Jump to content

yoad

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by yoad

  1. אני חושב שבמשחק עם באזל כשהשחקים עולים למגרש האוהדים צריכים לשיר את המנון המדינה! אין יותר חזק מזה כדי להלחיץ את הקבוצה היריבה ובעיקר את הערבים כדי שיבינו לאן הם הגיעו. כדי להראות הת גודל המעמד שלנו נגדם וכמה אנחנו חזקים! אני בעד כמה שיותר דגלים של ישראל ביציע. תודה.
  2. השיר הזה יכול להיות עידוד מועלה! תקשיבו לפזמון.... כי את זורמת בעורקיי ומנגנת את חיי כמו שיכור אני לוגם אותך אלי אני איתך הכל יכול את לא נותנת לי ליפול ורק איתך עוד אנצח את הכל! בקיצור אפשר להוציא מפה שיר חדש!
  3. הכל בשביל מכבי!

  4. התאחדות חרא! נעבור את המשחק נגד פתח תקווה! ובמשחק הבא נראה להם מה אנחנו חושבים על זה! נראה להם איך זה להשאיר את מכבי בלי הנשמה! האוהדים שאוהבים אותה באמת! והאמת אני חושב שצריך לתת לנו לכל מי שיש מנוי משהו בחזרה על המשחק הזה שאנו מפסידים...למרות ששילמנו עליו מראש!
  5. צריך להרים את הקהל אחרי ולפני כל גול! זה שה"אני לא מבין" זה שיר גדול על זה כל האוהדים מסכימים נראה לי! אבל בקושי מערבים את הקהל הרגיל בעידוד! זה שהשחקן צועק ושר זה יפה! וגם ששער 10-11 משתף פעולה זה יפה אבל בשכל הקהל שר בייחד זה תמיד מדהים ומפחיד את הקבוצה היריבה! צריך שירים טובים קליטים! חזקים ולא להפסיק אם יש התקפות נגד! צריך לשיר ורק לשיר!
  6. מה איכפת לנו! שישארו בלי קהל! כשרנחנו היינו באלופות אני זוכר עשיתי מנוי ב240 שקל לכל המשחקים! לשער 10-11
  7. אחי אני הייתי ביולי 06 מהראשונים עם התבור והאמת בהתחלה היה ביות אחר כך שיפרו לנו אותו והוא עבד מצויין רק חבל לא המשכתי לשרת איתו... באימון אני עברתי לפלטופ ומאז נשארתי איתו! אבל כל החטיבה עם התבור אז אני בטוח שהוא נשק מדהים!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.