Jump to content

דרור אסולין

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Everything posted by דרור אסולין

  1. מוכר 2 כרטיסי נוער\חייל לשער 6 ב40 כל כרטיס (מחיר עלות) -נמכר-
  2. רק כדי שיהיה ברור, מה נכתב בדיוק בשלטים של מרץ? שלא נגלה בטעות שאתה מתכוון לשלטים של "אם תרצו..." אל תנסה להיות מצחיק, בבקשה..שלט נורא לגטימי ולא מתסיס ביום ירושלים... ולמי שלא מצליח לקרוא: "מרצ תשחרר את ירושלים מהכיבוש, מהגזענות ומההדרה"
  3. אבנר,למה ההיתממות? למה אתה לא מציין מי נמצא מול אותם צועדים וגרם להתלהטות הרוחות ביום ירושלים? למה אתה לא מזכיר את ההתגרויות הבלתי פוסקות לאורך כל היום? אז כדי לאזן את הוידאו הזה, יום ירושלים נפתח בתליית שלטים של מרצ לשחרור ירושלים מיהודים ולאורך כל היום פעילי סולידריות שייח ג'ארח, פעילי שמאל וכמובן אחיהם הערבים הקניטו וגידפו את הצועדים,שוטרים,חיילים ובעיקר את המדינה.. ששש..אף מילה בתקשורת..רק הסתה של אנשי הציונות הדתית! קל להתמקד ביום כזה רק בסטראוטיפ ולא לציין את עשרות האוטובוסים שהגיעו מכל הארץ ולא רק מיו"ש.. ואבנר,קודם כל מברוק על הג'וב בוואלה (בלי אף טיפה של ציניות) אבל שאלה אחת שאולי אתה תוכל לענות לי, למה בניסיון פיגוע האחרון בגוש עציון כשמחבל ניסה לרצוח קצין עם סכין ובזכות תושייה של הקצין בסוף דקר את עצמו רק וואלה בחר לציין בכותרת ש"פלסטיני נפצע בעת ניסיון החרמת סכין ע"י צה"ל" ? בעוד שאר האתרים(כולל וואינט ומעריב) ציינו במפורש שהיה פה ניסיון פיגוע. אשמח לתשובה..
  4. חזרתי משם לפני כמעט חודשיים..המלצה שלי תלך בעיקר לחלק הקריבי של מקסיקו,אם בא לך בעיקר אמריקאיות אז התקופה הטובה זה מרץ\אפריל שזה החופשה של כל הקולג'ים והאוניברסיטאות..ועוד תקופה טובה זה מיולי עד תחילת אוקטובר. קנקון יחסית יקרה אבל אתה חייב לעוף על עצמך שם איזה 5 לילות במלון הכל כלול..פלאיה דל כרמן מלאה ישראלים,אני ועוד כמה השכרנו שם דירה מפנקת עם בריכה וג'קוזי מול הים בערך 20-25 דולר ללילה לבן אדם...תעשה יום יומיים בטולום ואם בא לך לראות גם קצת את מקסיקו של פעם קח אוטובוס(20 שעות)לסאן קריסטובל..אחלה מקום.. בגדול החלק הקריבי של מקסיקו מטורף אחי..אתה תהיה שיכור כל היום..חוף מטורף ומסיבות עד 6 בבוקר.. הייתי חודש ושבוע במקסיקו...מחייה שם (אוכל\מסיבות\לינה\אלכוהול) לתקופה הזאת בערך 5000 אלף.. תעשה חיים..ואם אתה צריך עוד פרטים אתה מוזמן לשאול
  5. מחזק כל מילה שרשמת.. הקהל הזה שובר שיאי גועל משבוע לשבוע שזה מדהים.. על אפם וחמתם של כל מי ששרק היום בוז נמשיך כל משחק לשיר לנמני.
  6. למכור? לתת מתנה ואם צריך גם לשלם לקבוצה שתהיה מוכנה לקחת אותם.. זה מה יש ועם זה נתמודד..יום שני מול בית"ר צ'אנס אחרון בהחלט,נקווה לטוב..
  7. IQ,לחמן ונראה לי גם אנקורי. אני גם קיבלתי וואצ'ר מהצבא ועשיתי בלחמן לא חושב שהם בינוניים..אני יצאתי מרוצה מהקורס.. פשוט תתקשר לאחת מהחברות האלה והם כבר ירדפו אחרייך בהצלחה
  8. מישהו יוצא אולי לבלומפילד מחר מקרית אונו ויכול לקחת אותי איתו? או לחלופין, איך אני מגיע משם באוטובוס? ובאיזה שעה מתחילים לפעול האוטובוסים במרכז..
  9. מה אתה עף...שב בשקט בקופה עולה 100..לא טוב לך אל תתערב
  10. וזה עוד היה קצין...את החיות האלה אתם רוצים חזרה במגרשים?
  11. אם חבר שלי ילך למשחק מחר יש לי 2 ניקובים לשער 8 ב60..(שניהם ביחד) או שאם את מאיזור אשקלון ומוכנה להגיע לכאן ולהשאיר פיקדון נכבד..אז שניהם ב50
  12. בטח ש15 אלף..כמו הפגנת המילארדים בעצרת השלום.. חבורה של עלובי נפש..אין לי מילים כבר מה להגיד על האנשים השפלים האלה..
  13. לא יודע עד כמה באמת תהיה לזה הענות, אבל בהמשך להתעוררות של אתמול, יוצאים מהאדישות.. אני אגיע לצומת הקרובה לבית..מקווה לשמוע שרבים יעשו כמוני
  14. עידן דורון, אתה חתיכת דמגוג שאוהב לעוות את המציאות..מה אתה חושב שאם אתה מנסח את הדברים בצורה כ"כ גבוהה זה ישמע אמין? מאחל לך לשבור את 2 הידיים אולי ככה תפסיק לרשום כ"כ הרבה שטויות..לא יכול כבר לסבול את כל ההתיפיפויות נפש האלה..
  15. נרשום את זה כבר כאן אם יש אשקלוני שרוצה ניקוב ל11 להיום, 40 שקל.
  16. הבנתי שהיום נכנס לתוקף כל העניין של הפטור החדש.. אם יש לי פטור זקן, שחתם עליו סגן אלוף והתוקף שלו עד נוב 09..זה תקף אם עוצרים אותי מחר משטרה צבאית? או שאני חייב להוציא את הפטור זקן החדש?
  17. אם יש כאן אשקלוני או מישהו שרוצה לעבור באשקלון ולהחזיר לי את המנוי אחרי המשחק אז אני מוכר ניקוב למשחק נגד סכנין, 45 שקל.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.