Jump to content

אנדרס8

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אנדרס8

  1. אפשר לפרש את זה גם כ: נגד חיפה טעו הכי הרבה לרעתם והVAR היה צריך לתקן לטובתם, ולעומת זאת טעו הכי הרבה לטובתנו והVAR היה צריך לתקן לרעתנו. רוצה לומר, גרף יפה והכל, אבל לא אומר הרבה על הנראטיב וצריך להזהר בפרשנות שלרוב היא מפוזיציה. that said, אין לי ספק שאנחנו אוכלים אותה מהקמפיין המתוזמר של חיפה בשנה שעברה (מספיק לראות את הכמות הזעומה של הפנדלים שקבלנו השנה) ושהם מרוויחים מההפקר בהרבה החלטות גבוליות+ שלא היו בהן התערבות של שופטי המסך. כל כתבי החצר של חיפה עושים יופי של עבודה.
  2. הלוואי שלא תקנו כרטיסי מבוגר. הגיע הזמן לשים סוף לעושק, כולל עושק העמלות - 13 ש"ח עמלה (16%!) בלי אפשרות לקנות באצטדיון להבנתי, וגם אם היתה אפשרות, אי אפשר היה להרוויח את הניקוד למשחקי חוץ. מעריך את המועדון שמנסה להגיע להסכמי הדדיות עם הקבוצות האחרות, אבל אפשר לעשות יותר מזה. וזה יכול להתחיל רק מאיתנו, האוהדים, פשוט לא לקנות עם כל הצער שבדבר כי באמת שאין על משחקי חוץ, ועוד בשבת.
  3. היה שיפוט גרוע אבל לא בגללו הפסדנו *אימוג'י של ליצן*
  4. אתה יושב קרוב, אבל לאותם עשרה אנשים +- עוד קונטקסט: אתה נמצא באוויר הפתוח (תודות לחולדה אפילו גג אין) וכולם מחוסנים. חרגנו לחלוטין מהנושא ואני כבר נתתי את 2 הסנט שלי, אבל בכל זאת רק אוסיף שלדעתי מי שמפחד לצאת מהבית ולשבת ליד אנשים אחרים כשהם מחוסנים והוא מחוסן זאת בעיה שלו (ומומלץ גם לצרוך פחות חדשות).
  5. זה כביכול מה שנדרש. בפועל זה לא באמת משנה, אתה ככה או ככה תהיה ליד אותם אנשים. אם אתה ממש מתעקש, מניח שהיציע בסכנין לא יהיה מפוצץ עד אפס מקום, בכיף יהיה אפשר לשמור מרחק.
  6. זה מבוסס על עדות מדעית כלשהי או תחושת בטן? ממליץ לקרוא פה: https://www.instagram.com/p/Bow-Ya0nShW/?utm_source=ig_web_copy_link ופה: https://www.ecdc.europa.eu/en/publications-data/using-face-masks-community-reducing-covid-19-transmission לי ההחלטה הזאת על המסיכות ביציע מריחה כמו פוליטיקה ולא מדע, אבל מי שמבין את זה אחרת זה סבבה.
  7. אכן מדגם מרשים. שלחת את המאמר הרטרוספקטיבי הזה לnature? אבל ברצינות, מה הקשר בין שיננית בחלל סגור כשהפציינט עם פה פתוח למשחק כדורגל באוויר פתוח במקומות מסומנים?
  8. קראת מה המדענים והחוקרים ממליצים בהקשר של עטיית מסיכות? מניח שלא אם זאת התגובה שלך.
  9. הטמטום הוא לא של האוהדים אלא של מי שקיבל את ההחלטה ההזויה הזאת. פשוט שונאים פה את האוהדים ואת האזרחים, העיקר להראות שהם כאילו עושים משהו.
  10. עם כל הצער, אנשים מבוגרים לפעמים מפספסים משחקים בגלל עבודה/ משפחה. לדעתי זה לא צריך להיות הדיל ברייקר
  11. סהכ עמד יפה במבחן הזמן: החרדים והערבים לא בחסינות עדר, החיסון קיבל אישור קבוע תוך כמה חודשים (כמו שכתבתי לך שיקרה בתגובה בזמן אמת) ובתי החולים לא מלאים במחוסנים עם מחלות אוטואימוניות. גם אם היה אפשר אולי לקבל את הטענה על אישור החירום שניתן (למרות שכל מי שקצת מתמצא ברגולציה יודע שהיה בלתי אפשרי לתץ את האישור המלא לפני 8 חודשים וגם בדיעבד ברור שזאת היתה החלטה מצויינת), עכשיו כבר באמת שאין תירוצים אח. *עדיין נגד כפייה והגבלות, רק מדע, נתונים וקור רוח.
  12. לא התיישן מדהים כביכול אבל בבירור רואים את ההשפעה של החיסונים על מי שנדבק. חולים פחות ומתים פחות. מה שכן, לגמרי הגיע הזמן להתקדם ולחזור לחיות את החיים שלנו, בלי תווים צבעוניים עם רגשות ובלי מסיכות (לפחות לא בתור חובה).
  13. הכל פוזיציה חבר יקר. בדיוק כמו שהיום האופוזיציה מבקרת את הקואליציה על זה. בשורה התחתונה כולם זבל בלי אינטגריטי. -- בדעה האישית שלי בכלל צריך הפרדה בין חברי הכנסת וחברי הממשלה וזה כן חיובי ששר (אמיתי ולא מומצא כמו לא מעט מאלה שהיו בממשלות האחרונות, כולל הנוכחית) יתעסק בענייני המשרד שלו ולא בכל הצבעה בכנסת. אם השרים היו גם מקצועיים, ולא מאכערים מקצועיים, אז זה בכלל היה אידיאלי. בפועל מחרבנים עלינו בלי שום קשר לאג'נדה כזאת או אחרת.
  14. זה משנה אם אחוז החיוביים שם הוא 1.5% או 2%? סע ותהנה אח
  15. לדעתי אם לא נעשה חריש עמוק ונביא שישה זרים תותחים זה העשור של חיפה. לא כדאי לחכות עם המלטדאון לפחות להמשך הקיץ?
  16. הנקודה שלי היא: אצילי שחקן מעל הליגה, אימפקט פקטור שמביא תארים דן ביטון שחקן סגל סבבה להשוות ביניהם עם נתון סטטיסטי יחיד ולהגיד שאם מתחשבים באירופה אז בכלל הוא יראה יותר אדיר - גניבת דעת, הם לא בני השוואה בכלל, ומה הפוטנציאל של ביטון לא רלוונטי.
  17. צודק, גרם זאת לא המילה הנכונה, הוא פשוט היה הראשון בשרשרת. לדן ביטון יש יופי של מספרים אבל יש מחיר מאוד גדול לרכות שלו על המגרש וראינו את זה טוב טוב בהבדלים בין חצי העונה הראשונה והשניה. גם אני הייתי משאיר אותו אם העלות היתה מסתיימת בעלות השכר שלו.
  18. אשמח שתסביר לי איך עשיתי מדן ביטון זבל? כי אמרתי שאצילי שחקן מפחיד ואין מה להשוות ביניהם? כל מי שציינת שחקן מצויין (מבחינתי גם לכולם יש מקום אצלנו למרות שזאת כנראה דל"פ), וכולם נעלמו במאני טיים חוץ מאצילי שהיה שם בשבילם (כלומר, טובים לא בהכרח שווה גם ווינרים). היתרון של חיפה הצטמק בגללנו ולא בגלל שאצילי החליש אותם כמו שמשתמע מההודעה שלך. אם לא אצילי מאוד סביר, בלשון המעטה, שהיתרון הזה גם היה שלילי היום. איפה שהוא בטופ יחד עם "היום הוכחת שאתה המאמן הכי טוב בארץ" (:
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.