Jump to content

cristiano ronaldo

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by cristiano ronaldo

  1. מתחילת העונה הוא מתמהמה המון עם הכדור, מאז שקראנקה הגיע זה בולט הרבה יותר כי הוא סתם בועט למעלה, בלי כתובת. באופן כללי דניאל פרץ בירידה ביכולת, אפשר גם לתת לטננבאום לשחק.
  2. עם גלוך ובלעדיו, עם איביץ לא תמיד נראינו טוב אבל הקבוצה הייתה מאומנת, הייתה שיטת משחק. אין פה כלום בקבוצה הזאת. מאמן שלא מתאים ולא יודע לאן הוא הגיע שוער שמתמזמז עם הכדור ולוקח לו שעה לשחרר אותו גלזר שמתמסר עם השחקני ההגנה ובסוף פותח רגליים, מאבד ומקבלים את הגול השני יונתן כהן שכל הקיץ היה בכותרות ונלחמו עליו והוא לא מצליח לתת פס שחקן רכש שהביאו לחצי שנה, שזה בערך הזמן שייקח לו להתאקלם שחקנים שלא בסגל כל העונה ונכנסים כמחליפים כדי להציל את המולדת (פעם חוזז, אתמול ביטון) מה הפאקינג בעיה לתת לגויאגון ולביטון לשחק ביחד? למה במקום לתת את השער השני, הוא משחק עם גולסה, פרץ וגלזר בקישור? ממש החטא ועונשו..
  3. שהמאמן מוביל 1-0 ועושה חילוף הגנתי נגד הפועל ירושלים, קשה שלא לשרוק בוז. הלו, אתה מאמן של מכבי ת"א, לא של איזו קבוצת תחתית שרוצה לשמור על ה 1-0. כנ"ל דניאל פרץ - תשחרר כבר את הכדור!! תפסיק להתמזמז איתו, למשוך זמן ואז לבעוט אותו למעלה. אנחנו לא קבוצת תחתית!!!
  4. פותח עם גלזר נגד קבוצה שלא באה לתקוף (ועדיין קיבלנו גול מוקדם), ב 10 שחקנים עדיין השאיר אותו על המגרש ועוד עושה חילוף ובמקום להוציא בלם ולהכניס את יונתן כהן, מוציא את קניקובסקי (שלא היה טוב, אבל בטח שהיה עדיף על בלם) אחרי המשחק דיבר על שינוי גישה. והוא צודק. הגישה של רוב השחקנים מחורבנת (אחחח האדישות של ניר ביטון). אבל קודם כל הבעיה היא בגישה שלו. מצטער, זה מאמן שמתאים להפועל קבוצה עם התקציב הגבוה בליגה לא יכולה להסתדר בלי שחקן בן 18 (ואם אין לך אותו אבל כן יש לך חבורה של אדישים, תן לדן ביטון לשחק בחייאת). וזה עוד שלפנינו מכבי נתניה בחוץ, ב"ש בבית (בלי 10-11) ובמחזור האחרון הפועל חיפה בחוץ. נראה שבמקום שהפער מהמקום הראשון יהיה 2 נקודות, הוא הולך לגדול ל 7 נקודות, ולפלייאוף בכלל נגיע בפער דו ספרתי. מביכים...
  5. גלזר - שווה הרכב במשחקים נגד קבוצות שתוקפות (חיפה וב"ש) וכל חטיפה שלו יכולה להוציא התקפה מתפרצת. מיותר נגד קבוצות שחוגגות תיקו מול עשרה שחקנים. לדעתי גולסה (או ואן אובריים) היה חייב לפתוח במקומו, או לפחות להחליף אותו במחצית. מקווה שקראנקה יבין את זה למשחקים הבאים כי זה לשחק בפחות שחקן. פיבן - בתחילת המשחק אמרתי לחבר שאחרי כל משחק טוב של פיבן, הוא עולה שחצן ועושה הרבה טעויות. מעבר לאדום של סבוריט שהוא על הראש שלו, שיחק עם הכדור יותר מדי, איבד אותו. הצליח לעצור את פיירו (מי ישמע..) והשתן עלה לו לראש. באופן כללי, כולם היו במשחק חלש. גם סבוריט היה מתחת לרמתו אבל היחיד שהיה נראה שאכפת לו, שבאמת נלחם. בכל מקרה, לסיים בלי בעיטה למסגרת נגד הפועל זה מביך. תיקו שמרגיש כמו הפסד.
  6. חייב להגיד - למרות שסיים אתמול בלי שערים, יובאנוביץ חלוץ ענק. עושה כל כך הרבה עבודה ללא כדור.
  7. תמיד אובייקטיבי.. בוא נגיד את האמת, אבו פאני דחף בקטנה, ממש לא משהו ששווה אדום. לגבי סעיף 3, מסכים איתך. וגם אם קצת נגע בו, אנחנו לא בבלט וזה ממש לא עבירה (שלא נדבר על משהו חד משמעי). ה VAR מנסה להתערב בכוח או להכשיל את השופט..
  8. קטלתי אותו המון העונה (ואני עדיין חושב שהוא מתאים למשחקים נגד חיפה וב"ש במערך יהלום , לא מעבר). היום נתן משחק הגנה מושלם, גרזן.
  9. רשמתי בקבוצה אחרת אבל אתייחס גם פה לכל צוות השיפוט (ולא ספציפית לשופט): הצהוב הראשון לאבו פאני היה נכון, לא היה מקום לכרטיס אדום. לגבי יובאנוביץ, לא היה פנדל. בניגוד לאספרייה שהיה קרוב לכדור, זה לא היה המקרה (למרות שגם בשבוע שעבר זה היה גבולי אבל בטח שלא היה אדום). פסילת השער - הקריאה ל VAR לא מובנת. ספק עבירה, בטח שלא משהו שהוא חד משמעית ששווה קריאה ל VAR. נראה לי ההנחיה של איגוד השופטים היא לקבל את החלטת ה VAR ולכן השופט הלך איתם אבל ההחלטה הראשונית שלו שלא לשרוק לעבירה הייתה מוצדקת.
  10. הצהוב הראשון לאבו פאני היה נכון, ממש לא היה מקום לכרטיס אדום. לגבי יובאנוביץ, לא היה פנדל. בניגוד לאספרייה שהיה קרוב לכדור, זה לא היה המקרה (למרות שגם בשבוע שעבר זה היה גבולי אבל בטח שלא היה אדום). פסילת השער - הקריאה ל VAR לא מובנת. ספק עבירה, בטח שלא משהו שהוא חד משמעית ששווה קריאה ל VAR. נראה לי ההנחיה של איגוד השופטים היא לקבל את החלטת ה VAR ולכן השופט הלך איתם אבל ההחלטה הראשונית שלו שלא לשרוק לעבירה הייתה מוצדקת. צוות ה VAR דופק אותנו שבוע שני ברציפות, לפחות הפעם זה פחות השפיע.
  11. כמו שרשמתי, הם מחפשים לפרגן אחד לשני אבל עדיין, משהו שם לא מתחבר. נקווה שהזמן יעשה את שלו...
  12. לוקאסן לא טכני אבל הראה שהוא פיזי מאוד, הרשים היום. שרק ימשיך ככה גם נגד קבוצה יותר טובה כמו ב"ש. זהבי ויובאנוביץ - משהו עדיין לא מחובר שם. יש שיתופי פעולה אבל נראה שלצד הניסיונות לפרגן יש גם הרבה מתח. לצורך העניין יובאנוביץ' ופריצה בהתקפה היו שילוב יותר קטלני. אם השילוב ביניהם היה יותר טוב, זה משחק שנגמר עם חמישייה לפחות.
  13. אם להוציא את חדרה חוץ (שהיה כמו משחק ביתי בנתניה), לא ניצחנו העונה אף משחק חוץ (באף מסגרת) ואנחנו נראים רע מאוד. אמנם ניצחנו היום אבל זה היה נראה רע מאוד. ההגנה נראית רע מאוד, ההתקפה לא קיימת, הקישור מאוד מסורבל ולא יצירתי למרות כל האפשרויות שיש. לא מעודד לקראת המשחק בטרנר.
  14. השופט פספס צהוב לזרגרי ועוד כמה דברים בקטנות אבל בסה"כ היה טוב וכל הכבוד על הצהוב לשוער של בית"ר כבר במחצית הראשונה. לגבי בית"ר - ממש מביכה. לא מדד לכלום. נשאר ממנה רק השם, לא מעבר.. היה עדיף בשבילה להתחיל מליגה א' ולבנות את עצמה מחדש. ועדיין, למעט גלוך, הייתה חסרה יצירתיות בהתקפה. למעט חיפה (ואולי ב"ש) רוב הקבוצות יבואו לצופף עם אוטובוס ברחבה. חייבים יצירתיות בשני האגפים ולא להסתמך רק על דוידזאדה וגלוך באגף שמאל (ולכו תדעו כמה זמן גלוך עוד יישאר פה).
  15. תמיד אמרתי שפלאניץ אוברייטד, הדבר הכי טוב שקרה למכבי חיפה זה שהוא עזב. עשו עליו קופה ותוך שנייה הביאו בלמים יותר טובים ממנו, להבדיל מאיתנו (ההשוואה מתבקשת) שלוקח לנו כל כך הרבה זמן להנחית שחקנים.
  16. כל מסירה של גלזר אחורה, מייאש... נראה שגם אם המשחק יימשך לנצח, לא נצליח להבקיע
  17. סבבה ש 4-0 , אבל למה ככה להפסיק לשחק? לא אומר להמשיך באותה אינטנסיביות, אבל נראה שהם מעבירים את הזמן לסוף המשחק (ואני לא מדבר על חדרה)
  18. איזה לילה, שחור... קבוצה גדולה מעולה (!!!) אבל קרדיט גדול למאמן הבינוני מינוס של הכוכב.
  19. היא הביאה את פלאניץ (במקום סיינסבורי) ואת שרי (במקום פריי), הבסיס שלה היה הרבה יותר טוב משלנו והיא הביאה חיזוק במקומות שהיה צריך. כל ההגנה שלך (אולי למעט סבוריט) הייתה גרועה בעונה שעברה ועדיין לא החתמת אף בלם/מגן. כי בשביל ניר ביטון (וערן זהבי, דור פרץ, יונתן כהן, אלי דסה וכד') לא צריך מערך סקאוטינג. ניר ביטון שחקן מעולה ויכול להיות אחלה בלם משלים (אבל מעבר לשיא שלו) וגם בשביל שהוא יהיה טוב, אתה צריך להביא בלם ברמה גבוהה. וזה שרשמת "הוא בלם יותר טוב מעל הבלמים שהיו פה מאז אמאדור" , זה לא שיש לו יותר מדי תחרות... אכן יותר טוב מייני, נחמיאס, הרננדז (שפשוט לא התאקלם פה לדעתי או לא היה לו בלם נורמלי לשחק איתו) וטיבי (שהיה טוב אבל היה שווה טעות למשחק).
  20. צודק. אבל ההבדל הוא שהם לקחו אליפות ועדיין שדרגו את עצמם בצורה מדויקת והעמיקו את הסגל ולנו הייתה עונה שרק רצינו שתיגמר ולא באמת השתדרגנו, בטח לא איפה שהיינו צריכים.. לא מכתירים אלופה בקיץ ונשים רגע את מכבי חיפה בצד - הסגל לא חלש, ההגנה חלשה, המגנים שלך לא תורמים התקפית - עובדתית, סטטיסטית, איך שלא תסתכל על זה. ועדיין, לא בא אף שחקן רכש להגנה (עם כל הכבוד לניר ביטון).
  21. לגמרי זה שורף לכתוב את הדברים האלה אבל זו המציאות. מכבי רכשו את חאליילה, חיפה רכשו את דין דוד. מכבי לא פוגעת בזרים, חיפה הלכה על בטוח והביאה את עלי מוחמד (יחסית בזול) אוגוסט ומכבי לא הביאה חיזוק משמעותי במקומות שבאמת הייתה צריכה (עם כל הכבוד לערן זהבי, ואן אובריים וניר ביטון) וההרכב לא סגור, חיפה אפשר להגיד סגרה כבר סגל לשני מפעלים. מבאס.
  22. די בטוח שאני אוהד מכבי כבר 35 שנה שים לב שרשמתי "בקצב הזה". צריך להיות ריאליים.. סגל, במיוחד שחקני הגנה, צריכים להיות מתואמים. זו הסיבה שיש מחנה אימונים. ברגע שהעונה עוד רגע מתחילה (שלא לדבר על אירופה) ולא הבאנו מגן ימני, בלם וקיצוני (שזה המינימום רק להרכב, אני אפילו לא מדבר על עיבוי הסגל), אין סיבות לאופטימיות. במקרה הזה הדשא של השכן ירוק יותר (תרתי משמע) , יש להם סגל (שעוד יתחזק) לשני מפעלים - ליגה ואירופה. לנו אין סגל מוכן לליגה אפילו. זה לא אומר שאני לא שואף לאליפות. שאפתי לאליפות גם בשנים של ארז מסיקה ומשה מישאלוב ושכולם תלו תקוות במתן לוטטי. תקרא לזה תבוסתניות, אני קורא לזה ריאליות. צריך לדעת גם לפרגן לקבוצה עם מנהל מקצועי ומערך סקאוטינג מעולים.
  23. בשתי העונות האחרונות עוד רדפנו אחריהם (למרות שבעונה האחרונה היה ברור שלא נשיג אותם) בקצב הזה, נראה שהעונה "נרדוף" אחרי המקום השני, אי אפשר בכלל לחשוב על אליפות. גם שנביא חיזוק , עדיין אלו שחקנים שלא עשו מחנה אימונים, לא מכירים את הקבוצה וייקח להם זמן להיכנס לעניינים (בטח שמדובר בשחקני הגנה שם תיאום זה אחד הדברים החשובים).
  24. עם כל השנאה, צריך להגיד את האמת - חיפה קבוצה מטורפת. למעט בלם שחסר להם (ואני בטוח שיגיע), יש להם הרכב/סגל אדיר. אצלנו יש כסף בשפע ויד חופשית להביא שחקני רכש, בפועל לא קורה כלום (ואני בטוח שאיביץ הגיע עם הבטחה לרכש) לעומת זאת בחיפה פגעו בכל הזרים (שזה בלתי נתפס) והחזירו את ההשקעה (למרות שבקושי שילמו דמי מעבר). זה ממחיש את ההבדל בין שחקן שתמיד היה מקצוען וממשיך ככה כמנהל מקצועי (גל אלברמן) לבין ברק יצחקי ובאופן כללי מערך סקאוטינג גרוע.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.