Jump to content

HeLg

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by HeLg

  1. תסריט אידאלי - רשל"צ דופקת את המשחקים של החיים שלה. מכבי פ"ת יורדת אוטומטית מהמקום ה15. בית"ר הולכת למבחנים נגד הפועל ירושלים (מקום 14) ומפסידה לה.
  2. אה ואת זה הסקת ממשחק, במפעל זנוח שהקפטן של הקבוצה אמר שזה מביך אותו לשחק בו. יונטייד יודעת שעם סגל השחקנים שיש לה היא פשוט לא מסוגלת להתמודד השנה גם באירופה וגם בליגה. פרגי הולך (ובצדק) על הליגה ומעלה בה את התותחים הכבדים. לאירופה נשאר ההרכב השני והמאוד חלש של יונטייד וזאת הסיבה לזלזול הנוראי הזה. לי כאוהד זה פשוט מטריף לראות את השחקנים שלך משחקים כאילו הם רוצים להיות בכל מקום אחר רק לא על המגרש, אבל אם זה אומר שניקח אליפות אז אני קונה את זה.
  3. We are driving by pure hate ותסלחו לי על האנגלית הצולעת
  4. אברה הקפטן הקבוע של מנצ'סטר... ובקשר לתקריות. אברה התנהג מגעיל וילדותי, זה נכון. החגיגה בסוף היתה מוגזמת ולא מכבדת אף אחד, אבל מה שסוארז עשה בתחילת המשחק היה גועל נפש. הבן אדם שם את מה שהיה בניכם בעבר, מושיט לך יד ללחיצה ואתה כמו זבל של בן דם מדלג עליו. כמו שפרגי אמר - פשוט בושה למדים של ליברפול.
  5. אכן דוד לואיז הפיל את אוונס (נראה לי אוונס, לא בטוח) ברחבה, אבל גם אם זה היה פנדל במליארד אחוזים זה היה ברור שווב לא ישרוק אחרי שהוא נתן ליונטייד שני פנדלים. אבל בכל מקרה אני ממש לא בטוח שהיה פנדל אבל אני לא בטוח כי את החלק הזה של המשחק ראיתי בחרא איכות...
  6. איזה אופי מדהים, פשוט מפחיד לאהוד את הקבוצה הזאת כל פעם מחדש. ירדו לי רק במשחק הזה כמה שנים מהחיים. ובקשר לפנדלים. דבר ראשון אתם כבר אוהדי ליברפול - אתם לא צריכים להדגיש עוד יותר את התבוסתנות והלוזריות. דבר שני הפנדל השני באמת לא היה פנדל 100% אבל זה כיסה על הפנדל שלא קיבלנו במחצית הראשונה. ד"א יש כאלה שיגידו שהגיע לנו עוד פנדל במחצית הראשונה אבל בו אני לא כל כך בטוח.
  7. עוד סוף שבוע באירופה שב אלינו. במוקד: צ'לסי - מנצ'סטר יונטייד הכחולים מלונדון בתקופה לא טובה עם רצף של שתי תיקויים ועם מספר לא מועט של פצועים. מצד שני השדים האדומים עם רוח גבית חזקה מאוד בעקבות השוואת הנקודות עם סיטי בפסגה במחזור הקודם וחזרתם של הפצועים רוני, יאנג, קלבלי, נאני ואנדרדסון (אולי). למרות שמאזן הכוחות נוטה לכיוון מנצ'סטר חשוב לזכור שיונטייד לא ניצחה בסטמפורד בריג' במסגרתץ הליגה מאז 2002. הכל יכול להיות - משחק נפלא צפוי לנו. יום ראשון ב18:00. ווסטאהם - מילוול אומנם זאת רק ליגה אנגלית שנייה, ואומנם ווסטהאם מובילה על מילוול ב24 נקודות, אבל הדרבי הזה תמיד מספק את הסחורה - יריבות מושבעת, מתח באוויר וכמובן רבבות אוהדים בריטים שיכורים! יום שבת ב14:30. הליגה הספרדית ריאל ב7 נקודות הפרש על ברצלונה והנקודות בקופה הולכות ואוזלות. מצד שני ריאל יודעת שכל מעידה קטנה תביא את בארסה צמוד צמוד. חאטפה - ריאל יום שבת ב21:00. ברצלונה - ריאל סוסיאדד יום שבת ב23:00. וזה מה שאני יודע בנתיים אם למישהו יש מידע על ליגות אחרות שיכתוב...
  8. בלוטלי שחקן שמצליח להשניא את עצמו כל פעם מחדש, זה מדהים איך יש כל כך הרבה כישרון בכל כך הרבה זבל אנושי. ובקשר למשחק היום, משחק לא הכי טוב בעולם, לא הייתה לנו הגנה ובנס לא ספגנו שלישייה, אבל התקפה יש לנו. ולנסיה היה נפלא, הפעולות שלו באגף נראות כל כך פשוטות אבל הן כל פעם מחדש מצליחות ליצור איזה איום על השער או גול. וולבק נפלא, אבל חבל לי שפרגי מייבש את צ'יצ'ה על הספסל, הוא חייב לתת לו לשחק כדי שמשיך את הפתיחה הטובה שהיתה לו. קראריק היה סביר, גם רוני לא כיכב אבל היו לא כמה פעולות טובות. יש בעיתיות עם רוני העונה. מצד אחד שהוא חלוץ הוא נפלא, אבל אין מי שייספק לו כדורים, מצד שני כשהוא פליימיקר אין לו למי לספק כדורים או שהוא פשוט לא משחק טוב. אבל עקרונית אנחנו בדרך הנכונה, חוץ מההגנה שהיא פשוט חושך שאני לא יודע איך נצא ממנו...
  9. איזה יום מחר באנגלית! סיטי - טוטנהאם ב15:30 ארסנל - יונטייד ב18:00 ואפרופו אנגלית, צ'לסי ממשיכה להתרחק מהצמרת אחרי עוד תיקו, הפעם 0-0 עם נוריץ'. ליברפול כהרגלה מפסידה, הפעם 3-1 לבולטון.
  10. איזה טקטיקה של פפ. במקום שפפה יוריד לו 2-3 שחקנים במהלך המשחק ברצלונה מנסה להוריד את פפה!
  11. וואו איזה שטויות... מה זאת לא אותה בארסה? מה זה לא סופר קלסיקאו? מה זה לא אותם צ'אבי, אניסטה, ססק ומסי? חלאס עם התירוצים.
  12. להגיד לך את האמת? אין לי מושג....
  13. ואיזה זכות לכם יש לדבר על תארים? אתה קולט שילדים שנולדו בפעם האחרונה שהנפתם גביע הספיקו לגמור יסודי, לעשות בר מצווה, לסיים תיכון, להתגייס לצבא, להשתחרר מהצבא לעשות פסיכומטרי ולהירשם לאוניברסיטה?!
  14. לפחות אתם כבר הראתם לנו מי אתם באמת.... ד"א, שמעתי שדאונינג נעצר בחשד לתקיפה של אישה... החולצות כבר מוכנות?
  15. כל מי שחשב שההתאחדות האנגלית תבטל את האדום טעה ובגדול. אז לא רק שההתאחדות קבעה שהאדום תקף, קומפני גם ירצה עונש הרחקה מ-4 משחקים (בניהם 2 משחקים נגד ליברפול בגביע הליגה ומשחק נגד טוטנהאם בליגה). שלא תבינו לא נכון. גם אני חושב שזה לא היה אדום, אבל ההתאחדות האנגלית (לא רק, כל פיפ"א) מנסה לעשות מעל ומעבר (הרבה מעבר) כדי להוציא את הטאקל בשתי רגליים מהמגרשים. יש בזה היגיון, כי אם קומפני היה מפספס במאית שנייה או בחצי ס"מ נאני היה יכול להיות בחוץ לכמה חודשים טובים, אבל האוטומטיות הזאת והענישה החמורה הם באמת מוגזמים.
  16. אני עד עכשיו בשוק! רבאק עדיין לא הבנתי איך יכול להיות יו"ר התאחדות שתומך באופן גלוי באחת הקבוצות בליגה שהוא עצמו מנהל...
  17. לא היה פה אדום, זה נכון. אבל צהוב היה פה.
  18. בגלל שנאני לא נמרח על הדשא כמו שחקנים בקבוצות גדולות אחרות (בארסה) זה לא אומר שלא נעשתה עליו עברה חמורה
  19. ארסנל הזכירה לכולנו שוב מי היא הלוזרית הגדולה בתולדות הפריימר ליג. בדקה ה85 היה 0-1 על פולהאם. בדקה ה93 זה 2-1 לפולהאם...
  20. ובכל זאת אנחנו 11 נקודות מעליכם
  21. איזה מחזור מטורף, רק מראה כמה חלשות אופי כל הקבוצות בליגה הזאת...
  22. WTF? יש היום ליברפול - ניקאסל ב21:40! ממתי יש ליגה אנגלית בשישי?
  23. היה בוקסינג דיי לא רע בכלל. יונטייד מביסה 5-0 את וויגאן והשוו את מספר הנקודות לזה של סיטי שעשתה תיקו בחוץ נגד ווסט ברומיץ'. צ'לסי מוציאה את עצמה לאט לאט ממאבק האליפות עם תיקו 1-1 שני ברצף ו11 נקודת הפרס מהפסגה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.