Jump to content

Davidi

משתמשים רשומים
  • Posts

    391
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Davidi

  1. יצחקי וקראנקה זה האובייס. יש לנו שם בקצה את איש הצללים אנגלידיס. כל עוד לא יהיה כאן תואם מנספורד/ג'ורדי, לא תהיה לנו דרך מקצועית.
  2. להלן רשימת השחקנים שלטענת חלק נכבד בקהל אין להם כבוד: ערן- גדול שחקני מכבי בכל הזמנים. הווינר הגדול ביותר שהיה פה. סאבו- מועמד ראוי לתואר השחקן הזר הטוב ביותר ששיחק במועדון. גלזר- 100% מכבי. שחקן העונה ב-19/20. דור פרץ- 100% מכבי. דניאל פרץ- 100% מכבי. תוסיפו את ג'ורג'ה שבתקופה קצת פחות טובה ואת ז'ראלדש, דוידזאדה וגבי שעל היכולת שלהם אפשר בצדק להתווכח אבל מבחינת רצון הם תמיד 100%. אין לנו סגל מאוזן, תכנית משחק או יכולת אולי, אבל הבעיה היא בטח לא "כבוד" לקלל שחקנים שנתנו כל כך הרבה למועדון ולסמן להם לא לבוא ליציע 3 דקות אחרי שירת "הכל בשביל מכבי" אלו סצנות שמזכירות את האלה מעבר לכביש. קהל בלי כבוד.
  3. סוף מבאס מאוד אבל עדיין גדול מאמני מכבי בהיסטוריה תודה על הכל
  4. מדקה 60 המשחק נראה כמו התקפה ארוכה בכדוריד ולאף שחקן לא היה את הביצים לחשוב מחוץ לקופסה, לבעוט חס וחלילה מחוץ לרחבה. רק מסירה הצידה כדי להעביר את האחריות הלאה ולהיתקע במקום. קריסה מנטלית.
  5. יש לי חלום שיום אחד ייפתח פירו בשער 1. מעניין אם גם יסגרו את היציע לשלושה משחקים ויכריחו את העסקונה לוותר על ההזמנות. הבושה הגדולה היא שלנו כי אנחנו היחידים שיכולים לעצור את זה אבל כמובן שנמשיך לאכול את השיט הזה ולהתנהג כמו סמרטוטי רצפה. אין פה כלום בלי קהל. מוצר נחות וחסר רייטינג אבל הקהל מטומטם ולכן הקהל ישלם.
  6. יצרו סימטריה בין הקהלים כאילו חברו יחד כדי להרוס את המשחק. אכלנו אותה. הפועל יקבלו רדיוס אחד יותר ממה שאנחנו נקבל. לא הייתי שולל גם איזו תוספת כמו עונש על תנאי של הורדת נקודות שיוכל לשרת את ההתאחדות בהמשך העונה. מוות
  7. חיפה עלו עם ה-11 הכי טובים שהם היו יכולים להעמיד. מכבי לא. לא עלינו רעים, לא גילינו דומיננטיות גם עם מרכז שדה מעובה ונתנו להם להרגיש יותר ויותר בנוח ככל שהמשחק התקדם. גם אם היה היגיון כלשהו בהרכב, ברגע שאיביץ' ראה שזה לא עובד והחליט להוריד את גבי מדרגה, לא יכול להיות שנכנס 10 שהוא לא גלוך. עם כל הכבוד ויש לפארפה. ההופעה הכי חלשה של מכבי תחת איביץ', ועדיין סומך עליו 100% שיהיה בסדר
  8. פעם בשנתיים החלק המגעיל בקהל נתפס על שחקן בית כלשהו ומנסה לגמור אותו. הוא חייב לקבל עידוד נונסטופ עד שירדו לו מהגב (ויעברו כמובן לקורבן הבא). להקיא עליהם.
  9. זה לא נורמלי ששחקן בן 18 עם 10 הופעות בבוגרים הוא אולי השחקן הכי טוב בקבוצה מרובת כוכבים. מהלך אחד הוא עם דריבל של בניון, דקה עוברת והוא נותן מסירה לערן ברמה של ברקו והכל מגיע עם קילריות ליד השער שמזכירה את ערן. חובה עלינו להנות מכל נגיעה שלו כל עוד הוא פה כי זה בכיוון של שחקן היסטורי.
  10. נראה לי היום זאת החותמת הסופית שלא רק שאנחנו כבר לא רמה מעל מבחינה ניהולית-מקצועית, אנחנו אפילו לא מלכי הביצה כרגע. סתם שוחים יחד עם כולם בביצה אבל עם יותר כסף. היתרון הניהולי שהיה לנו מימי ג'ורדי ועד מנספורד-איביץ' הביא גם לאמון במערכת והשרה שקט שהפך את הקהל הכי תובעני בעולם, לקהל הרבה יותר מכיל שיודע לקבל גם מאמנים/קבוצות גרועות פה ושם כי "סומך על מיץ'/ג'ורדי/איביץ'". בקצב הזה אנחנו נחזור אחורה. הוא חייב ללכת הביתה גם אם נביא אליפות העונה. כשאין תחושת אמון במערכת, זה מחלחל גם לקהל וגם לשחקנים.
  11. לעודד בטירוף אחרי הגול זה האובייס. ההצגה של הקהל בדקות שלא הצלחנו לעבור את החצי במחצית הראשונה, עם מחיאות כפיים לשחקנים והטירוף בלא כידונים ואין שום דבר שאני אוהב יותר, זה מהטופ רגעים שלנו בבלומפילד החדש.
  12. המשך ישיר לקמפיין מוקדמות 15/16, כאילו הוא לא עזב מעולם ולא התבגר ביום. הטוב ביותר שלבש את החולצה של מכבי. זכינו.
  13. טראומת ילדות על מלא. הדרבי הראשון שלי. מיררתי בבכי כל הלילה. חיים יעקב יא בן שרמוטה
  14. מת שיחזור. אבל גם אם לא יחזור, הכל טוב. אנחנו לראשונה מאז שעזב עם מצבת חלוצים חזקה. מאוד רוצה שהשחקן הכי גדול שלבש את החולצה של מכבי יסיים כאן את הקריירה בשביל הסמנטיקה, ועדיין איביץ' זאת המטרה מספר אחת לקיץ.
  15. 50 דקות באתר לאן.. כבר עדיף לחזור לימי הבוטקה בקרית שלום מבחינת בזבוז זמן
  16. איך הם הצליחו להוציא אותנו עם הראש באדמה מהמשחק הכל כך לא חשוב הזה. האשמה כאן על כולם. שחקנים חסרי חשק במקרה הטוב או בעיצומו של סבוטאז' שני העונה במקרה הרע. מאמן שמתגלה עם קבעון לשיגעון עם הרכב שנראה כאילו ה-11 נבחרו בהגרלה , וכמובן ברק יצחקי שבנה לנו סגל שנצטרך בקרוב מאוד להיפטר מרובו. חבל שלא עדכנו אותנו שלאף אחד אין חשק היום והיו חוסכים לנו את הנסיעה. איכסה על כולם.
  17. בניגוד לקודמיו בתפקיד מאז איביץ', מדובר במאמן. הבעיה היא שאני לא סגור בכלל אם מאמן מספיק טוב למכבי. הוא כן עובד ומתאים את עצמו לכל משחק, מכבי בתקופתו פותחת טוב מאוד משחקים אבל מסיימת בצליעה. מול חיפה זה היה ברור אבל גם מול פ"ת, ק"ש, נתניה והפועל מכבי נראתה רע מאוד ב-20 דקות האחרונות בזמן שהוא לא מגיב בכלל למה שקורה על הדשא בדקות הרעות. בעייתי מאוד.
  18. לאורך השנים ידענו קבוצות גרועות בהרבה מהקבוצה הנוכחית, אבל אני בספק אם ידענו קבוצות כל כך מטומטמות מבחינה התקפית. הקבוצה הכי טיפשה בליגה.
  19. ריקן רחוק משיאו ועדיין חייב לקבל חוזה לעוד עונה. הוא הוכחה שאי אפשר לבנות סגל ע"ב נתונים יבשים כמו במנג'ר. אם בעונות קודמות היו 7-8 שחקנים עם מנטליות דומה, במכבי הנוכחית הוא נכס שאי אפשר לוותר עליו. נגד ב"ש הוא כיבה אותם עם 2-3 פעולות חכמות ואתמול זה ספוקלטיבי אבל שום שחקן אחר לא נותן גול כזה, בתזמון ובהלך הרוח שנוצר אחרי שקופחנו. דן ביטון עם טכניקת בעיטה טובה יותר לא כובש גם עם 100 ניסיונות באותה סיטואציה. הריב שלו עם נידם ומה שנידם עצמו סיפר על זה אתמול בטוויטר רק מראה כמה חשוב להשאיר אותו לפחות עד שהשאר יגדלו ביצים ולא ייתנו לכל מיני אבו פאנים להריץ עליהם דאחקות. - עוד אי אפשר לדעת מה בדיוק הרמה של קרסטאיץ', אבל אחרי שתי העונות האחרונות, זה שינוי מרענן שיש לנו מאמן. - הקישור חזר להיות החוליה החזקה שלנו. גלזר, שמיר, גולסה כשבריא, גבי, ביטון שנתקענו איתו, שניים מבין גויאגון/שחר/נידם, ריקן וייני כבקאפ וזה קישור שאפשר לרוץ איתו בעונה הבאה. - קניקובסקי אחלה אבל עוד נחמד מדי ולא חוצפן מספיק. כ-10 הוא הולך לאיבוד והרבה יותר נוח לו כרגע בתפקיד תואם מיכה של שחקן אגף חופשי.
  20. לא מתבכיין ומתקרבן, עובד קשה ומראה שהוא מעריך את המקום שהוא נמצא בו. לא יודע אם ייצא ממנו חלוץ על אבל הוא אחלה גבר, הלוואי שיצליח.
  21. ככה בדיוק מכבי צריכה להיראות בעונה חלשה. בועטת, מעצבנת שעושה את המוות ליריבה. כשסבוריט וגלזר טובים + עזרה משמיר שהוא שחקן החודש קל, אז מכבי אוטומטית הופכת לקבוצה הרבה פחות שבירה. ועדיין, היו כמה רגעים במיוחד במחצית הראשונה, שב"ש הגיעה למצבים בלי לנסות בכלל. התקפית, זאת שלישית ההתקפה הכי חסרת מעוף ותכלית שהעלנו מאז תקופת המשה ביטונים. אפילו בתקופת איווניר הייתה לנו חוליית התקפה אטרקטיבית הרבה יותר. מדהים איך הגענו למצב הזה תוך פחות משנתיים.
  22. אולי פתיחת המשחק הכי טובה של מכבי מתחילת העונה, אחרי 25 דקות חזרנו לבינוניות. מחצית שנייה זה כבר שוב היה נראה כמו קבוצה שלא נהנית לשחק כדורגל. נראה לי שזאת פעם ראשונה שמכבי הגיעה עם תכנית משחק התקפית, לפחות כזאת שברורה לעין, שבדקות הראשונות כל הזמן מכבי דחפו כדורים לאגפים כמה שיותר מהר כדי להעמיד שני שחקנים על שחקן הגנה אחד של פ"ת (בעיקר מהצד של ג'ראלדס וחוזז). חוזז ושמיר גם בלי קשר לשערים היו הטובים על המגרש. הופתעתי בעיקר מחוזז שבמקום להתמזמז עם הכדור, נראה היה שהוא כל הזמן מנסה ליצור משהו. בלי קשר, הציוות של אלמוג-גררו-חוזז היה נראה לא רע בכלל. אם כבר אנחנו לא בתמונה, יכול להיות שכדאי לרוץ קצת ככה, עם לא מעט אורך רוח (בעיקר מצד הקהל) ולנסות להרוויח חזרה את שלושתם.
  23. אתמול השתעממתי מוות ממשחק של מכבי. לא כעסתי ולא הייתי מתוסכל, אלא משועמם. תחושה שהרגשתי פעם אחרונה אולי לפני עשור. יש ימים שכלום לא הולך, אבל אתמול לא הייתה הרגשה בכלל של גול באוויר. הכל מקרי לחלוטין בלי שום תחושת דחיפות. השוער של החוג לכדורגל הזה ששיחקנו נגדם אתמול נגע בכדור פחות מדניאל פרץ הקבוצה הזאת עייפה, בנויה רע ויש לי הרגשה שכל המערכת, כולל הקהל, חי באיזה קונספציה שהכל בסדר, עוד רגע יבוא מאמן, ניתן ריצה יפה ונסיים מקום שלישי צפונה. אנחנו כבר במחזור 11 ומתחיל לכונן בי חשש שעוד כמה תוצאות תיקו כאלה, 2-3 הפסדים והנה אנחנו במלחמת פלייאוף עליון. כרגע אנחנו עם ההגנה הגרועה בליגה, . הקישור משחק לרוחב ובחצי מהמשחקים מאפשר מסדרון במרכז המגרש וגם התקפה הכישרונית כביכול עוד לא מצאה שום שת"פ שמועיל לקבוצה או שום ציוות שמוביל אותנו קדימה. פעם קובאס עושה משהו יפה, פעם פריצה נוגח ופעם גבי מבשל אבל אין שום קשר ביניהם. אין מאמן ולפחות לתחושתי, בעיקר אין שום דרך ותכנית פעולה. אין אפילו שחקנים צעירים שאולי ייצא לנו משהו מעונה שמסתמנת כעונה סתמית. איזה סיכוי יש לשחר לראות דקה אם הוא לא עולה חילוף חמישי אפילו שגלזר פצוע? איך חנצ'יס לא מקבל אפילו 20 דקות שבצד שמאל השחקן הכי טוב שלנו הוא טב"ח?? מהעונה הסתמית האחרונה שהייתה לנו (11/12) לפחות הרווחנו את מיכה, לוגסי, דאבור והתקדמות של שרן. כרגע אנחנו רק מבזבזים עתודות ומתבזים אחת לשבועיים על הדשא.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.