Jump to content

אוהד צהוב

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אוהד צהוב

  1. לא פופולרי? צועקים את זה שנים כבר. מינואר 14 של סוזה, למעט הבלחה בעונה הראשונה של איביץ מכבי כושלת בכל החלונות וההתנהלות האיטית בקיץ. במקום לסיים את העונה ולהריץ תכניות עבודה שאמורות היו להיות מוכנות כבר לפני חצי שנה, מתחילים לחלטר כרגיל.
  2. משחק קריטי מול קבוצה מסריחה, חייבים ניצחון אחרי רצף שלושת המשחקים האחרונים.
  3. הגול הראשון והשלישי עליו אתמול. נתקע על הקו במקום לצאת לכדור גובה בגול הראשון, בשלישי מיקום גרוע ביותר שעם כל הכבוד לבעיטה של ריף מסיקה שוער בינוני פלוס עוצר כדור כזה. לרוץ כמה חודשים עם ההרכב הראשון? שיחק באירופה עם הרכב ראשון, ראינו בעיקר הופעות שלא לרמה הזו. אם אתה רואה בו פוטנציאל סבבה, אני לא ראיתי ממנו שום דבר שנותן תחושה כזו.
  4. אתה רואה בו איזשהו ערך מוסף? בכל המשחקים ששיחק כמעט כל הגולים היו עליו גם אם הוא לא האשם הבלעדי. הססנות, חוסר בטחון עצמי, תוסיף את זה שהוא לא יוצא לכדורי גובה ומשרה פאניקה בהגנה. משוער זר שמקבל 550 אלף יורו לעונה אתה מצפה להיות טוב בשתי דרגות מהישראלי, זה רחוק מאוד מהמצב.
  5. להעיף במהרה. ביטחון עצמי אפסי, לא יוצא לכדורי גובה, לא יודע לעצור כדור, כל בעיטה/נגיחה לשער גול. והכי גרוע - מביא איתו קארמה ונאחס לא נורמלים. הביתה ומהר.
  6. רצוי לפני חודש: דסה, חלוץ זר אכזר, בלם ישראלי צעיר לרוטציה. מצוי: סלפי של דור אלו, מגן ימני צד צ'יטות למחייתו מהליגה השנייה בצרפת, חלוץ איטלקי שירד לליגה השלישית ב800 אלף יורו. קיץ רע.
  7. דיווח בטוויטר על הצעה של מכבי לניקולה סטויליקוביץ, חלוץ סרבי שמשחק בבראגה בפורטוגל. מישהו מכיר אותו? יוטיוב, פרופיל מנג'ר, ראיון כשעלה לבוגרים מהנוער? סקאוטרי הפורום להתאחד
  8. חייבים לפגוע בחלוץ אכזר. (לא וידאר לסוגיו, אלא סגנון שכטר משודרג). מקווה שמכוונים את כל המשאבים לכך.
  9. יש בלם. היה בסדר גמור אחרי תקופת הקפאה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.