Jump to content

from ramat gan

משתמשים רשומים
  • Posts

    64
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by from ramat gan

  1. מוכר כרטיס למזרחי תחתון במחיר עלות 85 שקלים
  2. חיפה הפסידה לפארמה, גנק ונומה והפועל הפסידה לקבוצה נורבגית ב-99.
  3. קראתי את האתר, נשמע אדיר. שאלתי אם אתה מכיר מישהו באופן אישי שנסע בעבר.
  4. מוריו - מכיר מישהו שעשה את זה? כי אני מאוד מעוניין.
  5. מישהו מוכר פה שני כרטיסים למשחק ? אשמח אם ישלח לי פרטית
  6. כשמשחק נדחה/ מבוטל - אז יש שני אופציות : 1. מוחזר הכסף על ההימור 2. במידה ויש משחק חוזר - ההימור נשאר באותו יחס ותקף למשחק החוזר. ככה שהטענות שאתה אומר, נשמע מעט תמוה.
  7. איזה מור"קים? היה מג"ד שלי ב75, חטיבה 7. היה מג"ד משוגע, אבל קשה.
  8. תתווכח על הריבית, זה לגיטימי, ואין לך מה לבדוק בחברת אשראי, זה בוודאות ריבית גבוהה יותר. מניח שבסכום כזה, הבנק יאשר. כמובן יכול להיות שהוא יקבע לך החזר לתקופה ארוכה, בשל סכום יתרה נמוך.
  9. יש מקרים שבאופן אוטומטי המערכת מאשרת אישור חריג לחריגה, עקב הוצאות שהיו בחודשים האחרונים בכרטיס. ככל הנראה, המסגרת לא הוגדלה בכרטיס, אלא רק ניתן אישור חריג לביצוע העסקה.
  10. נחסם לכל החשבונות הישראלים, לא יחזור - בטח שלא למונדיאל. שמעתי על אפשרות הפקדה דרך ארנק דיגיטאלי לכל מיני אתרים (גם בט365 כבר לא מקבל ישראלים), אבל יש פינקל וכו' .
  11. מוכר כרטיס נוער למחר במחיר עלות -45 שקלים. 0544678040
  12. אחי, הייתי גם בשריון והוא צודק לגמרי נשמה.המגורים חדשים לגמרי, נבנו ב-2009, עם מזגן(!!) אין לך מושג כמה זה חשוב בשיזפון. חוץ מזה בדרך כלל רוב השירות שלך לא יהיה בשיזפון, אבל כל שאלה שיש לך על שריון אתה יכול לשאול. תאמין לי אני אדע.. אפילו על חיזוקי בוגים זה מפתח 9/16
  13. כל מקום שהוא קרבי בצבא, יהיה לך רגעים לא קלים ולא פשוטים בכלל. וגם מן הסתם לפעמים תצטרך לסגור לא מעט, ככה זה בצבא.לרוב סוגרים, אם אתה רוצה ללכת לקרבי - לך. שריון זה אחלה מקום, בדיוק כמו שאר המקומות. ההבדלים בין מקום למקום לא באמת כאלה קריטים, לך תתרום - ותחזור בשלום!
  14. ללוחם! בבקשה, אשמח לכרטיס. לכל שער...תודה רבה
  15. בסוף זה בכלל לא משנה, אני הייתי בחטיבה 7, ואין ספק שהמשמעת בסימן 2 יותר נוקשה מסימן 4, ושהעבודה יותר קשה. אבל מצד שני מבחינת פעילות, לדעתי עדיף 7 או 401, רק הם מגיעים לעזה - שזו התעסוקה כרגע הכי מעניינת לשריונרים. אבל חוץ מזה, לאן שלא תגיע בשריון - אתה תסבול, אבל עם זאת תנצור איתך רגעים לחיים. שיהיה בהצלחה נשמה!
  16. מי שיש לו יד בדבר, לנסות לדחות בכל מחיר את המכירה מחר של הכרטיסים, ולנסות להגיע לכמה שיותר קהל במשחק הקרוב - שכולם יידעו, אנחנו את המשחק הזה מחרימים. רק יציע ריק יעביר פה את המסר.
  17. עזבו אותכם מלוני, מבלאגן ומחנות..
  18. בתור אחד שהוא שריונר, שאל מה שבא לך. מה שהכהן אמר לא כל כך נכון, למי הוא לא מוערך ? לרמטכ"ל? קודם תתגייס ואז תדבר. בקיצור, תבוא לשריון, קצת קשה אבל בקטנה
  19. תבוא לשיריון, הכי טוב. אתה תהנה הכי הרבה, כוח של טנק זה משהו מטורף. הטירונות היא בסביבות 3 חודשים וחצי, משהו כזה, והאימון מתקדם בסביבות עוד 4 חודש. כשאתה מוכשר כנהג \ טען \ תותחן. הסגירות הן קצת יותר מאשר במקומות האחרים, אבל מתרגלים. בטירונות היה לי פעם אחת 21, וכמעט כל השאר 12 -2. אבל שוב, זה בקטנה. החברה כרגע בגדודים, בפלוגה שלי זה כמו משפחה שנייה. אין שם אחד שאני לא אוהב, בקיצור תגיע לשיריון, אומנם ממש לא קל, אבל מאמין ששווה את זה.
  20. נגד בני יהודה 2:1 באחד המחזורים האחרונים, אם אני לא טועה לפני שנתיים, דקה 89 מ-25 מטר בערך לחיבור.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.