Jump to content

nirnir20

משתמשים רשומים
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by nirnir20

  1. ניקח אליפות איתו ולא בזכותו, זה כל הסיפור פה, אם סוזה או מאמן טוב על המדף מחליף אותו בקיץ בלי לחשוב פעמיים, בכר ינקנק אותו. נקווה שלא ישלשל קולסאלית ויפסיד פעמיים באותה עונה הפרש של 10 נקודות.
  2. נראה לך שבכר חותם בלי התחייבות משחר לצ'ק פתוח בכל מה שקשור לרכש? גם בב"ש וגם בחיפה הבנאדם השתגע כמו בחורה ישראלית בזארה אתונה.
  3. מה הקשר למה שכתבת? קשור מאוד לדעתי. אין קשר ללעבוד בשקט, אם הם באמת מנסים כבר לסגור את בכר לעונה הבאה זאת לא דוגמה למועדון רקוב, אםכבר להפך, זה כל מה שאני אומר. לא צריך לחפש בכוח איפה שאין, חיפה מעדון רקוב בגלל מיליון ואחד סיבות, להביא את בכר עונה הבאה זה בגדר חובה מבחינתם.
  4. מה רקוב בזה? שרפו עונת מעבר עם מאמן מהנוער ועכשיו מחזירים את המאמן הישראלי הכי טוב שאפשר, אחלה ניהול. מה עדיף לחכות לסוף אוגוסט כדי להחתים מאמן?
  5. אתה יודע מה בכלל ייתן לנו לגיטימציה ואשראי? עזוב "מגה פיגוע בפריז", זה בקטנה, אני אומר שחמאס צריכים להיכנס באיזה חג שקט לישראל עם 3 אלף מחבלים, לשחוט לנו איזה 1000+ אזרחים, כמה מאות בפסטיבל מוזיקה שחוגג את השלום שיצטלם יפה לעולם, ועוד כמה מאות מפוזרים בישובים וקיבוצים שקטים, ילדים, נשים, תינוקות, שיתעללו ויאנסו ישרפו חיים וגם לקינוח יחטפו עוד 250 ילדים נשים וטף, אחרי זה אין מצב שלא יתנו לנו קרדיט אה? וברצינות, זה די מדהים בעיניי שיש אנשים שעדיין שמדברים כמוך וכמו רביד, מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו שלא המעשים, לא עובדות ולא נעליים זה מה שיקבע את היחס שלך בזמן מלחמה, אין מלחמה יותר צודקת מזאת בהיסטוריה של האנושות המודרנית ועדיין תוך חודש כבר התחילו לחנוק דיפלומטית לאט לאט את ישראל בעולם. אין לך אשראי כי קוראים לך ישראל ואתה מדינה של יהודים, זהו, זה כבר מספיק להרבה אנשים כדי לשנוא אותך. ולמי שזה שלא מספיק בשביל לשנוא אותנו נטו מעצם זה שאנחנו יהודים, הוא כמעט אוטומטית נגדנו בגלל שאנחנו פסיק בעולם, ואנחנו במלחמה עם המוסלמים שתופסים את אורובה וארה"ב בביצים, לכן לא משנה מה אתה כבר בצד ה"שנוא" וחסר הקרדיט. תעכל את זה, תכניסו את זה טוב לראש, ותבינו שאם אתם עם חפץ חיים תפסיקו לחפש אישורים בעולם, אין לנו, ולא נקבל בחיים, כמו שלא קיבלנו בששת הימים עם האמברגו של צרפת החלאות, ככה גם ארה"ב תעשה בעיות וגם אירופה המודרנית, זה מה יש, לא סובלים אותנו ואנחנו נלחמים על החיים שלנו. ולא ביבי גם לא קשור לעניין, זה הרבה יותר גדול מזה.
  6. לא בטוח בכלל, בטח לא כרגע, אולי בעתיד כי זאת מניה שמשקיעים בה ויכולה להתפוצץ, לא רואה כרגע יתרון מובהק של תורג'מן על כל חלוץ ליגה סטנדרטי שמסיים עם דו ספרתי.
  7. המהלך הזה מסמל בדיוק למה תורג'מן לא אפוי. כבר עושה מהלך גדול, שלח את הבלם לעשות חמוצים ובועט פצצה על השוער מרחוק בלי להרים את הראש ולהבין שהוא לבד לגמרי ברחבה ויכול להתקדם 2 מטר ופשוט לגלגל פנימה. על ההחטאות ממטר מול שער ריק אני לא ארחיב, זה בעיקר חוסר ריכוז לדעתי. הוא לא ברמה של הרכב ראשון במכבי, כן הייתי משאיר אותו לעוד עונה כחלוץ מחליף.
  8. 2 שחילים ודרדלה מ30 מטר, ולא עצר כלום, 4 בעיטות 4 גולים. זאת הופעה שגומרת קריירה במצבו, לא רואה אותו חוזר מזה, אולי ליגות נמוכות. הוא בקושי מזנק, נראה כמו שוער קבוצת ותיקים. האשמה היא על רק קין בעניין הזה, עם כל הכבוד למסורת, אם יש לך שוער ברמת של שוער בגולטיים אתה לא עולה איתו לרבע גמר.
  9. ביזינו את עצמו בגביע גם עם איביץ' להזכירכם, הבעיה שזה לא פעם ראשונה וכבר ממש נהיה פה דפוס של שלשול במאני טיים. מפיל את זה בעיקר על קין, למרות שהוא לא האשם היחיד שהשחקנים שלנו שלשלנים גדולים, הם כן הגיעו למספיק מצבים. מצב מוזר, מובילים ב10 הפרש כשנשארו 9 משחקים לסוף ואנשים פה צריכים החלפת תחתון אחרי הדחה הזויה בגביע. יום שני לבוא לנצח ולסיים את העונה הזאת עם אליפות וגביע השוקו.
  10. זה לא שמכבי רצים להביא שחקנים מחליפים באותה רמה, ראינו את זה עם אוסקר וזהבי. נראה שגם מנטלית הוא בעניין שלנו, וזה הדבר הכי חשוב בשחקן זר, הוא לא בא לעשות עלינו סיבוב וללכת, הבנאדם רץ 90 דקות כל משחק כמו מטורף ומחפש את השער, חוגג בגולים כאילו גדל בשער 11, הוא באמת רוצה שהקבוצה תצליח וזה דבר נדיר מאוד בזרים, בטח צעירים. ובסוף הוא חייזר שאני לא זוכר מאז וואקמה ברמת ההשפעה שלו על קבוצה ובאמת שאפשר ללכת איתו לעוד 2-3 שנים מופלאות וחבל לא לעשות את זה. מצד אחד הייתי אומר שהוא צריך לשפר טיפה את הסיומת מצד שני ברור לי שברגע שזה קורה באה איזה קבוצה גדולה ומשכיבה עליו 10M בחלון הקרוב ובזה יגמר הרומן. שם לו 800K-1M לעונה ואומר לו שהקבוצה נבנית סביבו.
  11. הוא לא שייך לליגה הזאת, הלוואי שנצליח להנות ממנו לעוד עונה.
  12. אני לא מבין על מה אתם מבלבלים פה את המוח. קניקובסקי היה לפניו לכדור והוא הכשיל אותו מאחורה, נתן לו פליק קטן ברגל שמאל שגרם לה להתנגש ברגל ימין וכתוצאה מזה גבי הוכשל מאחורה והשחקן שלהם התקדם עם הכדור, אין יותר פאול ברור 100% מזה, זה שחיפה עושים מכל החלטה לטובתנו "יום כיפור" לא אומר שאתם צריכים להשתתף בפסטיבל הזה.
  13. זה לא לגמרי נכון, הדירוג זה גם מה שמבטיח לנו הגרלות קלות בליגה האירופאית/קונפרנס ודירוג בבתים עצמם, ככה מצאנו את עצמנו העונה הקבוצה הכי חזקה בבית. אני גם מאמין שתמיד צריך לשאוף הכי רחוק ולהגיע לצ'מפיונס זה הפסגה, פשוט הקמפיין האחרון יושב להרבה פה חזק בזיכרון, זה הפך לסבל, נסיעות לסמי עופר באמצע שבוע למשחק שמתחיל ב21:45, פקקים חולים, מקבלים בראש כל משחק ונראים לא שייכים לרמה עד כדי כך שזה הגיע למצב שהיינו צריכים לגנוב גול בפנדל כדי לא לסיים כמו חיפה.
  14. קודם כל נחמד שאתה מגדיר את זה קשקוש כאילו מה שאתה אומר פה זה מדע מדויק ובדוק, בטח שמדובר במקרה שאני יכול לטעון לתוצאה הפוכה ממך לגמרי עם אותם טיעונים בדיוק ולא באמת נוכל להוכיח מה נכון ומה לא. דבר שני, לדעתי , אין רמה ל-16 קבוצות בליגה ראשונה בארץ, ואם הפועל או בית"ר קבוצות של ליגת לאומית אז שירדו ליגה, לא ברור למה אתה מציג את זה כאילו זה איזה חיסרון. אם כבר להפך, קבוצות כאלה מנצחות 3-4 משחקים בעונה ונשארות ליגה, 90% מהעונה שלהן הן נראות כמו זבל עופות והן עדיין מסיימות מקומות 6-12. המשחקים נגד הקבוצות האלה זה הסיוט הכי גדול עם הכי פחות דקות משחק והכי הרבה פרובוקציות, ואתה רוצה להוסיף עוד 2 קבוצות כאלה לליגה, לא יודע, לא נראה לי הדבר הכי הגיוני לעשות, בטח שכבר היינו בסרט הזה פעם וזה לא בדיוק עבד.
  15. אין בישראל 16 קבוצות מספיק איכותיות בשביל ליגת העל. גם היום עם 14 קבוצות יש כמה קבוצות בכל עונה שלא באות לשחק כדורגל ומקבלים בסוף מוצר ברמה נמוכה מאוד. אם כבר להוריד את מספר הקבוצות ל-12, מי שטוב ישחק ומי שלא לא, גם ככה המעמד של השחקן הישראלי מנופח פה מדי בגלל חוקי זרים.
  16. הוא לא קשור לענף פה בכלל, לפתוח לו את החוזה ולהשאיר אותו פה עם חוזה ל5 שנים בלי סעיף יציאה. שגם יתחיל לחפש את השער יותר נקבל חייזר של מעורבות ב-40 שערים בעונה.
  17. לא אסון, בסה"כ עברו קבוצה מרוסקת ברצף הפסדים הזוי אחרי שפירקו את הסגל בינואר, זה יותר מזל מטורף בהגרלה מכל דבר אחר. 2 משחקים בעצימות גבוהה שנייה לפני הפליאוף זה מקשה איך שלא תהפוך את זה, ההיסטוריה מוכיחה שזה עוד 2 משחקים של פציעות, עייפות, וירידת מתח. אין סיבה שרק אנחנו נהיה ב"סרט" הזה. אני לא אצא לכיכר לחגוג את העלייה שלהם, ותמיד כיף לראות אותם מפסידים, אבל אם כבר עלו אז לא נורא.
  18. טוב לנו שעלו. הם גם נופלים כבר מהרגליים ועוד 2 משחקים יכולים לפגוע בהם. פלוס דירוג מדיני. והדחה שלהם ממש לא הייתה עושה שם בלאגן.
  19. לא מתאמן בענף אבל אחרי נוקאווט רציני יש נזק פיזי שמחליש מאוד יכולת הספיגה, המוח יותר פגיע. הרבה מהם גם אומרים שיש מן הסתם נזק פסיכולוגי כתוצאה מההפסד ברמות האלה, במיוחד אם אתה בלתי מנוצח עד אז כמו שקורה הרבה פעמים לאלופים, ובמיוחד ב-UFC שאתה טוב כמו 2-3 הקרבות האחרונים שלך ולא יותר מזה. זה כואב להפסיד בכדורגל או בכדורסל אבל פה זה ספורט עם המון טראש טוק, מסיבות עיתונאים וסיבובי יח"צ לכל קרב גדול, אחרי כל זה לעלות לקרב ושכל העולם יראה אותך נופל כמו שק תפוחי אדמה עם העיניים מגולגלות זה בטח עושה משהו לנפש. לכן הרבה פעמים ההפסד הראשון של האלופים האלה במיוחד בנוקאווט עוצר להם את הקריירה והם לא חוזרים להיות אותו דבר, זה קרה עם לא מעט. גם אדסניה אותו סיפור פחות או יותר.
  20. זה ביצוע שאנחנו יכולים לחלום עליו נגיד. הלוואי עלינו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.