Jump to content

קאוביין

משתמשים רשומים
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by קאוביין

  1. מצד שני אפשר לקבל 3.5% על פקדון שנתי (אז מי צריך נדל"ן) כאילו חזרנו 25 שנה אחורה בזמן
  2. נכנסתי לבדוק את השווי קרנות / השקעות חשכו עיניי פשוט
  3. החודש נכנסתי לקרן כמעט צמודה ל- S&P 500 אבל באמת זה רק לטווח ארוך, אם תהיה ירידה של 10-15% אני לא אתפלא, פשוט לא רוצה לפספס גל תיקון כלפי מעלה שיכול להיות אם כל החששות ממשבר אנרגיה ומזון יתפוגגו.
  4. במקרה שלהם בגלל שהקרן שלהם ממש שילשלה זה פורסם בכלכליסט וגלובס, כבר משנה שעברה היו תהיות למה הם מסתכנים עם זה. בכללי הקרנות האלו מוצאים פעם בחודש תדפיס למשקיעים עם מיליון אותיות קטנות עם פירוט כללי על האחזקות, כמו המניות עיקריות בתיק, בלי פירוט מדוייק איך כל שקל מושקע.
  5. עדיין היו דברים מעולם תמיד חשוב לבדוק שמדובר בבית השקעות בטוח ויציב. אני זוכר בשנת 2003 נסעתי לבורסה לסגור תיק במנורה גאון שהיה לי בו אולי 25 אלף שקל ואחרי חודשיים גיליתי שבכלל לא העבירו לי את הכסף. בשיטת מצליח הם כאילו שכחו לסגור לי את התיק.
  6. אלטשולר ספציפית הזדיינו חזק יותר מהשאר כי האמינו באליבאבא ומניות סיניות שנדפקו הכי חזק. חודש שעבר הן מכרו את הכל (במחיר רצפה שלהן). לדעתי מהנקודה הזו אם תהיה עליה הם יעלו בקצב של שאר הקרנות.
  7. אם יהיה סיפוח של השטחים וביטול הסכמי אוסלו והרשות אז כן, 50 אחוז יהיו ערבים מוסלמים. אם אתה סופר רק את ערביי ישראל אז דמוגרפית לא קרוב לזה.
  8. האינדקציה למצב חיובי של החברה זה שהיא שרדה יפה ועוד עלתה ב 3 שבועות של שחיטה בשוק, תחשוב שהיא מובילה סחורה לטארגט וואלמארט שנאנסו למטה בעשרות אחוזים וזה לא הזיז לה. יש הרבה אמון של המשקיעים בצים. (לא המלצה)
  9. עלתה מאז בעוד 12 אחוז ועוד בחודש שהיתה בו שחיטה של דו ספרתי ברוב המניות בנאסדק מחירי שילוח באמת יורדים אבל החשש שהמשבר מזון שיתחיל שנה הבאה יעשה שוב בלאגן בכל מה שקשור לשילוח ויעלה ביקושים נ.ב לא יורד עליך או משהו אני פעם המלצתי פה על להשקיע בלירה טורקית... אני לא אמור להראות את הפרצוף שלי בנושא הזה
  10. לדעתי בעיית יוקר מחייה ופערי מעמדות הם איום הרבה יותר חמור על החברה ואופי של המדינה מהמושג הכולל הזה שנקרא בעיה בטחונית.
  11. בחגיגות בסיום הוא נראה באבל קצת כאב לי עליו סאבוריט ניסה לעודד אותו אבל נראה שכל המשחק היה עצבני עליו
  12. יש סיכוי שנשחק איתו + פריצה בחוד ? כי אם לא אז אני לא רואה מה עשינו בזה.
  13. 1. אנגלית במבטא בריטי 2. אנגלית במבטא אמריקאי 3. עברית 4. ספרדית (גבולי) 5. איטלקית (גבולי ביותר) כל השאר בלתי נסבל
  14. ביוטיוב לפעמים כן רואה קטעים מזה ומאיש משפחה אבל לא יכול לראות פרק שלם
  15. אני גם לא משחרר מהתפיסה שאנימציה זה לילדים אני רואה מצויירים רק עם הבת שלי. לבד אני לא זוכר מתי ראיתי. גם את זה ראיתי איתה, כל עוד ואין סקס לא אכפת לי שזה 18+ זה לא שהיא מחר תלך לבית ספר ותעקור למישהו את העיניים או הטחול בגלל זה
  16. לא הייתי מנחש שהציטוט על הפלסטלינה יהיה בהקשר של השאלת שחקן נוער להתחשלות. יותר בכיוון של ניצול מיני.
  17. ראיתי invincible (בלתי מנוצח) סדרה מצויירת אלימה מצחיקה קלילה ודבילית שאפשר להתעסק בטלפון תוך כדי בלי לדאוג שמחמיצים משהו פרק ראשון ואחרון אדירים
  18. ברחבה בצד של שער 5 הרימון שרף איזה מטר וחצי דשא הפריע לי בעין כל המשחק כי זה השאיר סימן שנראה כמו אייבינדר מרוח על הדשא מושך זמן
  19. אני לא מסוגל לראות את דן ביטון עם מדים של מכבי לא משחק, לא בספסל, לא כלום עם הפרצוף שירי דכאון זוהר ארגוב הזה שלו.
  20. בלבול ?? רב"ש ?? שהמאמן ליצן (ליטו) זה לא משנה שיש מנהל מקצועי שמאמן תותח (איביץ) זה לא משנה שאין מנהל מקצועי הכי חשוב זה מאמן טוב ומנוסה, הייתי שם און אין על זה גם אם זה אומר אפס תקציב לרכש בינואר.
  21. אם לא חזר אחרי שגנבו לו רולקסים ואנסו את אישתו והילדים אז כבר לא יחזור יותר
  22. רק שהמתכונת הזו עלתה 150 מיליון שקל תקציב הביא עלינו את קללת הפייר פליי ומאז מיץ' כבר הבין שאיצטדיון הוא לא יבנה פה, אין פה כשרונות כדי להיות באזל, אתה משלם פרמיית "מידל איסט" על כל זר שאתה מביא לפה כי מבחינתם אתה יותר סעודיה מאשר אירופה והכי גרוע - 40% מהכנסה שלך נקבע ע"י הגרלת כדורים לפליאוף באירופה, אם יוצא לך ארמנים או הולנדים.
  23. איזה כתב חצר אחראי לזה ? שמעדיפים את חיפה על מכבי, כביכול, בדרך כלל דורשים מהשחקן להגיד שהוא "וויתר על הרבה כסף"
  24. אני לא מוטרד מקנדה, אני מקבל את זה בהבנה. הקורונה יוצרת בעיה של נגישות למועדון מבחינתו, לכן יש כרגע צוות אימון+ניהול שכולו התפשרות אחת גדולה כי משרות אמון כמו מנכ"ל ומנג'ר הוא לא יכול למנות. גם יש אינפלציה ברמות שכר, שלדעתי מאוד לא נוחה לו, שעוד ועוד ליגות עוקפות את ישראל, בעיקר בזכות היכולת של מועדונים במזרח אירופה לייצא בקלות שחקנים צעירים במיליונים, שאנחנו צריכים לירוק דם למכור שחקן ב 2 מיליון יורו. בשורה תחתונה ברמת הסגל הוא העמיד את הכלים לצוות המקצועי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.