Jump to content

ליאור מלובני

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ליאור מלובני

  1. אם נשאר משהו תגידו באיזה מידה ... כי גם אני צריך
  2. מה המספר של קריית שלום ?, או כל מקום שאפשר להזמין כרטיסים להיום
  3. חחחח דפק לי את האוזן מישהו לא שומע את זה ?!~!?
  4. מישהו יודע מתי ואיפה יהיו הופעות של משינה בתקופה הקרובה ?! משינה
  5. http://www.g10l.co.il/forum/Default.aspx?g=posts&t=2993 תצביעו לMFTA הוא עזר למכבי בכל החודשים ששיחקנו ובלעדיו לא היינו זוכים בכלום הוא דאג להביא אנשים וחרש תתחת בקיצור מגיע לו תודה ! (אפשר להגיב ל2 אנשים )
  6. http://www.g10l.co.il/g10l/g10l.html לשחק להאטריק!!! הקבוצה היא של אוהדי מכבי שעזור למכבי לזכות בכל הפעמים עכשיו כולם תוקפים אותנו כי אנחנו אוהדי מכבי ובגלל מה שעשינו להם בטורנירים ההם אחים שלי אני מבקש שתשחקו ותתרמו כמה שיותר נקודות תודה!!
  7. הצלחתי נראה מזה המשחק הזה
  8. זה לא נשענן על אותו קשת בכלל הם על אותו מיתר .... נראה לכם שהקשת למעלה שווה לקשת למטה ?!
  9. לי הוא לא נותן שום דבר... וגם אני לא אקח כי הוא שיחק וזה שלו....
  10. אחי אני לא משקר !!! MFTA זה בן דוד שלי ... הוא גם בפורום הזה אבל אין לו גישה לכתוב (גל סידר לו) קוראים לו ניצן קינג משהו בכל מקרה תדע שהפרס לא מגיע אלי !
  11. זה בן דוד שלי והוא לא קשור אלי ... ביקשתי שישחק והוא שיחק
  12. אחי אני לא מפיץ שוםפ דבר אני בכלל לא בבית לא דיברתי עם אפחד... בבוקר לפני שאתה אמרת להם להפסיק שחקנים של אטרף שיחקו אתה לא הפרת את ההסכם אבל חלק מהאנשים לא ידעו עליו.... עשינו יותר מ170 נקודות בכל מקרה ואני לא לוקח שום פרס... אני onee
  13. פפר שחק עם מכבי~!!!! ותגיד לחברים שלך גם כן !! סעמקקקק כולם לשחק !! מזינים להם תצורה ! אני לא מאמין שהפרתם את ההסכם !!?!? בלעדינו לא הייתם מגיעים לגמר ! תגידו תודה שאתם מקום שני !!! יאללה כל מי שרואה את הנושא הזה לשחק !! שיבינו שלא מתעסקים איתנו !!
  14. נושא זה הוא זמני עד 12 בלילה באישור מיוחד למדינת היהודים. (מנהלים, אם אפשר, למחוק כל נושא אחר על המשחק) בבקשה תקדישו לנושא הזה זמן!, כמה שזה נראה דפוק, זה חשוב. מדובר בדבר שיכול להכניס לנו הרבה כסף. M. Tel aviv - Atraf http://www.g10l.co.il אנחנו נמצאים בשלב הגמר והמצב שלנו רע. על מנת לעבור את היום אנחנו חייבים את עזרתכם אל תשימו לב להפרש בתור מדד, תחרשו את החיים. שעות המשחק-עד השעה 12 בלילה מי שלא יודע איך משחקים, כדי להתחיל במשחק יש לעבור מס' שלבים בפשוטים: א. להכנס לאתר http://www.g10l.co.il ולהוריד את תוכנת הפלד הנדרשת. ב. בדף הבית יש למעלה בצד ימין הרשמה, בצעו אותה ג. יש להכנס באפשרויות בצד שמאל למעלה ללינק "PLAY" ד. ללחוץ על הסמל של מכבי ה. יש לנצח את חולון ב חמישה שערים ויותר כדי לשלוח את התוצאה. ו. לאחר הניצחון הדרוש יש ללחוץ על מקש "submit" כדי לשמור את התוצאה. ז. חזור על שלבים ה' ו' עד סיום החרישה הכוללת. משתמשיי פרייפוקס להשתמש באקספלורר!! לא עובד ב FF טיפים: 1.בהגנה עמוד על קו ה16 וחסום את זוית הבעיטה של התוקף. 2. צא להתקפה בריצת זיג-זג עד קו ה16 של היריב. 3. לבעיטה אידיאלית: לחץ על מקש רווח לחיצה ארוכה+ימינה. 4. השתמש לפעמים במקש "c" בכדי למסור. 5. רעיונות נוספים יתקבלו בברכה. תודה מראש לכל המרגשים שחורשים קבוע =) נ.ב אם ננצח נזכה בפרסים הבאים: 1. אייפוד עם אמ פי 4 2. דיוידי לרכב. 3.פרסים נוספים לא ידועים. כל הפרסים הולכים למכירה ומשם לקופת השחקן ה-12 ולקנית ציוד חדש ליציע. תודה מראש
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.