Jump to content

shoval-8

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by shoval-8

  1. הכי מבאס אותי שבשני המשחקים מולם הם עלו כמו אריות בכל חלקי המגרש (עזבו את היכולת בצד) ואנחנו בצורה פושרת ביותר מפוזרת וללא שום מושג .
  2. חייב 2 שחקני שוברי שוויון בנוסף לעוד 2 לסגל ושיתחילו להתעורר כקבוצה למה נראה שהמשחק לחץ והאיכות בכל צידי המגרש מגמגמים מאוד .
  3. וואן אוברים לאו שווקא מהמשחק היום פשוט שום ערך מוסף ומרגרינה . 3 בלמים שהמגנים תוקפים בצדדים אלו זאדה וקנדיל זה פשוט לא.
  4. מערך אחד בלבד מי צריך 3 בלמים בליגה הישראלית?? פשוט גומר אותנו סגל כמובן לא מאוזן וואן אוברים פשוט חלש. מבאס
  5. דור , גבי ואוסקר היום מעולים . מאכזב שיש לנו רק שיטה אחת לשחק בה כרגע . הקהל היה חושך 40 אחוז מ 11 שותקים ויבשים , וגם הרבה משאר היציעים פשוט ללא רעל בעיניים , מבאס. (מקווה כי זה היה משחק מול קבוצה שהרדימה גם את הקהל)
  6. עד מתי אפשר להחתים ולהעביר שחקנים? חופשיים וכאלה בחוזה?
  7. בקיצור כמו שזה נראה היה את כל הזמן וכל החושבים שבעולם את מי לשחרר את מי להביא ולאן צריך חיזוק מיידי ואיזה מאמן עוד מינואר שנה שעברה . שוב התחלנו מאוחר מחנה אימונים שלא נראה תרם למשהו , סגל חסר מאוד עדיין , אי חיבור ואיזון מוחלט , וסגל בינוני פלוס . כמו תמיד יגיע איזה בלם זר ואולי עוד 2 בפתיחת הליגה שעד שהכל יתחבר יהיה קצת מאוחר מידי. מקווה שטועה.
  8. גארלדש חייב לעוף אתמול פשוט חושך
  9. נראים נורא יש לא מעט שחקנים שבושה שנשארו בסגל
  10. דניאל סבוריט ביטון זר זר פרץ גלזר פארפה גלוך זהבי יובאניוביץ
  11. חוזז , בן חיים , קובאס , פיבן , נחמיאס ,בלטקסה , סה ,גראלדש , אלמוג ופריצה . כל אלה בוודאות לא צריכים להמשיך . ריקן וייני יכולים להשאר לסגל הרחב . אנחנו קבוצה וסגל חלש מאוד . חייב חריש עמוק מתוכנן ובעל מחשבה רצינית אחרת אנחנו בבעיה גם עונה הבאה .
  12. לשחרר : חוזז , טבח , חלאילה , קובאס , גרלדש ואם פותחים את הכיס לאחר 5 שנים של כלום יש אליאל פרץ , ניר ביטון , זהבי , כנעאן פארפה מחזיר ואולי ומוסיף במקום הזרים עוד 2 זרים ברמה. רק אז נתחיל לחזור לעצמנו
  13. אנחנו קבוצה מתה , סגל שחקנים חלש ביותר שום רעב שום רצון ושום יכולת . אני גם לא רואה שיעשו חריש אמיתי(שזה נדרש) כואב הלב
  14. הסגל בינוני פלוס לליגה ישראלית וזה ממש לא מספיק לצערי
  15. ראו מתחילת העונה הסגל חלש , כבר 3 שנים שלא רק שאין רגש טוב , עזבו אותנו שחקנים שהחזיקו אותנו כחזקים שהיינו . פשוט התנהלות מבישה ועיוורת . צריך להעשות חריש לא עמוק אבל גדול וזה מתחיל מוואן שחור !
  16. העונה גמורה סגל חלש מאמן חלש צוות מקצועי חלש
  17. חוזז חלש ביותר זה כבר עצוב . ריקן/גררו בדרך לשם גם.
  18. אי אפשר לראות את זה , עוד אנשים פה מחזיקים מגררו ולא יודע מי , כל הזכל למעמט שחקן שתיים ברמה של אמצע טבלה ביזיון
  19. אנחנו קבוצה חלשה מאוד סגל בינוני , יש כמה שפתחו היום שאין להם מקום בסגל לדעתי מקווה שננצח איכשהו היום , והרכש יהיה כבר ולא יפצע כל העונה אחרת אבוד וצפויה עונה קשה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.