Jump to content

Vides

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,645
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vides

  1. התנהלות מרשימה ומקצועית של מנהיגי הארגון - יישר כח. הגיע הזמן שבנוסף לקהל הרחב ולשאר הגורמים גם ההנהלה תדע לתת את הכבוד הראוי לארגון האוהדים ששינה את תפיסת העידוד ומעמד האוהד בארץ.
  2. מכבי משתפרת אבל יש כמה צעדים מתבקשים: להעיף את קולואטי לקיבינמט ,לא תורם בכלום ומאוד איטי. עטר למרכז ומדואנין מאחוריו. זה נכון שגפני יחסית היה סביר היום ,אבל הוא סיכון גדול מידי. מלול מגן ימני ,זיו בשמאל וחלאס עם החלטורות אלברמן מתחיל להראות מה הוא יודע וזה מעולה בוזגלו מתחיל להראות קצת פיזיות וכניסות לעומק ועטר פשוט גדול
  3. קבוצת הכדורגל הכי טובה איי פעם בעולם. (ושמישהו יגיד לי כל מיני שמות הולנדים מלפני 200 שנה)
  4. זאת דוגמא לשקר ללא שום ביסוס שנועד להכניס משהו כמו 150,000 איש להיסטריה. אל תתנו לזה במה ותפסיקו כבר להלחיץ פה תאנשים. מדו לא הולך לשום מקום.
  5. וואלה תודה רבה אחי אבל זה נעצר סביבות ה20 דקות הראשונות (זה כבר טעון אצלי עד הסוף) יש לך אולי עוד לינק עם כתוביות להורדה או צפייה ישירה?
  6. עמי ! איך מכולם דווקא אתה נופל לפרובוקציות של ילד בן 16 שלעולם לא יצא מגוש דן ומדבר על אריאל כיאילו יש לו "קרוואן נופש" שם ?! כל העולם הולך לכיוון הימין בתקופה האחרונה אם זה האיסורים באירופה שצויינו בנושא אם זה יחסי הכוחות בשטח ולנו נותר רק לחכות שמשהו פה ישתנה... בינתיים אני ישבתי לי בכיף בבית ,פתחתי חדשות וראיתי עימות בין מיכאל בין ארי ולחנין זועבי... היא חברת כנסת למי שלא יודע ,אתם ואני הם מי שמשלמים לה את המשכורות היא טוענת ש - "ממשלת ישראל זאת ממשלה גזענית" - האם זה לא בגידה? אני מציע שנרכז את מירב המאמצים לסלק את הטיפשה מהכנסת כי חבל על כספי משלמי הציבור ולא על קינג רובן וחבריו שלעולם לא היו בשכם\עזה
  7. מה שהכי מאכזב אותי אישית זה לא נמני ולא מזרחי ולא הקהל היום באמת הרגשתי שהשחקנים לא נתנו 100% כ"כ הרבה כסף אתם מקבלים ,זה מה שאתם נותנים בתמורה? תתביישו
  8. הוא צריך לקבל הוראה מפורשת מנמני\מזרחי שנשמעת כך: "האריס ,שמע אחי ,מעכשיו - אתה לא עובר את החצי לאחור. מעכשיו ,אתה מפסיק לברוח לאגף ל10 דקות. אתה משחק מאחורי עטר ושיצחקי יחזור הכל יהיה בסדר!"
  9. גם אני יש למישהו עם כתוביות ?
  10. איזה כיף בלי סבן... עם קצת יותר חיבור בין מלול לבוזגלו וזה אגף ימין ברמה מאוד מאוד גבוהה
  11. הלינקים האלה לא טובים אחי ,נסה ותראה יש למישהו לינק אחר?
  12. וואי לא שיחקתי איזה 5 שנים נראה לי חחחח אם מישהו מוכן לשלוח לי לינק וללוות אותי בתהליך הנורא הזה שנקרא התקנה אז בכיף (:
  13. אני עדיין לא הבנתי למה מוציאים את אלברמן מההרכב... הוא לא אמור להיות המנהיג או משהו?
  14. יש למישהו איזה לינק לצפייה ישירה \ הורדה? אם אפשר עם תרגום אז גם סבבה תודה רבה
  15. אולי עכשיו גם תתחיל המפולת של קריית שמונה...
  16. איזה אוברייטד בן סהר. סתם עוד שחקן שיש לו מהירות ובניגוד לכולם גם יצא לו להסתובב קצת בחו"ל. איזה בלוף. ורק אני ממש רוצה שקריית-שמונה יפסידו?
  17. מבוגר\נוער 20 שקלים חיילים\חיילות בחינם אני מתפלל ומייחל שהשנה ההנהלה תבין את החישוב הפשוט
  18. איטי מגושם חלש גרוע אבל...וזה אבל גדול...הוא יבקיע 16-17 גולים העונה כמו תמיד הוא פשוט סוקרר
  19. אני לא מבין אותכם מה לעזאזל קשור סטרול להרכב הפותח ברגע שניבאלדו בריא? אז מה קו המחשבה של האוהדים הנפלאים שלנו? בשביל שלא יהיה בלאגן ושסטרול לא יבכה שהוא מסופסל אתם רוצים לשים אותו מגן ימני? כיאילו...זה לא ברור שגם מלול וגם סבן עדיפים עליו? תהיו בריאים (ושסטרול גם יהיה בריא ,אבל שיהיה בריא מחוץ להרכב ,אפילו קפילוטו עדיף עליו לדעתי ,הוא לפחות מהיר קצת)
  20. הוא סתם מסתלבט אפשר למחוק את הנושא הוא מעדיף להיות ב8
  21. תנו קצת קרדיט לעטר ואבידור וקולואטי ומדנדואנין ..
  22. הדבר הכי שיכול לצאת מהפציעה של יצחקי זה שעטר ייתן את עונת חייו ,אני מהיום הופך להיות פנאט של עטר...ממליץ לכם לעשות כמוני באגרים עם קעקוע של כוכב
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.