Jump to content

zeevik

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by zeevik

  1. 2 מנויים למזרחי תחתון ב150 ש"ח. איסוף מחולון. 053-2838884
  2. כרטיס למזרחי תחתון ב50 ש"ח איסוף מחולון
  3. הוא הוריד את המכנסיים בגלל זה הוציאו אותו!!
  4. אתמול מדקה 80 עשה שביתה איטלקית בגלל שגוזסאלו לא מסר לו. בדקה 7 של המשחק בכה לפריצה שלא מסר לו,שפריצה היה בעמדה פי 10 עליו. אז נכון שהוא שחקן שחקן אבל באסה לראות אותו מהתנהג ככה. אלירן, צא לאירופה זה הזמן.
  5. המסירה שהוא הביא שם בצד ימין והעיף החוצה מראה על ביטחון יתר.
  6. מה אוסקר גארסיה עושה שם?
  7. אני כמעט בטוח שטיבי הוחלף בגלל הטעות שהוא עשה גוטמן חולה על נקמות האלה. ועוד בלוף של גוטמן ראדי משחק חלוץ
  8. כנראה שהדיין אוהד מכבי ומהתומכים של נימני
  9. הטופ. 1)ברקוביץ' 2)לחמן 3)לוין נוימן והרוסקי יכולים לשדר החלקה על הקרח.
  10. כן אני כבר לא יכול לחכות להנפת הגביע והצלחת... איי איי הקהל של מכבי מחזור שני מועדדים תמאמן
  11. לא מבקשים תעודה/חוגר ? אני פשוט רוצה להיות בטוח...
  12. אם בן דוד שלי עושה לי מנוי דרך "חבר" אני יכול להיכנס איתו ?עושים בעיות בכניסה? חייב תשובה דחוף תודה!
  13. לפי המאמן זאת עונת בניה. זה מה שקורה שמחליפים מאמנים ככה כל שנה בניה.
  14. המצחיק אנשים עושים מנוי בכזה מחיר ובוכים... תמשיכו לעשות מנוי תמשיכו לבכות. אני תכננתי לחדש מנוי אחרי שנתיים שלא עשיתי ואני יאלץ לוותר.
  15. זה רק משחק אימון זה רק גביע הטוטו זה רק מחזור 5 זה רק מחזור 20 בסדר נשאר הגביע.... בסדר הלך הגביע חלפה שנה ושום דבר לא ישתנה.
  16. http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.78414.html עכשיו זה רשמי: גם ראשי בני יהודה לא סובלים את האדומים. ואם זה מגיע גם לבנאדם כמו חזי מגן... אז כנראה שזו לא סתם אופנה. נו טוב, כל העולם כולו שונא את הפועל, לא? (: --- "הפועל ת"א היא באמת הקבוצה הכי טובה בארץ מבחינה התקפית אבל היא גם זוכה באליפות היללנות", אמר לוזון". אני זוכר את סיום העונה לפני שנתיים, כאשר שבני יהודה ומכבי פ"ת שיקרות לליבי היו צריכות נקודות בתחתית. הפועל ת"א שיחקה אז מול יריבתן, הפועל כפ"ס במחזור האחרון וחוץ מגול עצמי השחקנים שלה עשו הכול כדי להפסיד, וגם הפסידו". "שלא יתנו לאף אחד הרצאות על ספורטיביות. אנחנו לא כמוהם, אנחנו ניתן את המקסימום כי אנו ספורטאים ושיפסיקו לבכות ולילל. אם הפועל תזכה באליפות אז זה ייזקף לזכותה, ואם לא אז זה לחובתה. אני לא זה שיקבע מי תהיה האלופת לכאן או לכאן. אנשי הפועל כל הזמן מטפטפים שגיא לוזון יוכיח את עצמו כדי לתת לעצמם אליבי כדי שאם חיפה תהיה אלופה בסופו של דבר, אז אנחנו וכולם אשמים חוץ מהם". "אני לא מבין מאיפה דברי הפועל מגיעים. אני לא אחד שצריך לדרבן ולהמריץ אותו כדי לנצח. הסתדרתי בלעדיהם טוב מאוד כל השנה. אגיד לשחקנים שלי שמועדון כמונו רוצה לנצח גם במשחק ימון ויעשה הכל כדי לנצח גם את מכבי חיפה, לא בשביל הפועל ת"א, או בשביל כל מועדון אחר. בשנתיים האחרונות לא הצלחנו לנצח את מכבי חיפה. זה אומר שמכרנו את המשחק? לא. זה אומר שחיפה קבוצה כנראה טובה יותר". כמו המאמן שלו, גם הבעלים של בני יהודה, חזי מגן, לא אהב בלשון המעטה את התנהגות האדומים ואמר לתכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום, רדיו חיפה וקול הים האדום: "מה שיזכרו מהעונה של הפועל ת"א זה שהם גם משחקים וגם בוכים. הבכיינות אצלם זה משהו סיסטמטי. גם בגמר התרשמתי מהבכיינות שלהם, ובמיוחד מדדי בן דיין שדרש להוציא אדום לאיינוגבה".
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.