Jump to content

טל הולנדר

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,124
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by טל הולנדר

  1. אין אדומים אין פיגועים: https://www.youtube.com/watch?v=-Ioq_ZFV-78
  2. העיר תל אביב: https://www.youtube.com/watch?v=hPQw9xMiO-0 https://www.youtube.com/watch?v=hPQw9xMiO-0 בקרוב עוד..
  3. די מאכזב, נראה כמו חולצות אימון יותר מאשר חולצות משחק. אגב, ה4 כוכבים האלה נראים כ"כ מוגזמים, צריך לעשות כבר "תקן" לכוכבים בארץ, שכל כוכב זה 10 אליפויות נראה יותר אסטתי ונורמאלי.
  4. הבאת את הסרטים עצמם להורדה, לא את מה שהוא מדבר עליהם. אגב, גם אני לא הכי בטוח על מה מדובר. אם אני מנחש נכון, מה שאמרת בין הראשון לשני זה הסרט הקצר שכאילו מראה איך בראיין מתגלגל לאן שהוא נמצא בסרט השני, וזה היה קיים בדיוידי המקורי. בין השלישי לרביעי לא מכיר. סקרן אותי, מישהו??
  5. לא מבין למה למהר יובל, הסרט יהיה בקולנוע גם בחודשיים הקרובים. תראה מה שלא ראית, תשלים, ואז לך לראות את 6.
  6. מחליפים בקש בתנאי שלא הדפסת כלום. אם הדפסת הם תקועים עם חולצה והדפס מסויים עד שמישהו יזמין את זה ספציפית אז הם לא מחליפים מודפסות.
  7. לוק סטוק וסנאץ'?! זה ההוא מיורוטריפ בכלל! חולה נפש אמיתי.
  8. מרגש רצח. אבל באמת, שחושבים על זה, מה התפקיד שלו? במה הוא מתעסק ועושה בעצם?
  9. שילבו פה קטעים בעקרון מהראשון, השלישי הרביעי והחמישי. זאת אגב אחת הגדולות של הסרט, אותם דמויות מכל הסרטים שציינתי, ואותם שחקנים. ואפילו בסוף השחזור המדוייק של הסצנה מהסרט השלישי. זה ענק. אבל תכלס, גם בן אדם שלא ראה אף אחד מהסרטים, יהנה מהסרט. אם ראית את כל הסרטים, תהנה ותבין יותר וגם תתלהב מהעניין של אותם דמויות ואותם שחקנים מהסרט הראשון ועד לשישי, אבל זה לא חובה שלא תבין כלום אם לא ראית. שולח מייל, צריך גם את הרביעי כדי להבין מי זה בראגה ומה הסיפור עם לטי בכלל. קיצר, בקרוב עוד מרתון של הראשון עד השישי. פשוט חובה. איזו סדרה מרגשת.
  10. קל רצח עמית. באים בול לחופה, אם אתה רעב תאכל קצת, אם לא, חופה, להגיד מזל טוב ולהראות נוכחות ולדאוג לתמונה, ולעוף ישר. שים סכום לא גבוה מדי ואם באמת כבד אז שים גם סכום מינימאלי ואל תרשום שם על המעטפה.
  11. מסתבר שלא כזה ברור לכולם אז נסביר בשחור מה התכוונתי עם הלבחור צד...זה ספויילר אז מי שלא רוצה שלא יקרא.
  12. אני אומר לך שיצי, הצעתי לך פתרון מושלם. תשקר, זה מכסה הכל בחיים. ואם יעלו על השקר, ישר יבינו שזה מאי נעימות ויקבלו.
  13. חייב לשלב אחרת בעיה קטלנית משתי הכיוונים לטווח הארוך. חושב טוב באיזה מהחתונות המסיבה תהיה יותר טובה, הולך לחופה של השני. משקר לבעל המסיבה הטובה יותר שהיית גם בחופה פשוט רחוק והיה מרגש. שם לשתיהם אותה כמות של כסף, סכום מכובד נחמד ויפה כי אתה לא רוצה סכסוך או מצב לא נעים עם האישה של החבר או הבעל של החברה.
  14. באמת הגזימו קצת ועפו על עצמם בכמה קטעים לא הגיוניים בעליל, אבל בכל זאת סרט קטלני ביותר. כמו בכל הסרטים האחרונים, החל מהשלישי, הקטע בסוף, של אחרי הכתוביות שגורם לך להבין שיש עוד סרט ואיך שהם מציגים את זה, מטריף בערך כמו כל הסרט כולו. זונות, לא יכול לחכות לשביעי. מצד שני, מפחד לראות את השביעי ולבחור צד, זה כמו לבחור בין אמא לאבא(מי שראה אני די בטוח שיבין את ההתלבטות..) ועוד נקודה מעניינת. יצאו כבר 6 סרטים ופעם אחת לא ראיתי אותם בתחנת דלק....
  15. לא זוכר עם עדכנתי פה או לא, בכל מקרה נעדכן עכשיו למי שעוד מתלבט וחושב מה לעשות. הזמנתי בזמנו את החולצת חוץ והגיע לי עם הסמל הלא רקום בלי הכוכבים(כמו בתמונה שחלי העלה). ממש התבאסתי שלחתי מייל ואמרו לי שזה מה שכולם מקבלים. לא התייאשתי, הלכתי לחנות לבדוק אם יש מה לעשות ומסתבר שיש. מי שקיבל את החולצה עם הסמל הלא רקום ובלי הכוכבים, יכול ללכת להחליף אותה בחנות עצמה בחולצה עם הסמל הרקום והכוכבים, כל עוד לא הדפסתם עליה כלום. (חשוב, אם הדפסתם משהו אי אפשר להחליף.) לי החליפו ככה בכיף, חולצה בעד חולצה בלי להוסיף כסף או חארטות בסגנון. אפילו לא בדקו אם לבשתי אותה או אם יש טיקט. ראו שהיא נראית סבבה ופשוט החליפו לי. מגיע שאפו. למרות הבאסה בהתחלה, בסופו של דבר יצאתי מרוצה מהגמישות והיחס וכמובן מהמוצר עצמו. וכדי שלא לבלבל פה אנשים, מדובר על החולצת חוץ בלבד.
  16. הבנתי שמחר אוספים מבלומפילד החל מ9 בבוקר. מישהו יודע עד איזה שעה פתוח שם?
  17. מדובר על 11 מופלאים שעולים על כר הדשא, אז כנראה...
  18. לא יודע אם זה באמת זה, אבל אם כן, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק! הפאניקה בקול שלהם שהם אומרים תאללה הוא עכבר זה קטע עצום
  19. נקווה שלא יפגע לו בכושר ובמהירות בעונה הבאה, גם ככה המהירות הייתה החלק היחיד שהוא לוקה בה בחסר, נקווה שזה לא יהרוס עוד יותר. החלמה מהירה קרלוס, שומע הוא אחלה בלםםם
  20. להציע להם הצעה שאי אפשר לסרב לה, בכל דרך אפשרית. לא רואה מקום יותר אידיאלי מאשר קריית שלום לאיצטדיון ביתי משלנו, צמוד למתחם האימונים.
  21. כוסאמא של העירייה הזאת, לעשות כבר איצטדיון בחולות שליד קריית שלום!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.