Jump to content

מאור ביטון

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by מאור ביטון

  1. מוכר 3 כרטיסים לשער 21 מבוגר צמודים
  2. אוהדי הצלחות תתביישו לכם חבורה של שרמוטות כל מאמן שמגיע אתם מקללים והורסים עכשיו פתאום חצי פורום "מהלך לא נכון" מהלך שגוי" מהלך ומהלך תזדיינו נימאסתם
  3. תפסיקו כל הזמן להגיד מאמן מאמן נימאסתם ישרמוטות מה הוא אשם אלה השחקנים אני לא זוכר הרבה שנים שמאמן עם דמעות בעיניים!!! בבקשה ממכם מנהלים תנעלו את הנושא הזה נימאס מהמזדיינים האלה שהורסים את מכבי!!!!!!
  4. שער 8 באמצע פחות ממחיר עלות 70 ש"ח 0545692566
  5. מוכר כרטיס למשחק שער 8 באמצע מחיר עלות 100 ( לא יכול להגיע) 0545692566
  6. אחי אני מעכו וכן יהיה גם באיצטדיון! לנו לאוהדי מכבי
  7. כל הכבוד אחי רק שאי אפשר לדעת עם זה אוהד הפועל או ספסר לפי האתרים הם קנו הרבה כרטיסים ליציע שלנו שמח יהיה זה בטוח!
  8. שלום אני מעוניין לקנות טרנינג של בוקה מישהו יכול לעזור לי איפה אני יכול לקנות חיפשתי בנייק בEBAY לא מצאתי תודה
  9. לפי מה שאני רואה לא שיבצו את מאיר לוי http://www.one.co.il/Article/189641.html יכול להיות שהוא הושעה? נקווה שכן!!!!!!!!!!!
  10. חח כן, מה אנחנו חושבים על הבן זונה הזה ידוע. ציון באיגוד? ציון בעיתון?
  11. מישהו יודע מה הציון שהוא קיבל?
  12. אחי אני עכואי והם מקצים יציע שיש בו משהו כמו 1700 ואם נמלא את כל זה אז יש שם עוד יציע קטן ואם תמלא גם אותו ישבו עם עכואים הכל יהיה בסדר!! ולגבי הקומוניסטים - הם לא מלאו את כל היציע שהביאו להם
  13. שמעתי היום ב104.5 תכנית ספורט ( באמצע לא הכל) ודיברו על עקיצה שעקצו את הבעלים שלנו בעסקת גל אלברמן ורוברטו קולאוטי הסוכן של קולאוטי עלה לשידור וזה יש למישהו מידע משהו?
  14. מוכר כרטיס לקייב ( שומר חג ) במחיר 90 ש"ח שער -8 באמצע
  15. מוכר כרטיס למשחק נגד קייב לשער 8 באמצע מחיר 90 ש"ח (מוכר כי אני שומר חג) 0545692566
  16. דעתי האישית שזה דבר גדול קודם כל זה ישפר את הכדורגל מסיבה אחת -כושר- שחקן היום משחק ובדקה 70 אין לו אוויר תמיד מדברים על זה שאצלנו פחות בכושר מאשר קבוצה מאירופה. יותר משחקים יותר אימונים שחקנים יהיו בכושר! באירופה יש ימים שמתאמנים פעמיים ביום בארץ? אחרי משחק חופש, אימון אחד ביום וכל זה. עכשיו לגבי הקהל אמרו פה אבל חיילים לא יכלו להגיע ואני אשאל שאלה אחרת חייל לא יכול נגיד לצאת באמצע שבוע למשחק בשבת כן? כן יפה זאת אומרת שהוא יכול לאכול חצי מהעוגה כי אם לא יצא באמצע שבוע אז מחזור אחרי שזה יצא בשבת הוא כן יגיע, אבל בחור דתי שכל חייו אוהב את מכבי וגם שהוא יתחזק בדת לא עזב אותה מכבי אצלו בנשמה והוא כן יפסיד כל מחזור וכל משחק כמעט בשבת למה? כי זה בשבת אז למה שלא יהיו גם משחקים בימי חול שגם הציבור הדתי יגיע?והוא יגיע! אפשר להסתכל על עוד הרבה דברים חיובים בדבר הזה ופחות דברים שליליים דעתי מבורך
  17. לא אח שלי רמז קטן מתוך אתר שאנחנו מחרימים שלא שווה שיהיה את השם שלו פה!
  18. ברביעי הבא ייערך המחזור ה-5 בליגה תמיד חשתם קנאה כלפי הליגה האנגלית והספרדית על כך ששתיהן קיימו מחזורי משחקים גם באמצע השבוע? נמאס לכם לחכות עד ליום שבת בשביל לראות את קבוצתכם האהובה? אתם יכולים להתחיל לחייך. ביום רביעי, ה-21 בספטמבר, ייערך המחזור החמישי של ליגת העל, כשבמוקד המשחקים מכבי נתניה תארח את בית"ר ירושלים, משחק אשר ישודר בערוץ 1 ב-20:30. המשחק שיפתח את המחזור יהיה של מכבי תל אביב, שתתארח אצל העולה החדשה, הפועל ניר רמת השרון. המשחק ייערך ב-19:00 באצטדיון וינטר. האלופה מכבי חיפה, שלא נראתה טוב בשני המחזורים האחרונים, תפגוש ב-21:00 את בני סכנין בדוחא. הפועל תל אביב תארח בבלומפילד את הפועל באר שבע ב-19:45 וב-19:30 הפועל פתח תקווה תארח את בני יהודה. כמו כן, באותה שעה מ.ס. אשדוד תפגוש באצטדיון ה-י"א את מכבי פתח תקווה. משחק נוסף שייערך באותה שעה יהיה של הפועל ראשון לציון שתארח את הפועל חיפה.
  19. אוהדים חברים אחים יקרים תחשבו טוב טוב לפני הנסיעה שלכם לשם בנתיים לא רשום באף מקום על העברת המשחק למקום אחר תבדקו גם מול המשרד נסיעות שלכם האם יש זמן מסוים לביטול עסקה שלא תפגעו כספית
  20. כעשרה ימים לפני המשחק של מכבי תל אביב באיסטנבול מול בשיקטאש בשלב הבתים של הליגה האירופית - מה שממשיך להעסיק את שתי הקבוצות היא המתיחות בין המדינות והשפעותיה לקראת המשחק. אחרי שאתמול (שני) הודיע סגן נשיא בשיקטאש כי המשחק יתקיים במועד ובאצטדיון הביתי של הקבוצה הטורקית וכי הם ידאגו לאוהדי הקבוצה ולאבטחתם, היום (שלישי) מתברר כי מי מאוהדי מכבי תל אביב שירצה לצאת בכל זאת למשחק ייצטרך לחשוב פעמיים. נודע כי אוהדי הקבוצה שפנו למטה ללוחמה בטרור, שעובד תחת משרד ראש הממשלה, בשאלה האם כדאי לרכוש חבילות נסיעה למשחק של הקבוצה באיסטנבול בשבוע הבא, נענו על ידי נציג המטה המטפל בנושא טורקיה בהמלצה גורפת שלא. "נכון להיום ההמלצה היא לא לרכוש כרטיסים לטורקיה. מדובר באזהרה שהיא נכונה להיום. אי אפשר לדעת מה יהיה עד שבוע הבא, אבל כרגע, על פי המידע המודיעיני שיש לנו ההמלצה היא לא לצאת לשם ולא לרכוש כרטיסים כי לא תוכלו לקבל החזרים". למרות המתיחות, מספר אוהדי מכבי מתכוונים בכל זאת לטוס לטורקיה וכבר החלו לברר מחירים לטיסות ולבתי מלון. כך או כך, במכבי ממתינים לשובו של מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, שכזכור המריא עם חברת טורקיש איירליינס ונכלל בין 40 הנוסעים שעוכבו לתחקור לפני שהורשו להיכנס לאיסטנבול. בעקבות פניית ONE בנושא, שרת התרבות והספורט לימור לבנת הנחתה את ראש מינהל הספורט לפנות לשב"כ ולבקש שלאור המתיחות עם טורקיה, תזכה קבוצת מכבי ת"א לאבטחה צמודה מול בשיקטאש. במקביל קראה השרה לאוהדי הקבוצה שמתכוננים לנסוע למשחק לעקוב אחרי אזהרות המטה לביטחון לאומי ולפעול על פיהן.
  21. אתם מדברים פה ממש שטויות מה הקשר בין חג או שבת נכון שלפי הלכה שבת היא קודמת להכל אבל מדבריםם על לשנות את זה בגלל שבחג חוגגים כל עם ישראל גם מי שלא שומר שבת, אז מה מי שלא שומר שבת לא יחגוג את החג? השחקנים כל שבת מחללים את השבת אז לא יהיה אכפת להם שזה נפל על החג? ברור שיהיה אכפת להם חג זה אווירה אחרת למי שלא שומר שבת וגם לציבור הדתי גם ככה הם נפגעים כל שבת שלא יכולים לראות אז גם במשחקים שהם לא בשבת תיהיה להם בעיה?!!! חובה לשנות את מועד המשחק!!!
  22. אחי יתקשרתי אליהם ב-12 וחצי הייתי על הקו קרוב ל-50 דק' בסוף ענו לי אמרתי להם אני רוצה מיני מנוי ל-8 אמרה לי אי אפשר יש לנו בעיה עם היציע הזה אמרתי לה ולכם יהיה בעיה עכשיו שאני חיכתי 50 דק' על הקו בגלל שהאתר שלכם יש בו בעיות ולמה לא רשמתם באתר שיש בעיה עם שער 8 ולא הייתי מחכה לקחה את הטלפון האחראית יפית נחמדה מאוד הסברתי לה ואמרה לי תן לי את הטלפון שלך אני יחזור אלייך אתה תישב ב-8 אמרתי לה אני רוצה כיסא ככה וככה אמרה לי לא מבטיחה אני יעשה את הכל חזרה אליי אחי ב4 וחצי נתנה לי אותה שורה שרציתי ו-4 כיסאות לפני מה שאני ביקשתי ויש להם כרטיסים ל-8 !!!
  23. איך אני רואה את הדגל ישראל הצהוב הגדול על כל שער 8 במשחק נגד הטורקים חובה!!!!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.