Jump to content

bibibar

משתמשים רשומים
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by bibibar

  1. ההודעה לעצמה מבורכת ונכונה, שאפו גדול אמרתי לפני המשחק. חבל שפועל קיבלנו חוסר עידוד לשחקנים לפני המשחק, הפסקת עידוד דקה 80 ושריקות בוז מאנשים מובילם מהארגון על הבמה של האנשי גדר.. מביו את הזעם, מבין את התסכול. גם לי קשה וכואב עם המצב אבל מה עם "ברע בטוב"?
  2. איייף איזה אוהדים מסריחים, יא כפוי טובה אפילו את התמונה של קרלוס ביוזר שלך לא היה לך בלי ג'ורדי ה"אפס".. ג'ורדי לא חף מטעויות,שוטה לא חף מטעויות וגם השחקנים.. אבל אוהדים כמוך הם הבעיה הכי גדולה שלנו..אתם יוצרים סיר לחץ כל נגיעה לא טובה שעגות של קללות.. כל אחד חושב שהוא גאון כדורגל ויכול ללמד את כולם איך צריך לשחק, רבאק שחררו אותנו ולכו תעשו תעודת פרו תתחילו לאמן
  3. יש לנו 4 כרטיסים ליציע הצמוד של הקהל חוץ פגענו 3/4 אנחנו צריכים עוד כרטיס אחד ליציע שלנו אם יש פה מישהו שרוצה להחליף כרטיס בודד ליציע שלנו בתמורה לעד 4 כרטיסים ליציע הצמוד מוזמן לשלוח הודעה כמובן נסדר בנינו הפרשי מחירים שיסתדר עם מחירי עלות
  4. הפכנו לקהל של יציע העיתונות במקום לתמוך במכבי שלנו
  5. "תמיד הזדהתי איתכם כי גם אני אדם בעל תשוקה,לוחם,מנצח ולא עושה חשבון" 31 carlos
  6. כן, אתה מקבל ויזה לשלושה חודשים(אם אין איתך בעיה מיוחדת) ממלא את זה באינטרנט,זה נראה לי עולה 14 דולר..
  7. צריך עזרה: 1 אם סימנתי איסוף בקופות, יש בעיה לשנות את זה להדפסה ביתית?? 2 במידה ואין בעיה ,אנחנו באים כמה חברים, מי שביצע את ההזמנה מגיע מהצפון ואני מגיע מהדרום מאוחר על השריקה, ואני לא רוצה שכולם יאחרו בגללי יש אפשרות להדפיס משני מקומות שונים את אותה הזמנה?? ככה שהם ידפיסו ויכנסו מוקדם ואני אדפיס פה ואכנס עם העותק השני של ההדפסה? תודה רבה!
  8. אם כבר.. יש לי מנוי אקסטרה ל11 ממשחק אחרי פ"ת עד סוף עונה, אם מישהו מעוניין ומתחייב לכל המשחקים...50 ש"ח כל משחק שלחו הודעה בפרטי
  9. לאנשים פה נדפק המח... כל אותם חברה שמקללים פה,שחושבים שהם הבנים של פרגוסון וכו', אתם קהל נוראי, ואני בכוונה אומר קהל ולא אוהדים, כי הרבה מהרפש שיש בבלומפילד וגם פה זה לא אוהדים,זה קהל שבא לראות הצגה. תבינו שהתפקיד של אוהדים זה לעודד ולתמוך בקבוצה,לא להתחיל לזיין את המח במשחק,לשרוק בוז על כל מה שלא נראה לכם ולתת ציונים לשחקנים ולמאמן. אם עוד הכל היה נשאר בגבולות הפורום, ניחא... הבעיה שזה מגיע ומחלחל גם למגרש(ואם אחד ממנהלי הפורום גם יוצא פה על שחקן שהוא אפס אז אולי באמת צריך להוריד את השאלטר) ולסיום, בעונה הראשונה של אוסקר היה משחק שמבחינתי סימל את השינוי שהתחיל אז, ה4:3 ברמת השרון, באותו משחק יש רגע שממש זכור לי כאוהד, המחצית שהתחיל הגשם, והתחילה שירה עוצמתית של ברע בטוב אלך איתך מכבי..כדי שתפנימו קצת את זה, גם ברע ולא שתמיד הכל ורוד והולך חלק, במקום לבכות ולבקר כמו משהו פרימו במקרה הרע וילדה עם קוקיות במקרה הטוב תבואו ותתמכו!!
  10. שמע אני אישית לא עבדתי בחוות, אבל אני מכיר הרבה חברה שכן, הרוב הגיעו ותוך שבוע הסתדרו על איזה חווה.. הדרך הכי טובה זה מפה לאוזן, לשמוע ממישהו על חווה עם תנאים טובים ולבדוק מה קורה שם.. הבעיה שהמרחק בין חווה לחווה הוא עצום(!!) ככה שצריך להיות ממוקדים על אזור כלשהו.. דרך אגב אתה יכול להכנס לgumtree (זה סטייל יד2 שלהם רק עם מלאמלאא עבודות) להסתכל ולקבל כיוון +- וואלה אני אם הייתי אתה בלי ויזה והכל הייתי חושב על כיוון של לעבוד שם בפסטיבלים יש שם ים דוכני אוכל(המון ישראלים,למרות שאני ממליץ ללכת דווקא ללכת למעסיקים אוסטרלים), לאף אחד שם לא איכפת מויזה ושטויות כאלה וככה אתה גם מסתובב,גם נהנה בפסטיבלים וגם עובד.. לגבי ה500 ויזות לא יודע לענות לך, תתקשר לשגרירות שלהם תבדוק מה התהליך...
  11. איי אוסטרליה אוסטרליה.. גרתי שם תקופה טובה גם אחרי הצבא... דבר ראשון ממליץ בחום! דבר שני בלי דרכון זר הכל הופך ליותר מסובך,עכשיו(ממש לפני שבועיים שלוש) חתמו על הסכם עם הממשלה שם על 500 ויזות עבודה, אם פגעת בזה אז החיים שלך דבש ואתה מקבל ויזה לשנה עם אופציה לעוד שנה(לפחות באירופאי זה ככה).אז דבר ראשון שהייתי עושה במקומך הייתי מגיש את הבקשה לאשרת עבודה שם. אם אתה בלי ויזת עבודה-משמע ויזת תייר, הכל יותר מסובך- תקופת השהות שלך שם מוגבלת(לא זוכר לכמה זמן) ובגדול אתה לא חוקי כעובד שם.. אבל לרוב החוות לא באמת מזיז אם יש לך אשרת עבודה או לא.. אם יש לך עוד שאלות מוזמן לשאול בכיף!!
  12. נותן כרטיס ל11 תמורת 2 כרטיסים ל8 או 13(מוסיף כסף על הכרטיס השני)-עדיפות ל8
  13. מישהו יודע אם אפשר לאסוף בחנות או רק בלאן?
  14. מחזק, עם כמה שזה נהיה מביך וחסר טעם כל ההפנינג הזה אחריי גול ולפניי השריקה, לא מצדיק שום שירת סידי מת והקללות שהוא קיבל בסוף.. אני בטוח שזה לא יהיה בעייתי להסביר לו את זה בטוב וברגוע שזה חרג מגבולות הטעם הטוב, ואין לי ספק שהוא יפנים. בסופו של דבר הוא לא שונא מכבי,ההפך..
  15. היה מרגש.... מרגש אחושרמוטה!
  16. אתה צודק ב100% וחבל שיש "אוהדים", אם אפשר לקרוא להם ככה שמחפשים לעשות קופה על חשבונם של אחרים. אבל שאתה רושם "קונה בכל מחיר" אתה אומר במילים אחרות- ספסרים בואו תשלחו לי פרטית ותנסו למכור לי בכמה שיותר..בהודעה שלך אתה נותן להם לגיטימציה לנסות לעשות עליך קופה. בלי קשר אני חושב שצריך להשריש בפורום שיהיה מאושר לפתוח נושא מכירה של כרטיסים רק בתנאי שמצוין מחיר כרטיס, וכמובן שהוא במחיר עלות.
  17. אני לא נוהג לרשום ולהגיב פה הרבה,אבל אני חייב לציין שפשוט הוצאת לי את המילים מהפה,באמת אמרת את מה שאני חושב מילה במילה..
  18. מה שעצוב שלעוכרי ישראל כדוגמת הזונה הזאת יש אזרחות והם מקבלים זכויות מהמדינה,המיץ של הזבל היא וכל חבריה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.