Jump to content

OZZIE WRIGHT

משתמשים רשומים
  • Posts

    234
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by OZZIE WRIGHT

  1. אז לא צריך 200 רובוטים בתוך היציע. חבל על העבודה שלך..תפרק תבאסטה שלכם . אם זאת הגישה (וזה לא חדש) אתם פשוןט בדיחה.
  2. כן...ומי אמר שאותם אנשים רלוונטים שרשמת מבינים או יודעים יותר טוב מאחרים? כי אתה הסמכת אותם?
  3. לשמוע דעות ולא להתייחס ? זה לא משנה. או להתייחס ולא לשנות כלום? זה גם לא עוזר לי במיוחד. ובעקיפין הבנתי שהתייחסת לאוולטראס , ואין שם שום דיקטטורה חביבי , וזה לא שאני מנסה להגן עלייה ם(דרך אגב אני לא חבר אירגון שם) , אבל בניגוד אלייכם אני יותר דוגל בדיעות שלהם ובדרך שלהם מאשר בשחקן.
  4. לדגבר עם קיר. עוד פעם..שצריך למחות על משהו אז מוחים. הבנת? ולא לעודד כמו ראדש בקיר בלי טעם ובלי ריח והעיקר לרוץ אחרי המדשחק לפורום ולזיין תשכל על העידוד , אבל כמו שאמרתי , זה להתווכח עם קיר , כי זה מה שהחטיבו לעשות , וככה לימדו אותך להתנהג , ואין לך שום יכולת לערער על זה.
  5. זה לא נדב ולא גוט..רשמתי שזה עומרי (לא גוט)
  6. אז אתה חי בסרק חמודי. הבעיה היא לא אישים כנגד המנהיגים של השחקן , אלה נגד ההתנהלות של האירגון עצמו ושל החינוך שהמנהיגים שלכם נתנו לכם. איתי בבא לך להתפרק? לך למסיבה..לך תשחק באולינד..או בו סתם אני יתן לך כאפה תתפרק אין לי בעיה. ואני ממש לא נהנה לקלל את הקבוצה , אבל שצריך להבהיר משהו לשחקנים או למאמן אזס עושים את זה , ואם רק בן שמעון צריך לקבל קללות כדי להבין שהחילפים שלו מפגרים אז הוא יקרבל. אבל אם אני ימשיך לעודד אז הוא בטח יבין את זה לבד..
  7. סעמק אתה יודע למי אתה יכול להגיד יא זין. ללכת לק'בוצה אחרת? יש אנשים שעשו הרבה יותר ממך (לא מדבר פה עליי ספציפית וגם אני אולי עשיתי יותר ממך..אני לא יודע עם מי אני מדבר אז אני לא רושם סתם) זה שאתה מעודד כמו זין בזמן שהמאמן שלך עושה חילופים שמתאימים לקבוצה כמו אחי נצרת ועוד מעודד בזמן החילוף,,אז מי פה יותר טוב? מי שמביע את דעתו או מי שממשיך לעודד כאילו כלום לא קרה והכל בסדר?
  8. יש בעיה קטנה..הדעה של הקהל לא כל כך משנה פה..השחקן הם אלה שהמציאו את הגלגל ורק מה שהם אומרים זה מה שנכון וזה מה שטוב. ואז גם שואלים בסוף למה יש אנטי נגדם. לך תבין למה.. וזה לא רק הקקטע הקטע הספציפי של השירים , זה כל ההתנהלותצ עצמה של האנשים המנהיגים אותם.
  9. יופי חמוד..אתה יכול לגמור מהטירוף.
  10. ארדיטי , אני מכיר פה את החוקים בפורום ואני יודע שאני יחסם. בלי המילה אפס שרשמתה הייתה מגיב לך כמו בנאדם. אבל על המילה הזאת אתה תשלם לה פה (וזה לא איום) , אתה תלמד לתת כבוד לאנשיםפ שאתה מכיר או לא מכיר . לא כל משחק האולטראס שרים מוות לערבים ואת כל שלל השירים ששרו אתמול. וגם השחקן אתמול קיללו מספר פעמים יא חתיכת מעפן אז תבדוק דדברים לפני. שעודדו כמו שצריך ושהתחלופת שירים הייתה נורמלית , אז כן גם האולטראס הצטרפו , אבל אם אתה חושב שתעשו צחוק מעצמכם ותשירו אותי שיר חצי שעה 5 אנשים ועוד לרצות שאנשים יצטרפו אלייך , אז יש לך בעיה חביבי , אבללל העיקר שתרגיש סבבה עם עצמך אחרי המשחק.
  11. אז זהושאצלהם לא יודעים להודות בטעויות , והם בשביל המשחקי אגו שלהם ימשיכו ככה , אבל על הזין , העיקר שהם מרגישים כמו בוקה. ואדון עוז..תתייחס או לא תתיחס אתה יודע את מה זה מזיז לי , שורה תחתונה זה יוצא ככה ובטח שאני לא היחידי שחושב ככה , אבל אתה העדפתה להגיב לי באופן אישי מאשר להודעה. לשיר אותו שיחר חצי שעה 5 אנשים , ולהגיד בסוף המשחק "יואווו איזה טירוף"..אוהדים אמיתיים בהחלט. אתם בדיחה לא יותר מזה - וטתדע אדון עוז או מי שלא יהיה לקבל גם ביקורת..גם אם היא כואבת וגם אם לא , כמו שאתם יודעים לקבל מחמאות מאנשים ככה גם תלמדו לקבל ביקורת , ואם תיהיו גם מספיק חכמים (מה שלא כל כך נראה ככה עד עכשייו , אבלזאת דעתי) אז אתם תעבדו על הטעויות שלכם גם.
  12. ב10 דקות האלה הוא עשה חורים של עונה שלמה
  13. אן לך יותר מידי מה לעשות...לקחת עורך דין ולקוות לטוב. אם אתה רוצה עורך דין טוב של תעבורה תגידי לי. עומרי
  14. תשירו שירים של שרמוטות , כל שיר חצי שעה , אז לאנשים נמאס חביבי. זה שאתם בסרט שלכם שאתם בטירוף או לא יודע מה , שיהיה לכם בכייף. גם שירים מרדימים , גם חצי שעה כל שיר , אייך אתה מצפה שאנשים יצטרפו? אני לא יודע אם א\תה שם לב (לא אתה ספציפי..לכל אלה שגומרים אצלכם בשחקן ומסביב לו בקשר לעידו) שחוץ ממכם שזה 20-30 איש ששומעים רק את עצמכם , אף אחד לא שמע אותכם , ואם אני אומר לך שאתמול ישבתי למעלה ושמעו רק את תחילת שירים ואחרי 5 כבר לא , מהסיבה הפשוטה שזה כבר נמאס ואנשים לא בזין שלהם לשיר כל שיר חצי שע (תצאו מהסרטשל בוקה כי אתם לא) וזהו. כייף לכם להטריף את עצמכם? לבריאות , אתם פשוןט בדיחה לא יותר מזה עומרי
  15. תפסיקו לשגע את המוח על דור מלול ועל זה שלמה לא הוא מגן ימני... בגביע הטוטו הוא נכנס לכמה דקות להיות מגן ימני וזה היה הדקות הכי מפחידות אי פעם.. רק במזל ניצלנו שמה מהחורים באגף שלו וזה היה כולה כמה דקות.. אז לפי מה שראינו תפסיקו לזיין את המוח אני מעדיף לפניו במגן ימני גם את יחיאל וגם את ג'אן..וברור שאת שפונגין.. לעומת זאת לשבחון שטרית ודן רומן אין מושג.
  16. אחי תכניס אותי לברית שלך יש לי כבר מה זה הרבה שדות ומבנים סבבה..
  17. לא..אני רוצה ילדים מכוערים לבנים עם משקפיים לידי . (עומרי)
  18. הבנתי שזה בחצי שנה האחרונה של השירות. כמן זמן זה כל הקורסים האלה? ומה היציאות של זה? זה יומיות או חמשושים? ובאיזה בסיס זה? עומר
  19. הלמה ההזויה שהיתה מסתובבת בבלומפילד לפני משחקים
  20. לי יש מספר 15 ובמבה שוש על היד !! ואל תכתבו פרטיותך כי היא לא למכירה אולי ב800 שקל חח
  21. שהייתי ילד קטן ומפגר ואני זוכר שהיה את ג'ורג' וואה שהוא לדעתי הגדול מכולם עד היום ב1 על 1 אז אני זוכר שני גולים שלו אחד בחצי מספרת כזאתי מול השוער נראה לי שהוא היה שמה במילאן לא בטוח ועוד גול אחד שלו שהוא הקפיץ לעצמו פעם אחת על הברך אם אני לא טועה ושלח טיל של החיים עכשיו אני לא סגור שזה היה ככה כי הייתי קטן ואין לי זיכרון טוב אבל אני כמעט בטוח שזה היה הוא חח.. ועוד משהו גול של פנאתיניקוס בליגת האלופות שמישהו מקפיץ מעל השוער גול ענק גם את זה אני זוכר משהייתי בכיתה ד נראה לי שאייקס היו נגד יובה אני חושב ב96 ..מישהו יודע על מה אני מדבר חח? אז היה פאו נגד אייקס ומספר 9 הקפיץ מעל השוער ונפל כזה אחרי הגול...ועוד דבר שאני זוכר שאולי יעזור חח שהיה פרסומת לאמסטל מאחוריי השער !
  22. עזוב הוא זקן ושוטר אז הוא שותה גינס בירה של שוטרים בטח הוא מעשן טיים או קנט..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.