Jump to content

red4peace

משתמשים רשומים
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by red4peace

  1. היו שם שני דגלי ישראל, ועכשיו הם כבר לא שם. סעמאק, במה מתעסקים כשיש משחק.
  2. תשמעו, יש קבוצה arabs stands with israel בפייס. הם מפרסמים שם בכל העולם תמונות כל אלו שבעד חמאס, בתור תומכי ישראל, יחד עם מכתבי תודה. יש רשימה די גדולה, ויש עוד הרבה יותר בטוויטר. אני מנסה להגיע לסוללות התותחנים, על מנת שיכתבו הקדשות באנגלית על פגזים מהאנשים הללו, ונדאג לתייג בתמונות וסרטונים. נניח דברים כמו: Thank you Jack Saliven from cairo, Egypt for your donation for the Israeli war effort. וכיוצא ביד הדמיון הטובה. אדאג למלאי מרקרים לסוללות התותחנים העוזרות. לעזרת כולם אודה
  3. אם אפילו הקופים מודים שחיפה זה לא מכבי, אז כנראה שמה שיקרה פה (לכאן או לכאן) גדול מכולנו.
  4. נו ו? אתה קורא להם מחבלים ועוד מבחר קללות. זה ספורט, כולם מקללים. אם אתה בוחר להיפגע מקללה אז זאת בעיה שלך. זה לא משנה את העובדה שהמשטרה כאן מזיינת את כולנו, בלי הבדלי דת גזע ומין. יש 200 נרצחים בחברה הערבית השנה, ועלייה גם אצל היהודים (לי היה רצח לפני 4 חודשים בדירה שמעליי, ואני גר באחלה שכונה)) . הפשע בטירוף והמשטרה שמה אלפי שוטרים בשביל למצוא את המורחקים? שיזמנו אותם לתחנת משטרה, מה זה החרא הזה? זין עליהם לתת להם תעודות זהות. שהמשטרה תלך לעשות את העבודה שלה ולא תוציא את האגרסיות על הכישלונות שלהם עלינו. הספורט שייך לאוהדים
  5. המלחמה פה היא לא נגד הארגון, או הפ*על. המלחמה פה היא נגד ההתאחדות, בשביל להראות את הטמטום שבהחלטותיהם. רצינו וביקשנו שילחמו בהתאחדות - זה קרב קשה. וכן, מכבי גם יודעים שיש סיכוי לא רע שאוהדי הפ*על יזרקו דברים ליציע שלנו בסיוע יתרון הגובה שלהם, מה שיגרור תגובת נגד של הפנאטיקס. זה ממש עצוב שהגענו למצב הזה, שיאשרו כבר פירו, ושיזיינו כל אחד שזורק משהו לדשא.
  6. איך שהאוהד הראשון בא לשאול שאלה, הוא הקדים אותו ואמר ש Kiko is fine
  7. לפי מנספורד באירוע אתמול, הוא בסדר גמור.
  8. מצאו את ההבדלים בין הפגנת הימין לתמיכה ברפורמה למעלה להפגנה נגד אשר למטה
  9. הפגנת הימין היום. אחרי חודש של פמפום בכל מקום ועל שלטי חוצות, הסעות חינם ממומנות מכל הארץ והגיעו3 000 איש בלחץ,רובם המוחלט מתנחלים וכהניסטים. אפילו בערוץ 14 ירד להם האסימון הערב, ריקלין האשים את הציבור המזרחי בהפקרת המתנחלים. הרפורמה הזאת מתה, ומכיוון שגם את חוק הגיוס הוא לא יצליח להעביר - סופה של הכנסת להתפרק. אז תחסכו את הבלגאן, ושיצאו לבחירות
  10. זה בדיוק העניין. לשנות את זה זה עניין של דורות, כתוצאה ישירה מחינוך. השאלה היא לא איך לשנות, אלא האם רוצים לשנות. כי הארץ כאן במלחמה כבר 3000 שנה לפחות. 1000 מתוכן, ועוד כ120 שנה עכשיו (תנועת הציונות) אנחנו נצד שנלחם. בין לבין היו פה כמעט 2000 שנה שלא היהודים היו כאן (חלקם כן, אבל הרוב המוחלט לא) והיה שלטון אחר. הרבה שלטונות אחרים. אף אחד לא חולק על העובדה שהארץ הזאת היא הבית הלאומי של העם. מצד שני, קשה מאוד לחלוק עם עובדה שיש פה משפחות ערביות שגרות כבר 200 שנה פלוס פה, חלק לא קטן מהן אף יותר. נרצה או לא, גם להם יש זכויות פה. זה גלגל שלא נגמר מה שקורה בארץ הזאת, והדרך היחידה לעצור את זה היא להתחיל ללמוד לחיות ביחד. גם בתוכנו וגם עם שכנינו. כי היום אנחנו אומנם למעלה, אבל שום מלכות ישראל לא החזיקה מעל 80 שנה. הדרך היחידה אבל היא להשקיע בחינוך מדעי ולא בחינוך דתי. רוב האנשים רוצים רק לחיות בסבבה שלהם. את הגלגל עוצרים או על ידי לשבור אותו (יאללה גוג ומגוג) או על ידי לגרום לו להאט עד לעצירה. זה אומנם לוקח יותר זמן, אבל זה נותן פתרון הרבה יותר ארוך טווח. החינוך פה זה הדבר הכי חשוב. יש עוד כמובן, אבל הכל מתחיל ונגמר בחינוך. יש לי עוד הרבה מה להגיד בנושא, אבל חייב לחזור לעבוד
  11. המחאה אינה לאומנית, אין לנו מנהיג, אנחנו לא מאמינים בעליונות הגזע. במילואים אומנם אנחנו מקריבים את האינדבדואליזם שלנו לטובת הכלל, וגם האזרחים במלחמות. אנחנו לא מוכנים לשרת את עליונות הגזע שעושים כאן. אז איך פאשיזם איך?!?!?!?! מצד שני, במפלגות השלטון, זה לא חסר...
  12. פשיזם (מאיטלקית: Fascismo) היא אידאולוגיה ושיטת ממשל לאומנית וטוטליטרית של הימין הרדיקלי.[1] מאפייני הפשיזם הבולטים הם מנהיג דיקטטורי, שלטון הדוגל באוטוקרטיה ריכוזית, מיליטריזם, דיכוי בכוח של האופוזיציה, אמונה בהיררכיה חברתית טבעית, הכפפת האינטרסים האינדיבידואליים למה שנתפס כטובת האומה והגזע, ומשטור כוחני של החברה והכלכלה.[2] מזהה פה משהו משלטון הימין הנוכחי? אז בסופו של דבר אתה בעצם טוען שהשמאלנים הם לא בוגדים, אבל יש אנשי לטאה שמנהלים את העולם כמו בובות (בדמות אהוד ואהרון ברק, הרמטכל ועוד כמה), והם מוליכים פה את כולנו שולל. והם גם במקרה מאמינים בעליונות הגזע, אבל זה נח לך, אז אפשר להתעלם. קרישי, אני לא מבין את ההגיון שלך... אה, וטלי גוטליב מכחישת חיסונים זה גאוני.
  13. פאשיזם זה ימין קיצוני. באמת. מוגדר ככה. שמאל קיצוני זה קומוניזם, ימין קיצוני זה פאשיזם. אי אפשר להיות גם וגם, כי זה נקודות קיצון.
  14. כל מי שהיה מטומטם מספיק בשביל לשים את פיתמר בנגביר בממשלה במחשבה שהוא יעשה משהו שלא יבעיר את השטח - הדם על הידיים שלו. כל מי שהיה מטומטם מספיק בשביל להאמין לביבי שביטחון האזרחים זה מה שחשוב לו ולא המשפט שלו - הדם על הידיים שלו. כל מי שיהיה אידיוט ויצביע לחסרי המושג המושחתים הללו שוב פעם הוא כבר לא מטומטם - הוא סתם בוגד, שיילך לעזה או סוריה וייצא מהמדינה שלנו. הרסתם את העם, הרסתם את הכלכלה, הרסתם את הבריאות, השמדתם את החינוך, הרסתם את המדינה. רקדתם על הדם רק לפני שנה ועכשיו מבקשים אחדות? לכו תבקשו מאורלי לב שתתאחד איתכם ושיאירוש יצייץ על זה.
  15. היו דווקא די הרבה שיחות בין המפגינים משני הצדדים בחילופי משמרות ביום שני בירושלים, הרבה הסברים,הרבה כאב והרבה אהבה למדינה. אבל אתה מתכוון זה מה שקורה כשלהבה/לה פמיליה/כהניסטים יוצאים לרחוב - אז אומר כך: כל ההפגנות של השמאל מגובות החל מיום שני ביוצאי סיירות ויחידות מיוחדות. הם לא יתחילו אלימות אבל כן יסבירו בצורה יפה מה לימדו אותנו בצבא שעושים למחבלים רעולי פנים.
  16. ספונטני בתחת שלי. ממומן אחולשלוקי. בהפגנות של השמאל אנחנו משלמים על האוטובוסים מכיסנו. ובימין? מי המממן? מישהו צריך לשלם על כל האוטובוסים הללו. הביבי בוט כבר קידם את ההפגנה הספונטנית הזאת הרבה לפני שהכריזו עליה רשמית. והכי חשוב,מאיפה הכסף? זה המיליארדרים של קהלת שהוציאו את זה? שני הבוגדים שעושים את כספם בקזינו על החלשים בחברה? גם יומם יגיע.
  17. לזכות ביבי ייאמר שהוא נואם מדהים. לרעתו ייאמר שכבר שמענו אותו נואם הרבה בעבר, וכמות המילים שלו שהפכו למעשים שואפת לאפס. שקרן בן שקרן.
  18. עם כל הכבוד לזונה מחיפה, משחק בית הבא השיר היחיד שצריך להיות באיצטדיון זה "דמוקרטיה או מרד"
  19. זה לא היה אוהדי הפ*על. לפחות לא כאלו מזוהים שאני ראיתי. וכן, ראיתי את זה מאוד מקרוב
  20. פיגועים היו פה תמיד. אבל היתה פה תקופה בלי בלוני תבערה, בלי טילים (ואם היו התגובה היתה מהירה וכואבת). הארץ הזאת מבורכת ומקוללת באותו זמן. זבת חלב ודבש ובמלחמה כבר 3000 שנה. הסבים והסבתות שלנו הקימו את המדינה בשביל שיהיה בית לכל היהודים, לא רק לסוג אחד. מדינה חופשית וליברלית שבה על אחד יכול לחיות כרצונו, בלי שישפטו אותו. כן, גם לדור שלהם היו פאקים, מפא"י בראשם - אבל המטרה היא ללמוד מטעויות ולא לחזור עליהן על ספידים. כל מה שקורה כאן כבר כתוב בתנ"ך בהיסטוריה של עמנו, וכנראה מ2000 שנות גלות לא למדנו כלום.
  21. לא יודע, היה פה די שקט בתקופת בנט/לפיד. זוכר גם שאף אחד מהימין לא היה מוכן לקרוא לאחד מהם "אדוני ראש הממשלה" ולקבל את תוצאות הבחירות הדמוקרטיות שהיו פה. למעשה אני זוכר שהם התנגדו לכל מה שיכול לעזור למדינה ולאזרחים. אז עכשיו שהם עלו חזרה לשלטון נם מבקשים כבוד מאיתנו? שיזדיינו כולם. אז כן, אם אמנם החוקים של הדיקטטור וחבריו המושחתים והפונדמנטליסטים יעברו לא תהיה פה מלחמת אחים, אבל גם לא נישאר כאן בשביל לראות את הימין הופך את המדינה לאיראן. את החרא הזה תממנו בעצמיכם, אני לוקח את הסטארט אפ שלי שמכניס מטבע חוץ ועף מפה, וכמוני יש עוד הרבה. מספיק הרבה בשביל שברגע שלא נהיה פה המדינה תתמוטט כלכלית - שלא לדבר על הסנקציות שיתחילו להיות פה מצד העולם (ואל תשלו את עצמכם - יהיו). הימין נבחר בשביל להביא ביטחון ולהוריד את יוקר המחיה, לא בשביל להפוך אותנו מדמוקרטיה למלכות. אבל כנראה שמאז שהתיישבו בכיסא העדיפויות השתנו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.