך כבר איזה 6-7 שנים..... תתאבד. הכי טוב ככה לא תצטרך לסבול את החרטות שיאכילו אותך שם עוד 8 חודשים למנאייק!!
  12. אל תזרוק סתם באויר... רק אם אתה באמת יודע ובטוח.
  13. במידה והליגה תיפתח בכלל בסוף השבוע.. איזה יום אנחנו נשחק? או שעדיין לא הוחלט? כי בערוץ בתשלום אנחנו לא מופיעים מה שאומר שאנחנו משחקים יום ראשון.. אבל בכל מיני מקומות אומרים שאנחנו יום שבת. למישהו יש מושג קיבינימט?
  14. צעיר !@!@!@@@$@#$##@%#@%#@%!!! תגיד שלום לסבא!!! שגיא לך תעשה בית זונות בטרונות אל תעשה כלום גם אם ישאירו אותך 3 שבתות ויאיימו עליך שתעשה טירונות חוזרת זה בסוף ישתלם לך. עשה בית זונות ואל תהיה ילד טוב בצבא... בצבא רק מי שחרא מרוויח.
  15. http://stage.co.il/Stories/571504 כנסו לפה תעשו שמירת יעד בשם ותשמעו את השיר הזה. חבר שלי ואיש יקר.. זמר חדש בקרוב ירים את כל גלגלצ. תלחצו פה כדי להיכנס לקישור הורדת לשיר
  16. זה דשא סינטטי.... וזה בשילוב של העובדה שאאין לי כמעט שערות (כי אני לא גרוזיני כמוך) זה שווה שרואים כאילו אין שערות. שמע כל גליץ ראשון אתה מאבד כמה שערות גליץ שני כבר כל הרגל שלך מדממת... וזה מה שקרה לי אתמול. ואיפה איציק? בגב שלי.... מספר 10 לעד!! נ.ב. עמוס תודה אחי.... אתה חייב לי תמונה במשחק (-: סתם אחי אתה לא חייב לי כלום תודה ותבוא ב-5.8 ב"ה
  17. אחחח אני מוכן להתערב עכשיו כאן על 200 שקל עם כל בן אדם (אלפייה לקבוצה) שאם אני מרכיב קבוצה עם אנשים שאני מביא מבחוץ אף אחד בטורניר הזה של השחקן לא רק שלא כובש.... אתם אולי תגיעו למצב אחד במשחק שלם. תשאלו את אביעד ועוז וייסמן מה זה רמה של כדורגל.... ועמוס.... אני לא מוצא את התמונות... הקבוצתית וזאת לבד... אם תוכל תעלה אותם ותשים פה או שתביא לי באיי סי קיו. כי בכתבה שלכם באתר אין שום תמונות חוץ מהדוס הקטן הזה שצעק לך צלם אותי צלם אותי והתפלאית איך הוא בכחול ולא לבוש בכתום עם משפט "יהודי לא מגרש דוס"
  18. עומרי דבר ראשון אני אוהב אותך... דבר שני אני יהרוג אותך. האהבה הורגת אחי :helpsmilie:
  19. כי חולון חברוה של אנשים לא כל כך מפותחים (כן גם אינ נולדתי בחור שנקרא קוגל 18 בחולון) חוץ מגרוסמן שהוא 1 למיליון (-: וכל השאר.... אוהב אותכם הכי בעולם אנשים יקרים.... גירור, עוז, אביעד... ענבר... עינת הנעלמת.... וענבר אם הייתי מוזמן היתי בא אבל בואי ננסה לשכוח מה היה אצלך שאני ועוד איזה מישהי היינו אצלך פעם אחרונה.... חחחחח אה עומרי לא שכחתי.... אתה איש גמור, למרות שניראה לי שעד שפעם הבאה שאני יראה אותך כבר אני ישכח איך אתה ניראה... זאת אומרת עד שתגיע לאזור המרכז מהמקום הדרומי השורץ קסמים הנחמד שאתה נמצא בו כרגע... או שאולי גם אתה מפקיר בתים וברחת לכיוון הצפון... אופס גם שם יש קטיושות. טוב בסוף תהיה חייב להגיע לאמצע... מרכז... ראשון לציון.... מוות בטוח.... יום טוב חציל חמוד (-:
  20. טל בן כמה אתה? 17 לא? אני יכניס אותך איתי... אני אוהב לשחק עם שחקנים כמוך. קיצר קיצר דבר איתי מחר 91110403 ואם אתה רוצה את הטלפון שלי אז קח ממישהו מראשון... יש כמעט לכולם.
  21. גם אני לא כל כך מאמין להודעה הראשונה שלך. ועוז באמת זה היה יכול להיות מועיל אם היית קצת יותר גדול. ודרך אגב.... מאור אתה הולך להצטרף לגירור גם בבית קברות וגם בחימום הטריבונה של בית ספר אומניות בראשון במשחק הקרוב. עומרי יעקוב יטופל אחרת אחרי שאני ימלוק לו את הביצה המאלית ואת הימנית אני יגלח לו עם סכין יפנית. יום טוב.... (-:
  22. גירור... פעם הבאה שיהיה משחק של ראשון תדאג להביא לך איזה מונופול שתשחק עם אלה שבחוץ כי לשחק אתה לא תשחק קציצה חמודה ועסיסית שלנו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.