Jump to content

Eli basa

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Eli basa

  1. אלא אם כן ירצו 3 חלוצים בסגל, זאת לא כמות מופרכת לעמדה הזאת.
  2. הייתי מביא את זהבי הבלם מבית"ר רק בשביל לראות אותו בסגל של מכבי עם פריצה שוב, אבל הבעיה שהוא שחקן פח. דילמה.
  3. אין ספק שזה כיף לקבל החתמה כזאת וזה שהוא פריצה רק מוסיף חח... אבל עדיין אנחנו נואשים לשחקנים שיתנו גולים לדעתי. מה השאיפה הריאלית שלנו עכשיו, הרכב כזה? (לא תרחיש החלומות אלא משהו ריאלי) פריצה 2.0 גררו - ביטון - זר(ואז מישהו מהזרים צריך לרדת לספסל)\יהודי\ישראלי גלזר - גולסה ג'ראלדש - הרננדס - נחמיאס - סבוריט דניאל פרץ יאניוטיס מפנה מקום לפריצה ניקוליץ' מפנה מקום לשחקן אגף זר בריא בגופו ובנפשו
  4. למה אתה שונא את בית"ר ת"א? חבל, יש לנו דווקא שיתוף פעולה פורה איתם
  5. למה בלטקסה ולא נחמיאס? סתם תפס את העין, מקווה שזה לא הכיוון. בהגנה יש פחות חילופים אז מניח שהרננדס, סבוריט וג'ראלדש באנקרים למעט פציעות או מנוחות למניעת פציעה, יש רק חלוץ זר אחד אז מניח שפריצה יפתח ואחד מבין גררו-ווינגר זר אחר שבתקווה יגיע יפתח בספסל והשני בהרכב, האמת שזר שישי תפור על גררו בשלב הזה כי הוא שחקן טוב ששווה קצת מעבר לספסל אבל עדיין לא בדיוק באנקר בהרכב, אז תיאורטית זה יושב טוב. כמובן תלוי אם יבוא ווינגר זר ומה הרמה שלו.
  6. פריצה לא זר מפונפן כזה שאחרי כל מהלך יסרק את השיער, כבר מתחיל ברגל ימין בהצלחה! רק לעשות קומביין שיפינג עם ווינגרים שיוכלו גם למסור לו ולכבוש בעצמם. חבל ללכת לדואר כמה פעמים.
  7. אז יש אופציה בסוף? כי דיווחו בשלב מסויים שלא
  8. אבל יש עמדות קדמיות שאנחנו נואשים בהם לחיזוק להרכב ואין לנו ארנק פתוח, בסופו של דבר השמיכה קצרה. סדר העדיפויות הוא קודם כל לסגור שחקני הרכב ואז ממה שנשאר אם נשאר לדאוג למחליפים ראויים. כמה דקות בשנתיים האחרונות לצורך העניין שוער שני במכבי בכלל קיבל? זה נתון זניח מאוד. לא שאין סיכון בזה שאתה מסתמך על שוער אחד כאשר השני הוא מהנוער ואם הוא יפצע אתה בבעיה, ברור שזה לא אידיאלי (אם כי כמו שאמרת בעצמך, שני השוערים המעולים שלנו הגיעו מהנוער, אז אני מאמין במערכת שגם אם ישתמשו בשוער נוער נוסף הוא לא איזה דחליל אלא שחקן ראוי ולכן אני פחות מודאג מהאופציה הזאת). אבל מה זה עוזר לי שיהיו כמה שוערים טובים אם אין לי חלוץ אחד להרכב אפילו? אם חוץ מגררו (וגם עליו אפשר להתווכח) אין לי ווינגרים שבאמת שווים הרכב במכבי? (אני יודע שלדעתך טב"ח, אלמוג וחוזז שווים הרכב, קראתי שהגבתי למישהו לפני כמה דפים, אני מכבד את דעתך גם אם לא מסכים לה וכנראה שהדיון לא ישנה את הדעה של שנינו בזה אז לא נפתח כרגע דיון מקצועי עליהם).
  9. סבבה, אני מקווה שהוא יבוא בזול. אבל ג'ק לא אחד ישמח לתת לנו שחקן בחינם\בזול בשום סיטואציה, הוא יסחוט עד הלירה האחרונה שמכבי תוכל לשלם עבורו.
  10. בשוק נורמלי? היה עולה גרושים, אפילו פחות ממה שכתבת היה ריאלי. בשוק שבו יוצרים ביקוש מלאכותי לשחקנים ישראלים באמצעות הגבלה של זרים, לא יפתיע אותי אם זה יהיה פי 3 מזה. אני אומר שוב, אני לא נגד השוער הזה (בלאו הכי שוער שלישי כמעט לא רואה דשא, אפילו שוער שני במכבי כמעט לא מקבל דקות אז בטח שלא שלישי), אבל בהנחה ויש לנו עוגת תקציב מצומצמת ויש לנו עמדות סופר קריטיות, אשכרה 4 שחקני הרכב שאנחנו עוד צריכים למלא איכשהו, שזה כל משחק ההקפה שלנו למעשה, אז אני חושש שזה ינגוס ביכולת להביא אותם, אפילו אם זה יהיה על חשבון שחקן אחד מתוך הארבעה האלו זה פחות שחקן הרכב לטובת שחקן שהוא שלישי ברוטציה לתפקיד שלו וכנראה שלא יראה דשא בכלל. חבל.
  11. סבבה אבל אתה יודע שמכבי לא תחזיק סגל של 40 שחקנים, זה משכורת, זה דמי רכישה, כל זה בשביל שוער שלישי זמני? כמובן שהפונקציה היא כמה זמן טננבאום צפוי להיות בחוץ + מקדם של צוות רפואי מפוקפק שיאריך לו את זמן הפציעה פי X זמן. אם זה יסתכם בשבועות בודדים לצורך העניין אז שווה לשים את הכסף לעמדות שאין לנו אפילו שחקן 1 להרכב מאשר לשחקן שני\שלישי לעמדה אחרת. בעולם מושלם זה לא היה אמור להתנגש, זה לא או שוער שלישי או חלוץ\ווינגרים, אבל אתה ראית את מכבי בשנים האחרונות בדיוק כמוני, זה לא משהו שאפשר לבנות עליו ולהגיד בביטחון שהכסף שיופנה לעבר שוער שלישי לא יפגע ביכולת להביא חלוץ\ווינגרים שאנחנו נואשים אליהם כי אנחנו צריכים אותם להרכב.
  12. קראתי לפי שעה בערך (מנסה להזכר איפה ולתת לינק) שהוא מחלים מקורונה, יש משהו נוסף? מה זה הפציעה הזאת? עד כמה היא קריטית? אפשר למשוך תקופה מסויימת עם שוער שני מהנוער אם זה שבועות בודדים ולשים את הכסף במקום אחר. אם הוא גמר את העונה אז זה משהו אחר כמובן.
  13. מסכים לגמרי, כאילו יש עשרות שחקני התקפה ישראלים שיודעים לתת גול שרק מחכים שנבחר את מי מהם אנחנו רוצים. הוא צריך להיות פה.
  14. סבבה רק אל תבכה אח"כ שיש 3 שוערים בסגל ורק חלוץ 1, כן? וצר לי לרדת השיח של "אתה בוכה\אתם בוכים", אני נוהג להגיב עניינת לגופם של דברים אבל באמת שדי עם רצף ההודעות האלו שכל מי שחושב אחרת ממך "בוכה".
  15. מה זה אולי כן אולי לא? הוא חולה קורונה לא **** סופני, למה שהוא לא יחזור?
  16. אינשאללה שהוא ישוחרר, אבל עד שאני לא אראה פוסט פרידה שלו אני לא ארגע. משום מה מכבי נתקעת כל הזמן עם עצמות בגרון כמו ניקוליץ' או שחקנים כושלים אחרים (ולא רק במצבים של פציעות), אני לא יודע למה אנחנו לא מצליחים להשתחרר מהם מהר יותר וזה ככה כבר שנים, רק עם בן ביטון חתכו את העסק מהר, בא בקיץ ועזב בינואר כשג'ראלדש הגיע.
  17. הדיון הוא לא על השוער הגנרי של אשדוד ואם הוא טוב או לא טוב למכבי, זה בכלל לא העניין. יש לנו 2 שוערים טובים אלחמדולילה, דניאל פרץ עושה רושם טוב, טננבאום יבריא ויחזור, אז בכל מקרה לא נראה ממנו יותר מידי. אין מי שיתן גול ומביאים קשר בלי מספרים (עדן שמיר) ושוער שלישי. הטופ פריוריטי צריכה להיות ווינגרים וחלוצים. זה כמו שיביאו עכשיו מגן שמאלי מחליף או בלם מחליף, עזוב אותך עכשיו מה"ליטושים", יש לך בעיה רצינית יותר להתעסק איתה וזה בקישור הקדמי ובהתקפה.
  18. לא שאני לא מסכים איתך אבל זאת הייתה התיאוריה פה בפורום (בהתבסס על דברים שפטריק אמר, אם אני לא טועה), וכבר במשחק הראשן ראו שזה לא הולך לכיוון של דקות לצעירים אלא לריקן,טב"ח וכו' ושחקנים בעמדות אחרות (פיבן לדוגמה) אפילו, הכל חוץ מדקות לצעירים, אם כך אפשר לשים את התיאוריה הזאת מאחורינו? ואם כן, מה האסטרטגיה של מכבי לעונה?
  19. א. אתה צודק, זאת חרטה בלאפה שיש פה מהפכת צעירים, אלו שבכלל נשארו פה לא מקבלים דקות (שחר הג'ינג'י מגרד דקות בודדות וזהו) בזמן שהריקנים מולחמים להרכב ב. לגבי נדב נידם, מאמין שההשאלה תעשה לו טוב, אני לא רואה אותו מקבל דקות במכבי העונה וחבל עדיף שישתפשף.
  20. ברגע שזה קרה במקביל להארכת החוזה, לא חשבנו אחרת. למעשה הרכש הראשון של מכבי צריך להיות מכשפה להסיר את הנאחס ואח"כ ווינגרים וחלוץ, אני מתקן את עצמי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.