Jump to content

amilov

מנהלים ראשיים
  • Posts

    5,432
  • Joined

Everything posted by amilov

  1. לא מבין אותכם בכלל, לא מבין את הקטע של לקנות בשביל לקנות. יש לנו את הקישור הכי טוב בארץ כרגע, מחליפים יש את גולסה ועידו שחר כאשר גם דן ביטון יכול לשחק על ה-10 וגם קיקו סתם מיותר לשים שם עוד שחקן בעמדה צריך מגן ימני, עם זה כולם מסכימים ועוד בלם. זהו
  2. יואב, איש יקר. אני ממש משתתף בצערך, שלא תדע עוד צער. כל מה שאני אגיד וארשום לא יקטין את הכאב שלך. אני יודע שמה שאמרת לגבי החיים זה לא מושלם, אתה מכיר אותי ואני מכיר אותך. שנינו לא ילדים ועברנו לא מעט בחיים, אני לא בן אדם קיצוני בכלל, תמיד מנסה לראות את ההיגיון בכל דבר. אבל, ויש פה אבל גדול, מה שאני הרגשתי ואני חושב שכולם במדינה ולא מעט בעולם באותו יום ארור, זה טבח, שואה שנייה. קשה לי, באמת שקשה לי, הריפיון של גולדהאר, האי אונות של קין. התחושה שלי היא באמת שמי שלא איתנו נגדנו, זה 0 או 1, אין אמצע! אנשים חייבים להתחיל ולהתעורר, פאקינג אין לנו מקום אחר, בתור יהודים, פשוט אין! אני באמת לא יודע מה להגיד יותר מזה, מאוכזב ברמות, אפילו אם נזכה בטרבל אני לא אהיה שמח. דרך אגב, אנחנו צריכים לתת לעצמנו ביקורת עצמית כמו שאנחנו אוהבים לתת ביקורת לאחרים, כלומר אופא, פיפא קבוצות אחרות וכו'....
  3. למי שרשם פה על למה הוא לא מגיב כי יש בלאגן במדינה שלו וכל זה. אז זה ממש נחמד לבוא לאמן במדינת ״אפרטהייד״ כשמדובר בכסף, אבל שהקבוצה שאתה עובד בה מייצגת משהו אתה כן צריך להתייצב. לא רוצה להגיד משהו, מפחד, אז שלא יהיה פה. האמת הוא לא כזה אובדן גדול. חצי מהמשחקים אנחנו נופלים על ניהול הסגל שלו. ולעניין של גולדהאר, נמאס לי אישית כבר לראות את התגובות הרפות האלו. ממש ככה.
  4. כנראה שאנשים עוד לא עיקלו את מה שהיה כאן אז אני אסביר. מדינת ישראל הולכת להיות ככה: 1. מה שהיה עד ל07.10.2023 2. מה שקורה אחרי ועוד יקרה אחרי. הבן אדם מייצג אותי, אותנו וכל מה שמעניין אנשים זה כדורגל עכשיו????!!! זה פאקינג שולי! צביעות לא פה, ומשחקי הpc לא פה. די! נגמר!
  5. כן! פשוט פאקינג כן! למי לעזאזל אכפת עכשיו מבלאגן במועדון???!! מצידי הוא דו פרצופי, וכן הוא חייב להגיד על זה מילה. במיוחד שהוא מאמן של קבוצה שלובשת צהוב רק כדי להנציח את הטלאי הצהוב. אז האמת, או שידבר ויגנה או שילך הביתה. די לריפיון!
  6. טוב, אתם ממש מתחילים לעצבן אותי. מי שממשיך לדבר פה על פוליטיקה מעכשיו, נחסם לכל החיים מצידי. די כבר! כולם חרא! כולם אשמים! אבל זה לא הזמן לזה עכשיו! ולי יש בטן מלאה על כולם.
  7. שלום לכולם, הנושא נערך והוסרו תגובות לא ראויות. שימו לב בבקשה, כולנו על הקצה גם ככה, תשמרו על תרבות דיבור. Amilov
  8. @סלבה כל אחד יכול לערוך את ההודעות שלו. אני חסמתי את @לא לגרור מי גוררמלהגיב כאן לבקשתו. תכבדו כל אחד את השני. וכן, אני חייב להסכים גם עם @לא לגרור מי גורר כי הוא מתעסק בזה כל הזמן וגם רוצה שיובן שהקהל שלנו לא ישתנה וגם הכדורגל. נכון, שיותר מידי אבוקות כל משחק ובלאגן זה כבר לא עושה כלום. אבל בתור מישהו שהיה בתוך זה עמוק, וגם בתוך ארגון היציע אתם חייבים להבין שיש פה תקדימים מסוכנים מאוד. אני מבין גם את מכבי, אבל הפתרון היחיד הוא שהם ילחמו במשטרה ובהתאחדות ולא בכל הקהל. אם יש מישהו שזורק משהו לדשא תרחיקו אותו באופן אישי, יש את הטכנולוגיה. לא את כל הקהל. את נושא האבקות אני מזמן הייתי כחלק מקבוצה שניסתה לקדם את זה עם משרד הספורט והמשטרה אבל לצערי זה נפל. בכל מקרה, הפורום יסגר למהלך יום הכיפורים. קחו את הזמן, תנוחו ושתיהיה גמר חתימה טובה!
  9. תשמע, יש לי רק משהו אחד להגיד, אנחנו לא אוהדים של סכנין, או אשדוד או חיפה אנחנו מכבי! והתנהגות כזאת, לא משנה אם מישהו עבר לידו ואמר לו מכבי זונה או אמא שלך זונה לא מתאימה פה
  10. זהו.. בלי לחפור ובלי לשכתב את מגילה העצמאות -> היום חוגגת מדינת ישראל 75! שבעים וחמש שנים של מלחמות, סכסוכים, שכול, עצב, אך גם של הצלחות, התגברות על מכשולים אין ספור, הישגים, שמחה וגאווה. צהובים, ירוקים, אדומים, סגולים, כחולים, כתומים... --> זה לא משנה היום. כחול לבן, הם הצבעים של כולנו. והנה כרגע גם הצבע של הפורום כל הנושאים שהיו פה במסגרת יום הזיכרון - יישארו כמובן עד שירדו למקומם הטבעי בארכיון בימים הקרובים. צעד כל כך סמלי שכל כך מאפיין את החיים שלנו במדינה הזו. פורום השחקן ה-12 מאחל לגולשיו הנאמנים ולכל בית ישראל חג עצמאות שמח! זה הזמן להניח הכל בצד ולהתרכז בדבר האמיתי שמאפשר לנו לחיות כאן שנים. מזל טוב והרבה בהצלחה בהמשך - לאחת והיחידה. מי ייתן והשנה הבאה תהיה טובה מהקודמות. בספורט, וכמובן כמובן כמובן שגם בכל תחומי החיים האחרים. צאו לחגוג באופן המיוחד כל כך לעם הישראלי, עם השמח תמיד שמחת אמת. לכו ותהנו, תשתו ותאכלו כאוות נפשכם במדינתנו החופשית. תבלו ותטיילו במדינתנו היפהפייה בה יש מקומות כה רבים לראות, טבע רב לחוש ופרחים להריח. כל פיסת אדמה רוויה היסטוריה ודם מאבקים, העריכו זאת. יחד עם זאת, שימרו על עצמכם וחזרו הביתה בשלום ובבטחה. תמשיכו ותזכרו תמיד את אלה שכרגע על מדים ושומרים עלינו בגבולות ואת אלה שאינם עימנו, לצערנו. השקיעו בלאהוב ובלתת - ולא בלשנוא ולקחת. יש לנו מזה כל השנה, אפילו בתוך תוכנו. לא? היו גאים במה שהינכם ובמדינה האהובה שהשיגה כל כך הרבה בזמן כה מועט. ארץ שהגיעה להישגים כה רבים למרות כל הקשיים והמהמורות בדרך. אל תתנו למנהיגי מדינה, פוליטיקאים, עסקנים, אנשי עסקים אינטרסנטים או כל אחד אחר - להסיט אתכם מדרככם. תמיד יש מה לשפר, דברים לשנות, פרטים לתקן, אך דבר אחד ברור: אין לנו ארץ אחרת! חג שמייח !
  11. מעניין מה הם אומרים עכשיו על המשחק בשבת, אולי בגלל שהגיעו רק 4 אלף אז הם לא ניצחו? מעניין אם הקהל אשם גם עכשיו....
  12. במקרה הזה דווקא היא מקושרת למכבי דרך משפחת רקאנטי שהיא אחת מהבעלים
  13. פשוט מאוד, לחקור את חולדאי ויאיר גולן כי הם מסיתים לאלימות מבחינתי. וכל אחד מהם, אני אחדש לך, בתור איש הייטק אני חושב שזאת צביעות מצד אלו שהוציאו את הכסף שלהם מהארץ. כמו שהיה בהפגנות הימין, ככה מבחינתי עם השמאל, גועל נפש ההשוואה הזאת כי אנחנו מאוד רחוקים מזה מהמון סיבות (שומרי הסף, כלכלה, צבא, אויבים ועוד). את הסעיף האחרון אני לא מבין, דיווח זה סיקור, לא? אם ציינת 3 ערוצים אני מניח מאלו שאוהבים את ערוץ 14 לזה יש לי תגובה אחת בלבד, מי שאחראי על הערוץ הזה הוא אידיוט גמור. במשך שנים על גבי שנים נהגו לומר שאין ביטוי לאנשי ימין ועד שיש אפשרות עושים מזה צחוק אחד גדול וכבר אין אובייקטיביות. הערוץ הזה יכל לעשות בית ספר לשניים האחרים אבל בחר שלא. מבחינתי (ומבחינת רבים שאני מכיר) ערוץ כאן הוא באמת הכי טוב מכולם.
  14. רוצה לשמוע את האמת, תאכלס אני לא חייב לך שוב דבר, אני יכול לעשות בפורום מה שנראה לי. כנראה שאתה לא רוצה להבין וסתם מנסה להיות אנטי, לא יודע, אולי זה מה שמספק אותך בחיים. ומה הקשר לרפורמה, דיברתי על האווירה הכללית, אבל אתה רוצה להראות צד קטן שנוח לך כמו תיאוריית הג'ינג'ים.
  15. לא זרקתי אותך, אבל אם זה בושה מבחינתם אז אל תכתוב כאן אם זה לא מסתדר לך. אבל מה, הכי כיף להביא ציטוט של כתב מערוץ 14 שאת התמונה בעצם הביא כתב הספורט של הערוץ, אז איפה הרצינות פה בעצם? שאני אביא לך תמונות וציטוטים של ביבי ובן גביר משנים קודמות?
  16. תשמע, בניגוד אליך שאני לא יודע מי אתה, אנשים יודעים מי אני. בושה תגיד לעצמך כי הפורום לא הוחשך. ואם לא מתאים לך, אל תרשום פה ואל תיהיה פה. וגם עוד אנשים אחרים כמוכך, לכו תרשמו בפייסבוק של מכבי כי רק שם אתם חכמים.
  17. אולי כדאי להראות לחולדאי מה משותף לכל האיצטדיונים כאן https://youtu.be/9hZGITSPTdc
  18. מי שעשה את זה שווה לאוהדי הפועל לדעתי
  19. @yzfR125 אני אשמח שתגיד מה אתה רוצה ממנה? מה היא לא עשתה טוב במקום לרשום כותרת שלא קשורה לכלום? מה היא קשורה לבין הדין?
  20. לא לפרסם פרטים של בני משפחה של שופטים. אל תכניסו אותם לנושאים האלו
  21. זהו? נרגעתם? יופי. לא עלינו, קורה. קיבלנו קבוצה ברמה של ליגת אלופות ואנחנו עדיין לא מספיק מוכנים , אין מה לעשות. בתור מדורגים קיבלנו את הקבוצה הכי טובה במפעל שזה הזוי!!!! אל תחשבו אל הקבוצות האחרות, תסתכלו רק עלינו. יום שני, נתניה, מול חדרה. מתחילים את המסע להחזרת התואר שבת שלום.
  22. מגיע לו כי בניגוד לגלבאן שהיה פה 15 שנה ונולדו לו ילדים והקים משפחה ויודע עברית ורצה לתרום למדינה, הוא משחק אצל הנשיא
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.