Jump to content

אורי משיח

משתמשים רשומים
  • Posts

    141
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אורי משיח

  1. לא כל יום אתה שומע על קבוצה שזוכה בענף שלה בארבעה דאבלים רצופים, והופכת לאימפריה בתחומה, בייחוד שמדובר בענף שולי על הנייר וזניח, ללא חשיפה ובהחלט אפשר להגיד שמיקומו במוסף הספורט היומי בעמוד הלפני אחרון, לא גורם לאף חובב ספורט ממוצע, להיאנח או להשתומם, לא כל יום אתה שומע על קבוצת כדורעף קטנה ודלת תקציב שהפכה להיות בעיני אוהדים רבים של מועדון ענק ושורשי , כמו מכבי ת"א, לעוגן ההזדהות ומקור הגאווה הבכיר של המועדון כולו. בעידן המודרני והממוסחר , בו כסף, פוליטיקה,עסקנים ואינטרסים, מתחככים זה בזה והופכים את עולם הספורט המיושן והתמים של פעם, לעוד תוכנית בידור ממוחזרת, נדיר למצוא שכיית חמדה בדמותה של קבוצת הכדורעף הצהובה, האנטי תיזה לקבוצת הכדורגל העשירה והאדישה של המועדון, או לאימפרית ההי טק המצליחה אך הממוסחרת של החברים מהכדורסל. על שרגא שמש, איש מבוגר למראה וחביב, באמצע שנות השישים לחייו, בעל שיער לבן מוזנח כלשהו ,המזכיר את הדוקטור אמט בראון מטרילוגית הסרטים "בחזרה לעתיד" , לא רבים שמעו בעולם הספורט, אך מאחורי הקלעים של ההצלחה הגדולה ביותר בשנים האחרונות באגודת מכבי ת"א, עומד איש חינוך וניהול מקסים ונעים הליכות, סוכן ביטוח במקצועו שקם אוכל ונושם את הקבוצה יום וליל, מכביסט מהדור הנכחד של ימי המכביה, שסירב להתמסחר , ושומר באדיקות על סמל המגן דוד שמתנוסס בגאווה בחזה החולצות של השחקנים. כמו כל אימפרית ספורט מצליחה, בנה שמש את מכבי ת"א כדורעף מהיסודות הנכונים,: רעב לתארים, לצד הגינות, רוח לחימה לצד תמימות ספורטיבית,וגאוות יחידה ומסורת, שהפכו את המועדון למשפחה אחת גדולה , עם הילה חזון וכוח הרתעה., שרגא עוטף בחום את ילדיו, כמו כל אבא טוב, יש לו דרך ויש לו סבלנות, את אריאל הילמן ושון פייגה הוא קלט בגיל צעיר, הדריך הבשיל וכיוון והיום הם עושים חייל באירופה, כל מהלך שלו הוא מהלך של יציבות ניהולית עם עין מקצועית חדה והרבה אמונה ובטחון בדרך, את עומרי שוורץ הנפלא הוא הביא עם תיק מבית הספר בקיבוץ, והיום הוא עוגן הנבחרת ובדרך לקבוצה מעבר לים, את ניקו אפרון הוא הביא מארגנטינה, יהודי שנשאר פה מתוך בחירה חיבוק ואהבה, את המאמן בר נצר הוא הפך למוריניו הישראלי ומאמן נבחרת טרי אך סוד ההצלחה העיקרי של שרגא הוא החיבור הבלתי נתפס עם קהל אוהדים אמיתי, שהולך עם הקבוצה בטוב וברע, אותם אוהדים שסבלו בכדורגל מיחס מחפיר ואטימות, זכו אצלו לאוזן קשבת ולב פתוח עם חיוך,אותו,קהל שרובו הגיע ממגרשי הכדורגל האלימים ,קיבל חיבוק אמיתי ומלא רוך משרגא, שגרם לו לשנות דפוסי חשיבה , להפוך למופת ודוגמא גורם מרכזי בהצלחת המועדון. כשרואים את השנים הקשות וחוסר ההצלחה של מועדון הכדורגל, שנה אחר שנה, ולא מבינים כיצד תקציבי ענק, משכורות מנופחות , מכוניות פאר ותנאים חלומיים במונחים ישראלים, מתנקזים בסופו של דבר לכשלונות, שערוריות,, אנרכיה כללית, וחילופי שחקנים,מנהלים, ומאמנים , כמו סרט נע, צריך פשוט להסתכל הצידה ,רחוק משאון ההמולה, בצל ובצנעה,שרגא שמש, המכביסט האולטימטיבי, , מדגים לכולנו יציבות ניהולית מהי, דרך ואמונה, אהבה וחום, שנמצאים אצלו עמוק בפנים, במגירות הלב והרצון, שבלעדיהם אין יכולה אף קבוצה לנצח, ולהגיע למקום הראשון. כסף קונה הכל, אך, מסתבר שהאושר האמיתי טמון בחינוך ובחיבוק חם של אבא ואמא, בכל מנגנון ספורט תחרותי , אחד בשביל כולם וכולם בשביל האחד, הוא מוטו מנצח.
  2. זו פעם 1 בהסטוריה שאני מתקשר אליך ביום הולדת בלי לדעת שיש לך. מזל טוב טמבל
  3. לא מעניין אותי כבר הרבה זמן מה אתם אומרים עלי,לטוב או לרע, פתחתם קמפיין, ניסיתם לבצע הפיכה, מצידי תסיתו לרצח נגדי, אבל אני לא אתן לנחש הזה לגרום לשנאה לבן אדם זהב ,שהוא יותר מכביסט מכולכם. מי שיסתכל בנושא יראה טוב טוב שהכל פה מתוכנן במילים שלו לגרום הסתה נגד אוהד, העיקר שהוא בא אחרי זה לנקות את השנאה. מי שיתקרב לאוהד, או יזרוק לו מילה, יהיה לו עסק איתי. ואני לא מאיים. שבוע טוב. ועוד משהו לך עמיעד, את ההודעה המצחיקה ששלחת לי אני אסכם בזה שכל המכיש יוכש. לא הייתי נכנס לרגע לפורום הזה,אם היה כתוב נגדי משהו, כבר שנים שהוא מרעיל פה ילדים תמימים נגדי, אבל ברגע שפוגעים בבן אדם זהב, ומסיתי נגדו בדמגוגיה, אני אגיד את דעתי. אם הוא יכיש שלא יתפלא אם יכישו אותו.
  4. שלא תדע צער,ניחומים למשפחה, וגם בשם עמית שליו .
  5. אדון נחש צברבר, הטלת פצצה כהרגלך, הסתת את הפורום נגד אוהד גרינוולד, ואתה נחלץ ל"הגן" אותו אחרי שמשכת בדמגוגיה כמה אנשים ללכלך עליו. כבר אמרתי לך בפורום השני, לך לפסיכולוג, יש לך חסכי ילדות, אתה זקוק לצומי ולסכסוכים אתה חי מזה. ואתה יודע מה קורה לנחשים בסופו של דבר. אוהד גרינוולד הוא אחד מעיתונאי הכדורסל הטובים בכל הזמנים, כותב ברמה אחת מעל כל הגדולים איש כדורסל בכל רמ"ח אבריו. בזכותו מעניין לקרוא על כדורסל, והוא עושה את העבודה שלו בצורה מעולה. אתר וואלה הוא אתר ביקורת ולא אתר ליקוק. מכבי ת"א אמפריה אבל כבר שנים לא הכל ורוד מבפנים, אני בדיעה שחשיפת המשכורות רק הראתה כמה חיוני שיש עיתונאים אמיתיים שלמרות שהם אוהדים בלב,הם יודעים לעשות משהו עם המשכורת שלהם ולהצדיק אותה. מכבי הפכה למועדון קצת מנוכר ולא עממי, והרבה אומרים שמכבי מכרה את הנשמה לעשירים. אני גדלתי בשער 11 ביד אליהו, בימים שהגולשים בפורום הזה שמדברים בכלל נגד אוהד היו בבטן של ההורים שלהם, את הצברבר הנחש אני לא סופר, הוא הרי צץ מאי שם והוא צפוי לחזור אל הפסיכולוג בקרוב שיבטל את ההיפנוזה המדומה שלו שהוא אוהד מכבי. אוהד אני אחוריך, וצבררנוני, איזה כיף לראות אותך זוחל ומכיש ארס. המכביה יפה שביקשת סליחה, גרינוולד מכביסט יותר מכל אחד פה, מה קרה יא אפסים, שרים שמעון מזרחי הוא המלך, אבל לא רואים שכבר 4 שנים הוא בובה. ואוהד היחידי שמראה את האמת. מכבי הייתה אמפריה לא בגלל הכסף רק,אלא בגלל הנשמה. עשרות שנים. היום הכל הפך למסחרה , הרחיקו את הקהל האמיתי מוני הלך שמלוק הלך בזמנו, וכסף לא תמיד קונה הצלחות. טוב שיש את אוהד שבתקציב נמוך עושה בית ספר לכולם. אני חושב שזה רק גורם למכבי להבין שצריך לתקן והכתבות של אוהד גורמים להם לשנות דברים. העונה מכבי בנתה קבוצה ותלכיד מצויין בחצי מחיר. לא צריך גארד מפונק בעל אגו ובלי הגנה ב3 מליון שהביאו שניים יותר מתאימים לארופה במליון ביחד. אוהד אוהב אותך דוד תתעורר מסביבך יש מכישים, לפחות אני הבנתי את זה על בשרי והתנתקתי מהם. ולמי שיש בעייה שיבוא אם הוא מסוגל. צבררברון, דחוף לפסיכולוג. דפוס הפעולה המוכר, דמגוגיה-הסתה-האשמה בעקיפין-זורק פצצה-בורח-בא להגן כבייכול= שטן.
  6. שעתיים לפני... ולמרות שתאריך זה מסמל גם תאריך חשוב לאוהדי מכבי הרי שהשמחה האמיתית היא ליום ההולדת של בן אדם שזכיתי להיות חבר שלו. בן אדם שמהווה סמל ודוגמא לחיים הכי מושלמים, בחור זהב עם לב גדול ורגישות ומתיקות ויש לו משפחה מושלמת ומצחיקה ואתה רואה מאיפה הוא קיבל את החינוך וטוב הלב והצניעות בעולם שלנו ,אגו וכח וקנאה ושנאה, כולנו בני אדם, כולנו אנושיים וכולנו עושים טעויות, בעולם שלנו קורים הרבה דברים רעים וטובים, בעולם שלנו יש תקופות טובות ויש גם קשות, בעולם שלנו יש אנשים טובים, רעים, וכן הלאה בעולם שלנו יש נשמות... אנשים טובים כאלה, כמו הגמדים מכיתה ג שהיו עושים לך את החיים קלים אז אומנם ניר בריימן הוא ההפך מגמד, אבל טוב הלב, הצניעות, הדאגה, האכפתיות , הם ניר בריימן שלנו. בעולם שלנו יש לכלוך ולפעמים הוא נדבק גם בטובים, כולנו עוברים דברים ולפעמים לצער כולנו דברים משתנים, ויש תקופות קשות, משקעים ומריבות אך יש בן אדם אחד בעולם שלא יוכל להתלכלך, בן אדם טהור לב טהור ברא לי אלהים, זה לא רק שורה מתפילה בתנ"ך, זה הכוונה לדמות שנקראת ניר בריימן. החבר הכי טוב שהיה לי בחיים, חבר כמו בן אח או לפעמים דמות אב. בהזדמנות הזאת אני רק רוצה להגיד לך שאני אוהב אותך כמו את היקרים לי ביותר, משפחתך היא משפחתי, ואני כל החיים לא אשכח מה נתת לי ,מה עשית בשבילי, ומה אתה מסמל בשבילי בחיים. אני מאחל לך שנה של הצלחה ןהמשך פריצה קדימה בחיים, אתה מוכשר יותר מכולם, חכם, ועומד בלחצים, הבחור הכי רומנטי שיש וחבר שסומכים עליו מרחוק, בעיניים עצומות. ניר, בזכותך נכנסתי לעומק המשפחה הזאת , לימדת אותי הרבה דברים.אני כל כך אוהב אותך להיות חבר, זה לא רק במסיבות אלא גם בצרות בהצלחה וחתונה בבוא היום, אתה מ"ס 1 כל מי שתתחתן איתך זוכה בטוטו לוטו וחיש גד ביחד. אוהב אותך , מכל הלב. אורי משיח.
  7. אכן כן, תשובה כמעט מדוייקת. שער 11 לא נפתח בשל שיפוצים אוהדי מכבי ישבו בשערים 4-5 ומרוב שהיו מלאים, ובשל העובדה כי רק 4 שערים נפתחו, מספר אוהדים של מכבי רכשו כרטיסים לשער 7 ! וישבו שם עם שוטרים מסביב. הפועל הובילה משער בעונשין של סיני, מכבי עשתה מהפך עם שערים של טבק ובראל, והפועל שכבר ראתה את הירידה, השוותה בשער של לנדאו, וניצחה משער של דוד שרביט הלודאי. בסוף... דני איזמירלי הוריד את הפועל ליגה,שבוע אח"כ בשכונה. ניתן לך מקל של תוף.......
  8. באיזה משחק דרבי, שער 11 לא נפתח, ואוהדי מכבי ישבו בשער 5 ? וזה היה משחק חשוב מאוד שיכל לקבוע אם אחת הקבוצות תרד ליגה. לפותרים יוענק תוף טם טם.
  9. הרבה מזל טוב והצלחה בכל תחום. אם כבר אגדות, לא הזכירו את הפעולה המוצלחת ביותר, המדבקה הענקית על הפגו 505 הישנה שלך "אלון ברומר מתגעגעים תחזור מהר"
  10. 1- מסכים עם זה שהגיב בהתחלה, החומר הבונוני מקצועית של שחקני הבית ,בשנים האחרונות לא הביא או יביא אותנו לכלום. אם הבנת על מה אני מדבר זה על המצב הנפשי והמנטאלי בתוך המועדון והקבוצה שהוא הגורם הראשי לאווירה שבעטיה אין מחויבות אין הרתעה ואין אהבה וכבוד לחולצה של מכבי, אפילו איו רעב או תשוקה, שזה הא ב של ספורט. הדחיפה הזאת. 2- זה שיוסי שבחון חבר שלי, ושאני חושב שאין לו מקום ביכולתו הנוכחית ב18 ,רק מראה שמכבי חשובה לי, וכל השיחות שלי איתו לא עזרו. הוא מוכשר, אבל אין לו את האופי להתגבר מעל מה שמונע ממנו לשחק עם בטחון. זה שהוא גולר וטכני זה פלוס גדול והלוואי וינצל אותו. 3- טל כוכבי הצעיר, זכותי לחשוב על בושינסקי מה שאני רוצה, בטח אני מכיר אותו ומעורב בדברים ויודע, ופועל מול אותם גורמים ,ולכן שתעבור מה שאני עברתי מול יו"רים ומנכ"לים, שחקנים וכל דבר אחר בכדורגל, תבקר אותי. יש דברים לא לפורום מטעמי אתיקה, אבל כבר בחודש דצמבר קיבלתי טלפון מחבר שנמצא היום בהנהלה ומהשיחה הבנתי שנימני לא לגיטימי בעיניהם והם רוצים לבדוק מה יקרה אם הוא לא ימשיך. חוץ מזה שהוא מנע משני אנשים להביא ספונסרים במליוני שקלים והעדיף שהוא ורק הוא ינהל את הנושא. חוץ מזה שהוא הבטיח לחמישה אנשים שבסמפמבר יהיו 3-4 שחקני רכש ובסוף אחד לא הגיע, הוא טקטיקן ופוליטיקאי, שאוהד את מכבי ת"א אני מקווה בשבילו שיבין שיו"ר צריך נשמה כדי לקבל כבוד ולהשרות במערכת הרתעה כבוד ומשפחתיות. תודה לכולם.
  11. מה שקרה העונה , קורה לטובה ,מכיוון שעכשיו כולם מבינים שמכבי ת"א לא תוכל לחזור להיות אמפריה יום אחד, בלי לתקן את כל הבעיות מהשורש. מניהול, היררכיה, ובניית הקבוצה על בסיס נכון של נשמה,בסיס של שחקני בית שרעבים ושמשחקים בשביל המועדון מאידיאולוגיה ואהבה. השנה נאכל עוד הרבה קש, אבל חשוב מאוד שבסוף העונה, אלו שלא צריכים להיות פה, ולא אכפת להם, לא יהיו פה, בינתיים נרוויח כמה שחקני נוער רעבים, ואלו שיוכיחו את עצמם ישארו. יהיה בסיס של 10 -15 שחקני בית מתוך 25-26 שחקנים, ואליהם יתווספו 3 זרים חדשים, ושלשה ישראלים. הקבוצה תהיה יותר בריאה, שהנגע הרע, הלוזריות האפאטיות והשורש הרע ששחקנים שמשחקים כאן כבר שנים וגוררים איתם את החדשים לאפטיות וחוסר הרצון שלהם, לא יהיו פה. בסופו של דבר הכל כתוב למעלה, ומיום ליום כולנו נבין שרלף ז"ל צדק. אבי נימני הוא אחד שיש לו יכולות וכריזמה להוביל את מכבי , ולבנות אותה מחדש לפי הבבואה שלו. הרבה קור רוח, אופי וצניעות. כל השחקנים שמכבי גדולה עליהם, כל אלו שעשו שכונה והרוויחו חינם כסף, לא ישארו הרבה זמן. השנה אבי היה בובה, בניגוד להרבה דברים שאנשים חושבים, הנהלה חדשה שבאה עם דיעה מוצקה שצריך להעיף אותו, אבל רק מכביסט סמל ומנהיג שלקח אליפויות ,יודע מה לעשות וברגע שהמפתחות יהיו אך ורק שלו , ואנשים לא יבחשו ויפריעו, מכבי תתחיל להבריא, כי אבי נימני ווינר בנשמה והיחידי שיכול להתמודד עם לחץ וקהל כפוי טובה שמתהפך. אני חבר של יוסי שבחון, אבל לא חושב שיש לא מקום ב18 , אפילו ציון צמח ודור מלול צריכים היום לשחק לפניו. אבי נימני לקח את יוסי לשיחה ושם את החברות בצד, אבי מרחם על אותם שחקנים ונאמן להם, ומה הוא קיבל מהם? סכין בגב. מרודי ואסוס מקאמאנן, משחקנים שעדיין משחקים שאני לא אנקוב בשמם, כדי לא לפגוע במה שעכשיו קורה לטובה, שחקנים שאבי תמיד נאמן להם ורק בזכותו נשארו במכבי, שחקנים שכל הזמן בוכים וההורים שלהם בוכים והם מקבלים חוזים שבבני יהודה שחקנים מקבלים פי 4 פחות ונותנים את הנשמה. אתמול הופתעתי ששבחון פתח, אבל אבי נימני הוכיח שוב שהחושים שלו חדים, שבחון אולי לא ישאר בקיץ, אם ימשיך כך, אבל אבי נימני הציל לו את הקריירה והחזיר לו את הבטחון. וזה על חשבון דור מלול ,שחייב אבל חייב לשחק בהרכב, כי הוא היום הכי נקי מאינטרסים, אבי נימני החזיר את דור מלול מהנוער ויבנה סביבו וסביב בוזגלו קבווצה חדשה בעונות הבאות, אבל בינתיים אבי עם יד על הדופק ולא ייתן לאף שחקן להרים את האף, לא ללוטטי שקיבל כתבות ולא למלול. והמחיר לראות את תומאסיץ קשר אחורי, שבעייני זה נורא, הוא שווה כי אבי עושה מה שקשטן המציא, הוא בונה קבוצה מהיסוד, דרך בניית אופי, והיררכיה. משמעת, צניעות, בטחון. הדרך ארוכה ועוד נאכל חרב, אבל בעונות הבאות התהליך יעלה לאט לאט ויתעצם. יהיה גם עם מי לשחק, אבל הפעם תהייה מחוייבות ואלה שיבואו יגיעו למקום נקי מאנשים מגעילים שלא מתאמצים ולא נותנים לאף שחקן להיקלט תופעות כמו הצרפתים, שהרסו כל חלקת משמעת ומוטיבציה בקבוצה, יחלפו, ועדיף שישחקו שחקני בית או שחקנים לוחמים יותר שמעריכים את החולצה, את המועדון, את הקהל ונלחמים בשביל הסמל. אחרי זה יבוא הכדורגל. אבי נימני, כמה שקשה לי לראות את הכדורגל והמוגבלות של חלק מהשחקנים, המשך בדרכך. אני איתך בטוב וברע. 4 שנים לא הגעתי למשחקים, אולי 3-4 פעמים בשנה, אני בא לאימונים מעורב אבל לא מרגיש את הדחיפה הזאת לרדוף אחרי הקבוצה, לא מרגיש את ההזדהות הזאת שהייתי ילד ורדפתי אחרי מכבי. החזרת לי את ההזדהות, אפילו שזו חבורת נגרים, החזרת לי את ההזדהות. ושוב אני מוצא את עצמי אחרי שנים.. יוצא מהאצטדיון האפור הזה, כמו פעם, צרוד, עייף, אבל עם אהבה והזדהות עם מכבי שלי. תמשיך, כל הכח והסמכות אצלך, אני סומך עליך שתעשה את מה שהיה צריך לעשות ממזמן. להחזיר את המכביזם. אהבה אמיתית לכאב נולדה. 13 שנה הלכתי אחרי מכבי בילדות בלי תואר, בסוף בנו קבוצה, רק חורבן יביא תקומה, לוני הלך, שניידר בא, אבל אין נשמה, אין הרתעה, אין אכפתיות. אבי, בשביל הדור הבא, בשביל אלפי ילדים שלא ידעו את מכבי, לא מבינים אפילו את ההרגשה שהמכביזם חי ונושם, ושכולם מתחבאים, למרות התקשורת, למרות מרכז מכבי, למרות פדרמן ,למרות בושינסקי ואלה שלא רצו אותך מההתחלה ולא העריכו מה אתה שווה למכבי ת"א למרות הכל, אנחנו ננצח. אתה לא לבד, אני איתך, ובטח גאה להיקרא אוהד נימני, כי נימני זה מכבי. ואתם עוד תראו שהוא יחזיר את הדבר הזה להיקרא "מכבי" אהבה אמיתית.
  12. אךך פיקל כמה אתה צודק. נקווה שבקיץ נגיד להם שלום.
  13. כל מילה דודי סלע. ותחזיר את הקפוצון יא עובד בזק...
  14. המשפחה לא רוצה צילומים. הבית פתוח מי שירצה לבוא מוזמן. גם ארז הקטן מארגן וגם דרכי אפשר.
  15. עיניים פקוחות הוא מבין, רואה ושומע, צוחק בוכה מחייך ויורק :} תצבוט אותו הוא ירגיש ויגיב תדגדג אותו הוא יצחק. קשה לו לדבר, הידיים קפוצות, והוא כל היום מקבל פיזיותרפיה, יושב בכיסא מיוחד, ועומד באמצעות מתקן שמחזיק אותו,לצרכים פיזיותרפים כמובן. הוא מבין כל מה שאומרים לו מזהה אנשים ובוכה או מגיב למי שבאמת קרוב אליו. ברוך השם אותי הוא מזהה, רק שומע את הקול שלי ומתרגש, בוכה. ששרים לו "מני לוי בוא לפה" או מכבי מכבי ! הוא נכנס לטירוף ומתרגש ובוכה.
  16. אורן, אני לא יודע אם אתה מבין... היום שהגעתי לבית משפחת לוי, וראיתי את בני המשפחה, וראיתי את המבט שלהם שהבאתי להם את החוברת שהופקה במיוחד למשחק מול חיפה,בהוקרה למני לוי מני ישב בכסא, הסתכל אלי, ואתה יודע אורן, לפעמים אני אומר לעצמי "איך הם יכולים למשוך, איך? מה שהמשפחה הזאת עוברת כבר 7 שנים, שבמהלכן מני נמצא במצב הזה, והוא מקבל את הטיפול הכי מסור בעולם. משפחה מדהימה שאתה בא לחזק, ויוצא עם כח ,עם תקווה. מני הסתכל אלי, ואני אומר לעצמי "תראה אותו, באותו מצב, זה מייאש, ואז מני מסובב את העיניים ומחייך, כשאני אומר לו, מי יביא לנו גול מי ? דליה לוי אומרת למני : "מני ,תגיד להם שאתה לא מוותר, ומשהו בתוכי נשבר. זה קשה. בשנים האחרונות אני בקשר עם המשפחה, יוצא לי להגיע לבית המשפחה פעם בחודשיים משהו כזה, איתי תמיד מגיע בחור בשם אלירן משער 11 ויניב גונן האחד והיחיד,שפשוט מתקשרים ולא מרפים מהאהבה מהמסורת ,מהדאגה, מהביקורים אצל המשפחה. בשנים האחרונות התרחקתי ממעגל הארגונים ואני כמעט ולא בקשר איתם, אך לשמחתי קם בן אדם שאני זכיתי לטפח אותו במעט, קוראים לו אורן לוי, ואני רוצה להגיד לו ולכל אלו שעוזרים לו, הרבה תודה ! אורן, אתה ממשיך דרך שלי, מבחינות מסויימות, מעורב בקבוצה, בקשר טוב עם מי שצריך, טהור, מנהיג אמיתי, ובעל יכולות גדולות וחיבור מצויין עם האנשים. אתה דאגת וארגנת שמכבי ת"א, תכבד את מני ותוקיר אותו, במשחק מול מכבי חיפה, הפיקו חוברת, וחשוב מאוד שהדור הבא יידע מי זה מני לוי, שנפל בחולצה של מכבי, שלבש את החולצה מ"ס 12 שמהווה את החיבור בין קבוצה לאוהדים. תודה רבה לכל אוהד וארגון שתורמים מידי שנה בתפאורה ולהזכיר לנו את מני, אם זה בשיר או במכתב או בפורום. אורן ,תודה רבה נוספת, שאני יודע שיש לנו עוד נשמות טובות, אוהדים טהורים וצנועים שעושים זוכרים ומזכירים לנו שמכבי זה אימפריה. רק ובעיקר בשל דברים כאלה. אורן לוי= נאמנות=מכבי ת"א עם שאין לו עבר אין לו גם עתיד.
  17. רו ואסי ,תנחומים בשם כולנו. יושבים שבעה ברחוב פינס בפ"ת
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.