Jump to content

erantheking21

משתמשים רשומים
  • Posts

    37
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by erantheking21

  1. עזוב נבדל לא נבדל, מה ויטור היה עושה עם הכדור הזה? הוא היה בכיוון השער שלו בכלל. כל ההרמת רגל הזאת, אפילו להרים רגל גבוהה צריך לדעת בחכמה. אני סופר הרבה טעיות כאלה, בלם למכבי זה לא מספיק. יואב אמר נכון, יש לו משחק עם בטחון עצמי גבוה, פעם זה עבד נפלא, היום הרבה פחות בגלל שהרגליים והראש לא מסתדרים, בסדר לכולם זה קורה ..
  2. מכבי תל אביב דרוכה לפני שבת. הכוכב הגדול יחזור ל-11? - וואלה ספורט (walla.co.il) רק שלא נראה את תורג'מן על הקו שוב אוי ואבוי די עם זה.
  3. צריך לדעת להפרד בשיא, לא ידענו לעשות עם זה עם שחקנים מסוימים, למשל גרסיה. אחלה סבוריט, אחלה פיגורה, שחקן שיש לו מניות בתארים במועדון, אבל נראה שפרידה היא לא רק מאיתנו, יש מצב גם ממנו, לפעמים צריך אתגר חדש בחיים, גם בגילו עדין אפשר למצוא אתגרים.
  4. סבוריט נותן משחק טוב מול קבוצה שלא הגיע למשחק ואז כולם פה צועקים שאין לנו מושג. תסתכלו על האוברול ולא על משחק אחד העונה סבוריט פשוט מעבר לשיא, עדין שחקן טוב, עדין שחקן אהוב , אבל מיצה ומכבי מיצו איתו זה המסקנה אנחנו שואפים לשחקנים טובים ממנו כיום.
  5. ונגיד את האמת הם היו הרבה יותר טובים מריאל ברוב המשחק, הם פשוט לא ידעו לנצל את זה.
  6. במקביל לניסיונות לייצר שיחה בין ספרא למינצברג, העסקה עלולה לרדת מהפרק בשל הדרישות הראשוניות וההדלפות לאוהדים: "אנחנו מספיק מנוסים, לא נקבל החלטות תחת לחץ". וגם: התקציב המתוכנן אם המהלך ייצא לפועל - רחוק מאוד ממיטש גולדהאר ויעקב שחר
  7. האמת שכלכך רציתי שבסוף השער של ברצלונה יאושר, למרות שאין הוכחה ברורה שיש שער. למה רציתי? כי ידעתי שעכשיו הם יתחילו את מסע הבכי התקשורתי שלהם בכל העולם(ידוע שתקשורת וברצלונה זה הולך ביחד, אותם דעות פוליטיות), כמה הם מקופחים וכמה ריאל מדריד מושחתים, הקבוצה הכי חסרת מודעות בעולם. קבוצה שאשכרה הודתה ששילמה כסף לשופט וטענה שזה יעוץ, עברה על הפייר פליי באופן גלוי והמציאה הכנסות כוזבות והצליחה להחלץ כמה וכמה פעמים מהורדת נקודות וליגה. אבל עזבו את זה, בואו נחזור לעיקר: "המשחק שחרץ את גורל האליפות", נגיד והמשחק היה נגמר ב3-3, עדין הוא היה חורץ את גורל האליפות? די ריאל מדריד בפער די מבטיח וברצלונה, אין מה לעשות, לא תיקח תואר השנה. אז כן , אין שום הוכחה ברורה שהכדור עבר את השער, אבל בחיאת למה לא אישרו את הגול? אי אפשר לשמוע ולקרוא בכל מקום עכשיו, יש נדב יעקובים, אורי רייכים ורז אמירים, מיכאל יוכין ודומיהם בכל האתרים, הם שולטים על המדיה ומפמפמים את גניבת הדעת הזאת שהשער הזה מנע מהם אליפות. מצדי שיאשרו את הגול והמשחק נגמר ב3-3, לא מענין רק לא לשמוע את כל הנהי הזה עכשיו, ממש מכבי חיפא של ספרד הם, גם בזהות וגם בדעות הפוליטיות, קבוצה נהנתית שנח לה משופטים ומאשימה את ריאל בכל טעות שנגדה, אפילו ששחקנים שלהם נפצעים.
  8. למה שולחים את זה במייל? אתה מוכר את הבית? אני כותב בדיוק מייל אחי לגבי הסעיף הראשון אתה צודק, יחד עם זאת כדי להגיע למיץ' ושחר אתה צריך קודם כל להביא תוצאות, אחרי 3-4 שנים בלי כאלה ימאס לו.
  9. נכס זה בן אדם שכבר 15 שנה במועדון ומוציא כל שנה מהכיס שלו 30 מליון יחד עם ה100 מליון תקציב להעמיד קבוצה לאליפות. תן לי לראות את ספרא עובר שנתיים שלוש בהפועל ת"א לפני שנקרא לילד בשמו, כמו שאמרתי זה שהוא עמיד(אגב לא אומרים מי הבן אדם שבאמת מועמד לקנות) זה לא אומר שהוא יוציא יותר מ50 מליון כל שנה, בן אדם צריך להיות מזוכיסט או סתם בזבזן כדי לבוא ולזרוק 100 מליון מהכיס שלו, מיץ' בנה פה משהו מאפס וגרם לזה שהקבוצה הזאת עומדת הרבה על עצמה גם.
  10. קודם כל שיקנו אתה מבין שהם לא יעמידו תקציבים בשנה שנתיים הראשונות(אם בכלל הפועל תשאר בליגה) שעולים על 50 מליון, אתה יודע שבכדורגל ישראלי בעלים לא מרוויח מהומה, כמה הם יכולים להוציא? מי יסכים לבוא לפה? איזה זרים הם ינחיתו פה? כמה זמן עד שהם יעלו על הבלוף? בעלים של טווח ארוך כמו שחר ומיץ' זה משהו שקשה להשיג במחוזתינו. ספרא לא יוציאו פה מליארדים עם כל הכבוד.
  11. תודה לא הכרתי. על אסרס ואחרים שמעתי יש חלוץ גם שקנו בגילאי הנערים גם כשרון שכחתי את השם.
  12. 2 משחקים סופר קשים יש לנו עוד לפני חיפא. 3 קבוצות מהמגזר בחוץ.
  13. פחדתי מהחזרה של דין דוד בעידן הזה של השחקנים הוא נחשב לאחד החלוצים הכי טובים בליגה שהוא בכושר. אגב לאלה שאמרו שיצחקי בחר בחלאילה, אני חושב שהוא רצה את דוד , אבל ג'קי דפק לו מחיר גבוה מאוד ואז אחרי זה ג'קי ירד בדרישות שלו באופן רציני שחיפא פתאום רצו.
  14. לקח אותנו בהרכב טלאים לגמר ההוא עם צמד מול הנוחבא, היו לו גולים חשובים, תמיד אהוב ומתאמן חזק
  15. לפי מה שרז אומר אלברמן והסוכן שלו נפגשים כרגע.
  16. דוחף את שחר לאמצע בספר תורה ביום שבת הבעיה שאי אפשר לוותר על פרץ או קניקובסקי.
  17. טבח בגדולתו היה שובר שוויון בליגה, לא ברמת הווקאמה, אבל שובר שוויון דוידה כרגע לא מצליח לתת 2 משחקים גדולים עם גול וחצי במכבי.
  18. אתם צריכים להבין את הסיטואציה המלאה סבוריט אולי בעצמו היה מוכן לחזור לחו"ל, לא נראה שהוא עומד לקבל אזרחות, אם תהיה לו הצעה מחו"ל הוא אולי ילך עליה, אל תשכחו שגם לו המצב במדינה לא כזה להיט, הרמה בליגה ירדה ותאכלס? בואו נגיד את האמת, הוא מיצה את עצמו פה וגם זה נראה ככה, יכול להיות שהוא צריך אתגר חדש, זה קורה בכל מקום בעולם, שחקן עם אתגר חדש חוזר לעצמו ומתאושש מיכולת רעה, בואו נגיד שסבוריט רחוק מאוד מהיכולת השנה, שנה שעברה הוא תרם איזה 6 בישולים, השנה הוא כמעט ולא תרם שום דבר גם בהתקפה וגם בהגנה הוא לא טוב. אם סבוריט ילך , יכול להיות שזה יבוא גם ממנו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.