Jump to content

forlan

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by forlan

  1. בול, ותוסיף לזה את העובדה שבאותו שבוע לקחו לך 200 שקל על ק"ש וחיפה, וואלה היה כבד לי בשבוע אחד להוציא 300 ש"ח על משחקי כדורגל כשהמינוס בבנק צועק. מקווה שאצליח למצוא כרטיס לגמר במחיר שפוי.
  2. אני מחר פותח אוהל מול הוילה בסביון כדי שיחזור. אשמח לכתובת המדוייקת ועוד אנשים.
  3. אם ככה גם שאר קבוצות הליגה יתקשו מאוד. לנו יש את הישראלים הטובים ביותר וזה יתרון ענק.
  4. רק יענקלה יכול לגרום לאיכון שגוי וחובת בידוד שתבוטל עם גמר המשחק.
  5. תיקון רטן, מה שיכול להטיב עם הכדורגל הישראלי - לא יקרה
  6. איבוד של גלזר אחר כך מיכה חילץ/מסר לשחקן של אשדוד
  7. הזוי כמה שטראובר היה ונשאר שוער גרוע שאוכל את הגולים היפים ביותר
  8. תודה דאבל, זה נראה כאילו מחפים את כל הצד המערבי או רק חלק ממנו?
  9. יש מצב שנראה בזכות הקורונה את צ'יקו משחק העונה? על ניקוליץ' אני לא שואל כי זאת שאלת קיטבג.
  10. תיאורטית, כל עוד יש משחקים ללא קהל יהיה יותר רייטינג וסכויות השידור אמורות לעלות/להשאר אותו דבר.
  11. אחי לא אמרתי שאני בעד ללא קהל. התכוונתי שלצערי זה מה שיקרה כי אנחנו בישראל ותמיד הולכים על הפתרון הקל. לגבי שאר הדברים שרשמת אני אגיב לך בפרטי כי אין צורך שכולם יהיו חלק מהדיון שלנו ;-) רק מצייו שבאופן אישי בדוק יש לי את הדירוג המתאים אבל אני עדיין לא תומך בלעדות זאת לפי הדירוג.
  12. לגבי פתרון הכי קל ומה שלצערי בסוף יקרה זה לעשות ללא קהל. אני חושב שיש לא מעט אנשים שלאור המצב יבחרו לא להגיע. אני חושב שמכבי יכולה לבדוק אופציה כזו (בפורמט של מה שעשו בדרבי) ככה אולי נצליח לצמצם את זה למספר ריאלי כדי לקיים משחק. לגבי הבימה, אם מדובר בשני משחקים מכל ה18 אז זה בקטנה (גם ככה אנחנו מקבלים רדיוסים ושאר ירקות, ואני לוקח את זה בחשבון בקניית מנוי). החשש הגדול הוא שכל חמשת משחקי הפלייאוף יהיו ללא קהל, ואז מדובר על 28% מהמשחקים ששילמת אבל לא קיבלת עליהם תמורה (מבלי להכנס לזה שהמשחקים בפלייאוף הם הכי אטרקטיביים) לגבי מכבי. אני בדעה שלך לא יכול לקחת שקל מהמועדון. אבל יכול להבין אנשים שחושבים אחרת.
  13. סוייר נשמה, אני מבין את העצבים שלך אבל לדעתי אתה טועה. דבר ראשון לדעתי אין מקום לקרוא לאוהדי מכבי "אפסים, זרע לבטלה ועוד מיני ירקות". הפורום הוא מקום פתוח ויש בו מקום לכלל הדעות של האוהדים גם אם הן פחות מוצאות חן בעינייך. לעיקר הנושא, לדעתי אין קשר ולא צריך להיות קשר לניקוד חוץ מכמה סיבות: 2) ניקוד החוץ נועד לתת קדימות לרכישת כרטיסים למשחקי חוץ ותו לא. מה הקשר בין משחקי בית וחוץ? האם מישהו שמגיע חמש עשרה שנה לכל משחקי הבית (גם בנתניה) אבל לא מרבה ללכת למשחקי חוץ לא מגיע להכנס עם כרטיס שהוא רכש למשחק בית? לדעתי מגיע לאדם כזה (ויש לא מעט) להכנס למשחק אפילו לפני כמה אוהדים עם ניקוד חוץ גבוה משלו. 3) אנשים שילמו מכספם הפרטי ורכשו כרטיסים, זכותם המלאה (ויש שיגידו שחובתם) לדרוש החזר כספי, לא משנה אם זה פוגע במכבי או לא. בסופו של יום מדובר בעסק שיווקי, אם היית רוכש כרטיסים להצגה ובסוף ההצגה התבטלה האם לא היית דורש ואף תובע את כספך חזרה? 4) הפועל זונה
  14. קודם כל זה משמח לשמוע שאף אחד מהאוהדים שלנו חלה. בנוסף רשמתי זאת כי אולי אולי איכשהו יאפשרו לנו לראות כדורגל עם קהל
  15. עברו שבועיים מהדרבי, כרגע לא ידוע לי על מישהו שנדבק. מקווה שזה סימן טוב.
  16. אם יש משהו שהכי כיף במכבי זה העובדה שיש לנו מלא שחקני בית שהתקדמו לאט לאט בסגל ובהרכב. אין עוד קבוצה בליגה עם כמות כזאת של שחקני בית.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.