Jump to content

נעמיתה(:

משתמשים רשומים
  • Posts

    184
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by נעמיתה(:

  1. מיקי גבע מפחיד אותי, לא יודעת למה. כשרק מקשיבים ולא מסתכלים על הקליפ, זה... נחמד.
  2. ועם כל מה שנכתב פה, ואני לא מתייחסת להודעה אחת כי לא קראתי את הכל. יש אנשים שפשוט לא מתאימים לשרת בצה"ל ויסלחו לי, אבל עדיף לצה"ל בלעדיהם. והכי קשה לי לכתוב את זה, אבל לצערי ממקרים שראיתי בזמן השירות שלי זו המסקנה שהגעתי אליה. ושלא תבינו לא נכון, התחלתי את השירות שלי בגישה שלא משנה מה כולם חייבים לעשות צבא ואין דבר כזה לא מתאים. צבא הוא לא דבר נוח- (כמעט) לאף אחד. אני בעצמי חתמתי בתחילת השירות 3 שנים וגם הייתי בקבע- וראיתי מקרים של אנשים שפשוט, באמת שעדיף בלעדיהם, הם יעשו הכל כדי לא לעשות כלום. עכשיו, אני לא אומרת שזה המקרה וכדי שמתן לא יאכל אותי אני לא שופטת בלי לדעת מה הסיפור (למרות שכמו שזה נראה הוא מחפש לעשות את הקל ביותר...) אבל בהרבה מקרים ההליכה לקב"ן לא רק תוריד אותו מקרבי לג'וב אלא תוציא אותו מהצבא, ו...אולי עדיף ככה!!!
  3. מזל טוב. לגבי הקופ"ח.... פשוט הולך ונרשם מחדש לקופת חולים... הכי חשוב אם אתה לא עובד....אל תשכח ביטוח לאומי. ברוך הבא לארץ האזרחות הבירוקרטית(:
  4. מסכימה עם החי"ר, לא מסכימה ב100% על אל תלך לנ"מ ומה אתה מצפה ממשתמש שקוראים לו תות?
  5. וואלה, יובל דיין... לפחות באודישן ולדעתי כמובן- לא כזאת מטורפת לא מבינה למה כל כך מתלהבים מהאודישן שלה היא ממש לוחצת. חייבת לציין, שהקשבתי לשירים אחרים שלה שמסתובבים בפייסבוק והיא שרה יפה והכל אבל וואלה, האודישן סבבה ולא יותר..
  6. פייי איזה יח"צ לסטינגר, הגדוד הלוחם היחיד וזה...
  7. אין לך משהו חריג להביא חוץ מזה חברים שלך קיבלו צו גיוס לא? סתכל אצלם.
  8. אל תילחץ הם בטוח לא שכחו ממך. בכל אופן, תתקשר ללכשת גיוס ביום ראשון ותגיד להם שלא קיבלת. פתרון בטוח ימצאו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.