Jump to content

tomB

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by tomB

  1. אתה בהחלט צודק. בהיעדר עונש אחר שיכול להפסיק את התופעה. כן אתה צודק אני אשם כמו כולם. יותר מזה אני אשם בגלל שאני בתור קהל מכבי לא עושה כלום בשביל למנוע את זה. אתה מסתכל פה על שני דברים שונים מבחינת הקהל של מכבי אני אשם כמו כולם , בתוך תוכנו אני מאשים את מי שאשם. אי אפשר להתייחס אל זה אחרת אני בטח שלא זרקתי כלום למגרש אבל גם לא מנענו את זה בתור קהל ולכן כן אנחנו כולנו אשמים.
  2. בוא אני אזכיר לך שאולימפיאקוס קיבלה משחק רדיוס באירופה על רימון עשן. דבר שני בין אתה רוצה את זה או לא רוצה את זה במדינה שלנו אי אפשר לשלול את חופש הביטוי. אני חופשי לקלל ברחוב כשם שאני חופשי לקלל במגרשים את מי שאני רוצה כולל את אמא של לוזון. ועל אותו עקרון, כמו שאני לא יכול לזרוק רימון עשן ברחוב אני לא יכול לעשות את זה במגרש. חוזר ואומר : לא חייב פה דין וחשבון על כמה אני אוהד, וכמה אני יודע מזה קהל. ולא אכפת לי מהיצרים שלך או של כל מי שחושב שהדשא של בלומפילד זה הפח זבל שבו הוא זורק את הכוסות. אתה רוצה להוציא אנרגיות לך תשחק כדורגל בשכונה. כשאתה בא לבלומפילד תעודד תקלל אבל אל תעבור על החוק. .. ראינו כבר איך כולנו סובלים מזה. ועל הזין שלי חיפה.. לא אכפת לי מה הם קבילו או לא קיבלו. גישת האכלו לי שתו לי מתאימה לאוהדי הפועל לא לנו. מצדי תכנס למשרד של לוזון ותזרוק לו כוס של קולה בפנים. לא בבלומפילד!!!!!! תאמת, מוזר בכלל שאתה מעודד כזאת התנהגות אחרי שאתה יושב בשבת בבית במקום לצעוק במגרשים
  3. תודה על התגובה הנעימה, המושכלת והמפורטת עושה חשק לכתוב בפורום..
  4. כנראה לא קראת את מה שאמרתי... רשמתי "זה לא הגיוני" ושאם אנחנו לא יכולים לעצור את זה ההתאחדות תעשה את זה.
  5. ההשוואה פה היא לא נכונה לאזרחי מדינה אין את הכח למגר את הפשיעה לעומת זאת לקהל יש השפעה עצומה על עצמו (את זה למדתי מכם-הפורום הזה). אנחנו כל הזמן מתעסקים בשינויים מנהלתיים גדולים, בזה שיש לנו את הכח לשנות חוקים ותקנות. כל הזמן מדברים על זה שיש לנו השפעה. איפה ההשפעה שלנו מול עצמנו בוא נעבוד על לשנות הרגלים של קהל. בוא נשקיע כוחות בלעודד עד שנחזור הבייתה חרשים במקום להשקיע כוחות בלזרוק רימוני עשן כמה שיותר רחוק. אבל אם כבר נכנסת לאנלוגיה הזאת, ואתה משווה את הקהל למדינה. אז המשטרה במדינה היא זאת שממגרת פשיעה. אין לך דבר שנקרא משטרת האוהדים. זה לא באמת הגיוני. מה שצריך לקרות זה שאנחנו בינינו לבין עצמנו נלמד לפתח הרגלים של קהל "בריא". באנגליה מחוץ למגרש יש חוליגניזם ויש אלימות ויש הכל. הם נכנסים למגרש ויושבים כמו ילדים טובים. למה? כי הם יודעים שאם הם יתפרעו אם לא יזכו לראות את הקבוצה שלהם במשחק הבא.
  6. קודם כל אני לא חייב לך דין וחשבון על האוהדות שלי. אני יכול לעטוף אותך ועוד מאה ילדים כמוך בקבלות של המנויים שרכשתי לאורך השנים. אם היינו ממשיכים לשחק באירופה היית רואה גם משחקי רדיוס באירופה (יש סיכוי שזה עוד יקרה בשנים הקרובות) אבל לצערנו\למזלנו זה הסתיים ב20 אלף דולר קנס!!!!! אתה בכלל קולט מזה 20 אלף דולר קנס.? זה משכורת של שחקן. מה שיקרה זה שיזרקו כוס ואז יהיה עוד משחק רדיוס. ואז יזרקו רימון עשן ואז יהיה עוד משחק רדיוס עד שימאס ולא יזרקו יותר רימוני עשן ואז אנחנו האוהדים שרוצים לבוא לראות משחק נוכל בע"ה לבוא לראות משחקים כמו בני אדם. עבס סואן טמבל והוא צריך להענש יותר מכולם אין לי ספק. אבל אנחנו צריכים להתעסק עם עצמנו ולהבין את עצמנו. לא יכול להיות שכל פעם שאיזה ערס טמבל שקורא לעצמו אוהד מכבי יזרוק איזה משהו למגרש ואני יאכל חרא על זה וחודש לא יראה את הקבוצה שלי. אנחנו כקהל צריכים לטפל בבעיה הזו. זה לא קורה. אז ההתאחדות מטפלת בזה בשבילנו. מוצדק לא מוצדק לא רלוונטי בכלל.
  7. בוא נגיד שהפגיעה בקהל היא לא נכונה. תבענו את ההתאחדות (בינינו תבענו את מכבי יותר מאשר את ההתאחדות)וההתאחדות החליטה שאין דבר כזה יותר משחקי רדיוס. אתם חושבים שהאלטרנטיבה יותר טובה? אז הקנסות יהיו גבוהים יותר. והרבה יותר גרוע מזה נקבל גם הפחתת נקודות. אז במקום שהקהל יידפק הקבוצה תדפק פי שתיים (מן הסתם זה פוגע ישירות גם בקהל).
  8. במקום לכעוס על ההתאחדות ... תכעסו על האוהדים שמתפרעים. ואפילו לא בהקשר של הקהל. אני רואה בזה כיריקה בפנים של גולדהאר. הוא מוציא את הנשמה בשביל הקבוצה . פותח את הארנק כמו שאף אחד לא פתח לפניו. ואז הוא עוד צריך לשים כסף על הקנס המטומטם הזה. וזה לא רק מול סכנין זה גם מול אולמפיאקוס ומול פריס. די.. אני מצדיק את העונש. אין משהו שאני רוצה יותר מלהיות בבלומפילד בשבת. אבל אם זה מה שנדרש בשביל שנפסיק לבזבז את הכסף של מיטש לחינם, אני מוותר על המשחק גם בלי משחק רדיוס.
  9. אני לומד תקשורת וניהול במכללה למנהל, והסמינר הזה במסגרת קורס של פסיכולוגיה ברשת... כן, אם לא הייתי בוחר בנושא הזה אני לא חושב שהייתי מצליח לסיים את העבודה הזו.
  10. אני אוהד מכבי מאז ומתמיד, מנוי לשער 8 שנים, אבל לצערי לא יצא לי בעבר להיות חלק מקהילה וירטואלית או חלק מארגון במגרשים. כרגע אני סטודנט ובגלל שלא יצא לי להיות חלק מפורום כזה או אחר את אחת העבודות הסמינריוניות שלי אני עושה על הקהילה הזאת בדיוק. אם בא לכם לשתף קצת מידע, אם זה בסדר עם מנהלי הפורום כמובן... אני חושב שזה יכול להיות מעניין גם לחברי הפורום, אני אשאל קצת שאלות למי שיש מה להגיד מחשבות, דוגמאות, מקרים שקרו בפורום וממש כל מה שעולה לכם בראש. תודה. האם אתם כקהילה חושבים שאתם בדרך זו או אחרת מצליחים להשפיע על הסביבה שלכם, בנושאים שחשובים לכם כקהילה, אתם מזיזים דברים? גורמים לדברים לקרות?.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.