Jump to content

שונא את אבי לוזון

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by שונא את אבי לוזון

  1. למה להעלם? אני מת על טדי (השנה משחקים שם בפברואר, יהיה אירופה).
  2. אכן עדיין מוקדם לקבוע, אבל שני דברים אני מאד אוהב אצלו: יש לו ראיית משחק, והוא מודע למגבלות שלו, לכן כמעט ולא עושה טעויות.
  3. איזה באסה לראות משחק כל כך חלש של מכבי. למה חיימוב היה צריך להתנהג ככה, זה הוראה של המאמן? אני באמת רוצה לתת קרדיט למוטי, על קבוצה שנראית מאומנת ועל שחקנים שנראים מבטיחים כמו דהן, דאבור, קונאטה וורד (יחסית למגן ישראלי). במחצית הראשונה של המשחק הראשון היו רגעים יפים של כדורגל, עם הנעת כדור ומגנים עולים. אבל החילופים שלו, הם תמיד, אבל תמיד (בסדר, חוץ מקולאוטי בדרבי) מחלישים את הקבוצה. והיום, לראות את מכבי עם מדוניאנין, קונטה, דאבור ועטר באה להרוס, נגד קבוצה שנתנו להם 3 באיזה 20 דקות, זה היה קצת מדכא. ואל תגידו איזה קהל מעאפן שופט אחרי משחק. אני מדבר על דברים שאין להם קשר לתקופה, לא רוצה שהשוער שלי יבזבז זמן מהדקה החמישית נגד קבוצה מאזרבייג'אן.ומדוניאנין מאחורה, אולי יש פה מישהו שחושב שצריך לתת לו זמן בעמדה הזו?
  4. בקשר לתרומות, אני מנסה לתרום דרך הפייפאל, אבל שלא כמו בעבר אני מגיע לדף הראשי של החשבון שלי, ולא לדף בו ניתן להעביר לחשבון הפייפאל של השחקן.
  5. בעבר, שחקן (במיוחד שחקן התקפה) היה צריך להיות ממש גדול בארץ, בשביל שקבוצות מהספרדית, איטלקית, גרמנית, פורטוגלית או צרפתית יתעניינו בו. השנה איכשהו נוצר באז מטורף סביב השחקן הישראלי. כל שחקן שנתן עונה טובה בארץ יוצא לאירופה. מעניין לראות איך ישתלבו הישראלים השנה באירופה. בפעם האחרונה שהאירופאים נכוו משחקנים כמו זוהר ונמני, היתה תקופה ארוכה שהיה אפשר להנות כאן בשקט משחקנים בלי לפחד שיחטפו אותם. מצד שני, אם חלקם יצליחו (אני מדבר על שחקני ההתקפה, ולא בבלגיה), אנחנו בדרך להפוך להיות בשביל הליגות האירפיות, מה שקבוצות מרכז טבלה בליגה שלנו הן בשביל חיפה, מכבי והפועל - משפשפות שחקנים.
  6. חברים, אף פעם לא התרגשתי מקריאות גזעניות ביציע. גם אני נהמתי, גם אני הודעתי לטועמה שפה זה ארץ ישראל. אני מחשיב את עצמי כאדם פתוח ולא גזען. לא ייחסתי לזה חשיבות מיוחדת, בכדורגל באים להתפרק והמילים של השירים הם לא תורה מסיני או אידאולוגיה (לפחות לגבי רובנו השפוי). היה פה נושא על ערבים במכבי, התחלתי לקרוא את ההודעות הראשונות, רובן היו נורמאליות, אבל אלו שלא גרמו לי להסמיק מרוב בושה. לגופו של עניין, כמו שלא הגיוני (עזבו רגע את העונשים), לנהום לאניימה כשסידבה משחק אצלך, נראה לי שממש ממש לא במקום לשיר שירי נגד ערבים כמואנס דבור (איזה שם נדיר!) ודיא סבע משחקים אצלך. ואכן, נדמה לי שאתמול לא מעט חשו בדיסוננס והפסיקו לשיר בקטעים האמורים. בקיצור - יש לנו הזדמנות לצאת לדרך חדשה ולמחוק את השירים האלה מהרפרטואר של מכבי, שהוא הגדול והנרחב מכל האוהדים בארץ, כך שגם לא חסר מה לשיר במקום. שתהיה שנה טוב!
  7. כיושב שער 13: ברוכים השבים לשער 11. כבר הבעתי פעם את דעתי שהמעבר ל8 היה טעות,אני חושב שהיום היה אפשר לראות שהמקום הנכון הוא 11.
  8. מישהו שדיברתי איתו העלה נקודה נכונה. בגלל המבצע למנויים הם כנראה עדיין לא יכולים לצאת במכירה רגילה (תיאורטית, אם הם ימכרו את הכל המקומות כמנויים, אז לא יישארו כרטיסים...), למרות שלפי ההיגיון הזה הם יוכלו להתחיל למכור רק ביום חמישי ב 19:00. אני צופה שיהיה מלא (או כמעט מלא), משהו כמו מוגרן בשנה שעברה. אומנם להבדיל משנה שעברה לא עשינו רכש נוצץ, אבל כל מי שמסביבי בדודא מטורפת ולא נראה לי שהתנהגות ההנהלה תמנע ממנו לראות את מכבי במשחק רשמי ראשון.
  9. מה שכן ההנהלה הישראלי שלהם וההנהלה של מכבי כנראה חולקות תפיסה ניהולית דומה. אין דרך אחרת להסביר את זה שכל תל אביב מלאה פרסומות לספונסר של מכבי באדום לבן. גאונים.
  10. גם אני הבנתי את זה מהקטע שצוטט כאן מוואלה בפוסט אחר. דרך אגב, מישהו יכול לומר מי הם ה-11 שנכון לעכשיו צפויים לאייש את המערך?
  11. וואו אני יודע שזה נראה כמו מלפפון אז אני לא רוצה להתרגש יותר מידי אבל הלוואי! מישהו שאל אותי בתמימות השנה בן כמה הוא? 33 בערך? זה יכול להקל מאד על התזרים של מכבי, השאלה אם רוני לוי במאמת יעשה לנו את הג'סטה הזאת (מאמן גרוע מזל שלא בא למכבי).
  12. לפני הכל חשוב להדגיש, קשה מאד (ואולי באמת לא צריך) לבקר מישהו ששם כל כך הרבה כסף על מכבי. וגם כמובן, מי שלא עושה לא טועה. יחד עם זאת, אם בסופן של ההכנות לא יביאו קשר באמצע ברמה גבוהה (יקר), שני מגינים ושוער (ורד נראה בסדר גמור, אבל אסור לבנות עליו בעמדה הזו), אז יהיה קשה להגיד לגולדהר תודה על הקיץ הזה. התקשורת, וחלק כאן, מתעסקים בשטויות, יש שקט אין שקט. דברו כדורגל. למכבי יש חלק התקפי שמעורר את הדמיון (בינתיים רק פוטנציאל). אבל היא חייבת לחזק את הקישור. אלברמן וסידיבה הם שחקנים אדירים כשהם בכושר טוב, אבל זה קרה מעט מאד העונה, ועם המנטליות של סידיבה, נראה לי שלגביו הסיפור גמור (הלוואי ואני טועה, היו רגעים העונה שהוא היה רמה מעל כולם). לסיום, אנקדוטת שטרית. מישהו פה כבר אמר את זה אבל כדאי לחדד: רבאק, השחקן הזה שיחק שנה בהרכב של מכבי, ראיתם בעיניים שלכם שהוא לא מתאים. ואולי זה לא הזיכרון הקצר אלא הבלבול מליגת ה-16, שגורמת לך לחשוב שעדן בן בסט הוא חלוץ גדול ושבעה נצחונות רצופים לפני דרבי זה אומר שאתה בכושר מעולה.
  13. שקוף שהוא חוזר, שקוף שזה טעות מצידנו, שחקן שלא שיחק באופן סדיר המון זמן ואי אפשר לדעת מה תקבל ממנו (גם בארץ לא היה כזה גדול, אולי עונה טובה בנתניה)
  14. אני חושב שהגול השני כן היה באשמתו, ולדעתי הוא לא כל כך קשור לשוערות באופן כללי. לגבי שטראובר - מתוך כתבה בוואלה: איוניר גם התייחס ליחסים של שטראובר עם הקהל, ואמר: "אני יכול לבקש מהאוהדים לעודד את הקבוצה ואת שטראובר. מי שאוהב את המועדון צריך לעודד את שטראובר". שני אנשים שאני לא הכי מעריך בלשון המעטה, אבל במקרה הזהאני חושב שאיווניר צודק וזו נקודה שכדאי להדגיש בפורום הזה: בין אם נסתכל על היחסים בין הקהל לשטראובר כשיתוף פעולה, ובין אם כמאבק כוחות, לצורך הדרבי זה אינטרס שלנו שיהיה מרוצה (זה נשמע רע אבל זה ככה). לדעתי כדאי לעשות לו מחוות סולחה, לא צריך להיסחף ולקרוא בשמו (נראה לי שלא נעשה כל העונה, ובטח שלא מגיע לו אחרי מה שעשה במשחקים האחרונים), אבל נראה לי שאפשר למחוא לו כפיים (נגיד כמו לברק לוי כשהוא בא נכנס לשער, או משהו בסגנון).
  15. קניתי עכשיו כרטיס נוסף ל-10 (אתמול קניתי לעצמי והיום לחבר). שאלה: קניתי את הכרטיסים על אותו שם משתמש בלאן - יש הגבלה? (זה לא כתוב בשום מקום באתר, לא לפני הקנייה ולא בחשבונית/ אישור הזמנה). יש לי שני מנויים (למכבי צריך בכלל מנוי פר כרטיס?) וקניתי עם שני כרטיסי אשראי שונים.
  16. אכן, כפי שכבר נכתב, איבוד פרופורציה. שיטת הקיזוז ורמת הליגה מעוורת עיני רבים, פתאום הפער ביננו לחיפה הוא לא 20 נק' אלא 7. דמגוג ימשיך ויאמר שאנחנו הקבוצה בכושר הכי טוב מאז תחילת הפלייאוף (מול קריית שמונה נראינו רע מאד, למזלנו רב"ש וקבוצתו הפחדנית נראו רע יותר. מול בני יהודה, אכן אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, כמה עצוב שצריך להביא את מאור בוזגלו לתנאי לחץ של משחק אימון, בכדי שיציג יכולת שלא מביישת לגמרי את החוזה שלו). ומה היום? משחק אחד, תמיד יש סיכוי. חיפה היא לא מאריות היבשת. מנגד, עד היום לא קיבלנו שום גרגיר של אינדיקציה לכך שתהיה לנו סיבה להאמין שהסיכויים הם לא 20/80 לרעתנו. לפי איך שברק לוי נראה בשני המשחקי האחרונים בכדורים המעטים שהגיעו לרחבה שלנו, היום זה ייגמר ברע. כנראה שגם ישראלביץ' וייני יישארו ישראלביץ' וייני, שחקנים בינוניים פלוס, לא בשביל קבוצה ברמה של חיפה או הפועל. ובוזגלו? היות ומדובר במשחק עם חשיבות כלשהי, אני כבר רואה באופן מוחשי את המסירות האבודות ובעיטות הדרדלה שמתגלגלות בניחותא לעבר אזור השער של חיפה. והמאמן שלנו נשאר מגוחך (גם היום, אני מבקש בשמו, אל תצפו שנשחק כמו ברצלונה). לאור האמור, הטיפ שלי: אל תצפו, לא תתאכזבו
  17. אני מסכים שכך צריך לנהוג ב-99% מהמקרים בהם מאמן מגיע באמצע העונה. אבל עם איווניר זו דוגמא למקרה של 1 ל-100 בו צריך להתעשת בזמן, לא לפחד מביקורת על חוסר סדר/ קהל מנהל וכד' ולהעיף מהר. ההחלטות שלו, הדברים שהוא מוציא מהפה, מעידים פעם אחר פעם שהבחור לא גאון כדורגל, ובטוח שלא אדם אמין וענייני. הכתובת על הקיר - במסלול בו אנחנו נמצאים עכשיו, הפיטורים שלו יהיו בלתי נמנעים באמצע/ תחילת העונה הבאה, ואז שוב נמצא את עצמינו עם מאמן שלא בנה את הקבוצה. איווניר לא אשם ולא אחראי למצבה של מכבי, אבל בתוך כל זה אם מבודדים את ההתנהלות שלו היא צועקת שאין לו מה לחפש במשרה החשובה הזו.צריך לחתוך בזמן.
  18. חברים, אני קורא כאן הרבה אנשים שחושבים שהקהל לא מתנהג כראוי, ורבים אף מרחיקים לכת ומציעים שהוא חלק מהבעיה. הדברים כמובן מתייחסים לקהל שהוא לא שער שמונה, כי הרי לכם אף פעם אין דילמות, מצב הפעולה הוא אחד, לעודד תשעים דקות (אני מעריך ומכבד את זה ואפילו תורם לארגון, אבל לא מקבל את הביקורת שמופנית כלפי שאר האוהדים). שטויות. הקהל של מכבי מבין כדורגל. הקהל של מכבי מוכן לעודד, לתמוך ולתת שקט כשהדברים נראו לו הגיוניים. לנמני נתנו שקט למשך זמן רב יחסית כשהיו טיעונים הגיוניים לכך. ולא, השקט לא ניתן בגלל שזה נמני, זה אולי זיכה אותו בפרמיה של עוד שלושה-ארבעה מחזורים לעומת מאמנים אחרים. הקהל של מכבי עושה לפעמים שטויות, אבל הוא לא נופל משל חיפה והפועל. דרך אגב, יהיה מעניין לראות את ההתנהגות שלהם אחרי שנים כמו שעברו עלינו. לדוגמא, לא היינו צריכים לשרוק בוז לשטראובר נגד אשקלון, אבל אם כבר למישהו מגיע זה לו (כי הוא באמת אדם קטן שלא מתאים למכבי), ולראיה ההתנהגות המבזה שלו מאותה תקרית, ואל תמכרו לי שזו ירידה ביכולת, הייתי מפטר אותו על חבלה מכוונת בעסקי התאגיד בעקבות שני הפנדלים האחרונים. ועושים טעויות נוספות, וגם יעשו, אנחנו בני אדם, אבל בסה"כ לקהל הזה יש כוח אדיר, והוא רוצה מאד לתת אותו לקבוצה שתהיה ראויה לכך. רן בן שמעון לא היה טעות. שיטת המשחק שהתאימה ומתאימה לק"ש לא מתאימה למכבי. בליגה שלנו, הצלחה עם תקציב בינוני מתרחשת כל עונה, פעם זה שיראזי, פעם זה רב"ש, פעם פעם זה איווניר. זה עניין הסתברותי. מה שמביא אותי לנקודה האחרונה, צריך מאמן. למכבי לא היה מאמן טוב כבר שנים רבות, למכבי לא היה מאמן טוב בתקופת היכולות הכלכליות הקיימות. מה עושים בשביל שאיווניר ישתכנע ללכת (ויכול להיות שזה יקרה מעצמו כשנבזה את עצמנו בפלייאוף (ריף פרץ-עמאשה, אני קצת מפחד). הפגנות? עצומה לאיווניר וגולדהאר? מה? ומי צריך לבוא במקומו?
  19. רביעי מארח את שני http://football.org.il/Archive/Articles/Pages/ligatal_31october2010.aspx זו צריכה להיות המטרה.
  20. כפי שנאמר כאן על ידי מישהו אחר, על אף שההתאחדות לכדורגל הוקמה מכוח חוק הספורט, היא עמותה לפי חוק העמותות, ואינה נחשבת לגוף מנהלי שענייניו נידונים בבית המשפט לעניינים מנהליים. גם התובענה שהגיש ברקוביץ' הוגשה במסגרת הליך אזרחי (ה"פ 38811-11-10). ההחלטה עליה דווח היום אינה נמצאת עדיין במאגרי המידע המשפטיים (אני מניח שהיא תפורסם מחר או מחרתיים), אך גם אני שותף לדעתך שמדובר בהחלטה ולא בפסק דין, כנראה שהסעד הפך מארעי (ביום 21.11.10 ניתן צו לבקשתו של אייל ברקוביץ' מבלי שניתנה להתאחדות הזדמנות להגיב) לסעד זמני. להבדיל מעניינו של ברקוביץ', שם נידונו פגיעות התקנון בזכות הערעור וחופש העיסוק, בעניינו המצב מורכב יותר: העונש מוטל על הקבוצה, שהיא חברה בהתאחדות, הכפיפה את עצמה מרצון לתקנוני ההתאחדות הקובעים אחריות שילוחית להתנהגות האוהדים ומסמיכים את בתי הדין לקבוע עונשי רדיוס, ותיאורטית ביכולתה לפעול כחברה בהתאחדות לשינוי התקנון (להבדיל מברקוביץ, שאינו חבר בעמותה). לכן נראה שככל שיש לנו טענות כלשהן בקשר לפגיעה הכספית שנגרמת לנו כמנויים באופן שאינו צודק ולפיצוי לו אנו זכאים בגינה, הן צריכות להיות כלפי הקבוצה איתה התקשרנו בחוזה ולא כלפי ההתאחדות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.