Jump to content

Matan-

משתמשים רשומים
  • Posts

    252
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Matan-

  1. אגב, אותו קצין משטרה, ששמו הוזכר. מלבד זה שהוא עצר אוהדים (כן, החזיר לאחר 20 דקות) בגלל שהורידו חולצה. המשיך לעשות זאת גם לאחר השיר ניקח לכם את הבנות. בלי קשר לזה שהוא היה עסוק בלהתנגח באותם אוהדים שהיו למטה, מולו. אותו קצין היה עסוק בלשאול אוהד "מה אתה עשית בצבא" כשהוא אמר לו שהוא היה לוחם, כמובן שאותו קצין, שאמור לשמור על הסדר לכאורה, התחיל לצחוק ולזלזל באותו אוהד. הרדיפה הזו לא חדשה לנו, הרדיפה הזו קיימת כבר תקופה ארוכה, בין אם זה מהנהלת מכבי ובין אם זה ממשטרת ישראל. נמאס לנו להיות הקורבן, אין לנו רצון להגיע עם עורך דין למשחק כדורגל. מה שקרה אתמול רק מוכיח שלא באמת צריך מניע בשביל לעצור ולהתעלל באוהדי מכבי, אלא פשוט צריך רצון. חוקי או לא? זה לא משנה למשטרת ישראל. ככה זה שהכוח בידיהם ושקט מצד הנהלת מכבי.
  2. לא נולדתי עם שנאה לערבים, אפילו לא חונכתי ככה בילדותי, ועדיין, אני שונא אותם. לא שונא אותם בגלל שקוראים להם אחמד, או מוחמד. אני שונא אותם בגלל שהם האויב שלי, משהו שנכפה עלי. אני שונא אותם כי הם משוייכים לזרם הכי קיצוני שראתה האנושות - האסלם. אני שונא אותם כי אותם הערבים השפויים כביכול, אינם מסוגלים לעמוד ולהגיד "די" "מספיק", מפחדים? יופי, גם אנחנו. אני שונא אותם כי לכל מקום שבו הם הגיעו הם הביאו איתם הרס וחורבן, אני שונא אותם כי הם טיפוסים שדורשים בעלות, גם על דברים שאינם שייכים להם. אני שונא אותם כי החינוך שלהם, ההפך משלנו, מונע לרוב מהסתה ושנאה כנגד העם היהודי ומדינת ישראל. אני שונא אותם, כי התירוץ של "אין להם כסף, אין להם אופציות" נשבר כשהגיעו לאירופה, ששם ניסו לעזור להם ובתגובה הם קיבלו אונס, גניבות וטרור. אני שונא אותם, כי עד שהם מצליחים להתברג לפוליטיקה הם עדיין לא עוזבים את הטרור (משט, פלאפונים, אמירות). אני שונא אותם כי הם לא יודעים לחיות בינם לבין עצמם, בין הסוני לשיעי, בין הערבי הנוצרי לערבי המוסלמי, אז איתנו הם יחיו בשלום ואחווה? גם אם ניתן להם את מבוקשם? לא לא. אני שונא אותם, לא מתוך גזענות או בחירה, אלא מתוך המציאות שהם עצמם הובילו אותי, אותנו אליה.
  3. אין קשר, סתם היה חשוב לי להגיד את זה.
  4. שומע מ הוא איש רע ואפל, צריך לסקול אותו בכיכר העיר. מוות לו
  5. אולי אלו הדברים שגם הצליחו לשמור על יציבות שלנו כמועדון? לא חוכמה לעשות מחאות ובלאגן שהקבוצה מבחינה מקצועית נראת נורא, חשוב לעמוד על המשמר גם שלמראית עין הכל נראה תקין.
  6. זמנים שונים, נושאים שונים. זו דמגוגיה זולה. הפאנטיקס לא קם על מחאות, אבל כשצריך לעשות משהו, שצריך לעורר משהו, אותו פאנטיקס יודע לעשות את זה טוב מאוד. לפעמים חייב לעשות דברים ולשבור את הקלפים כמו שאומרים, גם אם להרבה אנשים אחרים זה נראה לא נכון.
  7. או שאתה או שפשוט אתה לא עוצר לקרוא את המפה. לפעמים בשביל לעשות זעזוע חיובי, צריכים להשתמש באקט כזה או אחר. עובדתית, דברים זזים, לטובה. תראה מה העלו בהודעה. אתה לא באמת מצפה שירשמו לך פה את המלל ומה בדיוק היה ומה אמרו. אף אחד לא עושה פה מחאות כי נוח לו, אף אחד לא עושה מחאה כי סבבה לו. ובכללי, איך אפשר יהיה להתייחס פה לאנשים ברצינות, שהם יושבים להם ומטיפים מוסר לאנשים אחרים, שכן עושים. (נכון או לא, יש ויכוח) ומעבירים עליהם ביקורת עם דיבור מטונף, איך אפשר יהיה להתייחס לאנשים שעל בסיס קבוע מבקרים את הארגון ובאים בדרישות שהם עצמם לא מסוגלים לקחת על עצמם.
  8. מי שרשם פה שאין, דווקא מכיר אותי, אני לפחות מכיר את כל אותם הכותבים פה ויודע שבשניה אחת הם יכולים להגיע לאנשים הנכונים. יותר קל לכתוב פה ולבקר מאשר לעצור לרגע, לחשוב ולהגיב.
  9. בול. לשם שואפים, לשם רוצים ללכת. אנשים חשובים שהכל פשוט ולא מבינים את ההשלכות לכל דבר. אבל בלי שום קשר, כל מי שמגדיר את עצמו מעטפת מכיר מספיק אנשים, רובם חברים, והוא יכול לפנות אליהם ולשאול ולנסות להבין מה קורה, אני מבטיח לך שיענו לך וישסבירו לך הכל. אל תנסו להציג את זה כאילו יש פה משטר אפל.
  10. אז עשו. לא יודע מי, לא יודע למה ובאיזה הקשר. אבל הכללה הזו מוציאה אותי מדעתי. אם כך, כל הערבים מחבלים ורוצחים וכל היהודים חולים על כסף? אני מבין שהמהלך האחרון לא היה המהלך הכי טהור שיש, אבל זה היה מהלך מתבקש, חשוב, שעובדתית - עזר. היו הרבה מחלוקות, היו הרבה בעיות, מרביתן נפתרו עוד לפני שיצאו החוצה..
  11. מור, אני באמת לא מבין מה אתה רוצה. אתה מכיר את האנשים פה שנים, אתה מכיר את הפרצופים, ואפילו יש לך את רובם בפייסבוק. במקום לבוא ולזרוע פה רעל מור, יכלת לבוא לשלוח לי הודעה, או לאחרים, מבטיח לך שהיית מקבל את התשובה שאתה כ"כ רוצה. מסבירים לכם פה שלא תמיד יש את האופציה לספר את הכל מהסיבה שאופירה אסייג כבר יושבת מול המחשב עם חיוך זדוני, לא אנחנו ניתן לה את האופציה לפתוח דברים, או להגיד דברים שיכולים לגרום לנזק גדול יותר משנדמה לך.
  12. מחאות נועדו לפתור מצב מסויים, או לשבור את הכלים בשביל אותה מטרה. אף אחד לא יוצא למחאה כי כייף לו, אף אחד לא נהנה מזה. לפעמים המחאה צודקת, לפעמים צודקת יותר, ולפעמים היא לא נכונה, כולם בני אדם. אבל לא יכול להיות שאחרי כל מהלך נכון של הארגון (מה שהיה השבוע היה מהלך חשוב מאוד וגם חכם) ישר יהיו את אלו שיעבירו ביקרות, לא ביקורת אמיתית, לא ביקורת בונה, אלא ביקורת שמונעת מנטו שנאה. קצת פרופורציות, תנסו לקרוא את המפה לפני שאתם מקלידים.
  13. מותר לכל אדם ולכל ארגון "לטעות", לפעול שונה לפעמים ממה שמצפים ממנו. לפעמים צריך לעורר את הגזרה בשביל עתיד טוב יותר, גם אם זה לא תמיד נראה ככה.
  14. הם לא. זו השורה התחתונה. אף אחד לא יבוא לשקר או לנסות להפוף את הקערה על פייה.
  15. אספר לכם סיפר קצרצר על איש יקר מהקהל הרחב שלפני שנתיים או טיפה יותר במשחק מול מכבי חיפה הוא נעצר כי המשטרה טענה שהוא הדליק אבוקה. כשבאו לעצור אותו הוא ביקש שלא ירימו עליו ידיים, המשטרה מנגד רשמה שהוא גם ניסה לתקוף שוטר. בסופו של יום התברר להם שאותו אוהד הוא איש מוכר בפרקליטות ואיש מוערך. כמובן שהוא שוחרר יחד עם התנצלות של מפקד תחנת חיפה. אם הוא לא היה עורך דין, סיכוי סביר שהוא היה מורחק ונתבע בדיוק כמו אלו עעכשין.
  16. שוב אני אגיד. אם היום אני ואתה הולכים באיצטדיון ואחד מהמאבטחים היה בטוח שאנחנו אלו שהדלקנו אבוקה כי אנחנו די דומים למי שהוא חשב שהדליק, אנחנו נעצרים, עולים מול שופט שיגיד שאין ראיוץ ואין אבק שריפה על הידיים ותביעת אצבע, הוא ישחרר אותנו ובכל זאת נורחק. זה קורה וקרה. אגב, שוטר בדרגת קצין יכול להרחיק אותך ל30 יום מהמגרשים על חשד בלבד. אתם נותנים פתרום יותר מדי קריידט למשטרה ולמערכת החוק, כשבפועל אתם יודעים איך בדיוק הן פועלות. לא בכוח לנסות להוציא אותנו לא בסדר.
  17. בוא נגיד ואתה צודק. ו? אז? אם הורחקת ממכבי והחלטת להגיע אתה לא צריך לחשוש מזה שיאשימו אותך בהדלקת פירו, אלא שיתפסן אותך במקום בו אסור לך להיות. אין לערבב בשר וחלב. אחי, אף אחד לא בא לעוות את המציאות ולצאת עם זין גדול מול ההנהלה. ביקשתם בעבר שידברו אתכם, שיסבירו לכם, שישתפו אתכם. הנה, עושים את זה ויעשו את זה בעתיד. אבל לא צריך ליצור ויכוח במקום שאין, מה שנכתב זה באמת מה שקרה. לגבי הליך משפטי אם וכאשר, שנגיע לגשר כולם ידעו וכולם ויתעדכנו.
  18. לא יודע. גם אם כן מה זה משנה? אם עשית פשע בעבר לצורך העניין, זה מקנה למשטרה לעצור אותך על כל שוד שיש בארץ? מי שמבין עניין יודע שמשטרת ישראל שעוצרת אנשים על חשד לפירוטכניקה, עושה בדיקה לאמת את הדברים. ברגע שיש בבדיקה התאמה יש קייס להמשך. פה אין. זה נעצר.
  19. אנשים לא יגיעו למגרשים כאשר ההנהלה מרחיקה אוהדים על דעת עצמה ותובעת אותם אזרחית כל דברים שלא עשו. היום זה הם, מחר זה אתה, מחרתיים אני.
  20. חוק הספורט. אם תעשה לילה במעצר גם על דבר שלא עשית אתה תורחק מהמגרשים. אם תעשה משהו שלא מצא חן בעייני קצין משטרה הוא יוכל להרחיק אותך ל30 יום ללא בית משפט. ככה זה עובד וככה זה יעבוד.
  21. אם כל האהבה שיש למכבי ולשחקנים, אין שום סיבה הגיונית שאנשים ימשיכו להגיע למגרשים באופן סדיר כאשר ההנהלה מחליטה על דעת עצמה החלטות הזויות ותלושות מהמציאות. כשרשמו פה זה לא איראן, באמת התכוונו לזה. עכשיו תחשבו לרגע מה יקרה אם מחר מחרתיים זה היה אתם. סתם כי ישבתם ליד אדם שהשליך מצית למגרש, סתם כי זזתם בדיוק בעיתוי שהמשטרה חיפשה, סתם כי אולי יעשו כיסוי תחת על הסיפור שלכם. אף אחד לא יצא בהצהרות שכאלו, אף אחד לא מחפש מלחמות מיותרות. אבל זה המצב. מכבי תפסה את אותם אוהדים, עצרה אותם בעזרת המאבטחים, העבירה אותם למשטרה שמבחינתם הציגה אותם מול שופט בבוקר שהחליט שאין ראיות ואין המשך הליך משפטי כנגדם. מה עשתה מכבי? החליטה לפעול ולצפצף על החלטת בית המשפט. כשנוח להם בית המשפט הופך לבבית מקדש, כשלא נוח להם, ביתת המשפט הוא עוד סתם כלי בשבילם.
  22. אז מה לעזאזל אתה רוצה? אתה בא בהאשמות לאנשים, לארגון ומיד אחרכך אתה אומר שהארגון לא מייצג את כל הקהל.סבבה, צודק. הארגון לא מייצג אותך. כשנאנוס אותן נצעקקקק
  23. שחור לא מעיד על רוע, שחור לא מעיד על דברים רעים. איפה גדלת? יא חתיכת גזענית.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.