Jump to content

Akzo

משתמשים רשומים
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Akzo

  1. באיזה עולם קרצאב שווה 2.7, ואוסקר 4/5? התחלקתם על השכל? הכשרון הגדול ביותר שיצא ממחלקת הנוער שלנו. פחות מ-8 בעידן של יורו כ״כ נמוך, וישר מהפקס למגרסה.
  2. צמד מול אריס, רץ לשער 11, מוריד חולצה: ״לפשכה באהבה״ א-לה נימני. ערוץ בפשיטת רגל.
  3. תודה על התיקון. המשפחה החליפה מועד בגלל החום. תגיעו.
  4. הלוויה היום ב14:30 בבית העלמין פרדס החיים בכפר סבא
  5. לא מעכל. אח יקר ליציע, ליחידה. אחד האנשים הנדירים. לא נתפס.
  6. יודעים אם השידור חינם למנויי סלקום טי וי?
  7. ומה אם מעולם לא היה לנתניהו תכנון לספח? ואותן הצהרות על סיפוח נולדו בכוונת מכוון בכדי ״לוותר״ על קלף הסיפוח בתמורה לתמורה הולמת למרבה במחיר?
  8. אפשר להסכים, ואפשר גם שלא עם החלטתו של גודלהאר. אך לי ברור בסיפור הזה דבר אחד - שמיץ' כאן כדי להישאר. אני מסופק מאוד אם היה מקבל את אותה החלטה על מיכהצלי אם היו מחשבות על נטישת הספינה. זהו מסר עוצמתי, שבסבטקסט שלו הוא מסמן לסביבה - זה שלי, אני פה ובענייני ערכים ומוסר אני לא אתפשר על דרכי. ועל כך אני יוצא מעודד.
  9. ההטרלה הזו היא הפעולה החיובית ביותר של שוינפלד מאז הגיע למכבי.
  10. גול גדול. כ"כ אוהב את אלירן. ולקהל של חיפה - גם מחמאות צריך לדעת לעשות, והחתיכת ניייר טואלט עם הכיתוב לשחר שהרמתם נראה בדיוק כמו היכולת של הקבוצה שלכם.
  11. נס זמיר שם את הגול בעיצומו של חג החנוכה והיקום קרס לתוך עצמו
  12. לוקח לחיוב מהמשחק הזה את אצילי שבמשחק מחפיר ומפוזר מצליח להיות תכליתי ולקבור צמד בטדי. שימשיך לטנף את הדשא עם מספרים כאלה - נצטרך אותם כמו אוויר בעונה בה שכטר החלוץ היחיד בסגל. מוטרד מעט מיחסי איביץי-עטר. אלירן בכושר שיא, ולהתחיל עכשיו סדרת חינוך זו חתיכת איוולת שיכולה להחזיר אותו לתקופת סוף עידן יורדי. אחלה טיימינג לפגרה. שכטר חייב מינימום שבוע בלי כדור.
  13. בושה וחרפה מה שקרה הבוקר, ואני אומר זאת כמבקר קבוע של הארגון. ההפסד היום, שסביר ויוביל להתדרדרות בדרבי ובהמשך - על הראש של ההנהלה.
  14. אני מוכן לקבל כל תצורה של רוטציה, ליטרלי הכל, לרבות חוזז ויוני בדרבי, למעט השוינפלד.
  15. אכזבה גדולה בביתר בעקבות ההפסד לאשדוד
  16. הדאגה היחידה מהמשחק הזה - פעם שנייה שציקו חוגג לבד
  17. רק לי זה מפריע שאלונה באופן קבוע עולה לכר הדשא בתחילת משחקים ומתחילה בטקס חלוקת הכיפים הקבוע לצוות השופטים ולכל הקבוצה שלה? מה זה השיט הזה?
  18. להתעלם ידידי. רק ככה הטרולים נעלמים.
  19. אנחנו רואים אותו משחק? רק אני מבסוט על המשחק שלנו במחצית? בבית אנחנו מגלחים את הרובוטים הנורווגים האלה בחזרה ליכטה שבקרן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.